Verpest het nou nietquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:53 schreef Jigzoz het volgende:
Of Celine Dion met My fart will go on.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het was toch al een schijtnummer.
Ik twijfel toch. Deze persoon lijkt te coherent om Mata te zijn. Te weinig aluminiumfolie, te veel correct geformuleerde zinnen.quote:
Je vergeet entertainend.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik twijfel toch. Deze persoon lijkt te coherent om Mata te zijn. Te weinig aluminiumfolie, te veel correct geformuleerde zinnen.
Ik ook niet echt, srry, het is laat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mijn houten fart.
Nee, ik zie er niet de humor van in.
Haha, jij houdt van achterlijke woordgrappen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 09:30 schreef Haushofer het volgende:
Leuk, grappen in de categorie 'Plint Eastwood'![]()
Ik wel.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha, jij houdt van achterlijke woordgrappen?
Ik heb ooit es met een toenmalig vriendinnetje iets van honderd varianten bedacht op de 'het ligt op de grond en schiet'- Plint Eastwood grap. De meest memorabele waren toch wel Hyacint Eastwood en Doopsgezind Eastwood. Idem voor 'het draait muziek en veroorzaakt de ziekte van Lyme'quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha, jij houdt van achterlijke woordgrappen?
Ik had me eerder voorgesteld dat jij van hoogdravende professorgrappen houdt.
Je spreekt het uit als 'bouquet' en het schiet?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik heb ooit es met een toenmalig vriendinnetje iets van honderd varianten bedacht op de 'het ligt op de grond en schiet'- Plint Eastwood grap. De meest memorabele waren toch wel Hyacint Eastwood en Doopsgezind Eastwood. Idem voor 'het draait muziek en veroorzaakt de ziekte van Lyme'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |