Nah, Liverpool speelt ook niet groots ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Finale BVB - Liverpool.
Maar zie ik niet gebeuren.
Topal blokte met z'n armen (onbewust of bewust) het schot van Braga, zo onlogisch vond ik de penal niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:41 schreef Sked het volgende:
Fener vliegt er dus uit door opzichtig geblunder van de arbitrage
Gaat weer uitstekend
7/8quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:00 schreef Nober het volgende:
19:00 Shakthar Donetsk - RSC Anderlecht
19:00 Basel - Sevilla
19:00 Dortmund - Spurs
19:00 Fenerbahçe - Braga
21:05 Athletic - Valencia
21:05 Liverpool - Manchester United
21:05 Villarreal - Leverkusen
21:05 Sparta Praag - Lazio
Valencia - Bilbao aankomend weekend in de competitie.
7/8quote:
3/8quote:
Wilde een beetje afwijken van wat de rest koos, maar Fenerbahce en Lazio zijn me wel echt tegengevallen.quote:
Waar is de voorbeschouwing voor Braga - Shaktar?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor de mensen die totaal niet warm of koud worden van BVB tegen 'Pool (waaronder ik):
Athletic de Bilbao - Sevilla
Villarreal - Sparta Praag
Braga - Shaktar
De heren uit Baskenland missen Laporte voor de rest van het seizoen, daar tegenover staat de rentree van de geblesseerde Iñaki Williams. Sevilla daarentegen is redelijk fit, maar kan plots niet meer voetballen als de wedstrijd niet gespeeld wordt in Sanchez Pizjuan. Nu is San Mames op zich al een onneembare vesting, dus dat maakt het voor Sevilla nog wat moeilijker allemaal.
Villarreal is in topvorm en het speelt in de competitie nergens meer om (in positieve zin, nagenoeg zeker van vierde plek). Gelijkspelletje tegen Barcelona, winst bij Eibar, helemaal niks mis mee. Bakambu kreeg afgelopen weekend rust, dus die zal lekker fit en vol energie aan de aftrap staan.
quote:Op donderdag 7 april 2016 19:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Athletic: Herrerín; de Marcos, Balenziaga, Etxeita, Bóveda; San José, Beñat, Eraso; Munain, Aduriz y Iñaki
Villarreal: Asenjo; Mario, Victor Ruiz, Bailly, Costa; Castillejo, Trigueros, Bruno, Denis Suárez; Soldado y Bakambu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |