Uiteindelijk komen ze toch wel in Oostenrijk, wat maakt het uit.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk deze groep of de Hongaren :p
Ja wij ook.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:56 schreef Physsic het volgende:
Hebben jullie beeld van de andere kant dan?
Ik zie dat waterkanon wel, maar verder alleen hoofden.
quote:In Hongarije is woensdag voor het eerst een vluchteling veroordeeld voor het illegaal oversteken van de grens met Servië. Hij is een van de ongeveer tweehonderd mensen die dinsdag werden gearresteerd omdat ze over het hek dat de grensovergang vormt probeerden te klimmen.
Het gaat volgens persbureau Reuters om een Iraakse immigrant. Hij is door de rechtbank veroordeeld tot 1 jaar verbanning van Hongarije.
Maar geen gevangenisstraf.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:58 schreef Infection het volgende:
Benieuwd hoeveel er opgepakt gaan worden. De eerste illegaal is al veroordeeld in ieder geval:
http://www.volkskrant.nl/(...)eroordeeld~a4143237/
Gaat wel lekker snel daar.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:58 schreef Infection het volgende:
Benieuwd hoeveel er opgepakt gaan worden. De eerste illegaal is al veroordeeld in ieder geval:
http://www.volkskrant.nl/(...)eroordeeld~a4143237/
[..]
Is denk ik niet heel erg :pquote:Op woensdag 16 september 2015 14:59 schreef Infection het volgende:
[..]
1 jaar verbanning uit Hongarije inderdaad.
En terecht.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:59 schreef LTVDK het volgende:
Godver die cameramanEven inzoomen op de billen van die chick
Nee, als het eenmaalgaat rennen lijkt me dat vrij lastig.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben ze wel genoeg mankracht om die groep tegen te houden?
Zijn hier ook screens van?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:59 schreef LTVDK het volgende:
Godver die cameramanEven inzoomen op de billen van die chick
Dat wel jaquote:
Volgens mij staat hij een behoorlijk eind terug, maar heeft ie ver ingezoomd.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja
Maar hij moet zijn camera eens even optillen, ben wel benieuwd naar de rij politie die er staat, is nu amper te zien.
Lijkt me toch behoorlijk zwaar zo'n camera boven je hoofd. Ik ga er overigens van uit dat de politie ze zometeen weer naar achteren drijft en het hek opnieuw sluit.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja
Maar hij moet zijn camera eens even optillen, ben wel benieuwd naar de rij politie die er staat, is nu amper te zien.
Mwa, deed die cameraman gisteren op het station in Oostenrijk wel heel de tijd, Gewoon het statief oppakken.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt me toch behoorlijk zwaar zo'n camera boven je hoofd. Ik ga er overigens van uit dat de politie ze zometeen weer naar achteren drijft en het hek opnieuw sluit.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Al-Shabaab_(militant_group)quote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 16 september 2015 15:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik moet telkens denken aan die terroristische organisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |