Heerlen. Wie gaat daar nou naar toe?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Glazen HuisDat boeit echt niemand meer.
OpgeFokt XDquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:57 schreef 3rdRock het volgende:
wat de Fok! is er met de forumlayout gebeurd????
MED / Forumlayout updatequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:57 schreef 3rdRock het volgende:
De 3FM DJ's xDquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heerlen. Wie gaat daar nou naar toe?
kan je het nog wel handelen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:57 schreef 3rdRock het volgende:
Die is dan ook niet toegestaan. Maar de kleuring is niet.. handig inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:16 schreef Pandaplint het volgende:
Gaat niet echt lekker icm adblocker
Ekdom, Stenders en Lantinga.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:25 schreef Evertjan het volgende:
het is september dus moeten we niet eens gaan filosoferen wie er dit jaar het Glazen Huis ingaan?
giel domien frankquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:25 schreef Evertjan het volgende:
het is september dus moeten we niet eens gaan filosoferen wie er dit jaar het Glazen Huis ingaan?
mijn droom top 3 is als volgt
Michiel
Timur
Domien
wat het waarschijnlijk zal worden
Giel
Domien
Frank
met moeite, heel veel moeite!quote:
ik zie hem nu ook voor het eerst, vind het wel mooiquote:Op woensdag 16 september 2015 07:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie mobiel geen nieuwe layout
Goedemorgen Plintjequote:Op woensdag 16 september 2015 08:23 schreef Pandaplint het volgende:
Fuckig Bertolf met z'n baggerstem![]()
Als er een stem is die ik slecht trek is het die van hem wel![]()
Zonnestraaltje!quote:Op woensdag 16 september 2015 08:23 schreef Pandaplint het volgende:
Fucking Bertolf met z'n baggerstem![]()
Knop, radio.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:23 schreef Pandaplint het volgende:
Fucking Bertolf met z'n baggerstem![]()
Ik vind de layout trouwens ook wel een vooruitgang.quote:
Goeie plaat datquote:Op woensdag 16 september 2015 08:37 schreef Pandaplint het volgende:
Ik moet bij de intro van dit nummer steeds denken aan:
![]()
Het is net Dotan.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:28 schreef SilentChaos het volgende:
Verder eens hoor Pandaplint.... Sowieso vind ik de muziek ook kut, ongeacht de stem die eroverheen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |