Graag! Niets wat er op lijkt. Morgenvroeg moet de Duutser een belangrijke test maken, dus eigenlijk ook liever na morgenmiddag...quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nee, iemand uit, ga eens bevallen Jagar
Mnou, goeie kans dat dan nog wel lukt danquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Graag! Niets wat er op lijkt. Morgenvroeg moet de Duutser een belangrijke test maken, dus eigenlijk ook liever na morgenmiddag...
ik voel me soms net een tikkende tijdbom die elk moment kan ontploffen...quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mnou, goeie kans dat dan nog wel lukt danSpannend hoor! Ik vond het na 40w wel gek, dat wachten.
Vond ik toen ook heel gek ja. Die grote dag gaat gewoon voorbij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mnou, goeie kans dat dan nog wel lukt danSpannend hoor! Ik vond het na 40w wel gek, dat wachten.
Dat zou ik echt zo'n goede feature vinden. Dat je ineens POEFKLABOEM met veel glitters en confetti en muziek enzo een baby in je armen hebt. Zonder enige schade. Sims-style. "WHOOSH"-KIJKEENWIEGJE-ERZITEENBABYIN-JEUJquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik voel me soms net een tikkende tijdbom die elk moment kan ontploffen...
ja, dat lijkt me wel wat inderdaad!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat zou ik echt zo'n goede feature vinden. Dat je ineens POEFKLABOEM met veel glitters en confetti en muziek enzo een baby in je armen hebt. Zonder enige schade. Sims-style. "WHOOSH"-KIJKEENWIEGJE-ERZITEENBABYIN-JEUJ!
Daar wil ik best even het hele 'onverwacht dus lastig'-minpunt voor aan de kant schuiven. Dan komt paps maar lekker snel van z'n werk naar huis geracet om dat baby'tje in schattig meegeleverd wiegje te bewonderen. Dikke prima.
Sims-stijlquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat zou ik echt zo'n goede feature vinden. Dat je ineens POEFKLABOEM met veel glitters en confetti en muziek enzo een baby in je armen hebt. Zonder enige schade. Sims-style. "WHOOSH"-KIJKEENWIEGJE-ERZITEENBABYIN-JEUJ!
Daar wil ik best even het hele 'onverwacht dus lastig'-minpunt voor aan de kant schuiven. Dan komt paps maar lekker snel van z'n werk naar huis geracet om dat baby'tje in schattig meegeleverd wiegje te bewonderen. Dikke prima.
En ook gelijk weer zo plat als pre-zwangerschapquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja zoietsquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik voel me soms net een tikkende tijdbom die elk moment kan ontploffen...
Maar.... zo gaat het toch ook?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
+1 :'D waaaaaaaah!quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:04 schreef Sara82 het volgende:
Op 3. Op 3. Op 3.
Paniek. Vluchttas inpakken. Klossen bestellen. Kaartje zoeken. En oja, naam kiezen. Ik herhaal: paniek.
(Maar wel the "whooohooo spannennnnd" kind of panic.)
*stopt kop weer in zand*
Yeb, onze zoon heet ook F.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
Wizzy ook bevallen lees ik! Gefeliciteerd met je dochter!! Jouw zoon heet F toch, net als de F van Suikertante? Toffe namen samen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |