abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156186287
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een diesel met 450 PK? Whut de ef?!
Rijdt vast goed, zelf 1x Ford met 650 PK diesel gereden en reed als een zonnetje. Alleen voor mezelf niet te betalen
  donderdag 17 september 2015 @ 23:09:24 #127
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_156186383
quote:
15s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:06 schreef NotToBe het volgende:

[..]

Rijdt vast goed, zelf 1x Ford met 650 PK diesel gereden en reed als een zonnetje. Alleen voor mezelf niet te betalen
Iets te veel gas geven en je hebt de klinkers uit de straat liggen..
Share your talent, move the world.
pi_156186472
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:06 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Vrouw met pit.
Don't count me out (met mijn hele 1.61 en schoenmaat 35) ik ben heel gevaarlijk els het nodig is hoor }:|
:+
Waar het stinkt is het warm.
pi_156186486
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:09 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Iets te veel gas geven en je hebt de klinkers uit de straat liggen..
Tja klinkers = vaak stad of dorp, moet je niet teveel komen met zo'n dikke bak inderdaad. Maar aan de overkant van de plas was de ruimte er wel om met zo'n gevaarte rond te rijden
  donderdag 17 september 2015 @ 23:13:55 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156186514
quote:
15s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:06 schreef NotToBe het volgende:

[..]

Nee, dat is in NL niet te doen....

Over Ford gesproken.... even een kleuterpraatje tussendoor :@

Ik parkeerde vanmiddag de auto in de parkeergarage in de stad, en het goot gigantisch, een hoop auto's zaten ook onder de druppels, en er lagen plasjes onder de auto's.
Staat er een Ford die er duidelijk al uren stond, want kurkdroog, zegt de kleuter:
"Zo, die auto kan goed tegen de regen zeg.... " :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 september 2015 @ 23:15:53 #131
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_156186583
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik parkeerde vanmiddag de auto in de parkeergarage in de stad, en het goot gigantisch, een hoop auto's zaten ook onder de druppels, en er lagen plasjes onder de auto's.
Staat er een Ford die er duidelijk al uren stond, want kurkdroog, zegt de kleuter:
_O- De logica van die koters ook.
  donderdag 17 september 2015 @ 23:18:44 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156186677
Ah, over PK's gesproken... achteraf gezien wel lief dat de schoonvader van mijn oudste zo enthousiast was over het aantal PK van onze auto's, die van hem heeft er 300 volgens de RDW O+

Nou is dat ook wel een bakbeest dat het dubbele weegt (letterlijk), maar toch...
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 september 2015 @ 23:19:31 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156186708
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:15 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

_O- De logica van die koters ook.
Ja, ook met een vingertje over de motorkap terwijl hij het zei hè :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 september 2015 @ 23:21:22 #134
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_156186776
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ook met een vingertje over de motorkap terwijl hij het zei hè :')
Fantastisch. :P
pi_156187004
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:12 schreef NotToBe het volgende:

[..]

Tja klinkers = vaak stad of dorp, moet je niet teveel komen met zo'n dikke bak inderdaad. Maar aan de overkant van de plas was de ruimte er wel om met zo'n gevaarte rond te rijden
Ik moet man nooit kwaad maken als hij weg moet want de oprit is compleet gravel... *daganietgoekomennie* en fijn dat het een klein straatje is waar hij uit moet .
Gelukkig is zijn bak gegrensd op 250 km/u (en we hebben het ooit dus serieus echt gereden die 250 , gevalletje vette poging tot car-jacking met 3 auto's, ingesloten en al op een lege snelweg midden in de nacht... doodsangsten uit gestaan maar man pikte net dat gaatje tussen die 3 auto's op en daar ging zijn voet op het uiterste gas..
Heb er serieus nog nachtmerries van.
pi_156187032
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Awwww O+
  donderdag 17 september 2015 @ 23:32:13 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156187125
Verder is hij wel stronteigenwijs (goh, van wie zou hij het hebben? O-) )

Wij daarna dus naar Ikea, ik denk; ik smeer hem zo'n flanellen dekbedhoes aan, dan kan ik even kijken wat dat ding in de was (op 60 graden) en in de droger (op warm) doet, dus ik vrolijk met hem naar die blauw-wit geruite dekbedhoes;
- "Voel eens hoe lekker zacht, wil je die voor je dekbed?"
- "Nee, die vind ik niet mooi, ik wil die!" (wijst naar een lelijk ding in een dramatische kwaliteit).

Shit, dilemma... wat moet ik met een eenpersoons als hij hem per definitie niet wil hebben?
Telefonisch overleg met echtgenoot... ja, hij is er ook in het bruin/beige, met een ander ruitje, maar die vind ik niet mooi... oh wacht, die kan ik dan wel als deken op de bank leggen, en als het heel koud is een dekbed in doen voor op de bank... Bruin/beige it is.
Ik pak de bruin/beige eenpersoons uit het schap, de kleuter trekt hem uit m'n handen terwijl hij "Jaaaa... die wil ik!!" roept :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 september 2015 @ 23:34:22 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156187176
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:28 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ik moet man nooit kwaad maken als hij weg moet want de oprit is compleet gravel... *daganietgoekomennie* en fijn dat het een klein straatje is waar hij uit moet .
Gelukkig is zijn bak gegrensd op 250 km/u (en we hebben het ooit dus serieus echt gereden die 250 , gevalletje vette poging tot car-jacking met 3 auto's, ingesloten en al op een lege snelweg midden in de nacht... doodsangsten uit gestaan maar man pikte net dat gaatje tussen die 3 auto's op en daar ging zijn voet op het uiterste gas..
Heb er serieus nog nachtmerries van.
Dat soort grappen zijn al reden genoeg waarom ik geen bijzondere auto zou willen... daar zou ik echt ziek van zijn, zoiets.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156187271
Een knulletje van een jaar of 4 zei laatst tegen mij: wat een mooie raceauto, is die van jou?
Dus ik, nee, die is van mijn meneer.
Jochie: o, mag jij daar dan niet mee rijden?
Ik: nou, dat mag wel maar dat doe ik niet want die is voor mij veel te snel.
Jochie: maar dan doe je toch heel zachtjes..... O+
en hij zei het ook heel zachtjes, alsof we saampjes een samenzwering hadden, ik smolt gewoon O+
  donderdag 17 september 2015 @ 23:37:30 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156187291
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Een knulletje van een jaar of 4 zei laatst tegen mij: wat een mooie raceauto, is die van jou?
Dus ik, nee, die is van mijn meneer.
Jochie: o, mag jij daar dan niet mee rijden?
Ik: nou, dat mag wel maar dat doe ik niet want die is voor mij veel te snel.
Jochie: maar dan doe je toch heel zachtjes..... O+
en hij zei het ook heel zachtjes, alsof we saampjes een samenzwering hadden, ik smolt gewoon O+
Ah gos O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156187315
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:32 schreef Leandra het volgende:
Verder is hij wel stronteigenwijs (goh, van wie zou hij het hebben? O-) )

Wij daarna dus naar Ikea, ik denk; ik smeer hem zo'n flanellen dekbedhoes aan, dan kan ik even kijken wat dat ding in de was (op 60 graden) en in de droger (op warm) doet, dus ik vrolijk met hem naar die blauw-wit geruite dekbedhoes;
- "Voel eens hoe lekker zacht, wil je die voor je dekbed?"
- "Nee, die vind ik niet mooi, ik wil die!" (wijst naar een lelijk ding in een dramatische kwaliteit).

Shit, dilemma... wat moet ik met een eenpersoons als hij hem per definitie niet wil hebben?
Telefonisch overleg met echtgenoot... ja, hij is er ook in het bruin/beige, met een ander ruitje, maar die vind ik niet mooi... oh wacht, die kan ik dan wel als deken op de bank leggen, en als het heel koud is een dekbed in doen voor op de bank... Bruin/beige it is.
Ik pak de bruin/beige eenpersoons uit het schap, de kleuter trekt hem uit m'n handen terwijl hij "Jaaaa... die wil ik!!" roept :')
Awwww _O-
O+
pi_156187623
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat soort grappen zijn al reden genoeg waarom ik geen bijzondere auto zou willen... daar zou ik echt ziek van zijn, zoiets.
We waren er allebei nogal van onder de indruk, man is bepaald geen schijtlijster en zo nuchter als wat maar die had het ook knap slecht. Toen we eenmaal veilig thuis waren stonden we beiden compeet te shaken.
Het was doodeng en later dachten we "geen 112 gebeld?" daar kregen we de kans niet voor, het ging zo onwijs snel , zo maar vanuit het blote niks op die snelweg in 2 seconden worden ingesloten door een Seat ineens pal voor de neus en meteen een Golf er pal naast en iets wat we niet weten pal achter, we konden geen kant uit en ze gingen steeds langzamer rijden, ze sloten ons finaal in. Tot dus ineens dat gaatje kwam. En man compleet plankgas gaf (en toen dus de meter 250 km/uur aantikte en harder niet ging) . Ik wil niet eens weten of ze pistolen of zo hadden, man heeft met nogal veel snelheid de eerste de beste afslag genomen en zijn een eind binnendoor gereden met steeds achterom kijken en later de snelweg weer op gegaan met wel op onze hoede. Ik heb die kop van die vent in die Golf gezien, die keek me midden in mijn gezicht aan met zo'n grijns toen die naast ons hing, die kop vergeet ik nooit, die spookt nog wel eens als ik slecht slaap.

[ Bericht 6% gewijzigd door knoblaucha6 op 18-09-2015 00:00:30 ]
pi_156187720
Is er nou potdorie nog steeds geen uitslag bekend gemaakt (vraagt ze heel lief maar ondertussen }:| )
Dju nog es aan toe zeg :{w
  vrijdag 18 september 2015 @ 00:02:22 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156188001
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:49 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

We waren er allebei nogal van onder de indruk, man is bepaald geen schijtlijster en zo nuchter als wat maar die had het ook knap slecht. Toen we eenmaal veilig thuis waren stonden we beiden compeet te shaken.
Het was doodeng en later dachten we "geen 112 gebeld?" daar kregen we de kans niet voor, het ging zo onwijs snel , zo maar vanuit het blote niks op die snelweg in 2 seconden worden ingesloten door een Seat ineens pal voor de neus en meteen een Golf er pal naast en iets wat we niet weten pal achter, we konden geen kant uit en ze gingen steeds langzamer rijden, ze sloten ons finaal in. Tot dus ineens dat gaatje kwam. En man compleet plankgas gaf (en toen dus de meter 250 km/uur aantikte en harder niet ging) . Ik wil niet eens weten of ze pistolen of zo hadden, man heeft met nogal veel snelheid de eerste de beste afslag genomen en zijn een eind binnendoor gereden met steeds achterom kijken en later de snelweg weer op gegaan met wel op onze hoede.
Dat soort dingen kunnen een stuk beroerder aflopen.... 3 jaar geleden die overval in Voorthuizen, een stel dat onderweg terug naar huis was van vakantie, onderweg op een terrasje ergens wat aten terwijl de auto met motoren op de aanhanger iets verderop stond.... die zijn vanwege die motoren dus naar huis gevolgd....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156188318
Is dit nu PTA slowchat :?
pi_156188453
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat soort dingen kunnen een stuk beroerder aflopen.... 3 jaar geleden die overval in Voorthuizen, een stel dat onderweg terug naar huis was van vakantie, onderweg op een terrasje ergens wat aten terwijl de auto met motoren op de aanhanger iets verderop stond.... die zijn vanwege die motoren dus naar huis gevolgd....
Ik weet het, ken dat verhaal ook, Ik heb, als kind onderweg naar Italie mensen gezien die letterlijk onthoofd waren omdat ze onder een truck terecht kwamen, we reden er langs toen het net gebeurd was en laat ik het netjes zeggen, de rest lag elders :X

Man en ik hebben ongelukken gezien waarvan er één erg indruk maakte in Duitsland: na uren in de file de ravage gezien met een enorme massa auto's op een hoopje en dwars over de vangrail met veel witte lakens over een aantal wrakken (er bleken toen 12 doden te zijn waarvan 5 kinderen).
Dus dan rijd je naar je vakantiebestemming, die mensen waarschijnlijk dus ook. We wilden eigenlijk weer meteen naar huis maar ja,
daar schiet niemand iets mee op.

Vanaf toen ben ik wel een schijtebroek op de snelweg. ik rij alles binnendoor :+
  vrijdag 18 september 2015 @ 00:26:18 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156188552
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:14 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik had het net nog over dekbedhoezen en Ikea :6
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156188646
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik had het net nog over dekbedhoezen en Ikea :6
Precies O+
Ik moet morgen ook even naar Ikea, ik kom er zeer zelden maar man heeft een Hampen op zijn werkkamer en die Hampen is zo ongeveer aan flarden. Voor op die kamer wil ik en goedkoop flutkleed want man sloopt alles O+ )dus Ikea
(en ik ga veilig binnendoor dus _O-
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 00:36:04 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156188714
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:14 schreef bluemoon23 het volgende:
Bijna, maar dan met deels andere mensen :P

Over Touaregs gesproken, de standaard R5 loopt ook al mooi. Laatst nog in eentje meegehad, anderhalf kuub geel zand op dikke tandemasser (met cilinder en elektrische pomp _O_ ) Hij had er werk mee maar het klonk wel woest >:)

Maar wel jammer dat er tegenwoordig geen keuze is in motoren bij de Touareg. Die eerste serie had gewoon R5 V6 V8 V10 en W12
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 18 september 2015 @ 00:36:31 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156188727
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:31 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Precies O+
Ik moet morgen ook even naar Ikea, ik kom er zeer zelden maar man heeft een Hampen op zijn werkkamer en die Hampen is zo ongeveer aan flarden. Voor op die kamer wil ik en goedkoop flutkleed want man sloopt alles O+ )dus Ikea
(en ik ga veilig binnendoor dus _O-
Ik heb helemaal geen kleden of vloerbedekking meer.... allemaal gladde vloeren, ik vind het wel prima.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')