abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 september 2015 @ 19:21:45 #51
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156177544
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:17 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Die is vast blond, veel te bruin, heeft harsnagels, loopt met een nep Vuitonnetje zo over haar arm met handje omhoog, rijdt een ouwe cabrio en heeft een huis met allemaal spreuken op de muur en overal hangen rieten hartjes en zo :+
Je komt aardig in de buurt :')
O+
pi_156177599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:21 schreef Saisai het volgende:

[..]

Je komt aardig in de buurt :')
:+ ik was de veel te grote nep-merk zonnebril met strass op het hoofd (ook bij slecht weer) nog vergeten, klopt het nu helemaal? :P
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 17 september 2015 @ 19:25:10 #53
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156177669
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:23 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

:+ ik was de veel te grote nep-merk zonnebril met strass op het hoofd (ook bij slecht weer) nog vergeten, klopt het nu helemaal? :P
Nee, zo erg was het nou ook weer niet :+
O+
pi_156177818
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:25 schreef Saisai het volgende:

[..]

Nee, zo erg was het nou ook weer niet :+
Dat zou ook té veel zijn geweest, het was schijnbaar al erg genoeg :+
Waar het stinkt is het warm.
pi_156178569
Ik ga alvast zoetjesaan klaar zitten met een wijntje en wat knabbeltjes voor The Princess Diaries 2, op mijn 55ste met al 33 jaar dezelfde Meneer Stinkknol zoek ik tegen beter weten in nog steeds wat romantiek :+
Waar het stinkt is het warm.
  Moderator donderdag 17 september 2015 @ 19:45:24 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156178590
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:21 schreef Saisai het volgende:

[..]

Je komt aardig in de buurt :')
Ze rookt ook, drinkt veel energy drink en zit onder de spataders/tattoos?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_156178650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga alvast zoetjesaan klaar zitten met een wijntje en wat knabbeltjes voor The Princess Diaries 2, op mijn 55ste met al 33 jaar dezelfde Meneer Stinkknol zoek ik tegen beter weten in nog steeds wat romantiek :+
Goeie film :7
pi_156178857
Jaaaaaaaaa O+
Ik vond de eerste ook al leuk maar hoewel ik dol ben op moord- en rampenfilms en zo heb ik Sissi (alle drie delen) en The sound of Music al minstens 100 keer gezien (en dat is niet overdreven) en die staan standaard klaar op de harde schijf om nog zeker 100 keer bekeken te worden. Ik kan ze dromen maar ze blijven zo leuk (jeugdsentiment ook)
Stinkmeneer is een schatje want die zit bij tijd en wijle zo'n mierzoete film samen met mij uit, hij is daarna wel een beetje erg misselijk en een paar dagen niet te pruimen, dat weer wel maar soit, dat moet dan toch echte liefde zijn dat hij dat uit houdt _O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_156179762
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:17 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Die is vast blond, veel te bruin, heeft harsnagels, loopt met een nep Vuitonnetje zo over haar arm met handje omhoog, rijdt een ouwe cabrio en heeft een huis met allemaal spreuken op de muur en overal hangen rieten hartjes en zo :+
Wat is er mis met ouwe cabrio's? }:| :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156179957
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jaaaaaaaaa O+
Ik vond de eerste ook al leuk maar hoewel ik dol ben op moord- en rampenfilms en zo heb ik Sissi (alle drie delen) en The sound of Music al minstens 100 keer gezien (en dat is niet overdreven) en die staan standaard klaar op de harde schijf om nog zeker 100 keer bekeken te worden. Ik kan ze dromen maar ze blijven zo leuk (jeugdsentiment ook)
Stinkmeneer is een schatje want die zit bij tijd en wijle zo'n mierzoete film samen met mij uit, hij is daarna wel een beetje erg misselijk en een paar dagen niet te pruimen, dat weer wel maar soit, dat moet dan toch echte liefde zijn dat hij dat uit houdt _O-
Nice O+

Hier staat vanavond expeditie robinson op het programma. Lekker mannen in zwembroeken kijken :9
  donderdag 17 september 2015 @ 20:23:01 #61
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_156179970
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jaaaaaaaaa O+
Ik vond de eerste ook al leuk maar hoewel ik dol ben op moord- en rampenfilms en zo heb ik Sissi (alle drie delen) en The sound of Music al minstens 100 keer gezien (en dat is niet overdreven) en die staan standaard klaar op de harde schijf om nog zeker 100 keer bekeken te worden. Ik kan ze dromen maar ze blijven zo leuk (jeugdsentiment ook)
Stinkmeneer is een schatje want die zit bij tijd en wijle zo'n mierzoete film samen met mij uit, hij is daarna wel een beetje erg misselijk en een paar dagen niet te pruimen, dat weer wel maar soit, dat moet dan toch echte liefde zijn dat hij dat uit houdt _O-
Psssssst er zijn 4 Sissi films in totaal!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_156180189
quote:
11s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat is er mis met ouwe cabrio's? }:| :'(
Helemaal totaal en geheel niks!
Maar soms rijden er van "die" tiepjes in en dan zijn het geen leuke cabriootjes meer maar "ik heb altijd voorrang en ik kan niet rijden maar ik parkeer waar ik wil en ik doe gewoon maar wat want ik ben interessant" en dat zijn die leuke cabrio's regelrechte moordwapens, de scholen in de buurt klagen daarover zelfs steen en been, die kennen ze ook :P
Waar het stinkt is het warm.
pi_156180353
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:28 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Helemaal totaal en geheel niks!
Maar soms rijden er van "die" tiepjes in en dan zijn het geen leuke cabriootjes meer maar "ik heb altijd voorrang en ik kan niet rijden maar ik parkeer waar ik wil en ik doe gewoon maar wat want ik ben interessant" en dat zijn die leuke cabrio's regelrechte moordwapens, de scholen in de buurt klagen daarover zelfs steen en been, die kennen ze ook :P
Zo rijden dat soort types ook met hun Mini, of wat voor winterauto ze dan ook maar hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156180393
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Nice O+

Hier staat vanavond expeditie robinson op het programma. Lekker mannen in zwembroeken kijken :9
Ja, haha, met Wietze (en zijn lange kuif, handig op zo'n eiland :+ ), ik luister elke morgen naar Q met Mattie en Wietze en vergeet nooit die o zo geweldige week dat ze op Chiara en Aurora gingen passen, heerlijke radio was dat. Morgen weer het wekelijkse (inmiddels soms warrige :'( ) belletje met mevrouw de Jong O+ )
Waar het stinkt is het warm.
pi_156180440
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:28 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Helemaal totaal en geheel niks!
Maar soms rijden er van "die" tiepjes in en dan zijn het geen leuke cabriootjes meer maar "ik heb altijd voorrang en ik kan niet rijden maar ik parkeer waar ik wil en ik doe gewoon maar wat want ik ben interessant" en dat zijn die leuke cabrio's regelrechte moordwapens, de scholen in de buurt klagen daarover zelfs steen en been, die kennen ze ook :P
Omg, ik moet een cabrio! Match O+
pi_156180448
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:23 schreef Saffier het volgende:

[..]

Psssssst er zijn 4 Sissi films in totaal!
Psssssssssssssst, i know maar die telt niet echt mee ;)
Waar het stinkt is het warm.
pi_156180532
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo rijden dat soort types ook met hun Mini, of wat voor winterauto ze dan ook maar hebben.
Klopt helemaal, hier op het dorp zo één met een joekel van een Jeep, die heeft elke dag wel ruzie omdat ze niet kan rijden en zeker niet kan perkeren maar ze leert er niks van :X
Waar het stinkt is het warm.
pi_156181151
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:35 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Klopt helemaal, hier op het dorp zo één met een joekel van een Jeep, die heeft elke dag wel ruzie omdat ze niet kan rijden en zeker niet kan perkeren maar ze leert er niks van :X
Dat zijn dan ook de types die zo'n tractor rijden omdat het "zo lekker veilig is"...
Ja, voor jou wel, maar voor de slachtoffers van je gebrek aan inzicht niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 september 2015 @ 20:51:20 #69
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156181254
Ik reed laatst iemand in een Landrover tegemoet die tijdens het rijden haar mascara aan het doen was in de spiegel.

I kid you not.
O+
pi_156181320
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:51 schreef Saisai het volgende:
Ik reed laatst iemand in een Landrover tegemoet die tijdens het rijden haar mascara aan het doen was in de spiegel.

I kid you not.
Ik heb laatst in de file mijn lenzen in gedaan :@
  donderdag 17 september 2015 @ 20:54:14 #71
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156181394
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb laatst in de file mijn lenzen in gedaan :@
Dan sta je stil, althans dat hoop ik dat je stil stond. Zij reed in Amstelveen, bij het oude dorp daar bij de oude rails, waar zoveel scholieren langsfietsen :{
O+
pi_156181405
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:51 schreef Saisai het volgende:
Ik reed laatst iemand in een Landrover tegemoet die tijdens het rijden haar mascara aan het doen was in de spiegel.

I kid you not.
En als het even wil was het nog een leasebak ook, zo op de grens van haar leasebudget dat er geen car kit meer af kon, maar dat geeft niet want als ze mascara op kan doen tijdens het rijden dan kan ze ook haar telefoon vasthouden, whatsappen en desnoods Candy Crush spelen tijdens het rijden :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156181419
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:54 schreef Saisai het volgende:

[..]

Dan sta je stil, althans dat hoop ik dat je stil stond. Zij reed in Amstelveen, bij het oude dorp daar bij de oude rails, waar zoveel scholieren langsfietsen :{
Stond ik. Tussen links en rechts kon ik wel zowaar, schrik niet, 2 meter rijden :o :Y

Maar wat onverantwoord ;(
pi_156181444
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb laatst in de file mijn lenzen in gedaan :@
Had je voor je ze in deed wel een bril op, of was je wazig gaan rijden? :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156181491
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Had je voor je ze in deed wel een bril op, of was je wazig gaan rijden? :D
Ik had mijn bril op :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')