dat had ik ookquote:Op maandag 14 september 2015 19:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bij elk persoon waar ik langs loop denk ik hoe hij seks heeft
soms zijn dat best rare ideeën
ik deel ze dan ook inquote:Op maandag 14 september 2015 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan. Hield het nog geen twee minuten vol. Te raar.
Heb er wel eens aan gedacht, maar vond het vrij onsmakelijk.quote:Op maandag 14 september 2015 19:19 schreef Tjacka het volgende:
ik gok niet dat jullie dat ook hebben
doe er wat aanquote:Op maandag 14 september 2015 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben seksueel gefrustreerd denk ik
Grappig wel. Meestal als ik een seksgezicht voor me zie dan ben ik al klaar (en niet op de goede manierquote:Op maandag 14 september 2015 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik deel ze dan ook in
wie er dominant zou zijn en wie juist niet
dat soort dingen
Dat is ook niet handig... Kapot suggereert dat je er de volgende keer geen gebruik meer van kunt maken.quote:Op maandag 14 september 2015 19:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
alleen bij lekkere meisje denk ik wel is hoe ik die hele kringspier kapot zou neuken
altijd 1x goed neuken dan weggooien dan volgendequote:Op maandag 14 september 2015 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig... Kapot suggereerd dat je er de volgende keer geen gebruik meer van kunt maken.
Suggereert wellicht ook verkrachting.quote:Op maandag 14 september 2015 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig... Kapot suggereerd dat je er de volgende keer geen gebruik meer van kunt maken.
fantaseren betekent niet dat ik het doequote:Op maandag 14 september 2015 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Suggereert wellicht ook verkrachting.
ik snap niet dat je zo onrespectvol vrouwen kan behandelenquote:Op maandag 14 september 2015 19:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
altijd 1x goed neuken dan weggooien dan volgende
komt van zelf als je grote pik hebtquote:Op maandag 14 september 2015 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap niet dat je zo onrespectvol vrouwen kan behandelen
dan ligt daar het probleem inderdaadquote:Op maandag 14 september 2015 19:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
komt van zelf als je grote pik hebt
wat moet ik mij voorstellen bij een seksgezichtquote:Op maandag 14 september 2015 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig wel. Meestal als ik een seksgezicht voor me zie dan ben ik al klaar (en niet op de goede manier)
quote:Op maandag 14 september 2015 19:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat moet ik mij voorstellen bij een seksgezicht
Zoiets ja.quote:
Hahaquote:Op maandag 14 september 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk nooit aan seks als ik op straat loop
ik ook niet echtquote:Op maandag 14 september 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk nooit aan seks als ik op straat loop
Minder wiet OFquote:Op maandag 14 september 2015 19:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ook niet echt
denk meer dat ze mij gaan beroven en let op de polisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |