Niet zo raar, je wil ook graag contact en aandacht.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo slim is om te versturen, achter elke actie wordt wel wat negatiefs gedacht, en als ik dit stuur ziet ze het waarschijnlijk als een schreeuw om aandacht.
Je komt niet over alsof je er geen moeite mee hebt en ik vind het niet sjiek dat je nu de coole peer uit loopt te hangen en haar ineens zwak vind alsof je zelf niet mee werkt aan dit soort shit (goede intenties of niet maken voor het uiteindelijk effect zo te zien weinig verschil).quote:Wapp escaleerde zoals gewoonlijk en sta nu weer geblocked, haar proberen uit te leggen dat het per ongeluk was maar ze gelooft het niet en dreigde naar de jaarlaag coordinator te gaan als zoiets nog een keer "per ongeluk" zou gebeuren. Vrij zwak allemaal, maargoed, ik weet hoe 't is gegaan dus heb er niet echt moeite mee.
Klinkt dat niet enigszins bekendquote:Viel niet tegen haar te praten want ze was toch kwaad, en zij eenmaal kwaad, kan je praten wat je wil, ze blijft dan toch stug aan d'r mening vasthouden.
Ik lieg niet, het werkt zo niet en ik heb al tegen mezelf gezegd dat er eerst dingen moeten veranderen. Ze staat open om te praten, alleen niet in het echt (van wat ik weet), via whatsapp stuurt ze wel eens wat van hoe gaat het en gewoon algemene interesse, dat dan weer wel..quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Niet tegen jezelf liegen, tuurlijk heb je de intentie om haar te regelen, je bent nog verliefd.
Als zij niet open staat om met je te praten, drop de aandacht dan volledig. Gewoon geen aandacht meer geven en move on. Als ze vraagt waarom negeer je me maak je duidelijk dat je geen scene gaat schoppen en dat als ze wil praten je het een goed idee vind om een keer wat af te spreken.
Afstand nemen en houden. Duidelijke grens trekken en daarachter blijven. Je niet meer laten leiden en afleiden door haar, maar focus op jezelf.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat moet ik daar aan doen dan?
Met het zwak vinden doel ik vooral op het dreigen en intimiderend gaan praten, dat is pas niet chique, alsof ze autoriteit wil uitstralen ofzo.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet zo raar, je wil ook graag contact en aandacht.
[..]
Je komt niet over alsof je er geen moeite mee hebt en ik vind het niet sjiek dat je nu de coole peer uit loopt te hangen en haar ineens zwak vind alsof je zelf niet mee werkt aan dit soort shit (goede intenties of niet maken voor het uiteindelijk effect zo te zien weinig verschil).
[..]
Klinkt dat niet enigszins bekend
Waarom zou zij na "xx periode van afstand" ineens wel op goede intentie vertrouwen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Afstand nemen en houden. Duidelijke grens trekken en daarachter blijven. Je niet meer laten leiden en afleiden door haar, maar focus op jezelf.
Via whatsapp zijn nog nooit issues opgelost.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik lieg niet, het werkt zo niet en ik heb al tegen mezelf gezegd dat er eerst dingen moeten veranderen. Ze staat open om te praten, alleen niet in het echt (van wat ik weet), via whatsapp stuurt ze wel eens wat van hoe gaat het en gewoon algemene interesse, dat dan weer wel..
Ik ga niet negeren, heb ik zelf lang genoeg bij haar gedaan en dat is gewoon disrespectvol, dat laatste wat je zegt is best logisch, zal 't onthouden.
Als zij mij vraagt hoe het gaat valt daar moeilijk een scene uit te schoppen zijn toch, ik reageer dan gewoon normaal. Echter wanneer er iets gebeurd, en daaruit volgt een reactie (whatsapp) kan het wel heel snel escaleren.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Via whatsapp zijn nog nooit issues opgelost.
Met negeren bedoel ik niet kinderachtig in een groep op iedereen reageren behalve op haar, maar gewoon niet meer dan het broodnodige. Je initieert niets meer. Op whatsapp heb je ook geen enkele verplichting om te reageren. Nogmaals, als ze daar moeilijk over doet zeg je weer ''Ik heb geen zin om een scene te schoppen, als je af wilt spreken sta ik er voor open maar over de whatsapp komen we hier niet uit''
Was je zelf ook niet vies van, dus een beetje inlevingsvermogen zou niet misstaan lijkt me..quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met het zwak vinden doel ik vooral op het dreigen en intimiderend gaan praten, dat is pas niet chique, alsof ze autoriteit wil uitstralen ofzo.
Beter weten, beter doen en beter overkomen, daar zit kennelijk nog steeds enig verschil in..quote:En ja klinkt bekend, weet alleen wel beter nu
Omdat je door die afstand wat ruimte krijgt om dingen te verwerken en daardoor dingen anders kan gaan zien. Nu zitten jullie te dicht op elkaar en blijft het iedere keer mis gaan omdat er nu geen vertrouwen is dat het nu ook echt anders is. Door die angst in stand te houden, is er te weinig ruimte om dingen anders te gaan zien en blijf je in een vicieuze cirkel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom zou zij na "xx periode van afstand" ineens wel op goede intentie vertrouwen?
En toch blijven die scene's komen en wat jij normaal vindt, kan een ander heel anders ervaren..quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als zij mij vraagt hoe het gaat valt daar moeilijk een scene uit te schoppen zijn toch, ik reageer dan gewoon normaal. Echter wanneer er iets gebeurd, en daaruit volgt een reactie (whatsapp) kan het wel heel snel escaleren.
Begrijpelijk, want chatten is toch een stel lettertjes zonder mimiek en intonatie. Maar goed, als ze vraagt hoe het gaat houdt het dan kort. Spiegel dezelfde vraag terug en laat het daarbij. Probeer niets gaande te houden of verder te gaan, gewoon los laten. Als je denkt dat het verkeerd over komt, dan kun je dat gewoon uitleggen..quote:Ik prefereer 1 op 1 praten ten alle tijden boven chatten, alleen ik denk dat echt contact voor haar wat teveel van het goede is, ook al is het alleen maar om te vragen hoe het gaat, en om dat af te wimpelen daar ben ik niet echt voorstander van, want 't is uberhaupt al gewoon sociaal dat ze interesse toont.
Laat BredeBroeder gewoon met rust en gains bouwen. Je bent een scholiertje met een spleetje, lekker boeiend. BredeBroeder moet gewoon massa pakken en nieuwe chick nemen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:29 schreef fluffycat het volgende:
Misschien wat minder op je telefoon en op fok zitten, wat minder speculeren over wat je allemaal wel niet van plan bent en wat meer gaan DOEN met je mooie plannen. En oja, misschien wat meer met jezelf bezig zijn in plaats van met mij! (en opletten als de juffrouw een plekje voor je aanwijst en niet op je telefoon zitten:'))
Ook is het misschien handiger om je op een nieuwe chick (of hey, jezelf misschien, want dat was het plan! hihi oja!) te focussen en eens te stoppen met je smoesjes om maar contact met mij te zoeken.
Jammer genoeg weten de fokkertjes voor het grootste gedeelte de waarheid niet, jammer dat je niet zo sportief bent om dan ook echt volledig met de billetjes bloot te gaan in plaats van met een gore bouwvakkersspleet.
nu zal ik vast overkomen als de grootste bitch op aarde, maar wie het echte verhaal zou kennen zou beter weten. Misschien komt het voor BB beter over zo dan via app.
Alstublieft.
NB als we saampjes afspraakjes maken met de jaarlaagcoordinator en jij "'vergeet'' de afspraakjes, dan misschien de volgende keer iets beter nadenken voor je ''gezellig'' naast me neerploft, ondanks mijn afwijzing. Dit alles komt vrij bot over maar ik denk dat ik beter maar een beetje harder kan zijn in plaats van al die onduidelijkheid. (en mocht je nav deze post vragen krijgen dan stuur je me maar een mailtje)
goed gezegd vriend van je traiiningmaten moet je het maar weer hebbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:37 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Laat BredeBroeder gewoon met rust en gains bouwen. Je bent een scholiertje met een spleetje, lekker boeiend. BredeBroeder moet gewoon massa pakken en nieuwe chick nemen.
Begrijpelijk dat een en ander je hoog zit, maar gezien wat BredeBroeder eerder zei over moeite met uiten enzo lijkt het me juist wel goed dat hij het hier in zo een topic kwijt kan. Vervelend dat jij een en ander anders ervaart, daar gaan jullie het denk ik sowieso niet eens over worden. Maar misschien kan er wel duidelijkheid en consensus geschept worden in hoe nu verder te gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:29 schreef fluffycat het volgende:
Misschien wat minder op je telefoon en op fok zitten, wat minder speculeren over wat je allemaal wel niet van plan bent en wat meer gaan DOEN met je mooie plannen. En oja, misschien wat meer met jezelf bezig zijn in plaats van met mij! (en opletten als de juffrouw een plekje voor je aanwijst en niet op je telefoon zitten:'))
Ook is het misschien handiger om je op een nieuwe chick (of hey, jezelf misschien, want dat was het plan! hihi oja!) te focussen en eens te stoppen met je smoesjes om maar contact met mij te zoeken.
Jammer genoeg weten de fokkertjes voor het grootste gedeelte de waarheid niet, jammer dat je niet zo sportief bent om dan ook echt volledig met de billetjes bloot te gaan in plaats van met een gore bouwvakkersspleet.
nu zal ik vast overkomen als de grootste bitch op aarde, maar wie het echte verhaal zou kennen zou beter weten. Misschien komt het voor BB beter over zo dan via app.
Alstublieft.
NB als we saampjes afspraakjes maken met de jaarlaagcoordinator en jij "'vergeet'' de afspraakjes, dan misschien de volgende keer iets beter nadenken voor je ''gezellig'' naast me neerploft, ondanks mijn afwijzing. Dit alles komt vrij bot over maar ik denk dat ik beter maar een beetje harder kan zijn in plaats van al die onduidelijkheid. (en mocht je nav deze post vragen krijgen dan stuur je me maar een mailtje)
quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:29 schreef fluffycat het volgende:
Alstublieft.
Amen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Niet tegen jezelf liegen, tuurlijk heb je de intentie om haar te regelen, je bent nog verliefd.
Als zij niet open staat om met je te praten, drop de aandacht dan volledig. Gewoon geen aandacht meer geven en move on. Als ze vraagt waarom negeer je me maak je duidelijk dat je geen scene gaat schoppen en dat als ze wil praten je het een goed idee vind om een keer wat af te spreken.
Je wilt het gewoon niet leren.. negeren is de manier waarop, als ze echt van je hield en om je geeft, bij je terugkomt omdat ze gaat beseffen wat ze mist.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik lieg niet, het werkt zo niet en ik heb al tegen mezelf gezegd dat er eerst dingen moeten veranderen. Ze staat open om te praten, alleen niet in het echt (van wat ik weet), via whatsapp stuurt ze wel eens wat van hoe gaat het en gewoon algemene interesse, dat dan weer wel..
Ik ga niet negeren, heb ik zelf lang genoeg bij haar gedaan en dat is gewoon disrespectvol, dat laatste wat je zegt is best logisch, zal 't onthouden.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:29 schreef fluffycat het volgende:
Alstublieft.
Men doet er beter aan om dit soort kinderachtige spelletjes niet als graadmeter te willen gebruiken voor eckte liefde, daar heeft het niet zoveel mee van doen. Ga toch lekker pokeren als je zo graag tactisch wil doen jonguh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:53 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Je wilt het gewoon niet leren.. negeren is de manier waarop, als ze echt van je hield en om je geeft, bij je terugkomt omdat ze gaat beseffen wat ze mist.
Hij geeft daarmee aan dat hij haar links moet laten liggen en gewoon door moet gaan met zijn leven. Mocht zij nog wat van hem willen dan hoort hij dat nog wel van haar. Volgens mij is dat wat jij in meer dan 100.000 tekens in dit topic tegen hem hebt gezegd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Men doet er beter aan om dit soort kinderachtige spelletjes niet als graadmeter te willen gebruiken voor eckte liefde, daar heeft het niet zoveel mee van doen. Ga toch lekker pokeren als je zo graag tactisch wil doen jonguh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |