Dat had gekund ja, maar dat blijkt dus niet het geval en daar heb je zelf ook een beetje aan mee gewerkt met je gewone weltrusten wensen, verder niet aan te geven dat het nog niet uitgepraat was en al helemaal niet dat jij afstand gaat nemen. Het lijkt nu alsof je haar wil straffen door haar te negeren. Dat is ergens best begrijpelijk, maar als het niet het gewenste effect heeft heb je daar verder weinig aan. Of wil je graag ruzie maken?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze kan toch zelf ook wel bedenken dat alles wat ze heeft gezegd niet helemaal prima is na "sorry, ik was even boos"
Nee, heb alleen niet de behoefte om leuk en aardig te doen nu, ik heb gewacht tot zij thuis was omdat ik gewoon ongerust was, verder alleen welterusten gezegd en daarna meteen weggegaan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat had gekund ja, maar dat blijkt dus niet het geval en daar heb je zelf ook een beetje aan mee gewerkt met je gewone weltrusten wensen, verder niet aan te geven dat het nog niet uitgepraat was en al helemaal niet dat jij afstand gaat nemen. Het lijkt nu alsof je haar wil straffen door haar te negeren. Dat is ergens best begrijpelijk, maar als het niet het gewenste effect heeft heb je daar verder weinig aan. Of wil je graag ruzie maken?
Weg gegaan als in je was bij haar thuis? Toen wilde je wel aardig doen, maar nu je daar geen zin in hebt moet zij maar kunnen ruiken dat je nog steeds pissed bent.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, heb alleen niet de behoefte om leuk en aardig te doen nu, ik heb gewacht tot zij thuis was omdat ik gewoon ongerust was, verder alleen welterusten gezegd en daarna meteen weggegaan.
Nee gewoon wacht op facebook, had daarvoor al aangegeven dat ik niet in de mood was om te praten en na dat kwam zij 8 uur later online, toen heb ik welterusten gezegd en ben gaan slapen, ik denk dat ze wel verdomd goed weet dat ik nog boos benquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weg gegaan als in je was bij haar thuis? Toen wilde je wel aardig doen, maar nu je daar geen zin in hebt moet zij maar kunnen ruiken dat je nog steeds pissed bent.
Wat wil je eigenlijk?
Je had natuurlijk ook gewoon moe kunnen zijn in plaats van pissig. Daarnaast had zij alcohol in d'r mik, iets wat rationaliteit ook niet altijd even goed in de hand werkt. En ondanks de vraag wat je nou eigenlijk wil, geef je weer geen antwoord. Als je bevestiging wil op je gekwetstheid dan is je huidige tactiek vermoedelijk niet de beste en dat ligt niet alleen aan haar..quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee gewoon wacht op facebook, had daarvoor al aangegeven dat ik niet in de mood was om te praten en na dat kwam zij 8 uur later online, toen heb ik welterusten gezegd en ben gaan slapen, ik denk dat ze wel verdomd goed weet dat ik nog boos ben
Wat dan welquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook gewoon moe kunnen zijn in plaats van pissig. Daarnaast had zij alcohol in d'r mik, iets wat rationaliteit ook niet altijd even goed in de hand werkt. En ondanks de vraag wat je nou eigenlijk wil, geef je weer geen antwoord. Als je bevestiging wil op je gekwetstheid dan is je huidige tactiek vermoedelijk niet de beste en dat ligt niet alleen aan haar..
Excuses vooral, en zorgen dat dit nooit weer gebeurd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil, wees eens duidelijk. Wat wil je nu van haar?
Leg haar dan uit dat je nog pissig bent van haar uitval en dat je haar eerdere excuus te gemakkelijk vond, maar het niet aan wilde kaarten 's nachtss en dat je hoopte dat ze uit zichzelf er nog eens over zou beginnen. Dan begrijpt ze jouw gedachtengang hopelijk wat beter, tenzij je er een glashard verwijt van maakt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Excuses vooral, en zorgen dat dit nooit weer gebeurd.
Zou ik best willen, ben alleen sinds ik niks meer zei geblokkeerd op FBquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leg haar dan uit dat je nog pissig bent van haar uitval en dat je haar eerdere excuus te gemakkelijk vond, maar het niet aan wilde kaarten 's nachtss en dat je hoopte dat ze uit zichzelf er nog eens over zou beginnen. Dan begrijpt ze jouw gedachtengang hopelijk wat beter, tenzij je er een glashard verwijt van maakt.
Zorgen dat het nooit meer gebeurt ligt aan hoe jullie beide, dus dat zul je samen moeten bespreken of en hoe je door wil gaan. Stel open vragen, hoe zij contact in de toekomst voor zich ziet ofzo en haak daar op in met hoe jij het ziet. Probeer elkaar ergens in het midden tegen te komen of laat elkaar los als je niet uit de oude patronen van boosheid, onbegrip en wantrouwen komt. Denk niet dat ze dingen wel zal weten, zorg ervoor dat jij duidelijk zegt wat er speelt. Dan weet je het zeker.. Omgekeerd hoort het net zo, het is geen wedstrijdje helderziend zijn. Maak duidelijke afspraken en probeer je er aan te houden.
Zoiets is denk ik effectiever..
Nou, zo positief was de reactie niet op mijn uitleg. "het is al gebeurd, nog 100x sorry zeggen heeft geen zin"quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leg haar dan uit dat je nog pissig bent van haar uitval en dat je haar eerdere excuus te gemakkelijk vond, maar het niet aan wilde kaarten 's nachtss en dat je hoopte dat ze uit zichzelf er nog eens over zou beginnen. Dan begrijpt ze jouw gedachtengang hopelijk wat beter, tenzij je er een glashard verwijt van maakt.
Zorgen dat het nooit meer gebeurt ligt aan hoe jullie beide, dus dat zul je samen moeten bespreken of en hoe je door wil gaan. Stel open vragen, hoe zij contact in de toekomst voor zich ziet ofzo en haak daar op in met hoe jij het ziet. Probeer elkaar ergens in het midden tegen te komen of laat elkaar los als je niet uit de oude patronen van boosheid, onbegrip en wantrouwen komt. Denk niet dat ze dingen wel zal weten, zorg ervoor dat jij duidelijk zegt wat er speelt. Dan weet je het zeker.. Omgekeerd hoort het net zo, het is geen wedstrijdje helderziend zijn. Maak duidelijke afspraken en probeer je er aan te houden.
Zoiets is denk ik effectiever..
Natuurlijk hoop ik nog wel dat het goedkomt, alleen dat korte termijn gebeuren gaat het 'm toch niet worden merk ik al. Dus indd eerst afstand nemen, laten gaan, alles op een rijtje zetten, en proberen om positief te blijven, hoe moeilijk 't soms ook is..quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:52 schreef eefje801 het volgende:
Je moet het ook helemaal niet willen om vrienden te blijven zo vroeg na een breuk. Lijkt erop dat dat nu ook tot je is doorgedrongen en je niet meer heel erg hoopt dat het goedkomt, mooizo!
En nu volhouden, afstand nemen, beetje afleiding en rouwen maar niet de hele tijd ermee bezig zijn. Ook niet met die excuses want dat is alleen een "excuus" om contact te houden met haar. Hoe moeilijk ook, je moet er even doorheen. Het wordt vanzelf minder rot.
Het hoeft ook niet allemaal in een week, zolang je inderdaad maar die afstand bewaart. Sterkte!quote:Op woensdag 23 september 2015 08:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik nog wel dat het goedkomt, alleen dat korte termijn gebeuren gaat het 'm toch niet worden merk ik al. Dus indd eerst afstand nemen, laten gaan, alles op een rijtje zetten, en proberen om positief te blijven, hoe moeilijk 't soms ook is..
Wel iets langer, maar idd als je zo jong bent... moeite niet waard. Gaat toch niet houden, statistisch gezien. Train gewoon je bouldershoulders en guns. En dat gedoe op Facebook, serieus?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:38 schreef no1uknow het volgende:
gast, grab life by the balls, verbreek het contact want daar komt toch alleen maar herrie van. Twee weekjes voel je je vervelend, daarna slijt het als een motherfucker. Je bent iets van 13 toch? Waar maak je je druk om man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Beach op 23-09-2015 14:56:48 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
langer? wtf man die relatie heeft niet heel veel langer dan dat geduurd. BB moet gewoon even op de resetknop drukken (met z'n kop tegen de muur slaan, of een keer goed dronken worden, dikke DL PR zetten, you name it) en dan met opgeheven schouders door met het leven.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wel iets langer, maar idd als je zo jong bent... moeite niet waard. Gaat toch niet houden, statistisch gezien. Train gewoon je bouldershoulders en guns. En dat gedoe op Facebook, serieus?
Alsof jij dit doet, haha nee tog?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
langer? wtf man die relatie heeft niet heel veel langer dan dat geduurd. BB moet gewoon even op de resetknop drukken (met z'n kop tegen de muur slaan, of een keer goed dronken worden, dikke DL PR zetten, you name it) en dan met opgeheven schouders door met het leven.
De relatie is over en jij laat je nog gebruiken om drank voor haar te halen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:39 schreef BredeBroeder het volgende:
We gaan de laatste dagen gewoon "normaal" met elkaar om, gewoon begroeten en af en toe een praatje over random dingen wat gewoon leuk is. Vandaag vraagt ze of ik drank kon halen voor haar en haar vriendinnen, ik vind dat geen probleem, vond 't juist leuk om te doen.
TR gezet voor offtopicquote:Op woensdag 23 september 2015 14:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alsof jij dit doet, haha nee tog?
Ik laat me niet gebruiken, was gewoon een gunst, ik vraag haar ook wel eens om een gunst.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
De relatie is over en jij laat je nog gebruiken om drank voor haar te halen?
[ afbeelding ]
Stop met jezelf voor de gek houden en move on.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik laat me niet gebruiken, was gewoon een gunst, ik vraag haar ook wel eens om een gunst.
Ik hou mezelf niet voor de gekquote:Op woensdag 23 september 2015 17:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Stop met jezelf voor de gek houden en move on.
Lees dit topic anders even terug, verder:quote:Op woensdag 23 september 2015 17:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hou mezelf niet voor de gek
quote:Op woensdag 23 september 2015 17:47 schreef fathank het volgende:
Kweek een ruggengraat man. Laat toch niet zo met je spelen.
Ja maar jij kent dr nietquote:Op woensdag 23 september 2015 17:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lees dit topic anders even terug, verder:
[..]
Maar oké, los van die discussie hè, welke reden heb je nou echt om nog contact te onderhouden?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar ze gebruikt me niet
Omdat 't een lief meisje is die mij beter kent dan geen anderquote:Op woensdag 23 september 2015 17:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar oké, los van die discussie hè, welke reden heb je nou echt om nog contact te onderhouden?
quote:Op woensdag 23 september 2015 17:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat 't een lief meisje is die mij beter kent dan geen ander
Kerel heel de wereld zit vol met lieve meisjes. Je bent 18 ofzo, je gaat er nog zoveel tegenkomen geloof mij maar.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat 't een lief meisje is die mij beter kent dan geen ander
Niet zoals zijquote:Op woensdag 23 september 2015 17:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Kerel heel de wereld zit vol met lieve meisjes. Je bent 18 ofzo, je gaat er nog zoveel tegenkomen geloof mij maar.
Ohjawel.quote:
Jij kent haar niet, jij weet niet wat er allemaal gebeurd is.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ohjawel.
Maak het jezelf niet zo moeilijk, verspilde tijd. Leer je lessen en trek de wijde wereld in met een ervaring rijker.
Doe eens niet zo zeldzaam zielig man.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij kent haar niet, jij weet niet wat er allemaal gebeurd is.
Je bent net 18. Zoveel kan er niet gebeuren met een tienerliefde.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben 19 telt dat ook?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Kerel heel de wereld zit vol met lieve meisjes. Je bent 18 ofzo, je gaat er nog zoveel tegenkomen geloof mij maar.
klopt jij bent de eerste die hier doorheen gaat.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
boehoe, als je zo overtuigd bent van je eigen zieligheid, blijf lekker zwelgen in zelfmedelijden ipv een topic op FOK te openen. Grow some balls kid.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het had vast gescheeld als je niet eerst tegenstrijdig gedrag had vertoond om dan lekker door te laten sudderen tijdens negeren. En dan te bedenken dat je dus niet alleen voor excuus ter afsluiting ging. Het een zeggen, maar het ander doen en dan stiekem meer willen is geen beste tactiek..quote:Op zondag 20 september 2015 16:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou, zo positief was de reactie niet op mijn uitleg. "het is al gebeurd, nog 100x sorry zeggen heeft geen zin"![]()
en vervolgens 1x een sorry. echt fucking hell
Dat merk je al, kom op hoor. Het zat al niet goed, anders had zij niet zo een wantrouwen dat jij weer liep te kutten, waarna jij weer bevestiging moet op oud zeer. Niet realistisch om op korte termijn fatsoenlijk aan jezelf te werken als jullie dat oude patroon niet los kunnen laten en dat zou je qua inzicht al beter moeten weten. Maar hier komt de echte motivatie naar boven en dat is dat je haar terug wil. Je wil eigenlijk geen afstand, te confronterend wellicht..quote:Op woensdag 23 september 2015 08:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik nog wel dat het goedkomt, alleen dat korte termijn gebeuren gaat het 'm toch niet worden merk ik al. Dus indd eerst afstand nemen, laten gaan, alles op een rijtje zetten, en proberen om positief te blijven, hoe moeilijk 't soms ook is..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |