Nee, maar het is een teken dat niemand er enige interesse in had, en nu opeens wel. Er moesten alleen even wat redactieleden voor sneuvelen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, want een grote oplage is een teken van kwaliteit en journalistieke nuance.
En mensen hebben ook het recht boos te worden, te schelden, etc.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:29 schreef bijdehand het volgende:
Prima toch. Je hoeft niet te kijken.
Niet om jou nu aan te vallen, maar dit zijn toch vreselijke disclaimers in een discussie. Van een Postbus51-achtige braafheid. Je wordt er overal mee om de oren geslagen.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:39 schreef KreKkeR het volgende:
En mensen hebben ook het recht boos te worden, te schelden, etc.
Mits ze zich maar aan de wetgeving houden en niet gaan dreigen met geweld of erger, geweld gaan toepassen.
Het is toch evident dat je je moet houden aan wetgevingen?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet om jou nu aan te vallen, maar dit zijn toch vreselijke disclaimers in een discussie. Van een Postbus51-achtige braafheid. Je wordt er overal mee om de oren geslagen.
Ja, en wat is dan de waarde van een extra vermelding?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:49 schreef Klassiekliberaal het volgende:
Het is toch evident dat je je moet houden aan wetgevingen?
Ik reageer slechts op je post. Je lijkt een negatieve bijklank te geven aan "je houden aan de wet".quote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, en wat is dan de waarde van een extra vermelding?
Dat heb jij goed geconstateerd.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:55 schreef Ringo het volgende:
Populaire uitspraak van de moderne welopgevoede burgermens:
U mag van mij alles zeggen, zolang u zich aan de wet houdt.
Waarmee die burgermens feitelijk zegt: U mag van mij niet alles zeggen, want u kunt iets zeggen waarmee u de wet overtreedt.
Omdat het een niet terzake doend argument is in een discussie tussen volwassen mensen.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:56 schreef Klassiekliberaal het volgende:
Ik reageer slechts op je post. Je lijkt een negatieve bijklank te geven aan "je houden aan de wet".
Waarom is dat?
jaquote:Op woensdag 16 september 2015 21:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En mensen hebben ook het recht boos te worden, te schelden, etc.
Mits ze zich maar aan de wetgeving houden en niet gaan dreigen met geweld of erger, geweld gaan toepassen.
Correct, maar jij begon.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat het een niet terzake doend argument is in een discussie tussen volwassen mensen.
Ik denk dat het wel degelijk relevant is, aangezien we verschillende criteria hanteren om te beoordelen of iets wel of niet 'oké' is.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat het een niet terzake doend argument is in een discussie tussen volwassen mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |