Oh ja ik heb Ziggo.nl.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij mij op 602. Maar wij hebben Online.nl
De jaloezie zal groot zijn in Amsterdam.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:36 schreef Vasion het volgende:
Eindelijk een club die ons niet voor lul zet in Europa.
Duurde dat langquote:
Je stream is niet zo best heb ik de indrukquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:37 schreef m0nkm0nk het volgende:
KUT LIVE STREAM OP NU.NL GRAF BENDE
duurde lang datquote:
Wat stress je, het is gespeeld.quote:
quote:
Ik ook, echter kan ik dit niet zelf wijzigen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben tegen bedrijven die op fok adverteren.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De jaloezie zal groot zijn in Amsterdam.
- Redquote:
twitter:Nielsie001 twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 09:27:59Aad de Mos zojuist op Omroep Brabant: '#PSV wint met 2-1 van United' #PSVman #CL @aad300 reageer retweet
Kan Klopp eindelijk komen.quote:
genotquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De bal is rond, 11 tegen 11, scheidsrechter heeft een fluitje maar aan het eind van de avond HEEFT AAD300 ALTIJD GELIJK.
[ afbeelding ]twitter:Nielsie001 twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 09:27:59Aad de Mos zojuist op Omroep Brabant: '#PSV wint met 2-1 van United' #PSVman #CL @aad300 reageer retweet
Aad de God.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De bal is rond, 11 tegen 11, scheidsrechter heeft een fluitje maar aan het eind van de avond HEEFT AAD300 ALTIJD GELIJK.
[ afbeelding ]twitter:Nielsie001 twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 09:27:59Aad de Mos zojuist op Omroep Brabant: '#PSV wint met 2-1 van United' #PSVman #CL @aad300 reageer retweet
AAD300quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat een antivoetbal van PSV.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2015 @ 21:35 schreef hottentot het volgende:
Elk toernooi heeft verrassingen, ik zou nu nog niet weten waarom dat niet deze wedstrijd zou kunnen zijn.
2-1 voor PSV
Tjah, hoe vaak verloor Ajax onverdiend en won PSV onverdiend?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak won Ajax de eerste CL-wedstrijd van het seizoen?
Jaloerse jood gespot.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat een antivoetbal van PSV.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV - United 2-1
ADO - PSV 2-2
ADO > United
Je was me voor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV - United 2-1
ADO - PSV 2-2
ADO > United
Nu je het zegt, gek ja dat dat allebei nooit gebeurd is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah, hoe vaak verloor Ajax onverdiend en won PSV onverdiend?
twitter:LukeShaw23 twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 21:54:31Thank you everyone for your messages , words can't describe how gutted I am , my road to recovery starts now, I will come back stronger. reageer retweet
Als ze tegen anderen spelen dan hequote:Op dinsdag 15 september 2015 22:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu je het zegt, gek ja dat dat allebei nooit gebeurd is.
v/d Geer is gewoon een goede commentator.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronald heeft het weer goed gezien.
Rustaaaaaaaaaghhhhquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Waterkneus mongooltje moet ik je klappen geven op je kutkop of wat?
Jaloerse Jood gespotquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Winnen in eigen huis tegen de zwakste uit deze poule, best aardig hoor.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom plaats je hier tweet van een speler van een middelmatig ploegje?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Knappe prestatie!
In ander nieuws.twitter:LukeShaw23 twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 21:54:31Thank you everyone for your messages , words can't describe how gutted I am , my road to recovery starts now, I will come back stronger. reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijk leesvoer: http://www.redcafe.net/ma(...)8/discussion?page=64
Mickey Mouse pleister op gapende wondquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:41 schreef Vasion het volgende:
Feyenoord verloor in Eindhoven.
Geen schande.
Stoer hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik krijg de indruk dat de woorden fuck en cunt niet toegestaan zijn daarquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
in 95 en 96 won het in de groep van zowel AC Milaan als van Real Madrid in de 1e wedstrijdquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak won Ajax de eerste CL-wedstrijd van het seizoen?
Is dit een nederlaag voor het Amsterdams voetbal?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
nog steeds in Eindhoven Davy.quote:
Hoezo? Ik gun het ze wel hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is dit een nederlaag voor het Amsterdams voetbal?
Tuuuuuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo? Ik gun het ze wel hoor.
wut??quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is dit een nederlaag voor het Amsterdams voetbal?
Je zou er bijna een account aanmaken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
Dan neem ik het terugquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit was een bedreiging richting Waterkneus.
En GGMM er op los laten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je zou er bijna een account aanmaken.
PSV - CSKA 2007quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat is de laatste openingswedstrijd in de CL die door een Nederlandse club werd gewonnen?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Wij zijn PSV wij zijn de beste.quote:
Eens. Zielige troll is het.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Erg jammer dat Waterreus over de rug van een PSV-overwinning zijn gram moet halen richting Ajax. Dieptrieste vent zeg
PSV snapt dat eindelijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Wel een goeie analyse van het Nederlandse voetbal gelezen
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:46 schreef Pascalus het volgende:
Leo Oldenkneusmoet ik je even klappen mongooltje?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:47 schreef Rickertman96 het volgende:
Van mongool bij Oranje naar matchwinner tegen United
Ik ben er helemaal klaar mee
ik mag hemquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:45 schreef Henrys het volgende:
Waarom wordt Waterreus constant maar weer gevraagd als analist? ken echt niemand die hem mag
PSV - Schalke 2005 ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn PSV wij zijn de beste.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:46 schreef Pascalus het volgende:
Leo Oldenkneusmoet ik je even klappen mongooltje?
Ja ik zie hem toch liever niet meer in Oranje if you dont mind.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:47 schreef Rickertman96 het volgende:
Van mongool bij Oranje naar matchwinner tegen United
Ik ben er helemaal klaar mee
Die kerel komt na jaren ineens onder een steen vandaan als PSV landskampioen is en CL speelt, en moet dan zijn wrok naar Ajax even kwijt. Erg jammer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eens. Zielige troll is het.
Tja, nu maar hopen dat die boodschap bij de oligarchen terecht komtquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:41 schreef BB-King het volgende:
De Eredivisie is beter dan de Premier League!
Je gezicht zou een spoilertag moeten krijgen!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NSB'er? Ik wijs hem enkel op de gevolgen van het nalaten van een spoilertag.
barney.gifquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je gezicht zou een spoilertag moeten krijgen!
Was dat maar zo. Is al jaren 'analist'.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die kerel komt na jaren ineens onder een steen vandaan als PSV landskampioen is en CL speelt, en moet dan zijn wrok naar Ajax even kwijt. Erg jammer.
Watser met Oldenburg?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:49 schreef Pascalus het volgende:
Hansie wegsturen maar Oldenburger en Waterreus de ruimte geven
Vriendjes maken in televisieland en je komt een heel eind. Er zijn er nog wel een paar van die gasten waar niemand op zit te wachten en toch elke keer weer terug komen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:45 schreef Henrys het volgende:
Waarom wordt Waterreus constant maar weer gevraagd als analist? ken echt niemand die hem mag
Anonymousz zou kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze moeten Watergod een eigen programma geven
Je moeder en je zusjes zouden dit niet op prijs stellen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je gezicht zou een spoilertag moeten krijgen!
Waterreus woont op 3 meter van het PSV stadion, en geeft bij iedere mogelijke opening een veeg uit de pan naar Ajax en secundair Feyenoord. Echt kapotlomp die vent.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:49 schreef Pascalus het volgende:
Hansie wegsturen maar Oldenburger en Waterreus de ruimte geven
Nou nou nou waarom meteen familie erbij betrekken zeg..quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder en je zusjes zouden dit niet op prijs stellen.
ik had gelukkig Depay to score om m'n verlies te beperken maar godver wat kut ditquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kut ik realiseer me nu pas dat ik 500 euro op mesjester had ingezet.
![]()
Hij doet wat bij PSV toch? Is wel minder op TV dan eerstquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Is al jaren 'analist'.
Waarom geloof ik dit nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
![]()
En terecht als he geen CL speelt moet je gewoon je mond houden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waterreus woont op 3 meter van het PSV stadion, en geeft bij iedere mogelijke opening een veeg uit de pan naar Ajax en secundair Feyenoord. Echt kapotlomp die vent.
Dude, het is de poulefasequote:Op dinsdag 15 september 2015 22:44 schreef MrSalazar het volgende:
Met 3-1 zouden ze nog kans hebben om door te gaan. 2-1 is te weinig.
Gewoon, omdat het kanquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou nou nou waarom meteen familie erbij betrekken zeg..
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
![]()
Dit is een matige comeback.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder en je zusjes zouden dit niet op prijs stellen.
Waarom zegt Waterreus dan wat. Speelt die ook CL?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
En terecht als he geen CL speelt moet je gewoon je mond houden.
hahahquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
![]()
Ja, of het nakomen van jouw weddenschap.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
Het is wachten op het interview met Louis.
ja watergodquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom zegt Waterreus dan wat. Speelt die ook CL?
hoezo heb je jodenplaatje wtfquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, of het nakomen van jouw weddenschap.
Kijk, dit is een betere comebackquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of zusjes. Kansenspreiding als de moeder kapot is of het slachtoffer geen zusjes heeftquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Makkelijkste uitweg. Over moeders beginnen.
Kun je rekenen? reken er maar niet opquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ah oke!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of zusjes. Kansenspreiding als de moeder kapot is of het slachtoffer geen zusjes heeft
Man een man, woord een woord. Dat gaat voor zo'n aal als tompsv18 niet opquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kun je rekenen? reken er maar niet op
Watergodje moet zijn bek eens dichthouden.quote:
Yep. Ach, het is maar tot 30 oktoberquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
faya g beter tijdje lay low dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 5 te spelen, PSV wint met heel veel geluk en denken aan overwinterenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar al die mensen zijn die na de loting zo gigantisch pessimistisch waren.
Dat ik zei van, nou je bent niet geheel kansloos om in elk geval te overwinteren (CL of EL).
En dan komt iedereen aanzetten met nee kansloos wordt 0 punten voor PSV.
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan staat PSV nu al op 3![]()
En al die zelfde figuren die toen zeiden dat het 0 punten zouden worden kletsen hier alsnog gewoon lekker door lol. Eigenlijk moet je dan gwn de berichten van toen weer terug halen.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Ach, het is maar tot 30 oktoberJa maar. Waarom dat joden gezuig dan? Hoort dat er ook bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuuuurquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Watergodje moet zijn bek eens dichthouden.
Erg knappe overwinning van PSV maar dan weer afgeven naar Amsterdam. Hou je godverdomme even bij je eigen club en de wedstrijd. Met zijn irritante ettergezeik.
Joden gezuigquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja maar. Waarom dat joden gezuig dan? Hoort dat er ook bij?
Neequote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nog 5 te spelen, PSV wint met heel veel geluk en denken aan overwinteren![]()
![]()
Fantastisch deze overwinning, maar het zou me niks verbazen als er niet heel veel meer in zit. Ik hoop dat ik het mis heb, maar Wolfsburg en CSKA zijn veel meer teams, en Man Utd uit is ook niet zomaar iets waar je punten pakt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar al die mensen zijn die na de loting zo gigantisch pessimistisch waren.
Dat ik zei van, nou je bent niet geheel kansloos om in elk geval te overwinteren (CL of EL).
![]()
![]()
![]()
![]()
En al die zelfde figuren die toen zeiden dat het 0 punten zouden worden kletsen hier alsnog gewoon lekker door lol. Eigenlijk moet je dan gwn de berichten van toen weer terug halen.
't scheelde niet veel of ik had m'n leeuwendeel van Djokovic' exclusieve prijzengeld (2.7K) erachteraan gesmeten. Saved by... writing a reply on FOK!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
![]()
Ik zie het zo gebeuren dat ze nu 5 keer verliezenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef bianconeri het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het elftal van 95 heeft zijn vriendin met de Champions league op haar rug keihard vernederd ofzo. Anders weet ik niet waarom die zoveel wrok koestert.quote:
Iemand is een beetje mad.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Watergodje moet zijn bek eens dichthouden.
Erg knappe overwinning van PSV maar dan weer afgeven naar Amsterdam. Hou je godverdomme even bij je eigen club en de wedstrijd. Met zijn irritante ettergezeik.
Als ze nog een potje winnen mag je blij zijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zie het zo gebeuren dat ze nu 5 keer verliezen
Tegen CSKA zou het in principe moeten kunnen, maar dat is pas op de laatste speeldagquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze nog een potje winnen mag je blij zijn
Nee ik was blij voor PSV en het Nederlandse voetbal. Maar dan komt zo'n etterbak weer om de hoek met zijn niet-aflatende gehaat naar Ajax. Dan weet ik weer wat voor club het ook alweer is. Bahbahquote:
Nederlandse teams hebben het altijd lastig tegen de Russen. Reken jezelf niet te rijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen CSKA zou het in principe moeten kunnen, maar dat is pas op de laatste speeldag
Mwah valt meequote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nederlandse teams hebben het altijd lastig tegen de Russen. Reken jezelf niet te rijk.
Maak je niet zo druk ouwe reusquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik was blij voor PSV en het Nederlandse voetbal. Maar dan komt zo'n etterbak weer om de hoek met zijn niet-aflatende gehaat naar Ajax. Dan weet ik weer wat voor club het ook alweer is. Bahbah
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |