Aan de andere kant je hebt er niks aan om over te discuzeuren. Goed voor het Nederlandse voetbal.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat filmpje wat ik poste was geen slowmo hoor. Het is gewoon lomp van Moreno zoals hij wel vaker lompe tackles heeft hij doet het niet om hem expres te blesseren maar een gele kaart en een overtreding was het toch zeker wel en over rood moet je ook nadenken.
Smailling is daar toch gewoon voor bestraft?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit dus. En Engelse media loopt te janken over Shaw, maar je leest niks over Guardado, wat ook gewoon mannelijk spel was.
Dat was geen overtreding. Dat was pech. Onterechte kaart.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Smailling is daar toch gewoon voor bestraft?
Ben het met je eens dat deze discussie voornamelijk ontstaat door de eventuele rode kaart en het gebroken been dat beïnvloed natuurlijk wel heel de wedstrijd.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik lees amper topics terug.
Lomp of niet, deze discussie is er alleen vanwege het helaas gebroken been. Iedereen wil graag meer body, meer tackles, minder fluiten, minder mietjes gedrag, krijg je het een keer ish et meteen janken.
Elke analist en fan bij een tegen goal.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat deze discussie voornamelijk ontstaat door de eventuele rode kaart en het gebroken been dat beïnvloed natuurlijk wel heel de wedstrijd.
Vraag me wel af wie dat zegt dan?
quote:Op woensdag 16 september 2015 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik lees amper topics terug.
Lomp of niet, deze discussie is er alleen vanwege het helaas gebroken been. Iedereen wil graag meer body, meer tackles, minder fluiten, minder mietjes gedrag, krijg je het een keer ish et meteen janken.
2 assists, verdedigde overal mee, haar zat goed, primaquote:Op woensdag 16 september 2015 13:35 schreef misteriks het volgende:
Hoe deed Lestienne het? Is die alweer een beetje op niveau ah komen?
Volgens mij heeft die dezelfde moeder als Manolev, want tering wat loopt die kerel veel kilometersquote:Op woensdag 16 september 2015 13:35 schreef misteriks het volgende:
Hoe deed Lestienne het? Is die alweer een beetje op niveau ah komen?
Je zou denken dat de Britse pers ook wel eens PL wedstrijden kijkt en dan dus gewoon wekelijks dit soort ingrepen voorbij ziet komen, vaak ongestraft.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Britse pers vond het een 'horror tackle', die 100% met rood bestraft had moeten worden.
[..]
."
Precies. Al was de situatie wel anders. Bruma stond stil en kreeg een Depay op snelheid op hem af. Alles wat hij had gedaan was direct rood en een pingel geweest. Wat Bruma deed was gewoon de beste optie. Speelde verder trouwens ook een dijk van een wedstrijd.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen zeek Bruma direct af toen hij niks deed bij de actie van Memphis.
Oftewel, je kan het nooit goed doen.
Klopt, die waren/zijn echt zuur.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
Blijft grappig om fftjes op die redcafe website te kijken
Volgens mij hebben ze ook de balen van het spel van hun eigen ploeg, het is maar gedeeltelijk dat ze boos zijn op Morenoquote:Op woensdag 16 september 2015 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, die waren/zijn echt zuur.
Deze was ook leuk:quote:Op woensdag 16 september 2015 14:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook de balen van het spel van hun eigen ploeg, het is maar gedeeltelijk dat ze boos zijn op Moreno
quote:Yep, it's final, we're Arsenal now...![]()
Precies, dan had ook geen mens durven beweren dat het een penalty was.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Al was de situatie wel anders. Bruma stond stil en kreeg een Depay op snelheid op hem af. Alles wat hij had gedaan was direct rood en een pingel geweest. Wat Bruma deed was gewoon de beste optie. Speelde verder trouwens ook een dijk van een wedstrijd.
Als je als verdediger zelf ook op snelheid bent, heb je veel meer opties. Wat Moreno deed was prima, stevige tackle natuurlijk, maar voetbal is een contactsport en dan breek je wel eens wat. Kan gebeuren. Zoals al vaker gezegd, als hij zijn been niet had gebroken dan had je niemand er ooit nog over gehoord.
Oh ja, dat ook nog.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:42 schreef BeamofLight het volgende:
Trots
3 punten
Zelfverzekerd
Centjes
Brenet
Nabeschouwen
Bank.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook nog.![]()
Vraag me af wat Cocu gaat doen als Willems terug is: Brenet naar rechts of Brenet naar de bank?
Brenet gaat goed spelen en Narsingh gaat koppend scoren. We zijn gister waarschijnlijk ongemerkt in een ander universum terecht gekomen...quote:Op woensdag 16 september 2015 14:47 schreef Typisch het volgende:
Ja als zelfs Brenet goed gaat voetballen kun je van iedereen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |