ik ben niet zo into cuckoldquote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou ze allebei doen, al stond mortaxx er naast te huilen.
Ik heb gehoord van wel.quote:Op maandag 14 september 2015 22:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik ben niet zo into cuckold
zeker weer te lang in de kapperszaak gehangenquote:Op maandag 14 september 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van wel.
Ik zou je een keer willen uitnodigen naar de haararchitect te gaan.quote:Op maandag 14 september 2015 22:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zeker weer te lang in de kapperszaak gehangen
Wil die man jou nog knippen? Nu iedereen jouw kapsel twee keer per week op de nationale televisie zit komt er toch geen hond meer naar zijn salon?quote:Op maandag 14 september 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je een keer willen uitnodigen naar de haararchitect te gaan.
Hij is toch beter dan de kapper van Jack.quote:Op maandag 14 september 2015 23:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wil die man jou nog knippen? Nu iedereen jouw kapsel twee keer per week op de nationale televisie zit komt er toch geen hond meer naar zijn salon?
Jack heeft geen kapper maar een schoenpoetser die z'n bolletje meeneemtquote:Op maandag 14 september 2015 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is toch beter dan de kapper van Jack.
Sinds wanneer is mortaxx een jongenquote:Op maandag 14 september 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo praten jongens onderling als ze denken dat niemand oplet.
Hij is een gentleman bedoel jequote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is mortaxx een jongen
De lurkers kijken mee dus ik blijf maar even beleefd over hem.quote:Op maandag 14 september 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is een gentleman bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |