Dit.quote:Op maandag 21 september 2015 20:05 schreef Yonline het volgende:
Ik vind het wel een beetje jammer dat nu opeens heel Los Angeles verlaten is. Op een paar zones na dan. Nu is het dus eigenlijk gewoon al op het punt waar the Walking Dead begon!?
Heb nog steeds t idee dat dit daarvoor nog is.quote:Op maandag 21 september 2015 20:05 schreef Yonline het volgende:
Ik vind het wel een beetje jammer dat nu opeens heel Los Angeles verlaten is. Op een paar zones na dan. Nu is het dus eigenlijk gewoon al op het punt waar the Walking Dead begon!?
Niet alleen die junk, hopen dat Travis ook snel dood gaat, of in ieder geval iets minder irritant wordt.quote:Op maandag 21 september 2015 23:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Heb nog steeds t idee dat dit daarvoor nog is.
Er is nog een soort van centrale controle, power is gedeeltelijk beschikaar, zieken worden nog vervoerd.
We zitten nog wel even voordat alles echt omvalt en de TWD periode aanbreekt.
PS: Hoop dat die klotejunk snel dood is.
Hehe inderdaad. Waar is hij zo druk mee bezig dat hij geen eens tijd heeft om even een video opname van zijn zoon te bekijken. Als je een relatie wilt verbeteren moet hij vooral zo gaan doen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:58 schreef Limez het volgende:
[..]
Niet alleen die junk, hopen dat Travis ook snel dood gaat, of in ieder geval iets minder irritant wordt.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat de echte uitbraak nog komt. Ik had alleen gehoopt dat we mensen in hun alledaagse leven in contact zouden zien komen met de zombies (zoals in al die teasers).quote:Op maandag 21 september 2015 23:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Heb nog steeds t idee dat dit daarvoor nog is.
Er is nog een soort van centrale controle, power is gedeeltelijk beschikaar, zieken worden nog vervoerd.
We zitten nog wel even voordat alles echt omvalt en de TWD periode aanbreekt.
PS: Hoop dat die klotejunk snel dood is.
Verrassende ontwikkelingen hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 23:38 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze zullen wel problemen krijgen met het leger.
6 geloof ik ja. Net als TWD toen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:13 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het ook jammer dat ze zo'n grote jump maken. Hebben ze maar weinig afleveringen in dit seizoen ofzo?
Wel leuk om Sammy uit Southland te zien, hoop dat ie er een poosje in blijft.
Dat is eigenlijk de essentie van iedere zombiefilm of serie uiteindelijk. Zo was het bij de Romero films ook al...de grootste bedreiging van de mens is de mensheid zelf.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:21 schreef ems. het volgende:
Muhhh. Die leger-commander vind ik maar niets. Hopelijk gaan ze niet hetzelfde doen als TWD door gewoon random psycho's erin te gooien om daar zogenaamde spanning uit te halen. Deze dude doet me een beetje denken aan die clown met het ooglapje uit twd.
En de naïviteit van die vader van het gezin waar ik de naam nog steeds niet van weet
Oh, dat vind ik een prima boodschap verder. Maar ik zou dan graag willen zien dat het iets subtieler gaat dan een random luitenant die luidkeels grapjes maakt over dat als ze niet doen wat hij zegt hij ze allemaal overhoop schiet en tijdens het nonchalante golfen aangeeft helemaal niets te geven om niemand. Het enige dat hij nog miste was lange tanden en een cape. Het is een beetje een Disney-manier van met slechterikken omgaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de essentie van iedere zombiefilm of serie uiteindelijk. Zo was het bij de Romero films ook al...de grootste bedreiging van de mens is de mensheid zelf.
Dat ben ik verder ook met je eens hoor. Daarnaast is er rondom de outbreak eigenlijk ook nog geen villain nodig omdat de zombies zelf dan nog zo nieuw en bedreigend zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik een prima boodschap verder. Maar ik zou dan graag willen zien dat het iets subtieler gaat dan een random luitenant die luidkeels grapjes maakt over dat als ze niet doen wat hij zegt hij ze allemaal overhoop schiet en tijdens het nonchalante golfen aangeeft helemaal niets te geven om niemand. Het enige dat hij nog miste was lange tanden en een cape. Het is een beetje een Disney-manier van met slechterikken omgaan.
En Romero heeft ook een heleboel trash gemaakt, laten we dat niet vergeten
Deed me ook meteen aan hem denken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:21 schreef ems. het volgende:
Muhhh. Die leger-commander vind ik maar niets. Hopelijk gaan ze niet hetzelfde doen als TWD door gewoon random psycho's erin te gooien om daar zogenaamde spanning uit te halen. Deze dude doet me een beetje denken aan die clown met het ooglapje uit twd.
Dat klopt ook. Ze hadden veel meer uit het psychologische concept kunnen halen in plaats van meteen een irrationele plot-device-antagonist erin te proppen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ben ik verder ook met je eens hoor. Daarnaast is er rondom de outbreak eigenlijk ook nog geen villain nodig omdat de zombies zelf dan nog zo nieuw en bedreigend zijn.
je bent geen zeikerd maar je hebt gewoon gelijk, hier moet ook perse weer een groep gekken tussenzitten die blijkbaar in 9 dagen van volgzame soldaat naar moordzuchtige gek transformeren. Nu weten we nog lang niet alles wat zich daarbuiten afspeelt maar die indruk wordt wel gewekt helaasquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Ze hadden veel meer uit het psychologische concept kunnen halen in plaats van meteen een irrationele plot-device-antagonist erin te proppen.
Sowieso denk ik dat zombieseries/films in het algemeen erop vooruit gaan zodra ze beseffen dat grijs veel interessanter is dan zwart/wit. De meeste series waar ze duidelijke 'goede' of juist 'slechte' mensen in stoppen komen daardoor in mijn ogen niet boven de middelmoot uit.
Maargoed, ik ben ook maar een zeikerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |