Vroeger noemde ik ze Alcapa's, het is dus moeilijk zat allemaal.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Al - pa - ca . Zo moeilijk is het toch niet om gewoon uit te spreken wat er staat?
En allemaal met korte a's en niet aaaaaaa
2015.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
http://www.alpaca-benelux.com/?p=64
Niet te verwarren met Al Caa Pone.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens google is nederlandse uitspraak al paaa ca en engels al pa ca.
Is dat familie van Mas?quote:
Ik wil graag zwemmen met alpaca's.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb mensen gevonden die alpaca-excursies geven. Ideetje voor de meet?
Alpaca in je broekjequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
En de alpaca gekte is losgebarsten
Dromen heeft geen zin, die laatste drie worden het anders eet ik een alpaca op.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:25 schreef Evertjan het volgende:
het is september dus moeten we niet eens gaan filosoferen wie er dit jaar het Glazen Huis ingaan?
mijn droom top 3 is als volgt
Michiel
Timur
Domien
wat het waarschijnlijk zal worden
Giel
Domien
Frank
Alpaca met satesaus?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dromen heeft geen zin, die laatste drie worden het anders eet ik een alpaca op.
Ik hoop op Michiel, Domien en Sander.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:25 schreef Evertjan het volgende:
het is september dus moeten we niet eens gaan filosoferen wie er dit jaar het Glazen Huis ingaan?
mijn droom top 3 is als volgt
Michiel
Timur
Domien
wat het waarschijnlijk zal worden
Giel
Domien
Frank
Heerlen. Wie gaat daar nou naar toe?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Glazen HuisDat boeit echt niemand meer.
OpgeFokt XDquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:57 schreef 3rdRock het volgende:
wat de Fok! is er met de forumlayout gebeurd????
MED / Forumlayout updatequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:57 schreef 3rdRock het volgende:
wat de Fok! is er met de forumlayout gebeurd????
De 3FM DJ's xDquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heerlen. Wie gaat daar nou naar toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |