Ik ben niet persé tegen een kiesdrempel, maar hoe hoger de drempel, des te ondemocratischer. Een situatie zoals in Turkije, met een kiesdrempel van 10 procent, moeten we hier niet willen.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom ook kiesdrempel. Al die kleine partijen zorgen ervoor dat alles net niet is.Halfbakken Compromissen
Of ik ben kleurenblind, of hij zit achter D66 nu, CDA is dat andere groen wat meer links op dat plaatje zit toch?quote:
D66 inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Of ik ben kleurenblind, of hij zit achter D66 nu, CDA is dat andere groen wat meer links op dat plaatje zit toch?
Idd, vergistte mij even in de kleur maar D66 heeft 12 zetels dus dan klopt hetquote:Op woensdag 16 september 2015 16:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Of ik ben kleurenblind, of hij zit achter D66 nu, CDA is dat andere groen wat meer links op dat plaatje zit toch?
Er verandert dus niks.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:24 schreef Childofthe90s het volgende:
"Live-uitzending op Nederland 1 stopt over zo'n anderhalf uur voor Sesamstraat"
en zelf heeft hij tijd om er een foto van te maken en erover te twitteren?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
twitter:HenkKrol twitterde op woensdag 16-09-2015 om 15:51:44Er zijn collega's die zich nu al vervelen tijdens het debat... http://t.co/mSE39PPUzK reageer retweet
Ik ben vooral VVD-moe.quote:
Ach, het maakt allemaal toch niet veel verschil.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga bij de eerst volgende verkiezingen in ieder geval niet op een linkse partij stemmen.
Wmb wel.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, het maakt allemaal toch niet veel verschil.
Je gaat toch niet VVD stemmen hequote:Op woensdag 16 september 2015 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga bij de eerst volgende verkiezingen in ieder geval niet op een linkse partij stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |