Dan toch maar die kliniek.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:02 schreef Blowmewhistle het volgende:
[..]
Dat is dus juist het probleem
je bent verslaafd. Gewoon stoppen!quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:02 schreef Blowmewhistle het volgende:
[..]
Dat is dus juist het probleem
Alsof een huisarts weet wat ze daar mee moeten. Die verwijst je door naar een verslavingsexpertquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:03 schreef Nemephis het volgende:
Naar je huisarts gaan, probleem voorleggen. En dan wat doen met de suggesties van hem/haar.
je weet het toch zelfquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:04 schreef Blowmewhistle het volgende:
[..]
Alsof een huisarts weet wat ze daar mee moeten. Die verwijst je door naar een verslavingsexpert
Ah, je hebt je escape al klaar, je hebt al besloten wat de huisarts gaat doen, nog voordat je hem/haar gesproken hebt. Andere hulp is zeker ook niet echt een optie dan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:04 schreef Blowmewhistle het volgende:
[..]
Alsof een huisarts weet wat ze daar mee moeten. Die verwijst je door naar een verslavingsexpert
Ik zeg helemaal niet dat hulp geen optie is, dat zou dit hele topic overbodig makenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ah, je hebt je escape al klaar, je hebt al besloten wat de huisarts gaat doen, nog voordat je hem/haar gesproken hebt. Andere hulp is zeker ook niet echt een optie dan?
wat wil je dan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef Blowmewhistle het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat hulp geen optie is, dat zou dit hele topic overbodig maken
Maak dan een afspraak met je huisarts, denk ik dan, maar ok: Wat is de bedoeling van dit topic?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef Blowmewhistle het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat hulp geen optie is, dat zou dit hele topic overbodig maken
hoeveel drink je op een dag?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef Blowmewhistle het volgende:
Hoe los ik dat op? Het is namelijk best vermoeiend
En hoe gaat het met je studie?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:13 schreef Blowmewhistle het volgende:
[..]
Gemiddeld 3 à 4 liter goed gekoelde pils
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |