Mee eens.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:13 schreef planethugo het volgende:
lijkt inderdaad de kant van twd op te gaan met een slechterik die het wel wil gaan regelen, die commandant gaat ook gewoon rustig een balletje slaan en doet lekker laconiek. Ik wil de uitbraak in volle glorie zien, niet een gezin dat net toevallig in een veilig gebied beland is en verder ook niets ziet. Gemiste kans
Zijn weer een beetje van die zielige types he. Wordt er een beetje zacht van zeg maar. Die blik van de vader bijvoorbeeld. Staat altijd op onweer/bezorgdheid.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:17 schreef FoXje het volgende:
Net ep 4 gezien, wat een kut personages, ze boeien me allemaal geen fuck. Ik hoop dat ze snel walkers worden, naar Atlanta lopen, en dan door Daryl afgeknald worden.
Daryll is nou niet bepaald veel interessanter. Hoogstens cooler.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:17 schreef FoXje het volgende:
Net ep 4 gezien, wat een kut personages, ze boeien me allemaal geen fuck. Ik hoop dat ze snel walkers worden, naar Atlanta lopen, en dan door Daryl afgeknald worden.
Whatever, Daryl zie ik graag. Dit zooitje, vooral die vader en die junkquote:Op woensdag 23 september 2015 16:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Daryll is nou niet bepaald veel interessanter. Hoogstens cooler.
En dat in Azie en Europa niks aan de hand is, en ze dmv satellieten iedere dag de USA uitlachen.quote:Op woensdag 23 september 2015 05:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zou toch wel vet zijn als ze ooit de jump kunnen maken naar Europa of Azie.
ja die is echt goed.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:43 schreef ems. het volgende:
Die junk vind ik juist vrij goed acteren. Het is niet allemaal even spannend wat hij vooralsnog heeft meegemaakt maar hij is vooralsnog een van de voornaamste redenen tot hoop voor deze serie.
Het ontstaan van het virus zelf, patiënt zero enzo? Denk dat men dat expres achterwege laat.quote:Op maandag 28 september 2015 12:12 schreef Odaiba het volgende:
Mijn verwachtingen voor deze serie waren toch wel anders dan dit. 6 afleveringen dit Seizoen en het heeft me nog weinig inkijk gegeven in het ontstaan enz.
quote:A 30-minute special introducing a new second season character will be released online and aired in chapters during commercial breaks of The Walking Dead. The story will be about the outbreak's effect on an airplane flight.
quote:Op maandag 28 september 2015 20:08 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie liever deze![]()
![]()
![]()
Zombies hebben strenght in numbers en zijn enkel met headshots om te leggen. Dat is niet zo gemakkelijk als je denkt.quote:Op maandag 28 september 2015 22:47 schreef Merkie het volgende:
Ik snap deze aflevering niet zo. Hoe kan een stel getrainde soldaten zich laten overmeesteren door een stel zombies? Die sergeant (of whatever, geen idee hoe rangen in het leger werken) zei eerst heel stoer dat hij wel wat meer gewend is en dat hij gewend is te vechten tegen mensen die terugschieten. Dat lijkt me een hele terechte constatering. Hoe kunnen ze dan compleet overlopen worden door enkele tientallen zombies? Plotseling alle training vergeten ofzo? Snap het niet.
De ondergang van de samenleving wordt nog steeds matig belicht in deze serie, we zijn te druk bezig met kijken naar verkleedpartijtjes.
Rick en Coral denken daar anders over met hun no-scope headshots.quote:Op maandag 28 september 2015 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zombies hebben strenght in numbers en zijn enkel met headshots om te leggen. Dat is niet zo gemakkelijk als je denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |