Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)luit_grenzen___.htmlquote:Volgens de Duitse krant Bild heeft de Duitse regering zondagmiddag besloten de grens met Oostenrijk te sluiten. Van bronnen bij het ministerie heeft Bild vernomen dat de grensbewaking zal worden hersteld. Ook de grens met Tsjechië en Polen zal extra worden bewaakt.
De Zuid-Duitse stad München heeft zaterdag meer dan 12.000 vluchtelingen ontvangen. Zondag stijgt dat aantal zelfs tot 14.000, zegt de president van Beieren, Christoph Hillenbrand. De stad kan de massaal toegestroomde vluchtelingen inmiddels niet meer allemaal een dak boven het hoofd bieden.
,,We hebben een tekort van 1000 tot 5000 plaatsen'', zei burgemeester Dieter Reiter tegen de Süddeutsche Zeitung. In de hal van het station in de stad lagen zaterdagnacht tientallen mensen, sommigen met een matje en slaapzak, maar soms ook met alleen een jas over zich heen en hun rugzak als kussen.
Het stadsbestuur overweegt nu de Olympiahal open te stellen voor de vluchtelingen, die vooral uit Syrië komen. De hal die is gebouwd voor de Olympische Spelen van 1972 is de grootste van München en telt ruim 15.000 zitplaatsen.
Ook Oostenrijk zet zich zondag schrap voor een nieuwe toestroom van vluchtelingen uit Hongarije. De treinverbinding met dat land is sinds donderdag gesloten omdat Oostenrijk de toevloed niet aankon. Het land heeft de ontvangstcentra nu opnieuw bevoorraad en verwacht in de loop van de dag 6000 tot 8000 vluchtelingen.
Erg he.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:37 schreef Mani89 het volgende:
Whhhaaaaaa, waz met die nieuw FOK! layout.
Ja maar dan mogen ze er wel heen dus?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:37 schreef Physsic het volgende:
Ik denk dat ze Duitsland steeds even de tijd geven nieuwe slaapplekken enzo te regelen, voordat er weer een lading die kant op gaat.
Ik dacht ff dat ik gek werd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:38 schreef Infection het volgende:
Wat is dit... ik kijk in het nieuwe deel en heel FOK! is anders.
Ja is nieuwquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:38 schreef Ryan3 het volgende:
Wat the fuck is er met FOK! gebeurd? Hebben jullie dat ook. Lijkt wel fucking FP ineens....
We zijn verbannen naar FP, denk ik...quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:38 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat ik gek werd.
Ja, af en toe. Maar velen blijven nog steeds in Oostenrijk wachten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dan mogen ze er wel heen dus?
Dan kunnen ze beter niet naar Nederland komen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:41 schreef Remqo het volgende:
Ik denk dat die vluchtelingen wel wat meer aan hun hoofd hebben, dan wij over de layout.
Vertragingen met de trein is gewoon vervelend
In welk land ze het meeste geld kunnen binnen harken, Nederland, Duitsland of Zwedenquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:41 schreef Remqo het volgende:
Ik denk dat die vluchtelingen wel wat meer aan hun hoofd hebben
Finland!quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
In welk land ze het meeste geld kunnen binnen harken, Nederland, Duitsland of Zweden
quote:Raniah Salloum @Ranyah Sep 14
A few have made their peace, "Germany or Austria, thats ok" but others dont want to be fingerprinted. "We wanted to go to Finland"
Nogsteeds?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ze maar ergens heen gaan. Nu staan ze stil.
Had net de stream weggeklikt omdat ik in shock was van de nieuwe lay-outquote:
Ze zijn wegquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had net de stream weggeklikt omdat ik in shock was van de nieuwe lay-out
Omg.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Mochten jullie je vervelen hier heb je een nieuwe stream
Bij het hek tussen Servië en Hongarije:
http://nieuws.vtm.be/buit(...)-aan-servische-grens
Valt wel mee toch met die spanning als ik dat zo ziequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Mochten jullie je vervelen hier heb je een nieuwe stream
Bij het hek tussen Servië en Hongarije:
Of de spanning moet eerder gewoon echt extreeem laag zijn geweest, aangezien de spanning "stijgt'.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:53 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Valt wel mee toch met die spanning als ik dat zo zie
....quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Heb die van Servië/Hongarije aan staan nu... het is wel verslavend dit hoor.
Linkje please?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Ik wilde ook al zeggen; Stelletje ramptoeristen daar bij die ziekenwagen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft die meer spanning? Want de stijgende spanning aan de Hongaarse grens is maar wat lafjes hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Uhh..quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heeft die meer spanning? Want de stijgende spanning aan de Hongaarse grens is maar wat lafjes hoor.
Thanks!quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is de snelweg hebben ze vanmiddag ook maar afgesloten met hekkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:59 schreef Physsic het volgende:
Oh, dat is nogmaal gewoon de weg voor vrachtwagens daar?
En die vrachtwagenchauff had de afgelopen dagen onder een steen geleefd en zag pas de laatste 10meter dat hij er niet door kon?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
Neem aan dat dit een reguliere grensovergang is...
Gahaha ja :pquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:01 schreef Physsic het volgende:
[..]
En die vrachtwagenchauff had de afgelopen dagen onder een steen geleefd en zag pas de laatste 10meter dat hij er niet door kon?
Kinderen kunnen dat sws toch wel denk ik, gelukkig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:03 schreef Physsic het volgende:
Wel fijn om te zien dat die in ieder geval nog in staat zijn om plezier te maken.
Dus dat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:03 schreef Ryan3 het volgende:
Hebben allemaal tentjes opgezet, maar gaat er toch ook rustig aan toe. Deze mensen moeten echt wachten totdat de EU-leiders een oplossing hebben gevonden. En Rutte vond een nieuwe top al niet nodig dus... Merkel wil wel top-overleg. Sws moet dit natuurlijk opgelost worden, want dit is geen doen. Die mensen moeten eten/drinken, plassen en poepen daar allemaal.
Gisteren las ik nog dat er ergens begin oktober een 'definitieve beslissing' wordt genomen..quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:03 schreef Ryan3 het volgende:
Hebben allemaal tentjes opgezet, maar gaat er toch ook rustig aan toe. Deze mensen moeten echt wachten totdat de EU-leiders een oplossing hebben gevonden. En Rutte vond een nieuwe top al niet nodig dus... Merkel wil wel top-overleg. Sws moet dit natuurlijk opgelost worden, want dit is geen doen. Die mensen moeten eten/drinken, plassen en poepen daar allemaal.
Ja, dat kan dus niet, te laat, dat kan een mens zien hier.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Gisteren las ik nog dat er ergens begin oktober een 'definitieve beslissing' wordt genomen..
Allerlei klachten over niet-menselijke opvang e.d., maar wel pas over weken beginnen met een oplossing.
Denk je dat ze dan weg zouden gaan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:06 schreef Physsic het volgende:
Damn, iemand moet die mensen echt even gaan vertellen dat "Germany" niet meer door gaat.
Zij hebben natuurlijk meegekregen dat Merkel zegt dat ze welkom zijn en denken nu dat alleen de grens tussen Servië en Hongarije hen in de weg staat.
Een mens kan dat zien ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet, te laat, dat kan een mens zien hier.
Hmm, nee dat niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk je dat ze dan weg zouden gaan?
Ja bizarre situatie. Gewoon een hek plaatsten op een stuk snelweg.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hmm, nee dat niet.
Maar toch vind ik er iets verkeerd aan op deze manier. Kan blijkbaar niet uitleggen wat..
Herras wrs?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hebben die Hongaren wel snel gedaan, dat hek van 170 km bouwen.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hebben die Hongaren wel snel gedaan, dat hek van 170 km bouwen.
twitter:RT_com twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 21:11:38Hungarian prisoners rush to finish fence along Serbian border amid refugee crisis http://t.co/ndctDBG4kj http://t.co/oBmg1xLxYo reageer retweet
Ja, van politici kun je idd niet veel verwachten idd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Een mens kan dat zien ja.
Maar he.. .
Spijkers met koppen iig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:RT_com twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 21:11:38Hungarian prisoners rush to finish fence along Serbian border amid refugee crisis http://t.co/ndctDBG4kj http://t.co/oBmg1xLxYo reageer retweet
En veel arbeiders
Goed idee dat ze dit laten doen door gevangenen. Bespaart een hoop geld voor zowel Hongarije als de EU.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:RT_com twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 21:11:38Hungarian prisoners rush to finish fence along Serbian border amid refugee crisis http://t.co/ndctDBG4kj http://t.co/oBmg1xLxYo reageer retweet
En veel arbeiders
Grootschalige humanitaire opvang UNCHR nu, tentenkmapen dan maar in Servië zetten, mensen eten/drinken, slaapplaatsen en sanitair aanbieden, want dit gaat nog geen dag langer goed. Alles invliegen. En vanavond beginnen.quote:
Mensen gewoon niet binnenlaten en net zo lang laten wachten tot ze weggaan en genoegen nemen met Servië of een ander niet EU land.quote:
Stel je voor dat je er tussen zit?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Niet, lekker laten zitten en het hek uitbreiden
Willen ze niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grootschalige humanitaire opvang UNCHR nu, tentenkmapen dan maar in Servië zetten, mensen eten/drinken, slaapplaatsen en sanitair aanbieden, want dit gaat nog geen dag langer goed. Alles invliegen. En vanavond beginnen.
De laatste keer dat iemand te veel mensen uitnodigde was volgens mij dat meisje op facebook, voor haar verjaardag. Extreme versie van project X dit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:06 schreef Physsic het volgende:
Damn, iemand moet die mensen echt even gaan vertellen dat "Germany" niet meer door gaat.
Zij hebben natuurlijk meegekregen dat Merkel zegt dat ze welkom zijn en denken nu dat alleen de grens tussen Servië en Hongarije hen in de weg staat.
Los of ze wel of niet binnen gaan, er is sprake van een heel grote groep mensen, zonder eten/drinken, sanitair en slaapplaats, dus die moeten snel opgevangen worden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mensen gewoon niet binnenlaten en net zo lang laten wachten tot ze weggaan en genoegen nemen met Servië of een ander niet EU land.
Gewoon negeren in de hoop dat ze weg gaan dus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mensen gewoon niet binnenlaten en net zo lang laten wachten tot ze weggaan en genoegen nemen met Servië of een ander niet EU land.
Dan zat ik in een vluchtelingenkamp in Libanon of Turkijequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je er tussen zit?
Zullen toch ook steeds nieuwe mensen bij komen denk ik?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Los of ze wel of niet binnen gaan, er is sprake van een heel grote groep mensen, zonder eten/drinken, sanitair en slaapplaats, dus die moeten snel opgevangen worden.
Je denkt dat het daar zoveel beter is?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan zat ik in een vluchtelingenkamp in Libanon of Turkije
Willen ze niet? Dit kan niet nog een dag goed gaan. Zitten kinderen bij. waar denk je dat al die mensen plassen en poepen?quote:
Volgens mij noemde Ryan3 dit al Merkel haar eigen Project X feestje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De laatste keer dat iemand te veel mensen uitnodigde was volgens mij dat meisje op facebook, voor haar verjaardag. Extreme versie van project X dit.
Ja, dat hebben al meerdere gezegd indd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De laatste keer dat iemand te veel mensen uitnodigde was volgens mij dat meisje op facebook, voor haar verjaardag. Extreme versie van project X dit.
Nee, maar je wordt wel opgevangen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt dat het daar zoveel beter is?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Nieuwe lay-out is echt dramatisch zeg
Mensen in kampen in Hongarije willen ook gewoon weg.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Willen ze niet? Dit kan niet nog een dag goed gaan. Zitten kinderen bij. waar denk je dat al die mensen plassen en poepen?
Nja heb sommige van die kampen op tv gezien. Een groot drama. Ik snap dat je als zo'n boottocht kan betalen dat je het doet in de hoop wat van je leven te maken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, maar je wordt wel opgevangen.
Dit zijn geen vluchtelingen maar economische migranten
Saudi-Arabquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
"Europe shame"
How about:
"Middle East shame"
Volgens mij komen er steeds meer berichten dat ook zij mensen opvangen toch? Was volgens mij zelfs laatst een topic hier over.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Saudi-Arab![]()
Opvang: 0 vluchtelingen.
Jammer, ik mezelf al helemaal geniaal vinden en gniffelend het berichtje ingetikt. Is weer iemand mij te snel afgeweest. Anti-climax dit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij noemde Ryan3 dit al Merkel haar eigen Project X feestje.
Nou, daar heb ik nog niks van gehoord.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij komen er steeds meer berichten dat ook zij mensen opvangen toch? Was volgens mij zelfs laatst een topic hier over.
Ja, hier in NL is het ook lastig werkvinden voor heel veel NLérs.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Een van de grote redenen om niet in Turkije te blijven is toch ook omdat daar heel lastig werk voor ze te vinden is?
Ja klopt. Het is alleen de vraag of deze mensen dat weten:Pquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, hier in NL is het ook lastig werkvinden voor heel veel NLérs.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-hebben-opgevangen/quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:23 schreef Physsic het volgende:
Airco's, winkels, eigen keuken, etc.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, daarom zei ik: Informeer die mensen wat meer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Het is alleen de vraag of deze mensen dat weten:P
Ik zoek even of ik iets van Saudi Arabië kan vinden.
Deze komt elk vluchtelingen topic wel een keer voorbijquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:23 schreef Physsic het volgende:
Airco's, winkels, eigen keuken, etc.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja deze zijn toch voor de pelgrims?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze komt elk vluchtelingen topic wel een keer voorbij
Thanksquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-hebben-opgevangen/
Nja dit is het eerste resultaat op google.
quote:Bewering:
Foto's tonen een gigantisch groot maar leeg tentenkamp in Saoedi-Arabië, wat plaats zou moeten kunnen bieden voor duizenden asielzoekers. Toch zou het land weigeren om Syrische vluchtelingen op te vangen en het tentenkamp leeg laten staan. De reden hiervoor is dat de Arabieren de asielzoekers naar Europa zouden sturen om de landen daar tot Islamitische staten om te vormen.
Weerlegging:
De foto's van het tentenkamp tonen geen recente situatie, maar dateren reeds van 2010. De zogenaamde "tentenstad" bevindt zich in Mina, in het westen van Saoedi-Arabië en niet ver van de stad Mekka. De tenten werden er geplaatst voor de pelgrims, die er verblijven tijdens de "Hadj", een vijfdaagse pelgrimstocht naar Mekka. Hoewel deze tenten in theorie inderdaad zouden kunnen worden gebruikt voor de opvang van vluchtelingen, vindt het verblijf van de pelgrims voor de Hadj van 2015 plaats van 21 tot 25 september. Dit zou voor een overbevolking zorgen indien de tenten ook nog eens bezet zijn door de pelgrims, aangezien er vaak verschillende mensen samen in één tent verblijven.
Hoewel de tenten in principe wel kunnen dienen voor de opvang van asielzoekers, zouden zij slechts een tijdelijke oplossing bieden, en zijn zij slechts bedoeld voor een tijdelijk verblijf (van pelgrims). Het is immers niet de bedoeling dat een vluchteling, of aldus een erkend asielzoeker, langdurig in een tijdelijke verblijfplaats vertoeft, maar wel dat hij zo snel mogelijk een meer permanente huisvesting vindt en financieel voor zijn eigen onderhoud kan instaan. Dezelfde logica is ook de reden waarom christelijke kloosters in Europa geen oplossing kunnen bieden voor de vluchtelingencrisis.
De bewering dat Saoedi-Arabië vluchtelingen zou weigeren om Europa tot de Moslimwereld in te lijven is op geen enkel gegrond bewijs gestoeld en is louter een propagandistische, islamofobische complottheorie. Zulke beweringen worden dan ook uitsluitend verspreid door complottheorieënwebsites zoals Speisa en Infowars, die vooral paranoïde berichten verzinnen zoals blijkt uit verschillende voorbeelden. In werkelijkheid hebben de Golfstaten reeds $900 miljoen USD (800 miljoen euro) verzameld voor Syrische vluchtelingen. Hoewel Amnesty International beweert dat Saudi-Arabië zowaar nul asielzoekers heeft opgevangen, zijn er sinds 2011 reeds 500.000 Syriërs in Saudi-Arabië opgevangen met een werkvisum. Het huidige beleid is dat Syrische vluchtelingen er enkel worden opgevangen indien er reeds familieleden in Saudi-Arabië wonen. Deze vluchtelingen krijgen dan het recht om te werken, evenals gratis scholing en gezondheidszorg.
Ondanks de argumenten van het Westen (al dan niet terecht) om meer te doen voor de opvang van Syrische vluchtelingen, is de economische, politieke en militaire situatie in de Golfstaten meer ingewikkeld dan veelal wordt gedacht. Zo maken de burgers van de Verenigde Arabische Emiraten en Qatar slechts voor zo'n 10% deel uit van de totale bevolking van hun eigen land, de andere inwoners zijn bijna uitsluitend buitenlanders met een werkvisum. De opvang van duizenden mensen zonder werkvisum is een problematiek die de stabiliteit van de Golfstaten sterk zou kunnen ondermijnen, en waar diens regeringen niet op voorzien zijn. Inmiddels bevindt Saudi-Arabië zich ook in een gewapend conflict met Jemen, wat de stabiliteit evenmin ten goede komt. Het ziet er dus niet naar uit dat deze landen op korte termijn hun beleid omtrent asielzoekers zullen aanpassen.
https://sites.google.com/(...)dra-in-de-minderheid
Was ook niet heel serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja deze zijn toch voor de pelgrims?
Nou denk ik ook dat bv de Emiraten en zo echt wel meer kunnen doen aan hulp.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Was ook niet heel serieus bedoeld.
Als dat van SA klopt, dan is dat heel mooi.
Ja, voor die jaarlijkse trek richting Mekka meen ik. Al heb ik geen idee ter gelegenheid waarvan dat gebeuren is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja deze zijn toch voor de pelgrims?
Om om die zwarte blok heen te lopen tochquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, voor die jaarlijkse trek richting Mekka meen ik. Al heb ik geen idee ter gelegenheid waarvan dat gebeuren is.
Enge UI heb je tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om om die zwarte blok heen te lopen toch
Kan mij eigenlijk ook wel voorstellen dat ze nou niet heel graag daarnaar toe willen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:32 schreef Physsic het volgende:
Bovendien, wat is er mis mee om dat als tijdelijke opvang te gebruiken (als reactie op dat artikel). Nu leven die mensen op straat, wachten tot er in Europa weer een paar bedden gevonden zijn.
Daar in SA kunnen ze mooi die 3weken -die EU nodig heeft voor een definitieve oplossing- zitten.
Er zijn maar 18 miljoen Syriërs, dus dat artikel klopt al nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Als het aantal klopt trouwens van S-A dan zijn het er wel bizar veel.
SA wil het niet. Dat is er mis mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:32 schreef Physsic het volgende:
Bovendien, wat is er mis mee om dat als tijdelijke opvang te gebruiken (als reactie op dat artikel). Nu leven die mensen op straat, wachten tot er in Europa weer een paar bedden gevonden zijn.
Daar in SA kunnen ze mooi die 3weken -die EU nodig heeft voor een definitieve oplossing- zitten.
En wij willen ze hier nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SA wil het niet. Dat is er mis mee.
Is helemaal niks mis meequote:
Hoe komen ze dan aan geld en zo?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:36 schreef nixxx het volgende:
Ik woon in Saoedi Arabië. Hoorde van een saoedische collega dat het gaat om mensen en gezinnen die hier met een werkvergunning waren al. Syriers worden nu alleen niet meer het land uit gezet als werkvergunning afloopt. Dat kun je met een beetje fantasie opvangen noemen ja.
Sommigen wel, sommigen niet. In SA zullen de meningen van de bevolking misschien ook verdeeld zijn. Maar het regime ter plekke bepaalt.quote:
Geen idee.. werken als ze kunnen en anders krijgen ze denk ik een uitkering.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan aan geld en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |