Ja ik bedoel achteraf als - nu het glas er al in zit.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:40 schreef laziness het volgende:
Maar waarom zou dat straks niet meer kunnen? Je zegt achteraf maar er is geen achteraf meer hè, dit is de staat waarin het is
Oh zo achteraf. Sorry ik las het anders.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:43 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel achteraf als - nu het glas er al in zit.
Valt me trouwens op dat je muren er goed uit zien alszijnde behangklaar.
Mooi wit gelukkigquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:46 schreef P4tje het volgende:
Leuk! Ziet er goed uit.
Schakelmateriaal ook de Busch Jaeger SI Reflex? Is het creme of wit?
Veel s6 met klussen/verhuizen!
Dat mag niet vanwege hetzelfde aanzien in de wijk. Idem met de groene tuinhekjes en beukenhaag aan de voorkantquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:49 schreef Frag_adder het volgende:
Dat gaas aan de achterzijde waar de hedra tegenaan moet zeker? Samen met de buren hebben we dat meteen vervangen door een dichte schutting in dezelfde stijl als al tussen onze percelen in zit!
Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat worden
Ah oke, bij ons was het uniform opgeleverd maar mocht het wel aangepast wordenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:55 schreef laziness het volgende:
Dat mag niet vanwege hetzelfde aanzien in de wijk. Idem met de groene tuinhekjes en beukenhaag aan de vo
Wij hebben dat met die buitenomheining ook iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat mag niet vanwege hetzelfde aanzien in de wijk. Idem met de groene tuinhekjes en beukenhaag aan de voorkant
Oeh wat betalen jullie voor dat laten spuiten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:37 schreef laziness het volgende:
We wilden het zelf gaan doen maar hebben net toch maar voor a.s. dinsdag iemand in gehuurd die de bruine beplating op zolder wit gaat spuiten. Dan is het in een ochtendje en 2 lagen dekkend en het hoge trapgat naar de nok is meteen meegenomen.
Daarna kunnen we de laminaatvloer leggen en we willen wat luiken in de schotten maken zodat je wat makkelijker kan opbergen er achter.
A.s. woensdag komen ze de vloer egaliseren en de week er na gaan ze met de badkamer aan de slag. Daarna de wanden spuiten en de vloer leggen. We hebben besloten toch meteen maar ook de plinten aan te laten brengen.
Als de vloer ligt kunnen we zelf verder aan de slag dus het is nog vrij rustig met klussen op het moment
Zie dmquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeh wat betalen jullie voor dat laten spuiten?
dat hadden wij ook, vreselijk die klimop. We overwegen er een schutting tegenaan te zetten. De beukenhaag waren ze te laat mee, we hadden al buxus geplant.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat mag niet vanwege hetzelfde aanzien in de wijk. Idem met de groene tuinhekjes en beukenhaag aan de voorkant
Ik weet niet hoe goed dat groeit deze tijd van het jaar maar als ik nog in de inkijk zit als ik buiten wil zijn dan mik er ook iets voor denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat hadden wij ook, vreselijk die klimop. We overwegen er een schutting tegenaan te zetten. De beukenhaag waren ze te laat mee, we hadden al buxus geplant.
Wij hebben ook hedera aan de voorkant geloof ik en dat groeide best rap. Je moet er wel een beetje lief voor zijn. In de zomer zo af en toe water geven en als je dr strak tegels over heen mikt sterft het afquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:09 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed dat groeit deze tijd van het jaar maar als ik nog in de inkijk zit als ik buiten wil zijn dan mik er ook iets voor denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |