Lees het zelf nog even naquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De arm kun je niet buitenspel door staan Hans.
Probleem is dat die dingen steeds kleiner worden. Weliswaar oersterk, maar bij hangen bij de meeste profvoetballers 20 cm boven de enkel en dan vervolgens maar 15cm lang. En ook minder materiaal rondom de kuit. Moet allemaal zo licht mogelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
Arme Shaw... dit is ook mijn nachtmerrie bij het voetballen. Daarom speel ik ALTIJD met scheenbeschermers, maar dat houdt zelfs dit niet tegen.
Bizar dat de commentator zoiets basaals als de buitenspel regel niet snapt. Ik ken vrouwen die dat snappenquote:
Hij stond dus buitenspel door zijn schouderquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Je kan alleen buitenspel staan met lichaamsdelen waar je mee mag scoren.
Zo, nu is iedereen weer op de hoogte.
Fijn dat je dat uitlegt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor deze heldere informatie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Schouder en hoofd waren buitenspelquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij stond dus buitenspel door zijn schouder
Dan moet je als Fok!er dus altijd 30cm achter je man blijvenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |