geen idee, het kan getest worden toch.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je daar coke voor gaat gebruiken dan ben je behoorlijk inefficient bezig.
Mooie theorie maar in de praktijk zal het niet gebeuren dat iemand coke gebruikt om beter te kunnen presteren, veel te inefficient, duur en er zijn gewoon veel betere middelen voor te gebruiken. Er treedt ook nog eens flinke tolerantie op na een bepaalde periode zo veel gebruiken dat er significant meer/beter getraind kan worden + alle lichamelijke en geestelijke sideeffects die er bij komen kijken... denk alleen al aan verslaving. Nee, het is gewoon niet praktisch of realistisch om coke als middel te gebruiken om beter te presteren.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
geen idee, het kan getest worden toch.
2 mannen met dezelfde stats vinden, en daarna 1 maand of een bepaalde periode lang deze 2 laten trainen.
De een coke laten gebruiken, en de andere niet.
Na een maand allebei nuchter een trainingstest laten uitvoeren, en het gaan vergelijken met elkaar.
een van de 2 zou denk ik hogere resultaten halen dan de ander.
De vraag is welke van de 2
Ik gok op die ene die coke gebruikt heeft.
nou, die voetbal hooligans rennen gewoon door politie kogels heen, helemaal doorgesnoven.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mooie theorie maar in de praktijk zal het niet gebeuren dat iemand coke gebruikt om beter te kunnen presteren, veel te inefficient, duur en er zijn gewoon veel betere middelen voor te gebruiken. Er treedt ook nog eens flinke tolerantie op na een bepaalde periode zo veel gebruiken dat er significant meer/beter getraind kan worden + alle lichamelijke en geestelijke sideeffects die er bij komen kijken... denk alleen al aan verslaving. Nee, het is gewoon niet praktisch of realistisch om coke als middel te gebruiken om beter te presteren.
Zelden zo'n bullshit gelezen je laat de hele kater van de coke maar gewoon even buiten perspectief waardoor je training weer veel minder zwaar zal zijn. Bovendien ga je dan elke dag aan de sos om harder te kunnen trainen terwijl het verschil minimaal zal zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 17:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
geen idee, het kan getest worden toch.
2 mannen met dezelfde stats vinden, en daarna 1 maand of een bepaalde periode lang deze 2 laten trainen.
De een coke laten gebruiken, en de andere niet.
Na een maand allebei nuchter een trainingstest laten uitvoeren, en het gaan vergelijken met elkaar.
een van de 2 zou denk ik hogere resultaten halen dan de ander.
De vraag is welke van de 2
Ik gok op die ene die coke gebruikt heeft.
Die gebruiken speed, dat soort volk heeft helemaal geen geld om coke te kunnen betalen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, die voetbal hooligans rennen gewoon door politie kogels heen, helemaal doorgesnoven.
Lekker!!!quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:23 schreef THEFXR het volgende:
vanaf 1 Okt Spike op de nederlandse buis, dus ook bellator
http://www.spikechannel.nl/?gclid=COHvurXxgMgCFUeZGwodqrwEEA
Ik vind Jon Jones de beste mma vechter ooit.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelden zo'n bullshit gelezen je laat de hele kater van de coke maar gewoon even buiten perspectief waardoor je training weer veel minder zwaar zal zijn. Bovendien ga je dan elke dag aan de sos om harder te kunnen trainen terwijl het verschil minimaal zal zijn![]()
Als je dat soort drugs als prestatie verbeterend gaat zien dan ben je helemaal van het padje af of kun je van MDMA ook beter trainen
Gesnoven in de ring? Moet niet gekker worden met jouquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ik vind Jon Jones de beste mma vechter ooit.
En ik denk dat sommige vechters gesnoven de ring instappen.
Ik denk dat wanneer iemand een jointje heeft gerookt en de ring in gaat stappen geen voordeel , maar eerder nadeel zal hebben.
Ja, ik ben gek.
haha wat grappig, de kooi dan mierenneuker.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gesnoven in de ring? Moet niet gekker worden met jou
Ik denk niet dat een vechter er veel aan heeft om doorgesnoven de kooi/ring in te stappenquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
haha wat grappig, de kooi dan mierenneuker.
Dat denk jij ja.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een vechter er veel aan heeft om doorgesnoven de kooi/ring in te stappen
Ik nam hem nog een beetje serieus maar dat is nu ook voorbij. Als je dat soort dingen gaat denken dan houdt het voor mij opquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een vechter er veel aan heeft om doorgesnoven de kooi/ring in te stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |