Ik denk dat die oudere vrouw dood gaat, en die man en dochter meegaan.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:37 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet van het horror genre. Ik kon TWD altijd gedogen omdat het eigenlijk niet zo eng was. maar ik moet zeggen dat FTWD toch wel een stuk spannender is.
Ik vind het echt geweldig tot nu toe en ik denk overigens ook dat het spaanse vrouwtje nog wel mee gaat. Zij is te knap om niet in het verhaal op te nemen haha.
Same here.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:39 schreef sandertjuh het volgende:
Ik moet nog steeds gaan beginnen met kijken, komt er elke keer niet van
Mweh, wordt wel iets beter, maar echt 'goed' nog niet. Desalniettemin best vermakelijk om te kijken met het verstand op 0. Sowieso is de serie de moeite waard vanwege de dochterquote:Op zondag 20 september 2015 13:48 schreef Noppie2000 het volgende:
Wordt deze serie beter? Had de eerste aflevering gezien, maar vond de personages en acteerwerk toch ver onder het niveau van de hoofdserie liggen.
Dat huis werd gezuiverd, was het niet?quote:Op maandag 21 september 2015 19:11 schreef Friday12 het volgende:
dat einde was ook wel fucked up zeg
Jaquote:Op maandag 21 september 2015 19:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat huis werd gezuiverd, was het niet?
Het ziekenhuis zal wel een soort kamp zijn waar de zieken worden gedumpt.
Dit.quote:Op maandag 21 september 2015 20:05 schreef Yonline het volgende:
Ik vind het wel een beetje jammer dat nu opeens heel Los Angeles verlaten is. Op een paar zones na dan. Nu is het dus eigenlijk gewoon al op het punt waar the Walking Dead begon!?
Heb nog steeds t idee dat dit daarvoor nog is.quote:Op maandag 21 september 2015 20:05 schreef Yonline het volgende:
Ik vind het wel een beetje jammer dat nu opeens heel Los Angeles verlaten is. Op een paar zones na dan. Nu is het dus eigenlijk gewoon al op het punt waar the Walking Dead begon!?
Niet alleen die junk, hopen dat Travis ook snel dood gaat, of in ieder geval iets minder irritant wordt.quote:Op maandag 21 september 2015 23:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Heb nog steeds t idee dat dit daarvoor nog is.
Er is nog een soort van centrale controle, power is gedeeltelijk beschikaar, zieken worden nog vervoerd.
We zitten nog wel even voordat alles echt omvalt en de TWD periode aanbreekt.
PS: Hoop dat die klotejunk snel dood is.
Hehe inderdaad. Waar is hij zo druk mee bezig dat hij geen eens tijd heeft om even een video opname van zijn zoon te bekijken. Als je een relatie wilt verbeteren moet hij vooral zo gaan doen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:58 schreef Limez het volgende:
[..]
Niet alleen die junk, hopen dat Travis ook snel dood gaat, of in ieder geval iets minder irritant wordt.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat de echte uitbraak nog komt. Ik had alleen gehoopt dat we mensen in hun alledaagse leven in contact zouden zien komen met de zombies (zoals in al die teasers).quote:Op maandag 21 september 2015 23:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Heb nog steeds t idee dat dit daarvoor nog is.
Er is nog een soort van centrale controle, power is gedeeltelijk beschikaar, zieken worden nog vervoerd.
We zitten nog wel even voordat alles echt omvalt en de TWD periode aanbreekt.
PS: Hoop dat die klotejunk snel dood is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |