abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156131423
Maar eigenlijk geldt voor borstvoeding gewoon hetzelfde als bij flirten. Als het om een mooi exemplaar gaat dan is het prachtig. Maar als ze lelijk is dan is het de reinste vorm van ongepast gedrag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_156131697
quote:
13s.gif Op woensdag 16 september 2015 00:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

:')
Je hoeft me niet meer te quoten. Ik vind je steeds meer onaangenamer.
pi_156131712
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 00:31 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat gaat niet zo makkelijk, een fles meenemen, immers de melkproductie gaat gewoon door, dus even een borstvoeding overslaan kan niet. Dat je nergens meer komt zonder je baby (of kolfapparaat) is een gevolg van de keuze die je gemaakt hebt, de voordelen van borstvoeding maken dat kleine nadeel ruimschoots goed.

Maar wat is dat voor vreemde logica dat de borstvoedende moeders zich maar aan hebben te passen? Er zijn altijd moeders die hun kind onderweg de borst willen geven, het zou goed zijn als mensen zoals jij daar mee rekening zouden gaan houden. Jullie zijn tenslotte niet de enige mensen op de wereld!
En amen!
pi_156131840
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 00:31 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat gaat niet zo makkelijk, een fles meenemen, immers de melkproductie gaat gewoon door, dus even een borstvoeding overslaan kan niet. Dat je nergens meer komt zonder je baby (of kolfapparaat) is een gevolg van de keuze die je gemaakt hebt, de voordelen van borstvoeding maken dat kleine nadeel ruimschoots goed.

Maar wat is dat voor vreemde logica dat de borstvoedende moeders zich maar aan hebben te passen? Er zijn altijd moeders die hun kind onderweg de borst willen geven, het zou goed zijn als mensen zoals jij daar mee rekening zouden gaan houden. Jullie zijn tenslotte niet de enige mensen op de wereld!
Nou zeg, je doet net alsof het een opgave is, moeder zijn en BV geven.
En wat betreft een voeding uurtje eerder of later, je ontploft niet. Slaapt je kind thuis eens wat langer dan is dat toch ook geen probleem?

Misschien heb je wat last van afstemmen op elkaar de eerste dagen, maar overdrijven is ook een vak. Zeker na een maand of twee.

Snap dat sommige nieuwe moeders graag op die roze wolk blijven zitten, rest van de wereld draait gewoon door. Moet je zo nodig naar de stad, even afstemmen tot kind wil drinken. Daarna vertrekken en vriendin appen. Niet het ritme van je kind aanpassen op jouw agenda en die van je vriendin. En na een paar dagen hebben je kind en jij echt samen een ritme te pakken.

En dan weet je vooraf, wanneer je wel/niet naar de stad kan hobbelen.
En daarbij, je hebt verlof! Relax...

Maar volgens mij is dat het hete hangijzer hier, dat sommige nieuwe moeders intern wat kortsluiting maken met het aanpassen van de agenda en dat BV, wat blijkbaar zo nodig moet, eigenlijk niet in het dagschema past.
  woensdag 16 september 2015 @ 01:02:38 #230
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156131880
Je kan niet zomaar een voeding verschuiven.. eerder wil zeggen geen honger en later wil zeggen dat het blijft janken.. En kinderen zeker met borstvoeding waarvan er niet standaard het zelfde dikmakende prutje in zit gaat een kind zelden van op schema lopen.

En borstvoeding past toch prima in het schema als er geen schema is :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156131885
T'punt is meer, wat is het fucking probleem van een functionele tiet in het openbaar? Zolang iemand niet in je face is dan is dat toch prima?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 16 september 2015 @ 01:05:53 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156131933
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 00:52 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Je hoeft me niet meer te quoten. Ik vind je steeds meer onaangenamer.
Je post letterlijk iets over mij en ik zou je niet mogen quoten? :')
Over onaangenaam gesproken....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156131953
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:02 schreef Moppert het volgende:
Je kan niet zomaar een voeding verschuiven.. eerder wil zeggen geen honger en later wil zeggen dat het blijft janken.. En kinderen zeker met borstvoeding waarvan er niet standaard het zelfde dikmakende prutje in zit gaat een kind zelden van op schema lopen.

En borstvoeding past toch prima in het schema als er geen schema is :D
Onzin...
Dus jij maakt de kleine wakker als die toevallig een keer doorslaapt waardoor een voeding wat later uitvalt?
pi_156131954
Damn ladies! Seks tekort?
  woensdag 16 september 2015 @ 01:07:24 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156131960
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar volgens mij is dat het hete hangijzer hier, dat sommige nieuwe moeders intern wat kortsluiting maken met het aanpassen van de agenda en dat BV, wat blijkbaar zo nodig moet, eigenlijk niet in het dagschema past.
Wat een aannames weer :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156131980
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:02 schreef ludovico het volgende:
T'punt is meer, wat is het fucking probleem van een functionele tiet in het openbaar? Zolang iemand niet in je face is dan is dat toch prima?
Daar gaat het mij om, die in your face. Niets mis met een functionele tiet.
En die werkt het beste in een rustige omgeving.
pi_156132012
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:07 schreef ludovico het volgende:
Damn ladies! Seks tekort?
Ik niet, maar ik hoef ook niet te voeden vannacht.
pi_156132020
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar gaat het mij om, die in your face. Niets mis met een functionele tiet.
En die werkt het beste in een rustige omgeving.
Maar hetzelfde geldt voor homo's die elkaar aflebberen. (Of hetero's whatever, maar het contrast met homo's komt wat sterker over omdat veel mensen dat toch een meer onaangename blik vinden.)
Het punt is alleen dat zoiets verbieden idioot is, we leven nog wel in een vrije staat hoop ik?
  woensdag 16 september 2015 @ 01:12:31 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156132040
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik niet, maar ik hoef ook niet te voeden vannacht.
Wie wel dan? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156132044
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een aannames weer :')
theatraal gedrag, ik heb het zo zwaar. Ik moet BV geven en kolven en mijn tieten ontploffen en ik heb tepelkloven. O en ik moet naar de winkel...
  woensdag 16 september 2015 @ 01:13:49 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156132055
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

theatraal gedrag, ik heb het zo zwaar. Ik moet BV geven en kolven en mijn tieten ontploffen en ik heb tepelkloven. O en ik moet naar de winkel...
Dat waren niet de aannames die ik bedoelde, maar ga rustig verder met je foute aannames....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156132058
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar hetzelfde geldt voor homo's die elkaar aflebberen. (Of hetero's whatever, maar het contrast met homo's komt wat sterker over omdat veel mensen dat toch een meer onaangename blik vinden.)
Het punt is alleen dat zoiets verbieden idioot is, we leven nog wel in een vrije staat hoop ik?
Nee, maar die twee homo's verwachten geen applaus.
  woensdag 16 september 2015 @ 01:15:09 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156132069
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Een moeder die haar kind voedt ook niet.... ze verwacht alleen geen gezeik omdat ze haar kind wil geven wat het nodig heeft; voeding.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156132070
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Excuses? Een voedende vrouw verwacht wel applaus? Dat is het punt niet. Het gaat in dit topic toch erover of het een recht moet zijn? Ik vind dat vrouwen het recht moeten hebben topless over straat te kunnen en baby's moeten kunnen voeden.
pi_156132075
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat waren niet de aannames die ik bedoelde, maar ga rustig verder met je foute aannames....
nee je zit hier gewoon te bokken.
Iemand is het niet met je eens en ik snap heel goed waarom.
  woensdag 16 september 2015 @ 01:17:22 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156132112
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

nee je zit hier gewoon te bokken.
Iemand is het niet met je eens en ik snap heel goed waarom.
Ik zit helemaal niet te bokken, jij zit aannames te doen die nergens op slaan; "nieuwe moeders" en "aanpassen van de agenda", echt.... je had er niet verder naast kunnen zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156132118
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Excuses? Een voedende vrouw verwacht wel applaus? Dat is het punt niet. Het gaat in dit topic toch erover of het een recht moet zijn? Ik vind dat vrouwen het recht moeten hebben topless over straat te kunnen en baby's moeten kunnen voeden.
Dat mag je vinden.
pi_156132130
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat mag je vinden.
Maar jij bent tegen? Weinig discussie op deze manier he...
pi_156132133
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zit helemaal niet te bokken, jij zit aannames te doen die nergens op slaan "nieuwe moeders" en "aanpassen van de agenda", echt.... je had er niet verder naast kunnen zitten.
Ik sla de spijker op zijn kop.
  woensdag 16 september 2015 @ 01:24:09 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156132190
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik sla de spijker op zijn kop.
:')
Als die gedachte jou gelukkig maakt, hou je er dan maar aan vast... met twee handen.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')