Gaan ze weer hun oude vijand Kroatië pesten i.p.v. iets aan het probleem te doen door bijv. ook een hek aan hun zuidgrens te bouwen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:54 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 23:53:06SERBIA TO TRANSPORT REFUGEES TOWARDS CROATIAN BORDER AFTER HUNGARY ACTIONS, LOCAL MEDIA SAYS reageer retweet
Volgens mij wordt sociale huur al redelijk gemixt met koopwoningen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Sowieso pleit ik meer voor gemixte wijken maar dat is misschien weer een ander verhaal.
Mogen ze tijdens die tijdelijke opvang wel werken dan?
Ik heb gisteren de situatie omgedraaid, stel dat Saudi Arabie hier random landen gaat bombarderen en gaat destabiliseren. En gevraagd hoe je daar mee om zou gaan. Maar je bent ook nogal selectief in welke berichten je beantwoordt, en dat is jammer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ons zelf de schuld geven![]()
Wat zijn we diep gezakt als we ons zelf de schuld geven van wat ze in achterlijke landen elkaar aandoen
Dit komt echt over als een soort spelletje.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Gaan ze weer hun oude vijand Kroatië pesten i.p.v. iets aan het probleem te doen door bijv. ook een hek aan hun zuidgrens te bouwen.
Kijk even de posthistorie. Het is of een trolkloon of een gevaarlijk dom persoon.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de situatie omgedraaid, stel dat Saudi Arabie hier random landen gaat bombarderen en gaat destabiliseren. En gevraagd hoe je daar mee om zou gaan. Maar je bent ook nogal selectief in welke berichten je beantwoordt, en dat is jammer.
Ja klopt alleen jammer dat er vaak te dure koopwoningen worden geplaatst. De mensen die het willen kunnen het niet betalen en de mensen die het kunnen betalen willen niet in die wijken wonen :pquote:Op woensdag 16 september 2015 00:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Volgens mij wordt sociale huur al redelijk gemixt met koopwoningen tegenwoordig.
Dat proberen we Ryan3 al een week uit te leggen. Hij wil het niet begrijpen en blijft zich raar gedragen, om een bepaald standpunt in zijn hoofd uit te dragen ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij word er gezegd dat de groep mensen die nu aankomt vaker hoop opgeleid zijn dan de mensen die in de regio blijven.
Hier in de buurt worden juist alle sociale huurwoningen door de woningbouw in de verkoop gedaan. Zo ben ik ook aan mijn huis gekomen namelijkquote:Op woensdag 16 september 2015 00:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Volgens mij wordt sociale huur al redelijk gemixt met koopwoningen tegenwoordig.
Ja ik weet niet precies wie maar wij en dan bedoel ik natuurlijk het arrogante westen hebben er echt wel een groot aandeel in.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het is alleen maar een grotere teringzooi geworden door alle oorlogen tussen allerlei fracties die door weet ik veel wie allemaal bewapend worden
Zal ik zo even doen. Als dit het niveau gaat worden van Nederland levert immigratie in elk geval een stijging van het gemiddelde IQ op.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Kijk even de posthistorie. Het is of een trolkloon of een gevaarlijk dom persoon.
Oh. Dat heb ik niet gezien :pquote:Op woensdag 16 september 2015 00:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat proberen we Ryan3 al een week uit te leggen. Hij wil het niet begrijpen en blijft zich raar gedragen, om een bepaald standpunt in zijn hoofd uit te dragen ofzo.
Als ik jouw filmpje zie, vind jij enkele landen daarvan wel tof.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alle landen waar de voornaamste religie de islam is.
Ja samen met Rusland en Saoedi-Arabiëquote:Op woensdag 16 september 2015 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies wie maar wij en dan bedoel ik natuurlijk het arrogante westen hebben er echt wel een groot aandeel in.
En dan voor prijzen die de vorige huurders kunnen betalen?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in de buurt worden juist alle sociale huurwoningen door de woningbouw in de verkoop gedaan. Zo ben ik ook aan mijn huis gekomen namelijk
Saddam met zn massavernietigingswapens. Wat heeft Amerika iedereen genaaid. En wij hebben het als Nederland politiek gesteund. Balkenende mocht als beloning daarna van de kiezer nog 4 jaar blijven zitten. Maar ja, wij zijn ontwikkeld en andere landen zijn achterlijk las ik.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies wie maar wij en dan bedoel ik natuurlijk het arrogante westen hebben er echt wel een groot aandeel in.
Eh, ja! Bij voorkeur in de regio van Syrië, maar hier kan het gewoon echt niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geez. Ze willen geen mislukte integratie en dit willen ze ook niet.
Wat moet je dan? 5 jaar in opvangkampen houden ofzo?
Van alle gezinnen zijn er 5 allochtoon?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat willen mensen ook niet hè. Ik woon hier in een dorp met misschien 5 gezinnen allochtoon, denk je dat ze hier zitten te wachten op nog meer? Mensen zijn als de dood dat ze dezelfde problematiek krijgen als in de steden.
Haha, ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan voor prijzen die de vorige huurders kunnen betalen?
Ja die grap. Overal proberen we onze manier van leven en 'waarheid' op te dringen. Vervolgens gebeuren er dingen waar je geen invloed op hebt of die je niet hebt voorzien en dan doen we ineens alsof onze neus bloed.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Saddam met zn massavernietigingswapens. Wat heeft Amerika iedereen genaaid. En wij hebben het als Nederland politiek gesteund. Balkenende mocht als beloning daarna van de kiezer nog 4 jaar blijven zitten. Maar ja, wij zijn ontwikkeld en andere landen zijn achterlijk las ik.
Er zitten er al super veel in die regio.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:07 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Eh, ja! Bij voorkeur in de regio van Syrië, maar hier kan het gewoon echt niet.
Is dat zo'n koop met erfpacht (ofzoiets), waar je maar de helft van de waarde aflost en je dus ook niet 'eigenaar' wordt?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in de buurt worden juist alle sociale huurwoningen door de woningbouw in de verkoop gedaan. Zo ben ik ook aan mijn huis gekomen namelijk
Nee ook besproken ja :pquote:Op woensdag 16 september 2015 00:09 schreef Fer het volgende:
Maare, ik heb niet alles gelezen, maar is het dikke draaikontengedrag van Merkel hier al besproken? Of gaat alleen over meer of minder asielzoekers.
Dus kan die laatste 10% er ook nog wel bij. Zeker als we daar flink voor gaan betalen (wat nog altijd een fractie kost van wat asielzoekers hier kosten).quote:Op woensdag 16 september 2015 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zitten er al super veel in die regio.
Ja zijn ze hier wel aan begonnen, ik heb dat gelukkig niet, alleen een terugkoopregeling dat zij de eerste keuze hebben als ik het wil verkopen, meer nietquote:Op woensdag 16 september 2015 00:09 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is dat zo'n koop met erfpacht (ofzoiets), waar je maar de helft van de waarde aflost en je dus ook niet 'eigenaar' wordt?
Dat doen gemeenten blijkbaar steeds vaker. Zou dat het socialehuurwoningprobleem verklaren?
Ja probeer ze maar tegen te houden danquote:Op woensdag 16 september 2015 00:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dus kan die laatste 10% er ook nog wel bij. Zeker als we daar flink voor gaan betalen (wat nog altijd een fractie kost van wat asielzoekers hier kosten).
Ze gaan nu veel jongemannen importeren, dus dat levert sws meer criminaliteit op.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Van alle gezinnen zijn er 5 allochtoon?
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe groot het dorp is.
Ik woon ook in een dorp. Zou nu zo snel geen allochtoon gezin aan kunnen wijzen.
Het dorp ernaast (nog geen kilometer van mijn huis vandaan) heeft er wel veel. Daar is de criminaliteit ook een stuk groter, maar valt volgens mij nog heel erg mee vergeleken met steden.
Ik denk ook niet dat 'allochtonen' per definitie voor meer criminaliteit zorgt, aangezien we wb niet-Westerse allochtonen al in de zoveelste generatie zitten.
Die kinderen missen gewoon opvoeding/gezag.
In Saudie Arabië zitten er anders 0. Maar ze kunnen ook naar Rusland gaan, of Iran.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op zich is 1 groot tentenkamp midden in de Flevopolder bespreekbaar voor mij.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We hebben het hier al over gehad. Buiten dat willen deze mensen een beter leven en niet terug naar waar ze van gevlucht zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 00:11 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
In Saudie Arabië zitten er anders 0. Maar ze kunnen ook naar Rusland gaan, of Iran.
Dat is zeer erkentelijk van je.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:12 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Op zich is 1 groot tentenkamp midden in de Flevopolder bespreekbaar voor mij.
Als die situatie vergelijkbaar zou zijn zou elke Rus hier asiel proberen aan te vragen.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We hebben het hier al over gehad. Buiten dat willen deze mensen een beter leven en niet terug naar waar ze van gevlucht zijn
Een beter leven kunnen ze daar ook zelf opbouwen in plaats van uitkeringen trekken in Europaquote:Op woensdag 16 september 2015 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We hebben het hier al over gehad. Buiten dat willen deze mensen een beter leven en niet terug naar waar ze van gevlucht zijn
We zijn bang dat ons de sharia door de strot geduwd zal worden, maar we doen hetzelfde met democratie door de strot te duwen van andere landen.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die grap. Overal proberen we onze manier van leven en 'waarheid' op te dringen. Vervolgens gebeuren er dingen waar je geen invloed op hebt of die je niet hebt voorzien en dan doen we ineens alsof onze neus bloed.
Volgens de cijfers is criminaliteit bij allochtonen ook groter hoor!quote:Op woensdag 16 september 2015 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze gaan nu veel jongemannen importeren, dus dat levert sws meer criminaliteit op.
En als het aan opvoeding ligt, dan ligt het aan cultuur en dan kan die bij allochtonen anders liggen dan bij autochtonen op dat punt? Hoe dan ook zitten mensen in dit dorp iig niet te wachten op bijv. een herindeling met een grote gemeente, want dan komen hier meer allochtonen en dus zul je meer criminaliteit krijgen.
Er zitten genoeg mannen bij die als het kan hun gezin over willen laten komen.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze gaan nu veel jongemannen importeren, dus dat levert sws meer criminaliteit op.
En als het aan opvoeding ligt, dan ligt het aan cultuur en dan kan die bij allochtonen anders liggen dan bij autochtonen op dat punt? Hoe dan ook zitten mensen in dit dorp iig niet te wachten op bijv. een herindeling met een grote gemeente, want dan komen hier meer allochtonen en dus zul je meer criminaliteit krijgen.
Gewoon heel Flevoland als opvangkampquote:Op woensdag 16 september 2015 00:12 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Op zich is 1 groot tentenkamp midden in de Flevopolder bespreekbaar voor mij.
Waar? In Syrië?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Een beter leven kunnen ze daar ook zelf opbouwen in plaats van uitkeringen trekken in Europa
Oh ik ben de kwaadste niet, ik gun ze ook meteen een dagje Lowlands, dat zit toch om de hoek.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is zeer erkentelijk van je.
Ik bedoel uiteraard niet-westerse allochtonen. Westerse allochtonen zijn van huis uit denk ik toch vaak expats.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Volgens de cijfers is criminaliteit bij allochtonen ook groter hoor!
Maar bedoelde meer dat onder 'allochtonen' ook Belgen, Duitsers, Fransen enzo vallen. Dus de term 'allochtonen' is niet meteen te koppelen aan significant meer criminaliteit.
Die snap ik niet?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Als die situatie vergelijkbaar zou zijn zou elke Rus hier asiel proberen aan te vragen.
Ik maak uit je post op dat de situatie in Rusland niet beter is dan in hun thuisland.quote:
Tsja, wij in Nederland hebben ook zo onze wensen. Ze kunnen van alles willen, wij maken uiteindelijk zelf uit of we er mee akkoord gaan.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen die bv uit Syrië vluchten waarschijnlijk niet veel beter af zijn in een land zoals Saudi Arabië. De link met Rusland mis ik nu,quote:Op woensdag 16 september 2015 00:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik maak uit je post op dat de situatie in Rusland niet beter is dan in hun thuisland.
Tot nu toe gaan wij er mee akkoord....quote:Op woensdag 16 september 2015 00:17 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Tsja, wij in Nederland hebben ook zo onze wensen. Ze kunnen van alles willen, wij maken uiteindelijk zelf uit of we er mee akkoord gaan.
Ow ik heb gemist dat deze plaatjes niet klopte? Heb je een bron daarvan wellicht?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegAls je iets wilt posten wat niet klopt, doe dan tenminste iets wat niet al een paar keer voorbij is gekomen vandaag.
quote:Op woensdag 16 september 2015 00:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dagenlang niet douchen, dan gebeurt dit![]()
[ afbeelding ]
Ja zo gek zijn wij hier wel in dit werelddeel. Noord Europa moet kapot, kortste route: heel veel vreemdelingen importeren. Er zit echt heel wat zelf haat achter hoor. Dat kan niet anders.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tot nu toe gaan wij er mee akkoord....
Zo hoeven toch ook niet te vluchten naar een beter land, als ze maar veilig zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen die bv uit Syrië vluchten waarschijnlijk niet veel beter af zijn in een land zoals Saudi Arabië. De link met Rusland mis ik nu,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |