abonnement Unibet Coolblue
pi_156194760
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die collisions zijn juist top man.
Mag ik vragen welke usb jij gebruikt? Ik stop namelijk een usb erin en dan import afbeeldingen via pes. Vervolgens krijg ik een beeld met welk opslagapparaat ik wil gebruiken en dan heb ik niks om te kiezen?
Niet Fokken met mij.
  vrijdag 18 september 2015 @ 12:07:27 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156194926
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:16 schreef aesop het volgende:
Ik verkoop m weer, teveel dingen die de tijd jaren terug zetten. Er zitten echt wel goede dingen in PES, maar het totaalpakket is het niet voor mij. Ook de veelgeprezen gameplay kent te veel zwakke punten, al die scrimmages met al die collisions waardoor je geen flauw idee hebt waar de bal is en wie wat doet.
Fifa heeft ook zijn minpunten, maar ik ga volgende week toch weer deel 16 aanschaffen. De demo beviel mij zeer.
Wtf _O-

Je verkoopt hem na 1 dag spelen? Dan kan je toch helemaal niet in het spel komen en de fijne kneepjes van het spel leren kennen? Die colissions maken het juist tof en realistisch!

Vind dit echt dom.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_156194937
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:57 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Mag ik vragen welke usb jij gebruikt? Ik stop namelijk een usb erin en dan import afbeeldingen via pes. Vervolgens krijg ik een beeld met welk opslagapparaat ik wil gebruiken en dan heb ik niks om te kiezen?
Dat had ik ook, console even opnieuw opstarten hielp. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156194986
Zo, vrij :).

Zometeen maar eens die PL club kits etc erop zetten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_156195036
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat had ik ook, console even opnieuw opstarten hielp. :)
Hij doet het, thank god. En natuurlijk jij ook bedankt ^O^ . Dacht, nee dat heb ik weer :)
Niet Fokken met mij.
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 12:16:00 #181
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156195055
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:57 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Mag ik vragen welke usb jij gebruikt? Ik stop namelijk een usb erin en dan import afbeeldingen via pes. Vervolgens krijg ik een beeld met welk opslagapparaat ik wil gebruiken en dan heb ik niks om te kiezen?
Je eerste map op je USB moet WEPES heten, dan pakt ie em.
pi_156195059
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:16 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je eerste map op je USB moet WEPES heten, dan pakt ie em.
Dat had ie ook maar de PS herkent de USB niet direct, eerst even opnieuw opstarten nadat je de stick erin hebt gedaan. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 12:21:28 #183
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156195125
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat had ie ook maar de PS herkent de USB niet direct, eerst even opnieuw opstarten nadat je de stick erin hebt gedaan. :)
Bij mij werkte het pas toen ik dat gedaan had :P
Die Pes World kits _O_ Wel veel werk om alles te importeren en kleureninstellingen juist te doen.
pi_156195351
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:21 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Bij mij werkte het pas toen ik dat gedaan had :P
Die Pes World kits _O_ Wel veel werk om alles te importeren en kleureninstellingen juist te doen.
Ik heb die kleurinstellingen gelaten voor wat het is, alleen paste image gedaan en dat werkte prima.

Dat ik dan rugnummers mis en het publiek hier en daar in een verkeerde kleur shirt staat boeit me niet zo. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156195963
Tyfus wat een werk. :')

Deze site is dan wel handig:
http://peskitsallin.blogspot.com.br/p/blog-page_30.html?m=1
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_156196133
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:15 schreef venomsnake het volgende:
Tyfus wat een werk. :')

Deze site is dan wel handig:
http://peskitsallin.blogspot.com.br/p/blog-page_30.html?m=1
Heb je de PESWorld kits? Die stonden op volgorde nml. dus was echt makkelijk importeren. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156196135
Engeland nu klaar. Vanmiddag ff de trainers enzo. Hoe doe je eigenlijk die kleur van shirt in het stadion veranderen of kan dat niet?
Niet Fokken met mij.
pi_156196170
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:23 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Engeland nu klaar. Vanmiddag ff de trainers enzo. Hoe doe je eigenlijk die kleur van shirt in het stadion veranderen of kan dat niet?
Dat kan wel, dan moet je de basis van het shirt ook veranderen.
Het publiek draagt het shirt voordat je de image plakte zeg maar.

Maar daar had ik ook nog ff geen zin in. :P (heb de manager foto's ook niet gedaan)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156196172
Is het niet zo als er een roster/club update komt dat alle shirts gereset worden?? :D

Dat was op pc wel zo weet ik nog..
pi_156196184
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Is het niet zo als er een roster/club update komt dat alle shirts gereset worden?? :D

Dat was op pc wel zo weet ik nog..
Volgens mij niet, maar als het wel zo is dan nog maar een keer een uurtje zitten, vond het echt meevallen qua werk en tijd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156196215
Kan je dus je eigen club maken voor myclub? Ik speel tegen iemand waar het lijkt op een zelf gemaakte shirts en logo _O_
pi_156196231
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:26 schreef Doublepain het volgende:
Kan je dus je eigen club maken voor myclub? Ik speel tegen iemand waar het lijkt op een zelf gemaakte shirts en logo _O_
Je kunt vrijwel alles aanpassen ja, tot de kleur stoeltjes in het stadion aan toe. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156196240
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat kan wel, dan moet je de basis van het shirt ook veranderen.
Het publiek draagt het shirt voordat je de image plakte zeg maar.

Maar daar had ik ook nog ff geen zin in. :P (heb de manager foto's ook niet gedaan)
Manager foto's doe ik niet, alleen de namen. Die stadionshirt doe ik wel even veranderen denk ik. Vond het ook meevallen qua werk.
Niet Fokken met mij.
pi_156196316
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je kunt vrijwel alles aanpassen ja, tot de kleur stoeltjes in het stadion aan toe. :)
Oh nice _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Volgens mij niet, maar als het wel zo is dan nog maar een keer een uurtje zitten, vond het echt meevallen qua werk en tijd.
Met PES10 had ik dat wel toen wist ik nog niks van de pesedit packs af, had ik alle PL shirts nagemaakt, bijna een dag werk. Update en alles weg _O-

Daarna kwam ik erachter dat je option files kon downloaden die alles auto installeerde dus dan viel het niet meer op..
pi_156196743
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb je de PESWorld kits? Die stonden op volgorde nml. dus was echt makkelijk importeren. :)
Ja :)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_156197263
Hoe doe je de shirts in het stadion? Gewoon bij stadion edits kun je alleen de naam veranderen.
Niet Fokken met mij.
pi_156197307
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hoe doe je de shirts in het stadion? Gewoon bij stadion edits kun je alleen de naam veranderen.
Je moet bij de kits van de teams de basis elementen in de juiste kleur zetten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156197420
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je moet bij de kits van de teams de basis elementen in de juiste kleur zetten.
Dus je gaat naar tenues van bijv. Arsenal en dan veldspeler 1? Sorry als ik lastig ben, ik heb dit spel voor het eerst sinds jaren :)
Niet Fokken met mij.
pi_156197642
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:15 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Dus je gaat naar tenues van bijv. Arsenal en dan veldspeler 1? Sorry als ik lastig ben, ik heb dit spel voor het eerst sinds jaren :)
Ja als het goed is wel, en dan maak je voor Arsenal bv, het shirt rood. Hoop alleen niet dat je daarna weer die image moet pasten want dan had je dat eerder voor niets gedaan. :+

En als je wil dat het uit-publiek ook de juiste kleur heeft moet je ook veldspeler #2 kit aanpassen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156197824
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja als het goed is wel, en dan maak je voor Arsenal bv, het shirt rood. Hoop alleen niet dat je daarna weer die image moet pasten want dan had je dat eerder voor niets gedaan. :+

En als je wil dat het uit-publiek ook de juiste kleur heeft moet je ook veldspeler #2 kit aanpassen.
Oke je moet wel alle gegevens wissen, ik heb nu shirt rood gemaakt en toen weer de image gedaan. Kijken of het werkt.
Niet Fokken met mij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')