abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156278533
Ik vind het wel een beetje jammer dat nu opeens heel Los Angeles verlaten is. Op een paar zones na dan. Nu is het dus eigenlijk gewoon al op het punt waar the Walking Dead begon!?
pi_156278653
Vond deze aflevering flink tegenvallen. Alle spanning die hiervoor sterk aanwezig was, is meteen weg, en het is nu al duidelijk waar ze de komende afleveringen heen willen met het verhaal.

Jammer, had gehoopt op eindelijk een serie die eens niet na een paar afleveringen qua niveau daalt.
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 20:15:13 #53
382129 crew  Donna
pi_156278832
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:05 schreef Yonline het volgende:
Ik vind het wel een beetje jammer dat nu opeens heel Los Angeles verlaten is. Op een paar zones na dan. Nu is het dus eigenlijk gewoon al op het punt waar the Walking Dead begon!?
Dit.

Het gaat best snel. Straks is het gewoon The Walking Dead 2.
pi_156279099
Ik vind die jump wel jammer ja
(she/her)
  maandag 21 september 2015 @ 21:50:12 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156282585
Dit is echt nog wel ver vooraan de uitbraak als er nog safezones zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156283983
Geen zombie gezien :')
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  maandag 21 september 2015 @ 23:27:52 #57
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_156286045
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:05 schreef Yonline het volgende:
Heb nog steeds t idee dat dit daarvoor nog is.

Er is nog een soort van centrale controle, power is gedeeltelijk beschikaar, zieken worden nog vervoerd.

We zitten nog wel even voordat alles echt omvalt en de TWD periode aanbreekt.

PS: Hoop dat die klotejunk snel dood is. :P
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 21 september 2015 @ 23:58:37 #58
425910 Limez
Le monde est an vous.
pi_156286853
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 23:27 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Er is nog een soort van centrale controle, power is gedeeltelijk beschikaar, zieken worden nog vervoerd.

Niet alleen die junk, hopen dat Travis ook snel dood gaat, of in ieder geval iets minder irritant wordt.
No matter what life brings me, find me with a smile.
pi_156286893
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 23:58 schreef Limez het volgende:

[..]

Niet alleen die junk, hopen dat Travis ook snel dood gaat, of in ieder geval iets minder irritant wordt.
Hehe inderdaad. Waar is hij zo druk mee bezig dat hij geen eens tijd heeft om even een video opname van zijn zoon te bekijken. Als je een relatie wilt verbeteren moet hij vooral zo gaan doen.
pi_156286923
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 23:27 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat de echte uitbraak nog komt. Ik had alleen gehoopt dat we mensen in hun alledaagse leven in contact zouden zien komen met de zombies (zoals in al die teasers).
pi_156290472
flink teleurstellend dat in het begin gezegd werd dat ze al 9(?) dagen zonder stroom zitten. Het was juist zo goed omdat het allemaal langzaam veranderde, nu is het maar 1 stap verder voordat het leger er de brui aan geeft en dan is het iedereen voor zich. Maar misschien worden we nog verrast. Kan zijn dat bijv alleen deze wijk klein gehouden wordt, daarbuiten een paar km een gebied is dat gezuiverd wordt en daarbuiten alles nog redelijk vrij zijn gangetje gaat.
pi_156291187
Ik vind het ook jammer dat ze zo'n grote jump maken. Hebben ze maar weinig afleveringen in dit seizoen ofzo?

Wel leuk om Sammy uit Southland te zien, hoop dat ie er een poosje in blijft.
  dinsdag 22 september 2015 @ 10:28:43 #63
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_156291543
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 23:38 schreef PirE het volgende:

[..]

Ze zullen wel problemen krijgen met het leger.
Verrassende ontwikkelingen hoor.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_156291609
Vond het op zich wel een ok aflevering. De macht wordt gegrepen door een stel idioten van militairen die eigenlijk zelf nauwelijks weten wat ze doen en gewoon maar een beetje er op los knallen en het baasje spelen.
De verslaafde zoon waar miep ex vrouw zich maar mee bemoeit uit eigen naïviteit en dat heeft dan dit tot gevolg. Als ik zijn moeder was zou ik nu ook pas echt link worden naar de ex vrouw.
Vader denkt al die tijd dat het leger zijn redding is, zoals zoveel mensen denken; een heilig vertrouwen in de militaire hulp en de rechtstaat en ziet dan tot zijn schrik wat ze doen met zijn melding van dat huis buiten de hekken. Hij is waarschijnlijk nu een stuk minder goedgelovig.

Het rondlopen in de warzone vond ik ook wel mooi, best onthutsend en je zag dat het nog niet helemaal doordrong, deze mensen hebben echt nauwelijks een vermoeden van wat er eigenlijk aan de hand is en na pas 9 dagen sinds de uitbraak (dus hoe lang is dat leger er nu al helemaal) beginnen ze te beseffen dat hun grootste vriend, het Amerikaanse leger, dat misschien wel niet is.
Dan zet je wel alle vaste opvattingen van de gemiddelde Amerikaan volledig op zijn kop, dat gaat niet 1-2-3.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_156294139
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:13 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het ook jammer dat ze zo'n grote jump maken. Hebben ze maar weinig afleveringen in dit seizoen ofzo?

Wel leuk om Sammy uit Southland te zien, hoop dat ie er een poosje in blijft.
6 geloof ik ja. Net als TWD toen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_156294723
Drie keer raden; Nick wordt gered of ontsnapt als de legergroep waarin hij zit aangevallen wordt door walkers.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156294914
Muhhh. Die leger-commander vind ik maar niets. Hopelijk gaan ze niet hetzelfde doen als TWD door gewoon random psycho's erin te gooien om daar zogenaamde spanning uit te halen. Deze dude doet me een beetje denken aan die clown met het ooglapje uit twd.

En de naïviteit van die vader van het gezin waar ik de naam nog steeds niet van weet :')
Conscience do cost.
pi_156295309
Daar doet hij aan denken ja. Krijg ook het gevoel dat er ondertussen nog van alles gebeurd in de rest van het land maar dat deze militair een kans zag om gewoon 'king of the world' te worden in een kleine gemeenschap die hij totaal afzondert van het overige land.
Het wordt dan eigenlijk meer een soort 28 days later achtig verhaaltje.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_156295608
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:21 schreef ems. het volgende:
Muhhh. Die leger-commander vind ik maar niets. Hopelijk gaan ze niet hetzelfde doen als TWD door gewoon random psycho's erin te gooien om daar zogenaamde spanning uit te halen. Deze dude doet me een beetje denken aan die clown met het ooglapje uit twd.

En de naïviteit van die vader van het gezin waar ik de naam nog steeds niet van weet :')
Dat is eigenlijk de essentie van iedere zombiefilm of serie uiteindelijk. Zo was het bij de Romero films ook al...de grootste bedreiging van de mens is de mensheid zelf.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_156295687
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk de essentie van iedere zombiefilm of serie uiteindelijk. Zo was het bij de Romero films ook al...de grootste bedreiging van de mens is de mensheid zelf.
Oh, dat vind ik een prima boodschap verder. Maar ik zou dan graag willen zien dat het iets subtieler gaat dan een random luitenant die luidkeels grapjes maakt over dat als ze niet doen wat hij zegt hij ze allemaal overhoop schiet en tijdens het nonchalante golfen aangeeft helemaal niets te geven om niemand. Het enige dat hij nog miste was lange tanden en een cape. Het is een beetje een Disney-manier van met slechterikken omgaan.

En Romero heeft ook een heleboel trash gemaakt, laten we dat niet vergeten :P
Conscience do cost.
pi_156295843
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh, dat vind ik een prima boodschap verder. Maar ik zou dan graag willen zien dat het iets subtieler gaat dan een random luitenant die luidkeels grapjes maakt over dat als ze niet doen wat hij zegt hij ze allemaal overhoop schiet en tijdens het nonchalante golfen aangeeft helemaal niets te geven om niemand. Het enige dat hij nog miste was lange tanden en een cape. Het is een beetje een Disney-manier van met slechterikken omgaan.

En Romero heeft ook een heleboel trash gemaakt, laten we dat niet vergeten :P
Dat ben ik verder ook met je eens hoor. Daarnaast is er rondom de outbreak eigenlijk ook nog geen villain nodig omdat de zombies zelf dan nog zo nieuw en bedreigend zijn.

En Romero heeft veel rommel gemaakt ja, maar ik doel uiteraard op zijn meesterwerken waarmee hij het zombiegenre destijds op de kaart heeft gebracht :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_156295978
lijkt inderdaad de kant van twd op te gaan met een slechterik die het wel wil gaan regelen, die commandant gaat ook gewoon rustig een balletje slaan en doet lekker laconiek. Ik wil de uitbraak in volle glorie zien, niet een gezin dat net toevallig in een veilig gebied beland is en verder ook niets ziet. Gemiste kans :(
pi_156296990
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:21 schreef ems. het volgende:
Deed me ook meteen aan hem denken.
Beetje jammer.
Flesje bier
pi_156297432
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat ben ik verder ook met je eens hoor. Daarnaast is er rondom de outbreak eigenlijk ook nog geen villain nodig omdat de zombies zelf dan nog zo nieuw en bedreigend zijn.
Dat klopt ook. Ze hadden veel meer uit het psychologische concept kunnen halen in plaats van meteen een irrationele plot-device-antagonist erin te proppen.

Sowieso denk ik dat zombieseries/films in het algemeen erop vooruit gaan zodra ze beseffen dat grijs veel interessanter is dan zwart/wit. De meeste series waar ze duidelijke 'goede' of juist 'slechte' mensen in stoppen komen daardoor in mijn ogen niet boven de middelmoot uit.

Maargoed, ik ben ook maar een zeikerd. :P
Conscience do cost.
pi_156297580
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat klopt ook. Ze hadden veel meer uit het psychologische concept kunnen halen in plaats van meteen een irrationele plot-device-antagonist erin te proppen.

Sowieso denk ik dat zombieseries/films in het algemeen erop vooruit gaan zodra ze beseffen dat grijs veel interessanter is dan zwart/wit. De meeste series waar ze duidelijke 'goede' of juist 'slechte' mensen in stoppen komen daardoor in mijn ogen niet boven de middelmoot uit.

Maargoed, ik ben ook maar een zeikerd. :P
je bent geen zeikerd maar je hebt gewoon gelijk, hier moet ook perse weer een groep gekken tussenzitten die blijkbaar in 9 dagen van volgzame soldaat naar moordzuchtige gek transformeren. Nu weten we nog lang niet alles wat zich daarbuiten afspeelt maar die indruk wordt wel gewekt helaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')