zei ik dat danquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog steeds geen lelijk meisje tho, rechts is wel mooier.
Wat een popquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:21 schreef McNulty het volgende:
Links ziet er wel armoedig uit mane![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat wist ik niet. Helpt dat er dan tegen?!quote:
Schijnt wel te helpen ja. Alleen het is zo duur he.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Helpt dat er dan tegen?!
Neequote:Op dinsdag 15 september 2015 10:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Helpt dat er dan tegen?!
beter dan recht en middenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:21 schreef McNulty het volgende:
Links ziet er wel armoedig uit mane![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik een fronsrimpel sdl zou opvullen later. Maar m'n lippen echt nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:25 schreef Matip het volgende:
[..]
Schijnt wel te helpen ja. Alleen het is zo duur he.
ik dacht al dat je ging zeggen dat jij er 6 had ofzoquote:
Nee 3quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht al dat je ging zeggen dat jij er 6 had ofzo
Waarom zou ze dat zeggen tenzij ze door jou bemind zou willen worden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht al dat je ging zeggen dat jij er 6 had ofzo
Als ik door hem bemind wil worden moet ik het juist niet zeggenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat zeggen tenzij ze door jou bemind zou willen worden.
tot over paar minutenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:32 schreef Crip het volgende:
Peeps, fijne dag en alles. Ga mijn obese ass maar eens in beweging brengen.
Als je hem wilt bedonderen niet nee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als ik door hem bemind wil worden moet ik het juist niet zeggen
was jij dat nou echt met die trampstamp?quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je hem wilt bedonderen niet nee.
Ja, maar toen was ik nog klein.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
was jij dat nou echt met die trampstamp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |