Of het is andersom, zo'n terrorist kijkt toch ook gewoon een cartoon met z'n bord op schoot.quote:Op maandag 14 september 2015 19:48 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat als je door 100.000-den uren pop culture heen gaat spitten je uiteindelijk dingen gaat tegen komen die binnen de context van de moderne wereld als profetisch over zullen komen. En zo werkt "toeval" dus het beste. Met veel rauwe data en mensen die overal patronen in willen herkennen.
Ik zou het verdachter vinden als er totaal niks te vinden was zoals dit.
Hey Abdel.. I suddenly feel like we should move the date to 9/11... I'm not sure why but I have a good feeling you know!quote:Op maandag 14 september 2015 19:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of het is andersom, zo'n terrorist kijkt toch ook gewoon een cartoon met z'n bord op schoot.
quote:Op maandag 14 september 2015 19:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey Abdel.. I suddenly feel like we should move the date to 9/11... I'm not sure why but I have a good feeling you know!
Conan o'brien weet er vast meer van.quote:Op maandag 14 september 2015 19:50 schreef Nemephis het volgende:
Dat moet wel een teken zijn, een andere uitleg is er niet. Was dat ook niet uit de tijd dat Bin Laden nog tekenaar was voor de Simpsons?
South Park, de beste serie ooit gemaakt, imoquote:
South park had ook een mooie aflevering na 9/11.quote:Op maandag 14 september 2015 20:03 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
South Park, de beste serie ooit gemaakt, imoGeweldig hoe ze zo spottend met de actualiteit van het wereldnieuws omgaan
Simpsons is ook sterk hoorquote:Op maandag 14 september 2015 20:03 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
South Park, de beste serie ooit gemaakt, imoGeweldig hoe ze zo spottend met de actualiteit van het wereldnieuws omgaan
Wat moet ik in die afbeelding van Nirvana zien?quote:Op maandag 14 september 2015 19:59 schreef Izzy73 het volgende:
Sesamstraat was eerder:
[ afbeelding ]
En het dollarbiljet:
[ afbeelding ]
Terminator 2:
[ afbeelding ]
NIRVANA:
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog véél meer te vinden.
Op het T-Shirt van Kurt staat 911 en het kruisje erboven kan een vliegtuigje voorstellen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat moet ik in die afbeelding van Nirvana zien?![]()
Ow.quote:Op maandag 14 september 2015 20:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Op het T-Shirt van Kurt staat 911 en het kruisje erboven kan een vliegtuigje voorstellen.
De andere 2 bandleden zijn de twin towers en het rode haar van Kurt ertussen is de explosie.
Neequote:Op maandag 14 september 2015 20:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
South park had ook een mooie aflevering na 9/11.
Is het vandaag niet de dag dat het nieuwe seizoen begint?
Mwah, ik vond South Park altijd een stuk beter. Ik vond altijd dat ze leukere, beter uitgewerkte karakters haddenquote:Op maandag 14 september 2015 20:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Simpsons is ook sterk hooral vliegen de nieuwe episodes teveel uit de bocht soms.
quote:Op maandag 14 september 2015 20:36 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
NeeOver 3 dagen pas. Om middernacht, dacht ik
Ik heb bij de The Simpson een beetje een Married with children gevoel.quote:Op maandag 14 september 2015 20:37 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Mwah, ik vond South Park altijd een stuk beter. Ik vond altijd dat ze leukere, beter uitgewerkte karakters hadden
Married with children kan ik vaak ook wel waarderen, op een sentimentele manierquote:Op maandag 14 september 2015 20:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb bij de The Simpson een beetje een Married with children gevoel.
Denk dat heel veel mensen mij nu zullen vervloeken, je mag namelijk niet tegen The Simpson aan schoppen.
Dat is ook het enige dat ik heb met Married with children, het 'nostalgie' idee/effect.quote:Op maandag 14 september 2015 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Married with children kan ik vaak ook wel waarderen, op een sentimentele manier![]()
Southpark heeft hele goede onderwerpen, maar soms stoor ik me aan zinloos taalgebruik /ikbenvolwassengeworden
Deze blijf ik het mooiste vinden, door dat 'coming soon'quote:Op maandag 14 september 2015 20:15 schreef anonymoussie het volgende:
Oké nog eentje.
Johnny Bravo.
April 2001.
[ afbeelding ]
Yep allemaal toevalquote:Op maandag 14 september 2015 21:10 schreef Tingo het volgende:
Dankje voor de plaatjes lads.
De meeste had ik niet gezien (en ook niet gemerkt) - al 'the signs' !
What a coincidence.
Als kinderen een school overhoop schieten is het de schuld van de media en games, want ze zijn erdoor geïnspireerd, maar als terroristen iets doen, is het een complot? Ik begrijp het verschil niet zo goed.quote:Op dinsdag 15 september 2015 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
Als 9/11 een conspiracy was, lijkt het me sterk dat de bedenkers dachten: weet je wat, laten we jaren van tevoren vast wat wazige hits in tekenfilms stoppen.
Ja zeg! Heel vreemd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:57 schreef Copycat het volgende:
Zo vreemd, dat daar landmarks voor werden gekozen.
top 5 landmarks die altijd de sjaak zijn in filmsquote:
Ik verzin het ook niet maar het zit dan weer wat dieper in het grijze gebied van samenzweringen en esoterisch ritualisme blijkbaar. Grote geplande narigheid 'moet' bekend gemaakt worden, of zo. En dan hoeft het dus niet via de officiële kanalen maar als het maar van te voren doorgegeven wordt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:30 schreef Copycat het volgende:
Ja, die samenzweerders die aan de touwtjes trekken, hebben een typisch soort humor. En communicatie.
Ja en mensen die het niet geloven hebben vroeger hun moeder in de kelder opgesloten en ingepakt met ductape. /generalisatiesquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:02 schreef Stompzinnig het volgende:
Veel mensen die in deze dingen geloven hebben ook echt het gevoel dat ze gepest worden. Door de media, door artiesten, door random mensen op straat... Dezelfde mensen die er van overtuigd zijn dat ze enorm gepest worden op school of werk terwijl ze totaal niet anders behandeld worden dan de rest.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar mensen die geloven dat dit soort 'aanwijzingen' bewust in allerlei media gestopt worden denken voor een groot gedeelte dat het treiteren van het volk is. En dat komt vaak ook terug in andere aspecten van het leven, zoals school of werk. Dat is nou eenmaal een bepaalde gedachtegang die consequent voorkomt bij bepaalde mensen. Daar is gewoon gedegen onderzoek naar gedaan (hoewel dat hier natuurlijk niet veel zegt).quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja en mensen die het niet geloven hebben vroeger hun moeder in de kelder opgesloten en ingepakt met ductape. /generalisaties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |