zoietsquote:
Gewoon zomaar?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet echt, maar klb sc is wel verwijderd
Welkom.quote:
We zien wat er gebeurt als zwakzinnigen de macht krijgen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een rel geweest of wat
nee niet helemaal zomaar, lees klb fb maar evenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon zomaar?
AGAINST MODERN FOK
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon zomaar?
AGAINST MODERN FOK
Nu jij nog met je kloonquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We zien wat er gebeurt als linksen de macht krijgen.
Inbe4 sbs 6quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
Gadver schakel in op SBS en hoor meteen Ronald de Boer lullen. Kan die kerel niet eens van TV?
quote:
Dank u, dank u.quote:
Hermann had een TT gemaakt over Danny en de nieuwe Layout, het was nog positief ook, maar het werd voor sarcasme aangezien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon zomaar?
AGAINST MODERN FOK
Dan waar precies?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, hier is het toch veel gemoedelijker
ff lezenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik weet door die fpsticker hierboven waarom kylie jenner's tieten zo groot lijken
Danny
eerlijk is eerlijk, het was ook sarcastischquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hermann had een TT gemaakt over Danny en de nieuwe Layout, het was nog positief ook, maar het werd voor sarcasme aangezien.
Toen slotje, daarna weg
eyyquote:
Hermann en sarcasme?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, het was ook sarcastisch
oh heeft hermann een pikante tt gemaaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee niet helemaal zomaar, lees klb fb maar even
ik las een column met DE oplossing voor het vluchtelingenprobleemquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik weet door die fpsticker hierboven waarom kylie jenner's tieten zo groot lijken
Danny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |