Geen Italianen. Ik zeg niks.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
3 Spaanse ploegen in kwartfinale Champions League, 3 Spaanse ploegen in kwartfinale Europa League.
Om het leuk te houden voor iedereen hoop ik wel op Sevilla - Villarreal en Dortmund - Athletic.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
3 Spaanse ploegen in kwartfinale Champions League, 3 Spaanse ploegen in kwartfinale Europa League.
Sevilla tegen Villarreal zou ik toejuichen, afgelopen weekend de wedstrijd van het seizoen gezien dankzij die twee.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Om het leuk te houden voor iedereen hoop ik wel op Sevilla - Villarreal en Dortmund - Athletic.
Blijft bizar dat Sevilla hem gehaald heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
Krohn Deli was ooit een middelmatige Ajax bankzitter.
Stom dat Ajax hem weg heeft gedaan. WANBELEIDquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blijft bizar dat Sevilla hem gehaald heeft.
Die haalde ik altijd in CM01/02. Kun je nagaan hoe oud die man nu is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Basel mist duidelijk de inbreng van good old Walter Samuel. Die kent u nog van Real Madrid en Internazionale.
De bal is rondquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:00 schreef Vasion het volgende:
Die Sevilla gaat hem gewoon weer winnen dit seizoen hoor.
Zijn veel te slecht in uitwedstrijden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:00 schreef Vasion het volgende:
BVB denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:00 schreef Vasion het volgende:
Finale BVB - Liverpoolquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daar hoop ik op nu ManU er wss uit wordt gepleurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |