Net nog twee bakjes opgegetenquote:Op maandag 14 september 2015 17:49 schreef MrSalazar het volgende:
Ik wil die shit nou ook wel. Geen zin om te koken.
Vreemde vind ik dat dit kleine kutbakje dat ook nog eens niet geweldig smaakt 2 euro nog wat bij de supermarkt is. En de carbonara variant de helft?quote:Op maandag 14 september 2015 17:14 schreef Jano9 het volgende:
Good Pasta is zo lekker. 1 bekertje heet water is genoeg om te genieten van je heerlijke pasta. Maar tot mijn schrik zie ik dat ze Good Pasta niet in de kantine verkopen.
Klacht: beperkte beschikbaarheid van Good Pasta
Anti-klacht:
[ afbeelding ]
Mensen die te beperkt zijn om zelf te kokenquote:
Kant en klare varianten van een pasta waar je rauwe eieren maar half in laat stollen, dat moet een grap zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 01:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vreemde vind ik dat dit kleine kutbakje dat ook nog eens niet geweldig smaakt 2 euro nog wat bij de supermarkt is. En de carbonara variant de helft?
Heb je 4-5 pakjes noodles voor die nog beter smaken ook.
Ideaal om mee te nemen naar collegequote:Op dinsdag 15 september 2015 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
Daar lust TS zo te zien wel pap van
[..]
Mensen die te beperkt zijn om zelf te koken
Niet snappen dat het enige fatsoenlijke voer tijdens colleges een Kapsalon isquote:Op woensdag 16 september 2015 13:28 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ideaal om mee te nemen naar college
zo'n bakje chemicaliën heeft natuurlijk niks met echte recept te maken.. ze gooien er gewoon wat spek, kaas en ei (smaak) in, in poedervorm...quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kant en klare varianten van een pasta waar je rauwe eieren maar half in laat stollen, dat moet een grap zijn.
Ja ongeveer hetzelfde ideequote:Op woensdag 16 september 2015 13:31 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Nog nooit eerder gezien. Zelfde idee als de bamisoepjes?
Deze?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:07 schreef Thezappa het volgende:
ik eet altijd bami uit blik , goed spul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 16:37 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Deze?yupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |