Rauwe ham uit de oven?quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:48 schreef roos85 het volgende:
Zo lekker eten. Een zalm met pesto en rauwe ham uit de oven met penne en een salade.

die snap ik ook nietquote:

alleen een maarschalk die ze wakker toeterde.quote:

ja maar de macademiapuree wordt afgeserveerd voor er iets op het bord komt.quote:

Pastinaakpuree er doorheen... en dan letterlijk zeggen: wie weet past het qua smaak en textuur erbijquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar de macademiapuree wordt afgeserveerd voor er iets op het bord komt.

Misschien kan hij eerst even alle gerechten maken, dat laten proeven en dan de knoop doorhakken :pquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:57 schreef Nizno het volgende:
pfff hallo vraag even de hele keuken te proeven joh.

quote:Associate Professor Matthew Scott Hopcraft (born 1971) is an Australian dentist and academic.
Hopcraft was raised in country Victoria and attended Mooroopna Secondary College.[1] He has the degrees of Bachelor of Dental Science, Master of Dental Science and Doctor of Philosophy from the University of Melbourne,[2] and Bachelor of Arts from Deakin University.[3]
Upon graduation, Hopcraft served as a Dental Officer in the Australian Army, and worked in both public and private dental practices.[4]
Hopcraft was the Director, Assessments and Examinations at the Australian Dental Council and is an Honorary Clinical Associate Professor at the Melbourne Dental School of The University of Melbourne.[4] He has been a member of the Council of the Victorian branch of the Australian Dental Association since 2005,[2] President in 2011[4] and a federal councillor.[5]

mijn lievelingstandarts!quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
Die matthew is trouwens erg slimme gast. Ook de enige met een eigen wiki
[..]

Ik wil in de keuken kijken

en bij de bloemist?quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
Morgen moet de catering bij de bruiloft van mijn zus zo in paniek raken

Die boeien me niet.. Onzin programma met hoog nichtengehaltequote:

terug gevonden??quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:02 schreef LPFAN het volgende:
pffff helft gemist omdat mijn kat kwijt was

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |