Uhm, geen van beiden. Of naja, nerveus gewoon over haar inderdaad..en gevoelens..of het wel volledig wederzijds is. Ze heeft wel gevoelens voor me, dat daargelaten, alleen ik kan niet goed met mijn gevoelens omgaan. Ik dacht echt een paar maanden geleden dat ik veranderd was, ik begon aan mezelf te werken, maar merk nog steeds diepe onzekerheden. Het gevoel dat niemand mij leuk kan vinden en er nooit van mij gehouden kan worden in mijn hele leven..quote:Op woensdag 16 september 2015 16:42 schreef NoXia het volgende:
Nerveus in de zin van kan niet wachten totdat je haar ziet? Of jaloezie?
Misschien is dat dan ook wel een teken dat je nog niet klaar bent voor een relatie. Je twijfelt aan jezelf, aan die meid (als ik me de historie goed herinner) en je hebt het ook nog een superdruk. Kan het nu wel voor het eerst goed gaan tussen jullie, maar als jij je shizzle nog niet opgelost hebt is het wachten tot dat weer de kop opsteekt vermoedelijk..quote:Op woensdag 16 september 2015 16:44 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Uhm, geen van beiden. Of naja, nerveus gewoon over haar inderdaad..en gevoelens..of het wel volledig wederzijds is. Ze heeft wel gevoelens voor me, dat daargelaten, alleen ik kan niet goed met mijn gevoelens omgaan. Ik dacht echt een paar maanden geleden dat ik veranderd was, ik begon aan mezelf te werken, maar merk nog steeds diepe onzekerheden. Het gevoel dat niemand mij leuk kan vinden en er nooit van mij gehouden kan worden in mijn hele leven..
Ik ben absoluut niet klaar voor een relatie, we hebben ook op het oog gehouden rustig te beginnen aangezien zij van een relatie komt van acht jaar. Ik ben bang dat dit weer fout zal gaan, ook al doen we het rustig aan en zien we elkaar 1 keer per twee weken/week. En ik weet niet wat ik nodig heb zodat andere van mij gaan houden, ik heb dat gevoel nooit meegemaakt...ik zie sommige mensen gewoon in relaties gaan met gemak, maar ik kan dat niet. Heeft ook te maken met verlatingsangst en die werd door haar eerst benadrukt doordat ze telkens contact verbrak.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien is dat dan ook wel een teken dat je niet klaar bent voor een relatie. Je twijfelt aan jezelf, aan die meid (als ik me de historie goed herinner) en je hebt het ook nog een superdruk. Kan het nu wel voor het eerst goed gaan tussen jullie, maar als jij je shizzle nog niet opgelost hebt is het wachten tot dat weer de kop opsteekt vermoedelijk..
Vraag jezelf ook af wat je nodig hebt om je waard te voelen dat zowel jij zelf als een ander van je kan houden enzo..
Heb gevoel dat ik dat niet kan volhouden, omdat ik dan uiteindelijk heel dom en onzeker ruzie ga maken over zeer kleine dingen...Dan krijg ik zo'n hele nerveuze mindset op dat momentquote:Op woensdag 16 september 2015 16:49 schreef Kaashapje het volgende:
Je gevoel achterna en niet door n tegenslag uit het veld laten slaan! En.. Blijf jezelf
Die factoren als in jouw gedrag? Wat is er wel verandert dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:47 schreef Gregor1994 het volgende:
Acht maanden zit ik al achter haar aan om het zo te zeggen. Keer op keer werd contact met mij verbroken door mijn gedrag en andere factoren, nu lijken die factoren voor haar niet mee te spelen. Maar ben bang weer gekwetst te worden door haar, zit hier echt lang mee namelijk
Dat anderen het er makkelijk uit laten zien, betekent niet dat het ook echt zo is hè. Daarnaast, als je het niet hebt gehad, weet je ook niet dat je het niet zou kunnen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:49 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet klaar voor een relatie, we hebben ook op het oog gehouden rustig te beginnen aangezien zij van een relatie komt van acht jaar. Ik ben bang dat dit weer fout zal gaan, ook al doen we het rustig aan en zien we elkaar 1 keer per twee weken/week. En ik weet niet wat ik nodig heb zodat andere van mij gaan houden, ik heb dat gevoel nooit meegemaakt...ik zie sommige mensen gewoon in relaties gaan met gemak, maar ik kan dat niet.
Self fulfilling prophecy?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:55 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Heb gevoel dat ik dat niet kan volhouden, omdat ik dan uiteindelijk heel dom en onzeker ruzie ga maken over zeer kleine dingen...Dan krijg ik zo'n hele nerveuze mindset op dat moment
Uhm wat er veranderd is. Ik heb haar eerlijk vertelt dat ik elke dag aan haar denk laatste 8 maanden en tegen haar gezegd dat het de reden was voor mijn gedrag naar haar toe. Op het moment dat ik het vertelde zei ik direct contact te willen vebreken (week geleden) om zo mijn gevoel tot rust te laten komen. Echter, heb nu nog steeds contact opgenomen met haar.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die factoren als in jouw gedrag? Wat is er wel verandert dan?
En hoe zou je meer vertrouwen kunnen hebben in dat zij echt voor jou gaat, naast dat jouw eigenwaarde enzo?
Ja onder andere dit, maar daarnaast ook nog steeds dat ik obsessed ben over haar. En ja, als ik mijn onzekerheden niet naar haar toe laat zien, dan kunnen we ver komen. En ik twijfel gewoon over haar gevoelens en of ze wel toekomst ziet met mij of niet..zal ik dit morgen aan haar vragen?quote:
Dus ze heeft meer begrip voor je, als je uitlegt waarom je bepaalde doet? Waarom zeg je eerst je gevoel tot rust te willen laten komen, om dan zelf weer contact op te nemen? Vraagt zij waarom jij iets anders doet dan je eerst aangaf of je heb je het haar uitgelegd?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:00 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Uhm wat er veranderd is. Ik heb haar eerlijk vertelt dat ik elke dag aan haar denk laatste 8 maanden en tegen haar gezegd dat het de reden was voor mijn gedrag naar haar toe. Op het moment dat ik het vertelde zei ik direct contact te willen vebreken (week geleden) om zo mijn gevoel tot rust te laten komen. Echter, heb nu nog steeds contact opgenomen met haar.
Je noemt dingen waar je aan zou moeten merken dat ze volledig voor jou gaat, maar het verandert niets aan jouw gevoel. Misschien nog een signaal dat dit bij jou ligt en het misschien niet eens zoveel uitmaakt wat zij wel of niet doet.quote:En ja, ik heb geen vertrouwen volledig in haar dat ze voor mij gaat, ze wil afspreken, mag aan haar zitten and stuff, alleen don't know, ze vertelt nooit wat ze voelt omdat ik haar anders kwetst denkt ze. We zijn op sommige gebieden echt hetzelfde
Nou..quote:Op woensdag 16 september 2015 17:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja onder andere dit, maar daarnaast ook nog steeds dat ik obsessed ben over haar. En ja, als ik mijn onzekerheden niet naar haar toe laat zien, dan kunnen we ver komen.
Dat kun je vragen, maar wat ga jij antwoorden als ze jou hetzelfde vraagt? Je was nogal overtuigd van haar serieusheid wat relaties betreft, dus je zou ook kunnen stellen dat ze, zeker na jullie gedoe, niet gewoon even zo voor de lol fysiek met je worden. Nog even afgezien van dat wat zij zegt en doet, sowieso al niet zoveel effect op jouw gevoel lijkt te hebben vooralsnog..quote:En ik twijfel gewoon over haar gevoelens en of ze wel toekomst ziet met mij of niet..zal ik dit morgen aan haar vragen?
Ik wil gevoel eerst tot rust laten komen, zodat ik mezelf kan gaan waarderen en aan mezelf werken. Als ik haar nog steeds in gedachte heb dan is dat echt lastig. En ik weet gewoon niet of ze echt voor me gaat, twijfel zo erg, ook al spreken we af, ze stuurde zelfs halfnaakte foto van haar naar mij toe en zij is echt van '1 vriendje in de afgelopen 26 jaar dat ze leeft'..maar toch twijfel ik zo erg.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dus ze heeft meer begrip voor je, als je uitlegt waarom je bepaalde doet? Waarom zeg je eerst je gevoel tot rust te willen laten komen, om dan zelf weer contact op te nemen? Vraagt zij waarom jij iets anders doet dan je eerst aangaf of je heb je het haar uitgelegd?
[..]
Je noemt dingen waar je aan zou moeten merken dat ze volledig voor jou gaat, maar het verandert niets aan jouw gevoel. Misschien nog een signaal dat dit bij jou ligt en het misschien niet eens zoveel uitmaakt wat zij wel of niet doet.
[..]
Nou..
Als die onzekerheden bij jou horen en jij ermee om moet leren gaan, dan is verbergen niet de beste tactiek wellicht. Hiervoor kon je het ook niet volhouden en er is te weinig verandert om te denken dat zoiets groots gewoon even onderdrukt gaat worden. Daarnaast zou je dat ook niet moeten willen. Ze valt op jou en jij bent geen minder mens als je onzekerheden hebt. Onzeker zijn we allemaal wel eens.
Probeer de winst te zoeken in wat je met die onzekerheden doet, hoe je ze uit..
[..]
Dat kun je vragen, maar wat ga jij antwoorden als ze jou hetzelfde vraagt? Je was nogal overtuigd van haar serieusheid wat relaties betreft, dus je zou ook kunnen stellen dat ze, zeker na jullie gedoe, niet gewoon even zo voor de lol fysiek met je worden. Nog even afgezien van dat wat zij zegt en doet, sowieso al niet zoveel effect op jouw gevoel lijkt te hebben vooralsnog..
Komt door het wanhopige gevoel waarschijnlijk. Maar jij denkt ermee stoppen and done forever of wat? En ja, kan niet goed gaan iddquote:Op woensdag 16 september 2015 17:35 schreef Lienekien het volgende:
Wat spelen jullie een vreemd spelletje met elkaar. Dit kan toch nooit goed voelen? Waarom dan zo wanhopig ermee doorgaan?
Kortom, zij is niet het probleem en ook niet de oplossing..quote:Op woensdag 16 september 2015 17:32 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ik wil gevoel eerst tot rust laten komen, zodat ik mezelf kan gaan waarderen en aan mezelf werken. Als ik haar nog steeds in gedachte heb dan is dat echt lastig. En ik weet gewoon niet of ze echt voor me gaat, twijfel zo erg, ook al spreken we af, ze stuurde zelfs halfnaakte foto van haar naar mij toe en zij is echt van '1 vriendje in de afgelopen 26 jaar dat ze leeft'..maar toch twijfel ik zo erg.
Die staat er al..quote:En je hebt absoluut gelijk, in deze korte tijd kan er niet direct zoveel veranderen aan mijn onzekerheid...lukt inderdaad niet zomaar. Die angst is dus dat die in het spel gaan staan.
Dat ben ikzelf dus...? Wat kan ik het beste doen, dat is mijn echte vraag...quote:Op woensdag 16 september 2015 17:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kortom, zij is niet het probleem en ook niet de oplossing..
[..]
Die staat er al..
Jij bent de sleutel tot de oplossing ja en je bent meer dan die angst alleen, maar dat moet je zelf ook gaan inzien qua eigenwaarde enzo lijkt me..quote:
Misschien moet je een keer met een psycholoog gaan praten. Dit speelt al een tijdje en ik krijg het idee dat je er zelf niet uitkomt.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:38 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Komt door het wanhopige gevoel waarschijnlijk. Maar jij denkt ermee stoppen and done forever of wat? En ja, kan niet goed gaan idd
Dit klopt ook. Ik pik wel veel van haar, al die keren dat ze contact met me verbrak en verder, maar een psycholoog hmm, zou het echt helpen?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer met een psycholoog gaan praten. Dit speelt al een tijdje en ik krijg het idee dat je er zelf niet uitkomt.
Als jij beter in je vel zat, dan zou je ook niet zoveel van haar pikken.
Stappen nemen bedoel je?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jij bent de sleutel tot de oplossing ja en je bent meer dan die angst alleen, maar dat moet je zelf ook gaan inzien qua eigenwaarde enzo lijkt me..
Het lijkt me beter om even echt je gevoel tot rust te laten komen en na te denken over wat je nodig hebt om minder onzeker te zijn. Als je weet hoe je daar aan kan werken kun je pas stappen namelijk..
Of een paar goede gesprekken met iemand die je vertrouwt en die je de waarheid durft te zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:44 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dit klopt ook. Ik pik wel veel van haar, al die keren dat ze contact met me verbrak en verder, maar een psycholoog hmm, zou het echt helpen?
Jaaa, dat laatste. Ik heb het het gevoel dat ik anders niet leef, dat er anders niks is in mijnquote:Op woensdag 16 september 2015 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of een paar goede gesprekken met iemand die je vertrouwt en die je de waarheid durft te zeggen.
Je moet een keertje goed wakker worden geschud. Je hoeft je niet zo te voelen, maar door zo vast te houden aan een relatie die maar niet wil lukken houd je je eigen onzekerheid in stand.
Sommige mensen zijn een beetje verslaafd aan het heftige gevoel dat dit soort drama teweeg brengt. Geeft ze het gevoel dat ze leven. Is dat bij jou ook zo?
Zeg maar vooruitgang boeken. Je blijft nu in jouw onzekere gevoel hangen, ongeacht dat je nu enige vooruitgang met haar hebt geboekt. Dat zou al een teken moeten zijn dat het redelijk is dat je achter haar aan bent gegaan, lijkt me..quote:Op woensdag 16 september 2015 17:45 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Stappen nemen bedoel je?
Precies, dat lijkt mij het beste en dan kan ik ook dit allemaal rationeel inzien en bekijken of het überhaupt ooit redelijk was dat ik achter haar aan ben gegaan.
Kijk eens breder. Wat zijn je doelen in het leven? Waar word je blij van? En krijg je genoeg voldoening uit wat je doet? Ben je toe aan iets nieuws, iets anders?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Jaaa, dat laatste. Ik heb het het gevoel dat ik anders niet leef, dat er anders niks is in mijn
leven..terwijl ik vroeger nog zo gelukkig was...
En ja, mensen vertellen mij het een en ander, zal idd gesprek erover hebben.
Maar over dat 'leven' dat heb ik inderdaad..onzekerheid blijft zo in stand ja
In 2017 wil ik in Amerika studeren, partneruniversiteit...voor de rest qua doelen wil ik gemiddeld een 7 staan op mijn cijferlijst hiervoor. Voor de rest krijg ik niet genoeg voldoening uit wat ik doe ...quote:Op woensdag 16 september 2015 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk eens breder. Wat zijn je doelen in het leven? Waar word je blij van? En krijg je genoeg voldoening uit wat je doet? Ben je toe aan iets nieuws, iets anders?
Maak dit meisje niet zo vreselijk belangrijk. Het lijkt of je nu je hele levensgeluk aan haar ophangt. Je maakt jezelf zo afhankelijk.
En sociale contacten?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:59 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
In 2017 wil ik in Amerika studeren, partneruniversiteit...voor de rest qua doelen wil ik gemiddeld een 7 staan op mijn cijferlijst hiervoor. Voor de rest krijg ik niet genoeg voldoening uit wat ik doe ...
Ik maak haar inderdaad zo belangrijk, alsof zij mijn leven is inderdaad. Dit was wel 1 van de redenen dat ik op muay Thai ben gegaan, om mijn focus ergens anders op te zetten. Maar nog steeds zo moeilijk..zucht. Heb idd niets in mijn leven voelt het
Sociale contacten zijn oke! Niet superveel, maar niet dat ik alleen ben tijdens colleges en geen vrienden heb om op te leunen. Heb echt goede vrienden. En je hebt inderdaad gelijk, mijn leven hoort nooit afhankelijk te zijn van een ander. Maar wellicht is het ook gewoon ervaring, heb nooit zolang gevoelens gehad voor een meisje, al dumpt ze me. Dan weet ik tenminste hoe het voelt, niet dat ik dat per se wil! Haha een Amerikaanse ook nog, u trying to set me up hahaquote:Op woensdag 16 september 2015 18:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En sociale contacten?
Je mag best behoefte hebben aan een vriendin. En frustratie als dat niet lukt, is ook begrijpelijk. Maar laat niet al je levensgeluk ervan afhangen. Als het nu niet lukt, kan het in de toekomst nog wel lukken. Wie weet een leuke Amerikaanse.
Klopt, ik blijf continu in onzekerheid hangen, dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Zo blijf ik maar op 1 punt steken: Door dit forum voel ik me al wat opgeluchter op een of andere manier, dit topic bedoel ik dan haha.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zeg maar vooruitgang boeken. Je blijft nu in jouw onzekere gevoel hangen, ongeacht dat je nu enige vooruitgang met haar hebt geboekt. Dat zou al een teken moeten zijn dat het redelijk is dat je achter haar aan bent gegaan, lijkt me..
Neuh, een nichtje van mij ging ook een jaar in Amerika studeren en is nu met een Amerikaan getrouwd.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:08 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Sociale contacten zijn oke! Niet superveel, maar niet dat ik alleen ben tijdens colleges en geen vrienden heb om op te leunen. Heb echt goede vrienden. En je hebt inderdaad gelijk, mijn leven hoort nooit afhankelijk te zijn van een ander. Maar wellicht is het ook gewoon ervaring, heb nooit zolang gevoelens gehad voor een meisje, al dumpt ze me. Dan weet ik tenminste hoe het voelt, niet dat ik dat per se wil! Haha een Amerikaanse ook nog, u trying to set me up haha
Hahaha hmm, maybe new hope dan. Ik ga me daarop focussen inderdaad, is nu echt mijn grootste doel ja..quote:Op woensdag 16 september 2015 18:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neuh, een nichtje van mij ging ook een jaar in Amerika studeren en is nu met een Amerikaan getrouwd.
Mooi dat het van je afschrijven opluchtquote:Op woensdag 16 september 2015 18:35 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Klopt, ik blijf continu in onzekerheid hangen, dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Zo blijf ik maar op 1 punt steken: Door dit forum voel ik me al wat opgeluchter op een of andere manier, dit topic bedoel ik dan haha.
Waarom begrijpt ze dat haar ex vreemdging?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:25 schreef Gregor1994 het volgende:
Zucht, gister vond ik het leuk..tot op bepaalde momenten tussen ons. Dingen die zij zei en zo, wat ik nog steeds als shockerend ervaar. Ze had het over haar ex die vreemdging en dat ze erbij bleef, en dat ze het wel snapte en zo...sommige dingen vond ik echt shock om aan te horen.
Dat jij je tweede keus voelt, kan ook te maken hebben met je eigenwaarde. Maar sowieso lijkt het idee dat de ander je niet verdient geen goede basis voor een volwassen relatie..quote:Ik zit nu in twijfel met gevoelens en vind niet dat ze me verdient, heb zoveel moeite gedaan en verder het afgelopen jaar voor haar, maar telkens kwam er ruzie en vond ze iets om contact te verbreken...ik voel me een tweede keus gewoon.
Wie weet begrijpt zij jouw denkwijzes ook niet. Als je daar niet een beetje soepel mee om kan gaan en kan kijken waar je wel nader tot elkaar komt, lijkt het toch meer richting een dealbreaker te gaan..quote:Het is niet dat ik haar te hoog in zie, maar meer dat ze sommige denkwijzen heeft waarvan ik denk 'damn..hoe kan je zo denken'.
Omdat hij behoefte zou hebben in de zin van seks, zij is ontmaagd op haar 26ste na lange relatie.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom begrijpt ze dat haar ex vreemdging?
[..]
Dat jij je tweede keus voelt, kan ook te maken hebben met je eigenwaarde. Maar sowieso lijkt het idee dat de ander je niet verdient geen goede basis voor een volwassen relatie..
[..]
Wie weet begrijpt zij jouw denkwijzes ook niet. Als je daar niet een beetje soepel mee om kan gaan en kan kijken waar je wel nader tot elkaar komt, lijkt het toch meer richting een dealbreaker te gaan..
Je kwetsen met dergelijk gedrag is één ding,maar je eigenwaarde eraan ophangen is een tweede. Die was al niet goed voor die meid in beeld kwam en nu grijp je haar gedrag aan om bevestiging te zien als een soort zie-je-nou-wel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:10 schreef Gregor1994 het volgende:
En hoe bedoel je met eigenwaarde? Zij heeft best vaak mijn gekwets onbewust door continu contact te verbreken.
Laat dat wellicht maar weg..quote:Zijn inderdaad ook gewoon irritaties die ik heb, en wellicht nog gevoel van wrok..
Kom op hoor, anders ga je jezelf even vergelijken met die dude waar ze zo een lange relatie mee heeft gehad en waar je nu net een paar weekjes wat meer mee lijkt te ontwikkelen. Dat is niet eerlijk en sowieso een wedstrijd waar je niet je eigenwaarde aan op moet willen hangen.quote:Ze doet/deed echt zoveel moeite voor hem en niet voor mij..maar dont know, ze zijn nog aan het afbouwen
Ik snap je wel hoor, alleen de gedachte dat ze nog sex heeft met haar ex vind ik niet fijn om te horen, en mijn verstand zegt ook los laten, ook al zou ik een echte toekomst zien met haar.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je kwetsen met dergelijk gedrag is één ding,maar je eigenwaarde eraan ophangen is een tweede. Die was al niet goed voor die meid in beeld kwam en nu grijp je haar gedrag aan om bevestiging te zien als een soort zie-je-nou-wel.
[..]
Laat dat wellicht maar weg..
[..]
Kom op hoor, anders ga je jezelf even vergelijken met die dude waar ze zo een lange relatie mee heeft gehad en waar je nu net een paar weekjes wat meer mee lijkt te ontwikkelen. Dat is niet eerlijk en sowieso een wedstrijd waar je niet je eigenwaarde aan op moet willen hangen.
Laat haar dan maar eerst lekker afbouwen en contact opnemen als ze klaar is met hem en klaar is voor een serieuze poging met jou. Kun je in de tussentijd lekker aan jezelf werken..
De laatste keer is een maand geleden schreef je en je zal toch met het idee moeten leven dat dit nu eenmaal haar verleden is of achter een maagd aangaan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:38 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, alleen de gedachte dat ze nog sex heeft met haar ex vind ik niet fijn om te horen, en mijn verstand zegt ook los laten, ook al zou ik een echte toekomst zien met haar.
En? Jij kiest er zelf voor om zo lang achter een meid aan te zitten die nog niet klaar is. Kun je het allemaal op jezelf betrekken, maar dat is ook niet realistisch. Zeker gezien het feit dat je nota bene op haar trouw en loyaliteit valt. Het is heel begrijpelijk dat je je er niet senang bij voelt, maar jij maakt de keuze om erachter aan te lopen alsof je niet vertrouwt dat ze met wat tijd volledig voor jou gaat. Jij bent degene die daar zijn eigenwaarde aan op hangt en jij bent degene die er mee door blijft gaan. Waarom zo dramatisch alles of niets?quote:En ja daarnaast heb je gelijk dat ze al jaren een relatie heeft, maar ik zit nu al sinds december 2014 achter haar aan, voel me net een hond. Zucht, mijn verstand liet me gister niet eens echt met haar lachen, wellicht dat ik het in zijn geheel moet laten..
Je hebt inderdaad gelijk op desbetreffende punten, het lijkt mij slim om inderdaad eerst aan mezelf te werken. Ik heb haar vandaag nog mee uitgevraagd voor volgende week maar ze heeft mijn berichtje genegeerd.... Zo rot plotselingquote:Op zaterdag 19 september 2015 09:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De laatste keer is een maand geleden schreef je en je zal toch met het idee moeten leven dat dit nu eenmaal haar verleden is of achter een maagd aangaan.
Dat ze bepaalde dingen nog niet met hem afgewikkeld heeft, ja dat zal best in de weg staan. Lijkt me ook vrij logisch dat als je zo lang gek op iemand bent geweest, je niet zo even verder gaat in de volgende relatie. Tenminste, dat zou ik dan weer weinig geruststellend vinden. Maar goed, eerlijk gezegd klinken jullie er beide nog niet klaar voor om samen verder te gaan..
[..]
En? Jij kiest er zelf voor om zo lang achter een meid aan te zitten die nog niet klaar is. Kun je het, allemaal op jezelf betrekkene, maar dat is ook niet realistisch. Zeker gezien het feit dat je nota bene op haar trouw en loyaliteit valt. Het is heel begrijpelijk dat je je er niet senang bij voe, maar jij maakt de keuze om erachter aan te lopen alsof je niet vertrouwt dat ze met wat tijd volledig voor jou gaat. Jij bent degene die daarzijn eigenwaarde aan op hangt en jij bent deg die er mee door blijft gaan. Waarom zo dramatisch alles of niets?
E wene
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |