Gister naar Delft City Beats geweest in de Aula van de TU. Het heeft iets met maken met het Actieprogramma cultuurbereik, maar eigenlijk was het gewoon heel erg leuk!
Leuke line up, heel divers en voldoende bandjes die ik wilde zien en dus reden genoeg om wat slachtoffers te vinden om met mij mee te gaan om bandjes te kijken!
Mijn avond begon met Frezno Falls. Een bandje uit het Westland wat erg leuke muziek maakt! Lekker stevige rockmuziek die goed in elkaar zit en waarvan ik de zanger en gitarist zowaar nog ken ook!
Hoop voor ze dat ze het nog ver gaan schoppen! Het klinkt leuk genoeg in ieder geval!
www.freznofalls.com
Vervolgens zijn we maar even wat comedy gaan kijken! De MC, Bob McLaren, heeft het direct bij mij al gemaakt doordat ie uit Nieuw Zeeland komt en omdat ie errug grappig is!
Zijn verhaal over hoe Nederland aan zn kolonieen kwam was hilarisch en waarom BOB een ongelukkige naam is voor iemand die nuchter moet blijven om te rijden, heeft ie ook volledig duidelijk gemaakt!
Vervolgens kwam Kamagurka zijn grappen vertellen. Briljant was het stuk over buffels uit het raam gooien, andere dingen waren iets minder, maar nog steeds wel grappig!
Mimezine was de volgende act op het programma. Lekkere dance met een goede zang erop! Leuke liedjes hebben ze! Het bekijken waard!
Van Delfts Blok hebben we alleen het laatste kwartiertje meegepikt. Het Chatverhaal was erg leuk, maar het Venlo verhaal vond ik weer zo ontzettend moraliserend, dat ik het niet meer leuk vond. Nog niet echt een mening over. Ze hebben vast meer leuke stukjes zoals dat chatverhaal, alleen heb ik ze even gemist!
Na Delfts Blok snel naar E-life gerend om daar nog wat van mee te krijgen. Mijn voornaamste gedachte was: wat is ie klein!!!!! Ik heb me echt alleen maar kunnen focussen op de lengte van E-life en de maat van de broek van zijn mede rapper. Voor alle duidelijkheid, die broek was minstens maat XXXXXXXXXXL ofzo....
Not my cup of tea!
Gelukkig konden we na E-life snel door naar Zuco 103. Af en toe briljant en na een half uurtje vind ik de muziek vrij irritant worden. Ligt aan mij, dat weet ik, maar het is nu eenmaal zo! Ze hebben in ieder geval erg leuke nummers, maar na een half uur houd het bij mij op!
Soulvation was de volgende stop. Soulvation is vrolijk, leuk en dansbaar! Mij doe je er altijd een plezier mee!
Heb er weinig over te zeggen, behalve dat het erg leuk is!
Mijn hoogtepunt van de avond was toch wel Relax. Wat maken die jongens ontzettend lekkere muziek en wat zit het goed in elkaar! Het is een ontzettend leuke en relaxte mengeling van verschillende stijlen en ze spelen ook nog eens supergoed!!
Absoluut een aanrader om eens te gaan kijken en staat ook zeker op mijn lijstje van bands die ik vaker moet gaan zien!
Mijn afsluiter was Beef, alleen ben ik niet zo'n reggae fan en in combinatie met rocksteady, ragga en hiphop vind ik het al helemaal niet briljant! Kortom, ik ben na een kwartiertje weggegaan en dat was precies voordat DJ Jean begon met zijn show!
Heb ik dat mooi ook weer gemist!
Mijn persoonlijke favorieten zijn dus Frezno Falls en Relax en ik heb het uitstekend naar mn zin gehad!
Nog meer Fok!kers die zijn geweest?? En wat vond jij ervan?
Martijn Oosterhuis had ik een maand geleden met deze tryout al in het Stadstheater in Zoetermeer gezien, maar hij had nu toch weer een hoop nieuwe dingen en improviseerde ook het een en ander. Erg goed.
Nog beter vond ik Kamagurka, die ik alleen van z'n strips ken. Het was duidelijk dat hij veel ideeen van z'n strips ook gebruikte in de show. Het stukje waar hij tegen een paal aan ging lopen komt van Raketman
Hilarisch. Ik kwam af en toe echt niet meer bij. Vooral de kok met z'n tong in het verband was eh.... raar
Delfts blok vond ik ronduit slecht. Ik heb ze zo een drie jaar geleden eens gezien en de show is exact hetzelfde. Alle stukjes had ik al eens gezien. Heel jammer dat ze met niets nieuws komen. Ook zijn ze erg flauw. Muziek maken kunnen ze wel.
Na het cabaret zijn we naar Zuco 103 Soundsystem doorgereisd. Leuke muziek, erg relax.
Over Relax gesproken, hier zijn we na Zuco naartoe gegaan. Een veel te kleine en véél te warme ruimte helaas, maar het optreden was geweldig. Zowel de band als het publiek gingen kompleet uit z'n dak.
Daarna terug naar beneden en nog wat bizarre foto's gemaakt van het *erg* vreemde publiek dat waarschijnlijk voor DJ Jean en dergelijken is gekomen. Ongelooflijk wat voor een debiele mensen daar af en toe te zien zijn. Shit!
Deze foto hebben we gemaakt op Citybeats in de buurt van DJ Jean. Even een impressie van het gemiddelde dance-publiek..
nee delft city beats was idd wel oka
al vond ik et erg gaar dat relaxt lightlife niet deed met tasha en waren de laatste 5 nummers beter dan heel de set die ze speelden
e life was erg dope had ik ook al een tijd niet gezien
maar het ge b-boy aan het eind op rockid was nog wel het vetst
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 18:17 schreef araphor het volgende:
[afbeelding]Deze foto hebben we gemaakt op Citybeats in de buurt van DJ Jean. Even een impressie van het gemiddelde dance-publiek..
quote:OMG
Op dinsdag 19 november 2002 18:17 schreef araphor het volgende:
[afbeelding]Deze foto hebben we gemaakt op Citybeats in de buurt van DJ Jean. Even een impressie van het gemiddelde dance-publiek..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |