abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156395901
Ja, die schutting moet heel wat gewicht kunnen hebben wil je er 50 kg aan een arm op hangen. Hefboom he.. Gewicht over een lange arm wordt erg zwaar. Als ik dat zo zie met die bakstenen en wat je tot nu toe hebt uitgegeven had ik zelf 150 euro geinvesteerd in een nieuwe motortakel, dat is heel makkelijk. Ik heb zelf ook een bok waar ik mijn motor op kan zetten en ronddraaien. Er zitten bronzen bussen in dus klemt niet en het kost haast niets. Goed gereedschap is het halve werk, zeggen ze.. Leuk project ik ga het volgen.
Liefhebber van oldtimers en LPG
  zondag 27 september 2015 @ 00:19:08 #127
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156412708
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 08:25 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Als hij toch op tijd gezet moet worden kun je hem net zo goed preventief vervangen toch?

Een riem die nooit is gebruikt en er 3 jaar op zit ziet er ook nieuw uit.
De verkoper leek mij niet echt heel erg betrouwbaar namelijk.
Dan zou je verschijnselen van uitdroging moeten kunnen zien.
  zondag 27 september 2015 @ 00:21:02 #128
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156412746
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:05 schreef daNpy het volgende:

[..]

Gezien de reacties in dit topic ben ik niet de enige die het er allemaal nog al leip uit vind zien, met pallets en spanbandjes van de Action.
Maargoed, als jij een keer wil voelen hoe een bak van "maar" 40kg aanvoelt als hij op je schouder of je gezicht valt, be my guest.

De vergelijking met geld snap ik ook niet, met wat rondvragen kun je misschien wel een motortakel lenen zonder dat het wat kost...
Het is jouw hoofd toch niet waar het op zou kunnen vallen?
Any way het is goed gegaan zoals ik al had verwacht en heb inmiddels geen takel meer nodig.
  zondag 27 september 2015 @ 00:21:53 #129
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156412761
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:32 schreef I-care het volgende:
Mooi topic trouwens, en succes met je auto!
dankjewel dankjewel
  zondag 27 september 2015 @ 00:24:05 #130
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156412792
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 11:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

En jij denkt dat ze dat argument god genoeg vinden om je maar geen bekeuring te geven? En de Shell zal heus wel een fatsoenlijk vloertje eronder hebben liggen, zo niet een forse saneringsrekening.
Nog serieus hier op in gaan ook. 8)7
  zondag 27 september 2015 @ 00:26:01 #131
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156412826
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 11:39 schreef ThePartyPooper het volgende:
Ja, die schutting moet heel wat gewicht kunnen hebben wil je er 50 kg aan een arm op hangen. Hefboom he.. Gewicht over een lange arm wordt erg zwaar. Als ik dat zo zie met die bakstenen en wat je tot nu toe hebt uitgegeven had ik zelf 150 euro geinvesteerd in een nieuwe motortakel, dat is heel makkelijk. Ik heb zelf ook een bok waar ik mijn motor op kan zetten en ronddraaien. Er zitten bronzen bussen in dus klemt niet en het kost haast niets. Goed gereedschap is het halve werk, zeggen ze.. Leuk project ik ga het volgen.
Klopt,
daarom had ik ook een stok onder de arm gezet :)
  zondag 27 september 2015 @ 00:43:38 #132
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156413053
Vandaag maar weer eens verder gesleuteld.

De laatste eindjes aan elkaar knopen dus :)

Begonnen met de voorbereiding om morgen de distri op tijd te kunnen zetten.
Beetje ruimte gemaakt dus.

Daarna:

Laatste motorsteun in de tectyl en installeren maar.

Nieuw setje siliconen koelwater slangen :)
Ziet er niet alleen leuk uit, is ook beter bestand tegen de hitte en uitdroging.

Twijfel twijfel wel of geen stuurbekrachtiging?

Wel: comfortabeler rijden uiteraard.

Niet: Krukaspoelie moet los, nieuwe poelie erop met een extra geleider, 1 of 2 pk minder haha

deze laat ik nog ff in het midden dus.

Hierna de koppelings cilinder ingevet en aangesloten...
Verrek! helemaal geen koppelings druk. het pedaal blijft gewoon ingedrukt pffff....

Dalijk zit mijn druklager niet goed, en kan heeel die pleuris bak er weer af, suicide takel weer tot leven wekken etc etc... HELL NO!

Er kwam allemaal remvloeistof uit de cilinder bij herhaaldelijk indrukken van het koppelingspedaal..

Nja ff de koppelings vloeistof bijgevuld, cilinder nagekeken... geprobeerd in de bak te kijken om te zien of de druk lager wel op zijn plek zit..

Kan jij hier wijs uit?

Nee ik ook niet, zie geen ene moer. OP het gevoel leek alles toch wel goed te zitten..

Dus ik herhaaldelijk de cilinder handmatig indrukken, vloeistof bijvullen, koppeling indrukken etc etc.

Ik hoorde belletjes uit het vatje komen... goed teken, en de druk werd langzaam opgebouwd.

Uiteindelijk greep de koppeling mooi aan en stond lekker op druk :)

Daarna radiateur geplaatst :)

morgen de riem op tijd zetten, en kijken hoever ik met de kabelboom kom!!

wellicht morgen al proberen te starten :) :) :) >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door scoober op 27-09-2015 00:54:37 ]
pi_156416607
Nice man! Gaat wel snel allemaal zo.
Fingers crossed dat de elektronica meewerkt straks.
Nee.
pi_156417087
Jij bent echt beestig. Zo creatief, handig en volhardend. Echt superleuk. Volg je topic met veel plezier. Je enthousiasme is echt leuk.

Besef alleen wel dat de mensen die kritiek leveren dit enkel voor jouw veiligheid doen. Ik vind het zelf ook gewaagd, maar schijnbaar ben je je bewust van de risico's. Veel succes en ik ben erg benieuwd naar de voortgang :)
pi_156424060
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:25 schreef scoober het volgende:

[..]

In de ogen van een leek lijkt het misschien gepruts. ik vind dit overigens best een belediging.
Ik ben geen leek, ben 7 jaar automonteur geweest. Het is ook niet bedoeld als belediging, het IS gewoon levensgevaarlijk.
quote:
Ik ben niet achterlijk en heb veiligheid voorop staan, en kosten besparen op nr.2.
Nee, dat heb je niet, met je bakstenen. En waarom gelijk zo op je pik getrapt? Men waarschuwt je dat je dit soort dingen beter iets veiliger kan aanpakken, lijkt mij niet iets waar je beledigd over moet zijn.
pi_156433226
Ik vind dat je je veiligheid toch wat serieuzer moet nemen. Er zijn hier op het forum ruim ervaren leden die allemaal wijzen op de manier waarop je dingen optakelt. Mocht jij, of een vriend zijn evenwicht verliezen en tegen de auto aan vallen dan ligt ie zo omver als je hem op een paar baksteentjes hebt staan. Hier in de buurt is een jongen van 18 jaar oud overleden nadat hij zijn auto op bierkratjes had gezet en er onder was gaan liggen. Een kind verliezen is 1 van de ergste dingen die je kan overkomen, daarom zeg ik het nogmaals. Bespaar jezelf het gepruts met stenen en balken en koop een motortakel en een goeie garagekrik. Kost de hoofdprijs niet en het is mooi om te hebben. Mocht je verlegen zitten met ruimte dan ben je ze zo weer kwijt op marktplaats. Je project verloopt verder heel goed, in 2 weken een nieuwe motor als ik het zo bekijk.
Liefhebber van oldtimers en LPG
  zondag 27 september 2015 @ 23:14:37 #137
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156439057
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:13 schreef ThePartyPooper het volgende:
Ik vind dat je je veiligheid toch wat serieuzer moet nemen. Er zijn hier op het forum ruim ervaren leden die allemaal wijzen op de manier waarop je dingen optakelt. Mocht jij, of een vriend zijn evenwicht verliezen en tegen de auto aan vallen dan ligt ie zo omver als je hem op een paar baksteentjes hebt staan. Hier in de buurt is een jongen van 18 jaar oud overleden nadat hij zijn auto op bierkratjes had gezet en er onder was gaan liggen. Een kind verliezen is 1 van de ergste dingen die je kan overkomen, daarom zeg ik het nogmaals. Bespaar jezelf het gepruts met stenen en balken en koop een motortakel en een goeie garagekrik. Kost de hoofdprijs niet en het is mooi om te hebben. Mocht je verlegen zitten met ruimte dan ben je ze zo weer kwijt op marktplaats. Je project verloopt verder heel goed, in 2 weken een nieuwe motor als ik het zo bekijk.
Dankjewel. ik begrijp je comment. gelijk heb je ook. Ik moet toegeven dat ik zelf nogal impulsief ben en dingen graag meteen aanpak. Het is nu goed afgelopen, maar ik zou het een ander ook echt niet aanraden!
  zondag 27 september 2015 @ 23:35:46 #138
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156439476
Vandaag maar weer eens bezig geweest. Ik zou eigenlijk met mijn maatje om 12u beginnen met het op tijd zetten van de distributie riem.

dus ondertussen maar ff wat puntjes op de i gezet.

Het lijkt allemaal heel simpel, en natuurlijk ziet het er op de foto meestal goed uit.
Maar geloof me, ik heb genoeg tegenslagen te verwerken gehad. Vandaag weer zal je wel merken.

Terwijl ik aan het wachten was op een maatje voor hulp.. maar begonnen met de schakelstangen te monteren. Ik had 3 setjes liggen. ff kijken welke het netst is en die eronder zetten. echter wilde ik mijn shortshifter ook monteren.. hele hoop gepiel en na een uur bleek diehele kut shifter niet te passen op mijn nieuwe stang... pff. dan maar een andere schakelstang ''oppoetsen'' shortshifter erop en aansluiten maar..

Tegelijkertijd ook maar het spruitstuk op de rest vd uitlaat aangesloten.

Opzich was dat een relatief makkelijk karwijtje, maar die borgpen van de schakelstang? pohh heb gvd 10 keer op mn vinger gemept met een hamer totdat hij goed en wel erin zat.. bahbah.

KIJK! de schakelpook komt al een beetje op zijn plaats :)

MIjn maatje kwam niet meer.. had gisteren een feestje gehad.. nja dan maar alleen verder.

Ondertussen kreeg ik kopers uit het noorden van het land voor mijn donor blokkie de b16a2.
2 mensen, ik denk turken met echt liefde voor de sport. Ze reden altijd wedstrijden met opels, en wilde nu overstappen op honda's VTEC. Hele leuke lui, en leuk gekletst over auto's. Hij gaat die b16a turboen, en er zo'n 6 a 700 pk uit halen.

Hij was dan ook wel serieus met '' racing'' en tuning bezig.

Hier gaat mn donor blokkie :)

Daarna weer verder om de kabelboom aan te sluiten.
Ik ben niet bepaald een electriecien, maar met gezond verstand kom je een heel eind.
Ik had deze boom gekocht voor de nodige centen en hij zou helemaal op maat gemaakt zijn....

NIE DUS... je wordt zo nu en dan eens voor de gek gehouden helaas.

De aansluiting vd ontsteking paste niet... obd1 vs obd 2.

Nu heb ik wel een conversie kitje gevonden en gekcoht maarja dat is allemaal weer extra vertraging en extra kosten...

Zo ziet die ellende eruit om aan te sluiten... talloze stekkers en sensoren...

MOrgen dan maar op nieuw een poging de distributie riem op tijd te zetten.
Er van uit gaande dat dit lukt... rest me alleen die kabelboom nog. helaas moet ik daar dus nog 1 en wss 2 dagen op wachten.

Anyway morgen ook de aandrijfassen erin en dan zijn we bijna klaar!!

de eerste poging tot starten zal ik gaan filmen :)

Ohja na het starten ga ik het blok nog even spoelen met diesel voor de zekerheid, daarna stukje rijden, afstappen en nieuwe castrol olie erin met nieuwe filters!

thanks weer voor het volgen!!

[ Bericht 0% gewijzigd door scoober op 27-09-2015 23:42:12 ]
pi_156441000
Sorry dat ik het zeg maar het begint echt op een puinhoop te lijken.
Die bedrading ga je hopelijk nog verbeteren?
En waarom heb je de distributie (zoals eerder door iemand aangeraden) niet vervangen toen het blok er nog uit lag?

Ik waardeer je ondernemingslust maar ik denk serieus dat je te goedkoop en te snel wil en darmee essentiële dingen zoals veiligheid, logische volgorde en zo mist.
Wel jammer....

Het zal wel goed komen allemaal maar je aanpak is aardig bedroevend zeg maar.
Morgen starten? Regel eerst die bedrading maar eens goed. Stel dat ie start dan laat je het misschien wel zo want "het is goed genoeg, het werkt."
Zou je dat zelf ook niet jammer vinden?

En wat anderen ook al zeiden, je bent echt levensgevaarlijk bezig.
Zelf heb ik wel eens klem gelegen onder een auto die van de krik af viel maar daar was gelukkig maar 1 wiel af.
En toch lag ik muurvast, had moeite met ademhalen en heb allejezus lang moeten wachten tot ik hulp kreeg.
Vanaf toen kruip ik alleen maar onder een auto als ie ECHT stabiel staat, niet zo houtjetouwtje.

Ik wil wat dat betreft niet betweterig over komen, ik wil je alleen maar vragen om daar ajb rekening mee te houden zodat we kunnen lezen hoe je zelf dit project heb afgerond ipv een verhaaltje door je erfgenamen.
pi_156442348
Ik zou trouwens zeker die stuurbekrachtiging nog wel fixen. Erg fijn om te hebben hoor!
Schip ahoy!
  dinsdag 29 september 2015 @ 00:32:23 #141
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156464694
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 01:21 schreef vannelle het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar het begint echt op een puinhoop te lijken.
Die bedrading ga je hopelijk nog verbeteren?
En waarom heb je de distributie (zoals eerder door iemand aangeraden) niet vervangen toen het blok er nog uit lag?

Ik waardeer je ondernemingslust maar ik denk serieus dat je te goedkoop en te snel wil en darmee essentiële dingen zoals veiligheid, logische volgorde en zo mist.
Wel jammer....

Het zal wel goed komen allemaal maar je aanpak is aardig bedroevend zeg maar.
Morgen starten? Regel eerst die bedrading maar eens goed. Stel dat ie start dan laat je het misschien wel zo want "het is goed genoeg, het werkt."
Zou je dat zelf ook niet jammer vinden?

En wat anderen ook al zeiden, je bent echt levensgevaarlijk bezig.
Zelf heb ik wel eens klem gelegen onder een auto die van de krik af viel maar daar was gelukkig maar 1 wiel af.
En toch lag ik muurvast, had moeite met ademhalen en heb allejezus lang moeten wachten tot ik hulp kreeg.
Vanaf toen kruip ik alleen maar onder een auto als ie ECHT stabiel staat, niet zo houtjetouwtje.

Ik wil wat dat betreft niet betweterig over komen, ik wil je alleen maar vragen om daar ajb rekening mee te houden zodat we kunnen lezen hoe je zelf dit project heb afgerond ipv een verhaaltje door je erfgenamen.
Hallo :)

dank voor je reactie.

Op een puinhoop? nja.. ik vind het wel meevallen :)

de distri is zo goed als nieuw, daarom niet.

Welke volgorde is volgens jou logisch dan?

Je vind mijn aanpak bedroevend... dit is een amateuristisch project van iemand die dit nooit eerder gedaan heeft, geen professioneel gereedschap heeft, maar wel ambitie heeft. wat verwacht je dan?

Wat zie jij zo op het blote oog aan die foto om het zo af te kraken? ben ik echt benieuwd naar.!

Als het werkt, werkt het inderdaad. MAAR.. dan ga ik de bekabeling netjes '' inpakken'' uiteraard.
eerst zien dat het werkt, dan pas afwerken. Zou zonde zijn om dit omgekeerd te doen.

Ik snap dat je extra voorzichtig bent geworden door je ervaring en daarom huiverig/ skeptisch bent wbt dit project.

Echter heb ik altijd een extra krik onder de auto icm autovelgen/ bakstenen of wat dan ook zodat mocht een krik bezwijken ik niet de hele auto op mijn lichaam krijg.

nogmaals thanks voor het meedenken en je kritiek ik pak het positief op.
  dinsdag 29 september 2015 @ 00:34:25 #142
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156464735
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 07:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zou trouwens zeker die stuurbekrachtiging nog wel fixen. Erg fijn om te hebben hoor!
is gefixt zie het vervolg :)
pi_156465099
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 00:32 schreef scoober het volgende:

[..]

Hallo :)

dank voor je reactie.

Op een puinhoop? nja.. ik vind het wel meevallen :)

de distri is zo goed als nieuw, daarom niet.

Welke volgorde is volgens jou logisch dan?

Je vind mijn aanpak bedroevend... dit is een amateuristisch project van iemand die dit nooit eerder gedaan heeft, geen professioneel gereedschap heeft, maar wel ambitie heeft. wat verwacht je dan?

Wat zie jij zo op het blote oog aan die foto om het zo af te kraken? ben ik echt benieuwd naar.!

Als het werkt, werkt het inderdaad. MAAR.. dan ga ik de bekabeling netjes '' inpakken'' uiteraard.
eerst zien dat het werkt, dan pas afwerken. Zou zonde zijn om dit omgekeerd te doen.

Ik snap dat je extra voorzichtig bent geworden door je ervaring en daarom huiverig/ skeptisch bent wbt dit project.

Echter heb ik altijd een extra krik onder de auto icm autovelgen/ bakstenen of wat dan ook zodat mocht een krik bezwijken ik niet de hele auto op mijn lichaam krijg.

nogmaals thanks voor het meedenken en je kritiek ik pak het positief op.
Het was ook niet de bedoeling dat je het negatief op zou vatten. ;)
Met puinhoop bedoelde ik de voorbereidingen, de gebruikte middelen en het resultaat tot nu toe.
Bijvoorbeeld dat je net je blok ingebouwd hebt en je nu meldt dat de distributie nog wel eens lastig te vervangen kan zijn. Had dat dan gedaan toen het blok er nog uit was.
Nogmaals: Niet negatief bedoeld, ook ik sleutelde ooit zo en had ik ook niet het besef dat het gewoon levensgevaarlijk was.
Ik heb er respect voor dat je het aanpakt en ben ook zeer benieuwd naar het resultaat.
Ik hoop alleen dat je het gaat lukken zonder ongelukken of dure fouten die achteraf niet nodig bleken te zijn.
Je zegt wel dat je er altijd een extra krik onder hebt voor de veiligheid maar die zie ik niet op de foto's en ook uit je reacties blijkt van niet.
De assteunen stonden immers onder de donor?
Denk ajb aan de veiligheid, voor de rest heb ik er wel vertrouwen in want je lijkt te weten wat je doet.

En eerst testen en dan pas de bekabeling netjes wegwerken?
Logisch, ik was wat dat betreft iets te snel en te fel met mijn reactie.
  dinsdag 29 september 2015 @ 01:03:06 #144
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156465100
Vandaag dan maar weer even gewerkt aan de civic met hulp van een kameraad van me!

Het was vandaag tijd om de distributie terug op tijd te zetten.

Door het verspringen van 3 tandjes had de motor gelukkig geen schade opgelopen.

OKe de krukaspoelie moest los. doordat we eerst op advies van een zogenaamde kenner rechts om hadden gedraaid zat dat kreng echt mega mega vast!!

Het moest dus gewoon linksom.

eerst maar eens ruimte maken.. distri kap eraf dus.

Oke de distributiriem staat netjes op tijd!!

NU de dynamo aansluiten op de krukas.

Ik had 3 riemen liggen ... passen alle drie niet zeg pffff...

dan maar ff op en neer naar de autoboer en voor de zekerheid maar 2 riempjes gekocht.

OK nu de poelie er toch af ligt om de distri op tijd te zetten, maar gelijk een andere poelie erop zodat de stuurbekrachtiging behouden kan blijven.

Zo nu alles vast zit... de stuurbekrachtigings leidingen een plaatsje gegeven te hebben... de kabelboom.

Best even zoeken welke stekker bij welke sensor hoort... uiteindelijk een heel eind gekomen en heel de kabelboom aangesloten.

alleen past de stekker van de ontsteking niet... obd2 ---> obd 1.

dus maar een verloop stekker besteld.

jammer want had de auto eigenlijk vandaag willen starten!!

anyway alle sensoren zijn aangesloten, hier en daar een stukje gesoldeerd.

Nu is het dus wachten op het verloop stukje en dan kunnen we gaan starten.

Heb nog even olie erin gedaan... koelslangen vast gezet met klemmen.

nu wachten op de stekker.

dan is het proberen te starten.

Ik zag wel dat lambda nr 2 wat kapotte kabels heeft. nu zit deze na de katalysator dus of deze ook echt nodig is? ff uitvogelen nog.

Morgen hoop ik de verloopstekker binnen te krijgen maar zal wel woensdag zijn. en dan is mijn vakantie voorbij....

Naja... als deze stekker binnen is kan ik gaan starten.. loopt hij goed? dan aandrijfassen erin, olie en filters vernieuwen en dan is het gaan met dioe banaan!!
  dinsdag 29 september 2015 @ 01:14:57 #145
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156465180
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 01:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Met puinhoop bedoelde ik de voorbereidingen, de gebruikte middelen en het resultaat tot nu toe.
Bijvoorbeeld dat je net je blok ingebouwd hebt en je nu meldt dat de distributie nog wel eens lastig te vervangen kan zijn. Had dat dan gedaan toen het blok er nog uit was.
Nogmaals: Niet negatief bedoeld, ook ik sleutelde ooit zo en had ik ook niet het besef dat het gewoon levensgevaarlijk was.
Ik heb er respect voor dat je het aanpakt en ben ook zeer benieuwd naar het resultaat.
Ik hoop alleen dat je het gaat lukken zonder ongelukken of dure fouten die achteraf niet nodig bleken te zijn.
Je zegt wel dat je er altijd een extra krik onder hebt voor de veiligheid maar die zie ik niet op de foto's en ook uit je reacties blijkt van niet.
Denk ajb aan de veiligheid, voor de rest heb ik er wel vertrouwen in want je lijkt te weten wat je doet.

dinsdag 29 september 2015 @ 01:17:14 #146
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156465197
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 01:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk!
Tot nu toe gaat het goed, in het vervolg mocht ik dit in de toekomst ooit weer gaan doen zou ik het ook iets anders/ professioneler / veiliger aanpakken. helaas heb ik de middelen nu niet.

maar nogmaals ik vind het cool dat je interesse toont, en niet verlegen ligt om kritiek!!

thanks!
pi_156465304
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 01:17 schreef scoober het volgende:

maar nogmaals ik vind het cool dat je interesse toont, en niet verlegen ligt om kritiek!!

thanks!
Wees maar niet bang, als ik kritiek heb dan hoor je dat echt wel, of je wil of niet. ;)
Interesse heb ik zeker!
Man, je wil niet weten hoeveel ik vroeger aan dingen heb veranderd, gesleuteld en dan ook vaak dingen waarvan andere mensen zeiden dat het niet kon.
Nou, dat krikt de motivatie wel omhoog en ga je JUIST verder.

Ik hoop echt dat je dit goed af kunt ronden, zou ik gaaf vinden!
  Forum Admin dinsdag 29 september 2015 @ 09:25:42 #148
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_156467214
Het blok zit erin. En ja het was allemaal niet echt veilig en de TS zal het in het vervolg niet meer doen dan is die discussie vanaf nu niet meer nodig :)

Respect voor je creativiteit en je beunt ondanks de tegenslagen aardig door, scoober! Bij mij zou een dergelijk project weken duren. Leuk om de foto's te zien en ik hoop dat het ding zonder problemen gaat starten, ben benieuwd!
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 18:24:31 #149
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_156575154
Even een update zonder fotos vanaf mijn telefoon.

De gehele motor ligt erin zoals jullie weten.

De aandrijfassen hebben nieuwe kineten hoezen en vet gekregen en zitten in de bak.

Kabelboom is aangesloten.

Hier en daar een puntje gesoldeert.

De computer is aangesloten.
Olie gevuld
Water gevuld

Alles werkt. Binnen in de auto.

Nu wacht ik alleen nog op een conversie stekker om van obd2b naar obd1 ontsteking te kunnen en dan is het starten geblazen.

Ik had deze allang besteld maar uiteindelijk bleek deze niet leverbaar pff...

Nu 2e hands een gevonde . Die vent zou hem al opgestuurd hebben maar nog steeds niks ontvangen.

Dusja alleen nog ff wachten op dat rot stekkertje!!!
  zondag 4 oktober 2015 @ 04:30:12 #150
356808 reeybehn
omdat een rayban te duur is
pi_156586685
Hopen dat did snel komt dan :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')