Behalve dat het vast weer te duur zal zijn? Niet veel denk ikquote:Op woensdag 23 september 2015 12:39 schreef Odaiba het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Year 2 dlc, zijn daar al dingen over bekend? uitgelekt misschien?
Speel je nog steeds?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Behalve dat het vast weer te duur zal zijn? Niet veel denk ik
Yupquote:Op woensdag 23 september 2015 13:05 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Speel je nog steeds?
Ik zal dit weekend weer beginnen.
Moetje niet een quest hebben?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:49 schreef HetAntwoord het volgende:
Woaaaah je kan een exotic sniper rifle krijgen uit de Daily heroic van vandaag!
https://www.reddit.com/r/(...)ily_heroic/?sort=new
Zelfde als de oude Black Hammer, level 310. Zijn er Xboners vanavond online om dit samen te doen?
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd (werk) maar als ik de thread op Reddit lees dan speel je de story missie tot je de deur met de drie orbs hebt geopend en daarna ga je naar het Fallen schip in plaats van de missie uit te spelen. Je hoeft geen quest aan te hebben of runes in je inventory of iets dergelijks.quote:
Doe graag meequote:Op woensdag 23 september 2015 14:49 schreef HetAntwoord het volgende:
Zelfde als de oude Black Hammer, level 310. Zijn er Xboners vanavond online om dit samen te doen?
Omg... ik heel geheimzinnig tegen Reintji dat ik iets asociaal belachelijk super geheims gelezen heb. ... Is die Moleman ook alweer op de hoogtequote:Op woensdag 23 september 2015 14:49 schreef HetAntwoord het volgende:
Zie Wiebel535!quote:Op woensdag 23 september 2015 14:49 schreef HetAntwoord het volgende:
Die je niet gedaan hebt daar staat een sterretje oid bij geloof ik.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
even de noob uithangen: ik heb gister achter iemand aangelopen maar ik weet nu niet welke missie ik al gedaan heb...hoe weet ik dat?
Don't worry, wij ook niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ga het waarschijnlijk niet redden vanavond
Ja ja ja... Wij hadden m bijnaquote:Op donderdag 24 september 2015 00:06 schreef VelitoX het volgende:
Black Spindle in de pocket! Hadden nog 13 secs over lol, erg pittig en hectisch.
Overigens kan je als je um hebt, een 300 variant uit de kiosk trekken (1 exotic shard en 2500 glimmer) en daarmee al je primaries die onder 300 zijn infusen.
Aiquote:Op donderdag 24 september 2015 04:08 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Ja ja ja... Wij hadden m bijna. Waren nog maar 16378 Enemy's over voor mijn gevoel
Die event komt alleen voorbij als die missie de daily heroic is...quote:Op donderdag 24 september 2015 09:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ai. Vanavond maar eens proberen dan?
Ben benieuwd hoe je dit doet, mijn raid groepje loopt no problemo naar Oryx toe. Alleen het staggeren van Oryx lukt steeds maar niet. Voor mijn gevoel heb je maar een paar seconden om dat voor elkaar te krijgen... We doen iets fout maar ik kan niet ontdekken wat...quote:
Als je hunters hebt met de nieuwe Nighthawk, gebruik dat. Voor de rest snipres op Oryx DPS. Eigenlijk moet knight al down zijn als Oryx zn hand mept, dan heb je genoeg tijd om klaar te staan met zn allen voor de stagger DPS.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:47 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je dit doet, mijn raid groepje loopt no problemo naar Oryx toe. Alleen het staggeren van Oryx lukt steeds maar niet. Voor mijn gevoel heb je maar een paar seconden om dat voor elkaar te krijgen... We doen iets fout maar ik kan niet ontdekken wat...
Relic halen -> tegelijk Ogre's killen -> Relic dumpen bij Knight -> Knight killen -> Oryx DPS (bij ons geen stagger) -> Blights detonaten -> Oryx DPS -> Rennen als een debiel -> Opnieuw.
Tips?
quote:Op donderdag 24 september 2015 10:47 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je dit doet, mijn raid groepje loopt no problemo naar Oryx toe. Alleen het staggeren van Oryx lukt steeds maar niet. Voor mijn gevoel heb je maar een paar seconden om dat voor elkaar te krijgen... We doen iets fout maar ik kan niet ontdekken wat...
Relic halen -> tegelijk Ogre's killen -> Relic dumpen bij Knight -> Knight killen -> Oryx DPS (bij ons geen stagger) -> Blights detonaten -> adds DPS -> Rennen voor dmg of adds killen die shield in willen -> Opnieuw.
Tips?
Waardeloosquote:Op donderdag 24 september 2015 17:30 schreef Luuksor het volgende:
Hey, als ik nou House of Wolves nauwelijks gespeeld heb, is het nog interessant om de Prison of Elders rewards te scoren of zijn die nu waardeloos?
Je bent de tip vergeten... Ik heb het checkpoint nog, dus als je een keer wil helpen zou goud zijnquote:
Nee ik heb het aangepast in jouw quotequote:Op donderdag 24 september 2015 21:24 schreef Visserij het volgende:
[..]
Je bent de tip vergeten... Ik heb het checkpoint nog, dus als je een keer wil helpen zou goud zijn
Hij is 310 voor iedereenquote:Op donderdag 24 september 2015 12:36 schreef Reintji het volgende:
Zag nog iemand in de tower met een black spindle op 310
Gewoon de legendary edition kopen dus...quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:48 schreef Waterbed het volgende:
Destiny bij launch veel gespeeld, echter na een tijdje was ik erop uitgekeken.
Nu met The Taken King zit ik te twijfelen om weer te beginnen.
Ik zat even in de playstation store te kijken en zag dat The Dark Below en House of Wolfs beide 20 euro kosten.
Als ik dan ook nog The Taken King erbij haal welke 40 euro kost komt dat neer op 80 euro.
Wanneer ik kijk bij de Destiny The Taken King legendary edition zit alles in een pakket voor 70 euro, bij bol.com zelfs voor 60 euro.
Zie ik iets gigantisch over het hoofd?
Duidelijk verhaal! Lekker kort ookquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:49 schreef Reintji het volgende:
Gekkenhuis op Cerberus Vae III. Vlak na de start begonnen een aantal events in de eerste area. Waaronder een taken juggernaut en een wolf pack (?). Wel paar lieutenants gepakt, maar de champ niet (wel exotic engram, whoop). Later bij dat stukje met de tank waren er weer vier taken bosses en niet die drie reguliere cabal.
Deze strike was iig anders dan andersquote:Op zaterdag 26 september 2015 00:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal! Lekker kort ook
Ook weer bij TTK? Vond het wel een druk begin van de strike, gelijk bij de spawn drie verschillende events.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:23 schreef VMSDKR het volgende:
Wolves zijn voor een quest van Variks.
Ja maar dan zit je nog in patrol.. Pas als je in de no respawn zone komt zit je in de strikequote:Op zaterdag 26 september 2015 17:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ook weer bij TTK? Vond het wel een druk begin van de strike, gelijk bij de spawn drie verschillende events.
Ja, The Taken War: Mars heet 'ie geloof ik.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ook weer bij TTK? Vond het wel een druk begin van de strike, gelijk bij de spawn drie verschillende events.
Juich maar niet te snel dat je "al" level 40 bent, want nu begint het pas. Je hebt laaaaang alles nog niet gezien. Strikes komen vanzelf.quote:Op maandag 28 september 2015 10:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Heerlijk zeg the taken king. Ik hoef dit jaar alleen nog maar Destiny te spelen, en wat fifa.
Alleen jammer dat je zo snel al level 40 bent, moet nog paar missies, daarna kijken wat er nog meer te doen was.
Zag nu bij de normale strikes, alleen level 20 staan. Waar staan de hogere levels strikes?
Dismantle of houden... Verder nietsquote:Op maandag 28 september 2015 15:16 schreef DSS24 het volgende:
Wat moet je nu doen met je ouwe legendary wapens en oude exotics die allemaal 160/170 zijn?
Het is echt veel beter.. Je heb ook gewoon nog quest lines etcquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck ben echt aan het twijfelen om de game weer te kopen. Ik lees en hoor eigenlijk alleen maar goede verhalen nu over Destiny met The Taken King en de nieuwe update. Vond het toen best leuk, maar het verhaal was totaal niet boeiend en daardoor heb ik het spel na het uitspelen weer verkocht. Ik hou wel juist van RPG dingetjes en je character uitbouwen. Alleen dat grinden kan soms kut zijn, maar ja dat deed ik eerlijk gezegd ook in de Borderlands games![]()
Wat is jullie eerlijke mening? Is het echt goed en is het echt hoe Destiny moest zijn in het begin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |