Niets dusquote:Op donderdag 24 september 2015 17:39 schreef Copycat het volgende:
Zei hij ook nog iets wat relevant zou kunnen zijn voor dit doomtopic?
Dood gaan we niet. Maar er word hard aan gewerkt achter de schermenquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:14 schreef Roland_Deschain het volgende:
Inmiddels is het 25 september en de poep heeft de ventilator nog niet geraakt.![]()
Wat is de volgende datum die ik kan noteren als de dag dat we allemaal dooooooood gaan?
Ja,waarschijnlijk - meer bullshit van NASA.quote:Op zondag 27 september 2015 12:39 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
De shit komt eraan:
NWS / [BREAKING] NASA: Groot nieuws over Mars, live-uitzending maandag 17:30
Helemaal eens. Mag ik vragen waar jij vandaan komt?quote:Op zondag 27 september 2015 13:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja,waarschijnlijk - meer bullshit van NASA.
Sommige mensen zullen 't gewoon eten.
Nog steeds niet omhoog gekeken en het ISS voorbij zien komen?quote:Op zondag 27 september 2015 13:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja,waarschijnlijk - meer bullshit van NASA.
Sommige mensen zullen 't gewoon eten.
Nee nog niet,ik zal je laten weten wanner ik ga dat doen.quote:Op zondag 27 september 2015 13:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog steeds niet omhoog gekeken en het ISS voorbij zien komen?
We gaan natuurlijk gewoon verder met Oktober.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:14 schreef Roland_Deschain het volgende:
Inmiddels is het 25 september en de poep heeft de ventilator nog niet geraakt.![]()
Wat is de volgende datum die ik kan noteren als de dag dat we allemaal dooooooood gaan?
Engeland.quote:Op zondag 27 september 2015 13:43 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Helemaal eens. Mag ik vragen waar jij vandaan komt?
Nice. En ja, volgens manlief welquote:Op zondag 27 september 2015 14:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Engeland.
Is Klapmuts 'n echte Hollandse naam?
Ik heb de woord klapmuts gekeken. Its a seal. ik dacht echt dat 't 'n soort winter hoedje was.quote:Op zondag 27 september 2015 14:20 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Nice. En ja, volgens manlief wel.
Klapmutsquote:Op zondag 27 september 2015 14:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb de woord klapmuts gekeken. Its a seal. ik dacht echt dat 't 'n soort winter hoedje was.
Ja hallo - ik weet wat 't nu is.Ik dacht Elvira 'n verzamelaar of fan van winterhoedjes was....of het dragen van zulke winterhoedjes gaat heel lang terug in 'r familie geschiedenis en daarom heeft ze Klapmuts als tweede naam of zo. Weet ik veel.quote:Op zondag 27 september 2015 15:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klapmuts
http://www.wnf.nl/nl/bibl(...).details&dierid=1202
Ok rustig maar, ik vind het een leuk beest. Ik kende het woord verder ook niet.quote:Op zondag 27 september 2015 15:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hallo - ik weet wat 't nu is.Ik dacht Elvira 'n verzamelaar of fan van winterhoedjes was....of het dragen van zulke winterhoedjes gaat heel lang terug in 'r familie geschiedenis en daarom heeft ze Klapmuts als tweede naam of zo. Weet ik veel.
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/NL/EN/muts
Aha!(wat 'n muts zeg!)Dankje. zie je wel - dus misschien Elvira hoedjes voor mannen draagt. Niks verkeerd mee - was 't niet Marlene Dietrich die ook 'n fan van hoedjes voor mannen was?quote:Op zondag 27 september 2015 15:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ok rustig maar, ik vind het een leuk beest. Ik kende het woord verder ook niet.
Je zat er niet ver vandaan hoor, muts is voor op je hoofd in de winter, ik kwam dit tegen in oud-woordenboek Tilburgs
klapmuts
zelfstandig naamwoord.
slaapmuts
MP gez. Et klinkt nèt òf dègge meej en klapmuts óp enen houteren dörpel slaot.
Mandos - Brabantse spreekwoorden (2003) - meej en klapmuts óp enen houteren dörpel slaot - et klinkt asóf ... (Daamen - Handschrift 1916) - spreekwoordelijke vergelijking: het klinkt slecht.
WNT KLAPMUTS - naam v.e. hoofddeksel voor mannen; overdrachtelijk: iemand met een klapmuts
Wel 'n grappige naam ook.quote:Op zondag 27 september 2015 16:06 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Haha, discussie over een fictieve naam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |