Die Martial bakt er ook weinig van.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Blind en Mata zijn echt weerzinwekkend vandaag.
Zag je die geweldige pass bij de 2-1?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Een treurige dag voor mijn vriend Cavaliers. Zowel Tapia als Guardado liggen er na vandaag een tijdje uit.
Was gewoon opdracht, ik zweer man. Guardado is de eindbaass van PSV en heeft Europees te weinig aanhang dat er over die schop van Smalling gereld gaat wordenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:25 schreef Zorro het volgende:
Smerige tactiek van v Gaal. Eerst Guardado eruit laten schoppen zodat Schaars erin komt en het middenveld plotseling dramatisch is, en dan zelf een middenvelder wisselen want nu is het niet gevaarlijk meer.
Of zoiets,
Ja, genieten. Zou hij in de Eredivisie ook eens moeten doen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zag je die geweldige pass bij de 2-1?
Kerel hij heeft alleen in deze wedstrijd nog 4 van die passes gegevenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, genieten. Zou hij in de Eredivisie ook eens moeten doen.
Ik verwacht dan nog wat vuurwerk van hem.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
Brenet doet me denken aan Lucius tegen Milan.
Treffendquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
Brenet doet me denken aan Lucius tegen Milan.
Hij kan geweldig ballen maar speelt niet zijn beste wedstrijd neequote:Op dinsdag 15 september 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Daley Blind is verkocht voor 40 miljoen. Dat kan je je toch niet voorstellen als je hem zo ziet spelen.
Blind.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Spelers die compleet zijn mislukt in het buitenland zijn ook meteen de slechtsten van het veld
17?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Daley Blind is verkocht voor 40 miljoen. Dat kan je je toch niet voorstellen als je hem zo ziet spelen.
De Jong, Arias en Guardado?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Spelers die compleet zijn mislukt in het buitenland zijn ook meteen de slechtsten van het veld
Als hij veel ruimte krijgt kan hij wel wat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kerel hij heeft alleen in deze wedstrijd nog 4 van die passes gegeven
Hij kan 40 miljoen goed ballen? Ik vind Blind eerder 5-10 mil goed ballen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij kan geweldig ballen maar speelt niet zijn beste wedstrijd nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |