Dus iedereen van de Hongaars-Servische grens komt hierheentwitter:NahlahAyed twitterde op donderdag 17-09-2015 om 14:53:51More busses taking people to Croatia Horgos is emptying out #CBC #refugeecrisis http://t.co/ul8NBKQy5O reageer retweet
Ook nog zoiets ja. Als ik de media moet geloven zitten er veel hoogopgeleiden tussen de migranten. Blijkbaar niet als je nog niet eens kunt bedenken dat een kind verpletterd kan worden als het vooraan staat...quote:Op donderdag 17 september 2015 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als drie groep gaat duwen maken die kinderen geen schijn van kans...
Dat is een hele andere discussie :pquote:Op donderdag 17 september 2015 14:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Ook nog zoiets ja. Als ik de media moet geloven zitten er veel hoogopgeleiden tussen de migranten. Blijkbaar niet als je nog niet eens kunt bedenken dat een kind verpletterd kan worden als het vooraan staat...
quote:De Hongaarse premier Viktor Orbán voorspelt dat het aantal vluchtelingen dat naar Europa trekt gemakkelijk zal uitkomen op honderd miljoen. Dat zegt hij in een interview met Die Presse.
Volgens de premier is de Europese identiteit in gevaar door de massale toestroom van migranten naar Europa. 'Moslims zijn straks in de meerderheid. Een simpele kwestie van demografie en wiskunde.'
Sinds wanneer is 100 miljoen op een kleine 800 miljoen een meerderheid?quote:
Ja dit dus. Ook verontrustend is het feit dat er enorm veel asielaanvragen zijn op basis van enkel een man. Dus geen vluchtende families...quote:Op donderdag 17 september 2015 14:38 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb altijd m'n bedenkingen wanneer ik een 'vluchteling' zie bellen met z'n iPhone met een sigaretje in z'n handen..
Na een generatie of 3.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 100 miljoen op een kleine 800 miljoen een meerderheid?
Heel die sfeer is al grimmiger dan gisteren, en veel minder politie. Gaat waarschijnlijk over een uurtje weer mis jaquote:Op donderdag 17 september 2015 15:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit gaat ook een drama worden....
quote:Op donderdag 17 september 2015 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 100 miljoen op een kleine 800 miljoen een meerderheid?
100 miljoen is inderdaad geen meerderheid. Totdat ze zich gaan voortplanten en het al gauw 3 of 4x zoveel wordt.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Voor moslims in de meerderheid zijn, zijn we nog wel ff een tijdje verder.
Is dat een retorische vraag?quote:Op donderdag 17 september 2015 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Is de EU ofzo ergens mee bezig nu om dit op te lossen?
Die Orban overdrijft ook graag hoorquote:
De EU en oplossen? Die dag moet ik nog mee gaan maken.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Is de EU ofzo ergens mee bezig nu om dit op te lossen?
Vraag me alleen af waar je die 100 miljoen vandaan wilt halen, dan is praktisch heel het Midden-Oosten leeg als je dat doetquote:Op donderdag 17 september 2015 15:03 schreef Infection het volgende:
[..]
[..]
100 miljoen is inderdaad geen meerderheid. Totdat ze zich gaan voortplanten en het al gauw 3 of 4x zoveel wordt.
Niks.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Serieus. Wat zijn we aan het doen![]()
1. opvangplaatsen zoeken (landen die kunnen)quote:Op donderdag 17 september 2015 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Serieus. Wat zijn we aan het doen![]()
Ik zou wel wat meer politie oproepen als ik Kroatië was, tenminste als je de grens dicht wil houdenquote:Op donderdag 17 september 2015 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel die sfeer is al grimmiger dan gisteren, en veel minder politie. Gaat waarschijnlijk over een uurtje weer mis ja
Geef eens link.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Of zouden ze ook de stream bekijken?
Als het in dit tempo een aantal jaar doorgaat, zal dat niet zo heel moeilijk worden volgensmij.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me alleen af waar je die 100 miljoen vandaan wilt halen, dan is praktisch heel het Midden-Oosten leeg als je dat doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |