Goedquote:Op maandag 14 september 2015 15:36 schreef LuDann het volgende:
Jouw baby is ook een stuk zwaarder dan de mijne geloof ik, hoewel ze maar een paar dagen schelen. Hoe gaat het verder met haar, lacht ze al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, nogal offtopic gezeur , ik weet het.
Ik ben net thuis na college, kan niet wachten tot mijn man Wolk vanuit zijn werk ophaalt. Ze heeft vanochtend een paar keer naar me gelachen tijdens het luier verschonen toen ik op haar buik blies, en vooral veel naar haar vader toen ze nog even lagen te keten op bed. Ik wil er meer van zien.![]()
Ah, wat tof, dat alerte is zo leuk! Jullie slapen meer dan wij volgens mij.quote:Op maandag 14 september 2015 15:50 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Goedze slaapt redelijk vaak, dus wij ook. En als ze wakker is kijkt ze heel alert rond naar alles wat gebeurt. Ze is ook heel sterk, kop omhoog en rondkijken!
Lachen doet ze wel al, maar niet helemaal op de juiste momenten (soms lacht ze eerst en gaat meteen daarna huilen). Dus de beweging heeft ze door, maar de betekenis ervan nog niet helemaal.
En ze kan na het drinken zo'n enorm verzadigde tevreden kop trekken, met overal melk op dr gezicht en dan zo gelukzalig zuchten
Heb je het kostuum voor L. al klaarliggen?quote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Krisvc het volgende:
Wij gaan een weekendje weg (dagje naar de Elf Fantasy Fair) met de baby. Wie heeft de gouden tip om niet te vergeten? Heb nog geen idee wat er in het huisje aanwezig is, vrienden van man hebben geboekt. Campingbedje gaat mee, aankleedkussen. Badderen doen we niet, ze gaat denk ik mee onder de douche. Kleertjes, luiers, doekjes, olie, sudo, speeltjes, wandelwagen, maxi cosi, hydrofielen, spuugdoekjes. De hele standaard mikmak.
Oh Elfia! ik ben vlak voor de bevalling nog naar Castlefest geweest, dus we slaan de Elf even over.quote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Krisvc het volgende:
Lachjes![]()
Wij gaan een weekendje weg (dagje naar de Elf Fantasy Fair) met de baby. Wie heeft de gouden tip om niet te vergeten? Heb nog geen idee wat er in het huisje aanwezig is, vrienden van man hebben geboekt. Campingbedje gaat mee, aankleedkussen. Badderen doen we niet, ze gaat denk ik mee onder de douche. Kleertjes, luiers, doekjes, olie, sudo, speeltjes, wandelwagen, maxi cosi, hydrofielen, spuugdoekjes. De hele standaard mikmak.
quote:Op maandag 14 september 2015 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
LuDann, wat een rare situatie. Ben je het gesprek met (een van) je docenten al aangegaan?
Heerlijk, die berichten over kindjes die net hun hoofdje kunnen optillen en zo.. Wat voelt dat hier allemaal al ontzéttend lang geleden.
Ik zie N. ook letterlijk uit haar pakjes groeien... ze had vorige week een pakje maat 56 aan dat goed zat, en nu heeft ze datzelfde pakje weer aan en is het (bijna) te klein. Mn baby!!!quote:Op maandag 14 september 2015 16:56 schreef Minarosa het volgende:
En hij is ruim elf weken en heeft een pakje maat 68 aan dat niet eens te groot is. Leuk dat 'ie gezond is en goed groeit maar stop de tijd!
quote:Op maandag 14 september 2015 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
De kleertjes die I op die blije vejaardagsfoto van gisteren droeg zijn maat 62, maar ik vind ze zo leuk dat ik hem er nog steeds inprop..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Op de buik liggen vindt Wolk juist helemaal niet leuk. Ze gaat er hevig van spartelen enzo, vandaar het omrollen ook gisteren.quote:Op maandag 14 september 2015 15:55 schreef SaskiaR het volgende:
Dat vindt N. ook leuk, op de buik liggen. Dan maakt ze ook van die kruipbewegingen, maar ik denk dat dat nog de loopreflex is, niet echt kruipen (hoewel ze natuurlijk hoogebegaafd is enzo)
Wat leuk, veel plezier! Ik heb geen tips verder, jullie klinken aardig compleet.quote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Krisvc het volgende:
Lachjes![]()
Mijnes kijkt tegenwoordig heel ondeugend terwijl ze aan het lachen is en me aankijkt met een tepel nog half in haar mond. Ik moet iedere keer hardop lachen.
LuDann, ik begrijp er niks van, die opleiding bij jou.Snel je verdriet en pissigheid wegknuffelen met Wolk.
Tja, wegpesten... Ik geloof niet dat het persoonlijk is. Dat kan ik me gewoonweg niet voorstellen en er is ook niets voorgevallen wat dat zou uitlokken. Ik denk dat het vooral de cultuur van de opleiding is. Heel strikt, geen uitzonderingen. Iedereen heeft er een PhD en heeft daar keihard voor gewerkt. Alle studenten zijn geselecteerd op basis van de ''uitblinkfactor'', hoge cijfers, bijzondere activiteiten, dat soort dingen. Als je niet aan de hoge eisen kunt voldoen dan verdien je het diploma niet, zoiets misschien?quote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef kazy het volgende:
@IMA: Ooooh jullie zijn nog wel even zoet dus met het huis, dan is het goed![]()
@LuDann: ik word gewoon plaatsvervangend boos als ik dat allemaal lees. Lijkt wel een potje wegpesten daar.. Ik snap niet dat ze zo moeilijk doen. Je doet je best, je bent aanwezig, betaalt collegegeld.. Waarom dan iemand zo 'tegenwerken'.
@buikliggen: ik vergeet dat te vaak.. Als ik er aan denk, heeft ze meestal net gegeten. Uit ervaring weet ik inmiddels dat buikliggen met een volle buik niet zo'n goeie combi is![]()
Wel houdt ze haar hoofd goed omhoog als ze op haar buik ligt. De laatste keer volgde ze ook echt het speeltje van links naar rechts.
Ik ben nu wel buiten mijn studieadviseur om gaan mailen om te kijken of ik die situatie van het kolven kan verbeteren (en als ze daar niet in mee willen werken heb ik via de DM van iemand een goede tip gekregen: melkpunt.nl, die kunnen bemiddelen in dit soort situaties).quote:Op maandag 14 september 2015 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
LuDann, wat een rare situatie. Ben je het gesprek met (een van) je docenten al aangegaan?
Heerlijk, die berichten over kindjes die net hun hoofdje kunnen optillen en zo.. Wat voelt dat hier allemaal al ontzéttend lang geleden.
quote:Op maandag 14 september 2015 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
I bleef erin van het lachen...Aw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vergeet je baby nietquote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Krisvc het volgende:
Je geeft BV toch? Vergeet je tiet niet dan!quote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Krisvc het volgende:
Lachjes![]()
Mijnes kijkt tegenwoordig heel ondeugend terwijl ze aan het lachen is en me aankijkt met een tepel nog half in haar mond. Ik moet iedere keer hardop lachen.
LuDann, ik begrijp er niks van, die opleiding bij jou.Snel je verdriet en pissigheid wegknuffelen met Wolk.
Het gaat op zich wel goed. Merk alleen wel dat ik nu ik alleen ben wel wat onzekerder ben. Normaal heb ik iemand tegen wie ik dat vertel en nu ben ik alleen.quote:Op maandag 14 september 2015 19:36 schreef SaskiaR het volgende:
Welkom! Hoe gaat het tot nu toe zonder je man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2015 20:27 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh dadwat is I ook Al groot aan het worden. Logisch, maar toch
heerlijk als ze zo vrolijk zijn.
Ludann het word je niet makkelijk gemaaktveel slechte verhalen van studerende moeders gehoord overigens, zijn maar weinig scholen die daar écht rekening mee houden..
En welkom joycie! Heb niet heel je verhaal meegekregen in Z&G, maar fijn dat ze het zo goed doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom Joycie! Ik hoop dat je snel over kan op minder voedingen.
En ik neem m'n baby, m'n tiet en de vitamines mee.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
Ja, ik heb gisteren yoghurt en kwark gegeten. Oeps.quote:
Ludann het word je niet makkelijk gemaaktveel slechte verhalen van studerende moeders gehoord overigens, zijn maar weinig scholen die daar écht rekening mee houden..
En welkom joycie! Heb niet heel je verhaal meegekregen in Z&G, maar fijn dat ze het zo goed doet
He wat stom! Snap best dat dat zo voetlt😑!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het kort mijn verhaal. E. is geboren met een termijn van 35+1. Zelf ben ik vanaf 31+3 opgenomen geweest met hoge bloeddrukken en zwangerschapsvergiftiging.
Door mijn bloeddruk liep E. al snel in de zwangerschap wat achter qua groei uiteindelijk zat se op p10) en heeft ze het niet heel makkelijk gehad in de buik.
Ben ingeleid en na 2x een ballonnetje en een pittige bevalling kwam mijn meisje ter wereld met een apgarscore van 9 en 10. Heeft alleen moeite gehad met haar temperatuur en de voedingen, de dag voor ze naar huis ging hebben ze haar sonde eruit gehaald.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Hoe gaat het met jou en studeren? Loop je ook tegen dingen aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn studieadviseur was juist aan het jubelen hoe tof het is, hoe fantastisch mijn kind eruit ziet en wat een verstandig besluit het was om er nu alvast aan te beginnen (want meer vrije tijd! "Zoveel vrij krijg je niet meer als je werkt")![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, /off-topicmet baby gaat het goed. Vanochtend rolde ze me zo van de commode af, schrik van mijn leven en ben direct 10 jaar ouder.
zag er doodeng uit, maar geloof dat ik harder huilde dan zij
![]()
Mijn begeleider is heel tofquote:Op maandag 14 september 2015 20:47 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en studeren? Loop je ook tegen dingen aan?
Mijn studieadviseur was juist aan het jubelen hoe tof het is, hoe fantastisch mijn kind eruit ziet en wat een verstandig besluit het was om er nu alvast aan te beginnen (want meer vrije tijd! "Zoveel vrij krijg je niet meer als je werkt")![]()
Wat fijn, zo'n studie-adviseur.quote:Op maandag 14 september 2015 20:47 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en studeren? Loop je ook tegen dingen aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier alles ok, volop in de 'nee, afblijven'-faseMy patience serves me well
(vrouwtje ongeduld dus) En aan het inpakken voor Boedapest, maar uk spookt vanavond (en J is aan het werk).
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Wat een achterlijk gedrag van die kleuterdirectie. Ook echt als kleine pesterijtjes en je het zo moeilijk mogelijk maken. Ik zou mijn borsten dan gewoon in het lokaal op het bureau knallen en daar gaan kolvenquote:Op zondag 13 september 2015 17:58 schreef LuDann het volgende:
Ik probeer een beetje te studeren terwijl mijn man op Wolk let maar ik kan me niet goed concentreren.
Ik ben erachter gekomen dat de beslissing dat ik dit jaar eigenlijk niet welkom ben bij mijn studie, genomen is door de directie en niet door de examencommissie. De directie, dat zijn mijn docenten. En nu voel ik me zo zelfbewust en onwelkom daar.
Puntje bij paaltje blijkt ook dat ik geen toegang krijg tot de mooie nieuwe kolfruimtes. Die zijn voor de medewerkers en niet voor studenten. Er is een kolfruimte in een ouder gebouw waar ik heen mag, maar om daar te komen zou ik een kwartier onderweg zijn en mijn pauze is maar 15-20 minuten. In die tijd moet ik dus maar kijken wat ik op de wc voor elkaar krijg. De laatste 2 keer was de schoonmaker met de wc's bezig net toen ik pauze had, dus toen had ik maar 10 minuten.
Al met al voelt het allemaal redelijk blegh. Ik weet dat het mijn eigen keuze was, zwanger worden enzo. Maar ik had toch gehoopt dat dit allemaal wat soepeler zou kunnen.
Of misschien vat ik het allemaal wat zwaar op nu. Ik heb zin om een potje te janken in ieder geval.
quote:Op zondag 13 september 2015 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben vanochtend foto's gemaakt voor op de uitnodiging voor I's eerste verjaardag. Dit wordt 'm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
dat gaat me een feestje worden!dat is zodat hij papa's stem meer hoort en papa erbij te betrekken.quote:Op zondag 13 september 2015 11:16 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Voorlezen heeft toch pas vanaf een maand of 3 effect? Dat stond iig in de folder van de bieb. Of is dit om een ritme/ritueel te krijgen?Nou dit!quote:Op zondag 13 september 2015 19:12 schreef Zoë23 het volgende:
LuDann
Mensen zouden juist bewondering voor je moeten hebben! Vind het zo knap van je dat je je studie oppakt. Wat rot dat je zo tegengewerkt wordt.wat fijn!quote:Op zondag 13 september 2015 21:54 schreef Skoap het volgende:
Pffff ik lees alles braaf, maar mijn geheugen is sinds mijn ziekenhuisopname echt een zeef...
Hier gaat het goed...
Finn is nu al op zijn geboortegewicht dat was een leuke verrassing vanmorgen!
Kolven gaat goed en vanaf morgen gaan we ook actief oefenen met aanhappen. Ik wilde eerst dat hij zijn kostbare energie gebruikte om te groeien.Wat naar! Je meisje zo ziek!quote:Op maandag 14 september 2015 00:13 schreef faptist het volgende:
Jullie lezen het al.. Gaat gewoon ronduit kut hier. Ik haat het dat ik morgen moet werken. Wil bij haar blijven en voor haar zorgen. M'n arme meisje.![]()
Het liefst ga ik even langs de huisarts dus hoop dat ik morgen terecht kan. -wat heel moeilijk wordt ivm werktijden.
quote:Op maandag 14 september 2015 19:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Hallo allemaal!
Nu ik toch echt afscheid genomen heb ik Z&G, en E. morgen alweer 3 weekjes oud is. Lijkt het me een mooi moment om hier een langzaam te komen meelezen en meeschrijven.
E. is vorige week woensdag mee naar huis gekomen na 2 weekjes ziekenhuis en sindsdien groeit ze als kool. Ontslagen met 2065 gram en vanmorgen op de weegschaal 2365 gram! Ze krijgt afgekolfde borstvoeding met BMF, pokon zoals de kinderarts het noemt. Uiteindelijk wel het doel om haar aan de borst te krijgen maar in het zkh het advies gekregen om hier nog even mee te wachten en voor nu af en toe de borst aan te bieden met behulp van een tepelhoedje.
Vanmorgen is mijn vriend weer gaan werken. Dus is het dagelijkse leven weer begonnen. L. is vrachtwagenchauffeur en werkt routes van 2 dagen dus ben elke week 2 keer 2 dagen/nachten alleen.
Vandaag mogen we gaan proberen om van 8x50-55ml naar 7x60-65ml te gaan. En E. helpt al goed mee want ze ligt al bijna 3 uur te slapen. Dus moet haar straks nog wakker maken voor de voeding![]()
Hopelijk gunt ze me af en toe een beetje te tijd om hier mee te lezenWat fijn om te lezen dat ze zo goed groeit!
Gaat het met jou ook goed?
quote:Op maandag 14 september 2015 20:55 schreef krijgerrtje het volgende:
Stom van het huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, /off-topicmet baby gaat het goed. Vanochtend rolde ze me zo van de commode af, schrik van mijn leven en ben direct 10 jaar ouder.
zag er doodeng uit, maar geloof dat ik harder huilde dan zij
![]()
Zo pats boem op de grond? O.o Man wat moeten jullie geschrokken zijn!
[ Bericht 0% gewijzigd door Stippelrientje op 14-09-2015 22:10:55 ]Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joycie, vrachtwagenchauffeurboks! En je word vanzelf zekerder in je kunnen.
JM, zo komt je nickname toch nog tot z'n recht bij L.. Of word het dan PolitieagenteMariska.
Waarschijnlijk poging fles minderen mislukt. Mevrouw kwam ondanks de fles van 60ml gewoon weer na 3 uur. Proberen te rekken maar om 3.20 toch maar opgegeven. Toch maar weer 60-65 gegeven in de hoop dat ze nu wel iets langer slaapt..quote:Op dinsdag 15 september 2015 02:45 schreef JufMariska het volgende:
2.40u luierlekkage![]()
Altijd als je wekker al om 6.00 staat he
![]()
Gewoon geven hoor. Ze heeft genoeg in te halen dus laat maar lekker drinken. En inderdaad, borstvoeding mag onbeperkt. Als je de flesjes maar niet te groot maakt per keer, zodat het maagje niet teveel oprekt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 04:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk poging fles minderen mislukt. Mevrouw kwam ondanks de fles van 60ml gewoon weer na 3 uur. Proberen te rekken maar om 3.20 toch maar opgegeven. Toch maar weer 60-65 gegeven in de hoop dat ze nu wel iets langer slaapt..
Hoe doe ik dat nu als ze straks toch op 8 flessen van 60-65 komt in plaats van 7. Want dat is dan dus "teveel"..
Nou ik ga een poging doen om nu iets langer al anderhalf uur te slapen. Anders wordt het morgen een lange dag voor L thuis is.
Bv mag wel onbeperkt, maar weer niet als het gekolfd is dacht ik, ging er met name om dat de baby aan de borst zélf regelt hoeveel zij binnen krijgt en aan de fles niet?quote:Op dinsdag 15 september 2015 04:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk poging fles minderen mislukt. Mevrouw kwam ondanks de fles van 60ml gewoon weer na 3 uur. Proberen te rekken maar om 3.20 toch maar opgegeven. Toch maar weer 60-65 gegeven in de hoop dat ze nu wel iets langer slaapt..
Hoe doe ik dat nu als ze straks toch op 8 flessen van 60-65 komt in plaats van 7. Want dat is dan dus "teveel"..
Nou ik ga een poging doen om nu iets langer al anderhalf uur te slapen. Anders wordt het morgen een lange dag voor L thuis is.
Ja afgekolfdquote:Op dinsdag 15 september 2015 05:05 schreef -ik86- het volgende:
Je geeft borstvoeding toch Joyce? Dan kun je niet teveel geven.
Hier lekker optijd wakker. De wekker gaat over een half uurtje maar meneer had om 4.15uur honger en ik kon daarna niet meer slapen want straks val ik te diep in slaap en wordt ik niet wakker van de wekker ofzo. Wordt een lange dag zo.
175*(gewicht in kilo's)/(aantal voedingen).quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:10 schreef Hilmo het volgende:
Bij bv was toch zo'n rekensom met gewicht en hoevaak drinken dat je dat kan uitrekenen. Wij zaten al vroeg, met een paar maanden op flessen van 150 ml per voedingen bij half jaar oud ofzo, op 200 ml per voeding. Maar ja, zware baby en veel melk
![]()
![]()
Weinig te vertellen eigenlijk. Nou ja, de ontwikkeling gaat zo ontzettend snelracen achter de doos op wielen, druk kletsen, overal aanzitten wat niet mag, blokjes in de vormenstoof doen.
Pakken kunstvoeding zeggen 150quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
175*(gewicht in kilo's)/(aantal voedingen).
Voorbeeld: Wolk is nu 4.4 kilo. 175*4.4/7 = 110 cc.
Er is niets te veel als het borstvoeding in de fles is. Ik zou alleen geen volle 60 cc dan geven en ook een beetje aankijken hoe ze het de komende tijd doet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 04:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
pfffieuw lang leve de mama-reflexen!quote:Op maandag 14 september 2015 22:26 schreef krijgerrtje het volgende:
Ja, NTS, daarom vind ik het zo oneerlijk ook! Zij hadden sowieso een streepje voor als ze het wisten van ons bod. Maar goed, misschien ben ik niet hard genoeg hiervoormorgen eens bellen voor een nieuwbouw project
Ja, ze viel zo op de grondword er weer verdrietig van als ik er aan denk. Ik stond er gewoon naast, ze rolde zich om; wilde gaan zitten waar het verschoningskussen ophield en viel zo achterover.. Mid val heb ik nog geprobeerd haar vast te grijpen waardoor ze nog draaide en niet direct op haar hoofd viel gelukkig. Niks aan over gehouden, geen bult, geen pijn, eigenlijk vooral schrik.
Van de kinderarts hebben we 175 te horen gekregen (ik heb het over borstvoeding, niet over kunstvoeding). En dat was dan het minimum in ons geval. Meer mag altijd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:42 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Pakken kunstvoeding zeggen 150
F. drinkt hier 6*(90/3), soms 7 flessen, maar dan gaan er vaak 1 of 2 niet helemaal op. Eigenlijk iets te veel voor z'n gewicht, maar hij heeft idd nog wat in te halen. Ik zal straks even aan de kinderarts (moeten we toch naar toe) vragen hoe en wat, want als ik zou geven waar hij om vraagt zitten we binnen een paar weken op veel te veel denk ik
Anders zelf lospeuteren!quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:12 schreef SaskiaR het volgende:
Oef Stippel! Ik heb ook zoveel respect voor mensen die dat dagelijks hebben!
N. had vannacht behoorlijk last van krampjes (6 weken, dan hoort dat blijkbaar zo...). Ze doet echt dr best om te slapen, na het drinken valt ze in slaap, en dan een kwartier later zie je dr kijken 'oh nee he, ik sliep net zo lekker... weeeeeeee'.Dus elk uur wakker ipv elke 3 uur, dus nu zijn we allemaal wat moeier dan normaal.
Straks nacontrole in het zkh, hopelijk kunnen ze dat irritante hechtdraadje weghalen dat in mn hoela prikt
Oef Stippel, wat zwaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:01 schreef Stippelrientje het volgende:
/egopost
twee pittige dagen achter de rug.
Zondag was onverwachts veel te veel impulsen (ondanks dat ik met de draagdoek al een hoop ellende had gefilterd voor hem) voor onze wurm die hij bij thuiskomst (17:00) fijn aan het verwerken ging. HYSTERISCH janken aan een stuk door en niet stil te krijgen. Resulteerde in wanhopige blikken bij papa, blaren op de voeten bij mij (van de vele kilometers lopen met de wagenbak als ik ook maar stil stond werd hij gelijk weer onrustig en schreeuwlelijk) . Km of 6 gelopen op ongemakkelijke schoenen. Draagdoek had ik ook wel bij, maar als ik hem daar eruit haal is hij gelijk weer wakker en in de bak blijft hij doorslapen. Behalve zondag dus![]()
Kwamen we thuis, moest ik de horde nemen van de schilderssteiger voor de deur, waardoor hij wakker werd en ik weer rechts om keer kon maken voor nog eens een km of 4. Kreeg hij natuurlijk onderweg honger. Zat ik dan ver van huis dus dan maar een tentje bouwen van dekentjes en mijn vest om hem windvrij en warm wild te kunnen voeden. Komen er allemaal stelletjes langsgelopen met wagenbakken en jankende verse baby's. Blikken over en weer van "Jij ook succes!"![]()
Hup wurm weer in de bak en naar huis gelopen. Ik was zo stuk, kon niet meer denken en kon thuis mijn tranen niet meer bedwingen (waar mijn meneer zich weer lam van schrok). "Ik ben zo f*cking moehoehoeboehoehoe!![]()
en ik kan niet meer dehehenkeuheuh
![]()
en ik vind het zo verdrie*snik*tig voor hem!"
![]()
Thuis de wagenbak maar rondjes door de kamer gelopen en het zo donker mogelijk gemaakt. Dat werkte nog het allerbesteen na een half uurtje uitgeput slapen kon ik hem bij zijn eerste bewegingen goed aanleggen. Hij heeft een uur liggen lurken en tutten. Ik durfde niet meer te bewegen
Het was toen ondertussen ongeveer 22:00. In bed kunnen leggen en toen is hij aan de nacht gestart.
Pffffffffffffieuw.. respect voor diegene die dat dagelijks heeft. Ik trek dat echt zo niet als het eens in de zoveel tijd zo voor komt. Maar ik geloof dat de rust weer is wedergekeerd![]()
Als hij slaapt is hij zo lief![]()
Uhmmmm... dat laat ik aan een professional overquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:15 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Anders zelf lospeuteren!
Krampjes zijn ruk. Wurm poept tegenwoordig bijna elke dag een kakkiepakkie en kijkt dan zo opgelucht en rozig
Ik vind jasjes bij liggende baby's ondingen, ik gebruikte vestjes of zo'n fleecepak. Vooral die laatste; ideaal! Ook voor in de draagzak trouwensquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:54 schreef Minarosa het volgende:
Hebben jullie een jasje voor je baby? Nu het kouder wordt ligt hij in zijn pakje in een dikke voetenzak in de kinderwagen, maar als het echt koud wordt lijkt me dat niet meer genoeg. Ligt zo'n jasje wel lekker of hoe doen jullie dat? En in de draagzak?
bijna geen speelgoed geeft niets als ze veel buiten activiteiten doen of zo, maar dan moet daar wel een leuke balans zijn. Niet dat ze voor de tv worden geplempt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:51 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik hen thuis 2 vrolijke snotbaby's. L had vrijdag wat koorts en N zondag. Maar wel super vrolijk. Soms komt er snot uit hun neus als 1 van hen niest. Zo schattig. Verder gaat alles zijn gangetje. Ze zijn donderdag gewoon al een half jaar. Eerste hapjes staan al in de diepvries te wachten.
Verder de knoop doorgehakt. Ze gaan naar een gastouder als ik weer ga werken. Ze woont bij ons in de straat. Dat is helemaal ideaal! Heeft zelf ook op een kinderdagverblijf gewerkt, heeft goede bedden en een speelgoedkamer (zit gelijk aan de woonkamer vast) voor de kinderen. We hadden ook een gesprek gehad met een gastouder waar ze in campingbedjes moesten slapen en waar bijna geen speelgoed was.
Dat is waar. Ze ging ook wel vaak met de kindjes naar buiten, maar dat doet de gastouder voor wie we gekozen hebben ook gelukkig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:54 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
bijna geen speelgoed geeft niets als ze veel buiten activiteiten doen of zo, maar dan moet daar wel een leuke balans zijn. Niet dat ze voor de tv worden geplempt.
Fijn dat je zo lekker dichtbij een toffe GO hebt gevonden!
Half jaar al gewoon! wat gaat dat hard!
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:17 schreef Mineola het volgende:
Ik heb wel een jasje, maar ook van die pakken. In de kinderwagen en in maxicosi zie ik wel t voordeel van een jasje, hij ligt toch met de onderste helft onder de dekentjes of in de wallaboo.
In de drager is een pak handiger, dan vind ik jasjes idd niks.
Edit: met jasje bedoel ik een zacht jasje met drukknopen en een capuchon, geen echte winterjas. Die vind ik pas nuttig voor verticale kinderen. Zoiets dus:
[ afbeelding ]
De voetenzak die wij bij de wandelwagen kregen is idd alleen voor het zitgedeelte. Maar er worden ook voetenzakken verkocht voor in de maxicosi, en die passen precies ook in de wagenbak. Zoiets bedoel ik: http://www.wallaboo.nl/voetenzak-0-12-mnd-grey.html?color=Greyquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:34 schreef FlyingFish het volgende:
Ik dacht dat een voetenzak alleen voor het zit-deel was, niet voor in de reiswieg? Zo zag het er iig uit...
Hier gebruiken we warme vesten als soort van jas en een dekentje. voor in de draagdoek of tula ipv het dekentje warme slofjes
Zoiets idd!quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
De Cosi Sleep? http://www.bol.com/nl/p/c(...)je/9200000035527009/
Wij hadden/hebben deze voetenzak van Koeka, die kan zowel in de reiswieg als in het zitgedeelte gebruikt worden, al is 'ie handiger in de wieg
Ik ben een verschrikking, ik weet het. Maar het komp goe.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Oh en zo'n soort vestje heb ik onder de knop bij Spring![]()
Maar ik moet ook nog even kijken naar 62, want met 56 komt ze de winter niet door.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:01 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik ben een verschrikking, ik weet het. Maar het komp goe.
mozes mand kan je ook nog proberenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:05 schreef -Spring het volgende:
Onder 'draagwieg' vind ik er idd een aantal op marktplaats. Thanks!
O ja!quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:10 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
mozes mand kan je ook nog proberen
Knuffelen en vasthouden...quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier miest L. snel een jasje halen toen E. naar huis mocht. Maatje 50. Lees wel een soepjurk haha!
Ik heb een plakbaby vandaag. Ze huilt heel veel, en ik weet niet meer wat ik voor haar kan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kom alvast afscheid nemen hier. Laatste tijd weinig meegepost, door allerlei omstandigheden. Wel meegelezen met de avonturen van de nieuwe mama's en verse baby's. Het lijkt alweer zo lang geleden dat A. zo klein was! Wat een fijn topic is dit, en wat heb ik er veel aan gehad. En nu gaan we naar de dreumessen want morgen is mijn kleine pluis 1 jaar oud. Dag lieve baby's en babymama's-en-papa'stot gauw!
En hier het jaar in foto's:Waaat! Nee! Nu al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!
Je komt wel weer terug toch?
Ik kom alvast afscheid nemen hier. Laatste tijd weinig meegepost, door allerlei omstandigheden. Wel meegelezen met de avonturen van de nieuwe mama's en verse baby's. Het lijkt alweer zo lang geleden dat A. zo klein was! Wat een fijn topic is dit, en wat heb ik er veel aan gehad. En nu gaan we naar de dreumessen want morgen is mijn kleine pluis 1 jaar oud. Dag lieve baby's en babymama's-en-papa'stot gauw!
En hier het jaar in foto's:Wow, die foto rechtsonder, daar lijkt ze ineens zo oud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve A., alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen.
Razz, volgens mij mag je hier alweer terug komen voordat Sjaak doorgaat naar het volgende topic. Dus tot over een paar maanden![]()
En hier het jaar in foto's:Pluisje alweer een jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier morgen![]()
En hier het jaar in foto's:Ik vind het echt ongelofelijk dat je kleine vrolijjke pluis alweer 1 jaar is morgen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan bedenk ik me dat mijn A. ook alweer 7 maanden is
. Fijne dag morgen en tot over een tijdje!!
Venus in pocketformaat
Š loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shop en Gevalletje, onze baby's zijn over twee dagen gewoon al 6 maanden! Hoe bizar is dat! Ze zijn nog zo klein en groot tegelijk.
Wij gaan de 6 maanden heel fout vieren met appelflappen voor mij, vrouw, oma en twee vrienden. Sjaak krijgt appel ofzo. 6 maanden!
Fap, doe mij voortaan een plezier en ga eerder naar de HAP. Nu heb ik me zorgen zitten maken om Ro. 40,5 is echt meer dan genoeg om de dokter te bellen.
Nu maar hopen dat ze meteen haal hele gebit krijgt...
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
6!!!!! Maanden! Waar is al die tijd gebleven?
Ok... nu hou ik er over op...Tijd gaat veeeeeeeeel te snel! Inderdaad overmorgen 6!!!!!!! maanden alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij gaan het vieren met hun eerste hapjes![]()
En hier het jaar in foto's:Oh wat leuk om te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van harte gefeliciteerd met je baby-die-al-geen-baby-meer-is.
![]()
Ik snap dit! Zou ik ook niet trekken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
Melba had ook vlak voor zijn tandjes wel echt hoge koorts, maar dan maar eventjes...
Jongons ik voel me een enorme zeur, maar ik vind het echt niet tof alleen met uk thuis![]()
Het is gezellig hoor,maar ik ben kapot, en net deze week moest ik vandaag op mijn vrije dag ook werken met hem op sleeptouw (hij heeft wel enorm geflirt met alle collega's) ben toe aan weekend maar het is pas dinsdag
Ik zie echt op tegen de ochtendspits, half zes opstaan was maandag nog niet vroeg genoeg maar eerser lukt me echt niet... (Ik moet liefst kwart voor zeven maar toch uiterlijk zeven uur met baby die al ontbeten heeft en alle zut voor school in de auto zitten).
Ben nu gewoon te moe om s avonds lunch te staan maken zeg maar
Snap ik heul goed! Ik vind het al zo vermoeiend als vriend avonddienst heeft (elke 2 weken werkt 'ie van 3-12). Dan doe ik de ochtendspits zelf (want hij slaapt wat langer door) en de avondspits en dan ben ik gebroken om 9uquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
Melba had ook vlak voor zijn tandjes wel echt hoge koorts, maar dan maar eventjes...
Jongons ik voel me een enorme zeur, maar ik vind het echt niet tof alleen met uk thuis![]()
Het is gezellig hoor,maar ik ben kapot, en net deze week moest ik vandaag op mijn vrije dag ook werken met hem op sleeptouw (hij heeft wel enorm geflirt met alle collega's) ben toe aan weekend maar het is pas dinsdag
Ik zie echt op tegen de ochtendspits, half zes opstaan was maandag nog niet vroeg genoeg maar eerser lukt me echt niet... (Ik moet liefst kwart voor zeven maar toch uiterlijk zeven uur met baby die al ontbeten heeft en alle zut voor school in de auto zitten).
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef ingee het volgende:
Hebben jullie allemaal synchroon gebaard?Haha ja... allemaal op dezelfde dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua tijd weet ik het niet meer, moet ik zeggen. Straks eens terug zoeken. Sjaak was er om 13.09u
Fap, je moedergevoel is de beste graadmeter die er isEn je bent een goede moeder, anderen zijn echt geen betere moeder voor Ro. dan jij hoor
LuDann, niets aantrekken van het CB hoor. Laat Wolk maar lekker drinken en groeien. Ze geeft zelf echt wel aan wat ze nodig heeft. Als je steeds kleine flesjes geeft, kan er weinig mis gaan.
A., nu echt gefeliciteerd met je eerste verjaardag
Kwak, ik vind het zwaar klinken. Ik gooi ook altijd vier boterhammen in mijn lunchtrommeltje en iets van beleg ernaast in mijn tas. Dan smeer ik op het werk. Ik ontbijt in de file in de auto, sta toch dagelijks stil op dezelfde plek.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef faptist het volgende:
Ego;
Ja. Ik was laat met bellen. Inderdaad.
En weet je hoe het komt?
Omdat iedereen om me heen zei dat koorts normaal is. Dat baby's gewoon hoge koorts kunnen krijgen en dat het dan weer weg zakt.
Dat 3 dagen koorts niet zo heel vreemd is. Dus dan ga ik twijfelen. En m'n gevoel negeren -wat ik dus niet had moeten doen.
Kreeg ook een uitbrander van de doktersassistente en later nog van m'n huisarts. Boodschap begrepen. Voortaan zal ik eerder langskomen, maar ik ben gewoon zo bang dat ik als een overbezorgde moeder wordt gezien.
(Plus dat ik veel stress had op m'n werk)
En verdomme.. Hoe kan een baby'tje nou zo lang koorts hebben? Als het morgen nog niet over is bel ik gewoon nogmaals voor een afspraak.
Het zit me gewoon niet lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat bovenstaande moest ik ook eventjes overheen komen.. Laatst voor het eerst met S naar de huisarts geweest ivm een paar vlekjes, bleek alleen maar eczeem te zijn en kon het insmeren met vaseline. Dat was hetgelukkig werd er bij onze huisarts door de assistente en de arts in opleiding heel goed gereageerd, zeiden dat het goed was dat er even naar gekeken werd en ik voelde me heel serieus genomen. Dat scheelde al ren stuk. Als ik nu twijfel dan zou ik zó weer bellen
(al is het dan voor mijn eigen gemoedsrust zelfs)
Voor mezelf bel ik nog steeds nooit![]()
Ik was eerder 9:53 en 9:54quote:Op woensdag 16 september 2015 07:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Haha ja... allemaal op dezelfde dagQua tijd weet ik het niet meer, moet ik zeggen. Straks eens terug zoeken. Sjaak was er om 13.09u
Fap, je moedergevoel is de beste graadmeter die er isEn je bent een goede moeder, anderen zijn echt geen betere moeder voor Ro. dan jij hoor
LuDann, niets aantrekken van het CB hoor. Laat Wolk maar lekker drinken en groeien. Ze geeft zelf echt wel aan wat ze nodig heeft. Als je steeds kleine flesjes geeft, kan er weinig mis gaan.
A., nu echt gefeliciteerd met je eerste verjaardag
Kwak, ik vind het zwaar klinken. Ik gooi ook altijd vier boterhammen in mijn lunchtrommeltje en iets van beleg ernaast in mijn tas. Dan smeer ik op het werk. Ik ontbijt in de file in de auto, sta toch dagelijks stil op dezelfde plek.
Ik heb net even terug zitten lezen (wat word ik daar een weekdier van zeg). Het was een bizarre dag, in het echt en hier op het forum. Gevalletje was ook eerder, iets na 6.00u ergens.quote:Op woensdag 16 september 2015 07:23 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik was eerder 9:53 en 9:54
Heel bizar was het. Moet eens terug lezen hoe het bij jou en gevalletje is gegaan. Die dag is een beetje een zwarte vlek in mijn geheugen. Allemaal zo bizar als ik er aan terug denk. En dankbaar dat de meiden er allebei zijn en dat ze het zo goed doen!quote:Op woensdag 16 september 2015 07:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb net even terug zitten lezen (wat word ik daar een weekdier van zeg). Het was een bizarre dag, in het echt en hier op het forum. Gevalletje was ook eerder, iets na 6.00u ergens.
Fijn dat het allemaal is gelukt! Ik snap je helemaal. Alleen met je kind lijkt me erg lastig. Ik ben altijd blij als J thuis komt uit zijn werkquote:Op woensdag 16 september 2015 07:41 schreef kwakz0r het volgende:
Haha synchroonbaarders!!
Het is gelukt, net bij de oovang gedropt. Bedankt voor de boterham in de auto tips, zou ik nooit opgekomen zijnterwijl ik zelf wel in de auto ontbijt
Lunch op werk maken is geen optie, ik heb al nauwelijks tijd om voorbelegde (ik smeer niet) boterhammen weg te werken, laat staan dat ik ook nog tijd heb om die eerst te beleggen en ook mijn rauwkost te snijden enzo (ik ben aan het afvallen en wil niet dat door haast op school mijn gezonde dagstructuur naar de haaien gaat).maar goed, victory voor vanmorgen
quote:Op woensdag 16 september 2015 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd met A. Pluis, lieve Razz! Alweer een jaarop een of andere manier voelde het toen alsof je echt maanden voorsprong kreeg toen je eenmaal was bevallen. Nu voelt dat wéér zo, maar onze dochters schelen echt maar drie weken en twee dagen. Maak er een leuk feest van en ik zie je aan de andere kant
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we nemen een traktatie mee! Gejat van NIKKI:
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2015 08:28:37 ]
Volgens mij word inbakeren afgeraden na vaccinatie, omdat ze dan verhoging kunnen krijgen en dat door de doek niet wegkan.. maar vraag t idd nog even naquote:Op woensdag 16 september 2015 08:32 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd met je pluisje Razz! Wat een mooie foto die rechtsonder.![]()
Fap, liever een keer te vaak (over)bezorgd dan een keer te weinig.![]()
Halfjaarbaby's!![]()
N. krijgt zo haar derde prikjes (), ben wel heel benieuwd hoeveel ze gegroeid is, vorige keer schoot haar lengtecurve de lucht in. We zijn bezig met inbakeren afbouwen en hebben zo'n Pacco doek aangeschaft waarbij de armpjes één voor één vrijgelaten kunnen worden, iemand enig idee of dat wel mag na prikjes? Zal het zo op het CB ook nog eens vragen.
ik geloof dat er gezegd is dat het 100 euro per maand scheelt bij een huishouden van 2x modaal. Maar pin me er niet op vast aubquote:Op woensdag 16 september 2015 09:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lees net in nrc.next dat ouders die hun kind naar crčche of naschoolse opvang laten gaan, vanaf 1 januari 2016 fors minder gaan betalen. Ik wist wel al dat de 'schijven' voor kinderopvangtoeslag aangepast gaan worden (ook al scheelt dat voor ons niets, als ik het goed heb begrepen), maar weet iemand waar deze lastenvermindering uit gaat bestaan?
Cijfertjes zijn lastig trouwens, dus een versimpelde uitleg mag ook..
Goed, die hechting viel er zowat vanzelf uit. Ik mag ook alles weer doen! Ik was er zo klaar mee, eerst de pijn, en daarna nog voorzichtig moeten zijn en mijn man om hulp moeten vragen. Daar zag ik voor de bevalling al het meest tegenop en dat viel me idd het meeste tegen. Ik ben een slechte patient vrees ik....quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:27 schreef FlyingFish het volgende:
Saskia, hoe is de controle bij jou gegaan? Kon de vervelende hechting eruit?
Dat had ik ook begrepen jaquote:Op woensdag 16 september 2015 09:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
ik geloof dat er gezegd is dat het 100 euro per maand scheelt bij een huishouden van 2x modaal. Maar pin me er niet op vast aub.
Maar hoe dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 09:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
ik geloof dat er gezegd is dat het 100 euro per maand scheelt bij een huishouden van 2x modaal. Maar pin me er niet op vast aub.
Het zit in de lucht volgens mij. De mijne wilde echt steeds om het uur of ander half uur eten en dan flink lurken ook......quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:22 schreef LuDann het volgende:
Ik heb een hongerige baby vanavond. Ze heeft net 170 naar binnen geklokt in een flesje, terwijl ze nu eigenlijk 110 ''mag".En nog is ze wakker. Maar meer durf ik haar niet te geven, dan komt het er vast weer uitzetten.
Ben wel blij dat ze nu wat meer wil, want het aankomen in gewicht gaat echt nog niet van harte. Het is dat ik de afspraak bij het consulatiebureau een paar weken heb moeten uitstellen, want ik denk dat die hun vraagtekens gaan zetten bij haar gewichtstoename. Maar ja, ik weet ook niet zo goed wat ik eraan kan doen. Ik wil hierom niet aan de kv gaan eigenlijk.
noteerde hij ook in dat dossier. Hechtingen mogen er uit, ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:27 schreef FlyingFish het volgende:
Fap, sterkte! Ik hoop dat het idd tandjes zijn en ze heel snel goed doorkomen zodat de koorts verdwijnt!
Die van mij is morgen al 1 maand! Vandaag eerste bezoekje aan het consultatiebureau gebracht. Bijna 5 kilo is hij nu (viel me wat tegen aangezien ik al met dik 4500 gram gestart was, en hij na een week weer op z'n startgewicht zat). Groeien heeft hij wel flink gedaan, 59,2 cm (ja, die komma 2 doet t 'm). O is niet dik maar heeft gewoon normale babyvetjes, dus stiekem vertrouw ik het meten en wegen niet zo omdat het zo uit verhouding lijkt. Maar volgens de arts was alles prima!
Ik heb ook nacontrole gehad bij de gynaecoloog en mocht itt de ervaringen hier wel met de billen bloot. Alles zag er goed uit en de hechtingen vallen er als het goed is binnenkort uit! En ik mag weer alles doenHij maakte er alleen wel een rommeltje van, vroeg hoe het met mijn bekkenklachten en pijn aan mijn onderbuik ging, bleek hij het dossier van mijn (zwangere) schoonzusje voor zich te hebben
ik heb nog wel een aardige buik, maar toch echt geen 25 weken 3-ling buik...
Saskia, hoe is de controle bij jou gegaan? Kon de vervelende hechting eruit?
He bah!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef faptist het volgende:
Ego;
Ja. Ik was laat met bellen. Inderdaad.
En weet je hoe het komt?
Omdat iedereen om me heen zei dat koorts normaal is. Dat baby's gewoon hoge koorts kunnen krijgen en dat het dan weer weg zakt.
Dat 3 dagen koorts niet zo heel vreemd is. Dus dan ga ik twijfelen. En m'n gevoel negeren -wat ik dus niet had moeten doen.
Kreeg ook een uitbrander van de doktersassistente en later nog van m'n huisarts. Boodschap begrepen. Voortaan zal ik eerder langskomen, maar ik ben gewoon zo bang dat ik als een overbezorgde moeder wordt gezien.
(Plus dat ik veel stress had op m'n werk)
En verdomme.. Hoe kan een baby'tje nou zo lang koorts hebben? Als het morgen nog niet over is bel ik gewoon nogmaals voor een afspraak.
Het zit me gewoon niet lekker.Ik kan me de verwarring voorstellen... de een zegt dit de ander zegt dat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaag echt weer bellen als het nog niet over is.
Betreft je klas.. als ze allemaal spijbelen is het tijdens de les zelf wel lekker rustig ^^,Schudden voor gebruik
Fijn dat hij eruit is iig! Is alle pijn nu ook weg?quote:Op woensdag 16 september 2015 09:29 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Goed, die hechting viel er zowat vanzelf uit. Ik mag ook alles weer doen! Ik was er zo klaar mee, eerst de pijn, en daarna nog voorzichtig moeten zijn en mijn man om hulp moeten vragen. Daar zag ik voor de bevalling al het meest tegenop en dat viel me idd het meeste tegen. Ik ben een slechte patient vrees ik....
Met N. gaat ook alles goed; gisteren hebben we haar voor het eerst ingebakerd en dat vond ze erg fijn, ze sliep 4,5 uur achter elkaar!
Op zich wel, maar ik moet nog testen hoe het gaat met fietsen en verder dan 2 km lopenquote:Op woensdag 16 september 2015 10:02 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Fijn dat hij eruit is iig! Is alle pijn nu ook weg?
Hier zijn we sinds twee nachten overgestapt op slaapzakken (icm lakentje en dekentje in zijn wieg) en dat lijkt hier ook heel erg goed te werken! Geen benen meer die de deken wegschoppen en na een voeding is het makkelijker wegleggen en weer inslapen.
zomer slaapzak onder de dekens moet toch kunnen nu het wat koeler is.. ?quote:Op woensdag 16 september 2015 10:03 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik moet nog testen hoe het gaat met fietsen en verder dan 2 km lopen
Doe je dan een slaapzak én een laken en deken? Ik dacht dat het of/of was? Nouja, dat hangt natuurlijk van de temperatuur af.
Hij heeft wel opgeschreven dat ik niet meer terug hoefde te komen dus ik hoop dat dat wel goed is gegaan, anders gaat het nog lastig worden voor haarquote:Op woensdag 16 september 2015 09:57 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
noteerde hij ook in dat dossier. Hechtingen mogen er uit, ziet er goed uit.
Staat je schoonzus weer voor een leuke verrassing de volgende keer
Ja, beide. Alleen slaapzak lijkt me zo koud... Plus dat ik dan met de deken de slaapzak aan de onderkant een beetje vast kan zetten. De slaapzak is te kort om om de matras heen te vouwen.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:03 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik moet nog testen hoe het gaat met fietsen en verder dan 2 km lopen
Doe je dan een slaapzak én een laken en deken? Ik dacht dat het of/of was? Nouja, dat hangt natuurlijk van de temperatuur af.
SPOILER: opgelostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Wat fijn dat het niet de eerste van de maand wasquote:Op woensdag 16 september 2015 12:37 schreef kazy het volgende:
Oh jongens ik ben zo trots op mijn uk. Net de eerste 2 prikjes gehad en afgezien van 2 korte piephuiltjes, gaf ze geen kik. Ik had eigenlijk hielprikpraktijken verwacht (ŕ la luchtalarmgekrijs). Ze was een kilo aangekomen (5445 gr nu) en is nu 59 cm.. M'n lange
![]()
Razz gefeliciteerd met je dreumes!
Kwak succes nog ff zo alleen. Ik kan me voorstellen dat het ineens zwaarder is dan met 2 personen.
Lol Selvaria, tweekoppige alien. Terwijl ik de draagdoeken toch veel vaker zie nu!
Stippel wat een leukerd! Leuk pakje ook! Zitten is hier ook veeeeel interessanter dan liggen. Gegarandeerd gebrul als ze te lang in je armen ligt zonder dat ze wat kan zien, tenzij ze aan de borst ligt natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 september 2015 12:21 schreef Stippelrientje het volgende:
Wurm lijkt steeds meer op mij geloof ik.
Mijn moeder zei altijd: "Jij wilde met een week of 8 nooit liggen. Enkel zitten, want dan kon je alles zien.."
wurm is 6 weken oud: In de box huilen en jammeren, want liggen is niet leuk.Superleuk broekje Stippel!SPOILER: opgelostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2015 12:21 schreef Stippelrientje het volgende:
Wurm lijkt steeds meer op mij geloof ik.
Mijn moeder zei altijd: "Jij wilde met een week of 8 nooit liggen. Enkel zitten, want dan kon je alles zien.."
wurm is 6 weken oud: In de box huilen en jammeren, want liggen is niet leuk.Same here! De wereld moet vanuit verticale positie bekeken worden.SPOILER: opgelostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd, Razz. Onvoorstelbaar idd dat alweer een jaar is. Ik herinner me je buikfoto's als drie maanden geleden.
Wat stom.. Onze Mini slaapt 's nachts ook in 'n pacco (00.00 tot 07.30 😍) en wij hebben het er op het kdv toevallig over gehad vorige week. We mogen een pacco meegeven dan leggen ze hem daarin te slapen overdag, ze mogen hem niet los in een hydrofiel of iets inbakeren.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:30 schreef Mariposas het volgende:
L wordt altijd helemaal relaxt als we 'm inbakeren, Pacco doek hier. Binnenkort wel afbouwen want over 2 weken gaat hij voor het eerst naar het kdv en daar bakeren ze niet in.
Ja, nee, nou... dat weet ik dus ook nietquote:Op woensdag 16 september 2015 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar hoe dan?. Gaan we minder betalen of krijgen we meer terug?
De percentages voor wat je terug krijgt aan KOT voor 2016 zijn al bekend, en voor ons is daar niets veranderd. Dus nu snap ik het niet meer..
Ik ben van het team: laat-ze-op-het-kdv-zelf-uitzoeken-hoe-hij-lekker-slaapt. Als zij niet willen inbakeren, mogen ze zelf een andere manier vinden om hem in slaap te krijgenquote:Op woensdag 16 september 2015 11:30 schreef Mariposas het volgende:
L wordt altijd helemaal relaxt als we 'm inbakeren, Pacco doek hier. Binnenkort wel afbouwen want over 2 weken gaat hij voor het eerst naar het kdv en daar bakeren ze niet in.
Dat zou ik ook doen geloof ik. Ik heb zomers ook altijd nog een laken over als het heel warm is, gewoon om het gevoel te hebben dat je iets over hebt.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik deed in het begin I ook nog onder een dekentje, ook al had hij een slaapzakje aan. Leek me wat fijner, lekker geborgen of zo..
Ik denk dat je dan tussentijds een voorlopige teruggave in moet vullen weer. Dat doe je ook als je inkomen verandert, toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:47 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En wordt veranderende KOT niet verrekend bij de aamgifte over 2016 dan?
quote:Op woensdag 16 september 2015 13:48 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb nog maar gemaild of ze willen inbakeren met een Pacco.
Over slapen maak ik me niet zo druk hoor, het is een kleinschalige kdv en ze dragen ook veel, dus kindjes die willen plakken slapen in de ErgoBaby. En L slaapt meestal wel als hij gedragen wordt.
Ook als het Rijk zelf iets veranderd?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan tussentijds een voorlopige teruggave in moet vullen weer. Dat doe je ook als je inkomen verandert, toch?
Ze is in de lengte wel flink gegroeid ja (hoewel ik het van de afgelopen 2 weken niet weet, ik kan haar zelf moeilijk opmeten). Maar de gewichtstoename... 450 gram in 5 weken. Het lijkt mij wat aan de weinige kant. We gaan nu weer wat vaker bv in een flesje geven. Dan weten we tenminste hoeveel er in gaat.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:55 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Het zit in de lucht volgens mij. De mijne wilde echt steeds om het uur of ander half uur eten en dan flink lurken ook......
trouwens de jouwe is toch de lucht in geschoten.... ?!
Ach gos, ook nog spruw. Het zit je even niet mee. Sterkte!quote:Op woensdag 16 september 2015 16:25 schreef faptist het volgende:
Wie had er nou laatst van die rode plekjes op z'n baby ontdekt?
Kwakzor?
Ik zie ze nu ook bij ro.
Net weer naar de huisarts gegaan, want ik zag witte plekjes in haar mond en ja hoor. Bingo: spruw.
Feestweek hier![]()
Slaapzakje
Ik heb de Hema slaapzak met mouwen, maar denk niet dat de mouwen erop blijven. Vannacht sliep ro als een blok met de winterslaapzak![]()
Alleen 'jammer' dat ze om 03:00 wakker werd en besloot dat ze wel eventjes luidkeels haar stem kon oefenen, haar lachjes en haar speeltechnieken.
Ik kon er niet van slapen dus ben toen maar gaan kroelen![]()
Verzetten is dan zó zinloos heb ik gemerkt.
Eh puckababy. Ik heb 2 slaapzakken. Nooit gebruikt. Maak ik er iemand blij mee? Ik heb ze zelf wel 2e hands gekocht trouwens (mini is roze, maatje groter is wit met groen).
Whehe herkenbaar. We hebben tegenwoordig de afstandsbediening bewust binnen handbereik om vlak voor de begintune weg te kunnen zappenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik zie tegenwoordig veel meer van Utopia dan me lief is, omdat ik dan net M aan de borst heb en net niet bij de afstandsbediening kan
Jaa, Masterchefquote:Op woensdag 16 september 2015 20:41 schreef kazy het volgende:
[..]
Whehe herkenbaar. We hebben tegenwoordig de afstandsbediening bewust binnen handbereik om vlak voor de begintune weg te kunnen zappen
(Masterchef)
---
Bwuh mijn baby is heul zielig sinds de prikjes. Gelukkig geen koorts maar wel steeds aan het piepen en zichzelf wakker aan het houden.
Tof!quote:Op woensdag 16 september 2015 18:14 schreef LuDann het volgende:
Wij zijn ook begonnen met een (zomer) slaapzakje afgelopen week. Ze ligt meestal naast me in bed, dus warmer hoeft dan niet. En in haar cosleeper ook zonder deken. Het is nog redelijk warm in onze slaapkamer en ze is ook vrij warmbloedig. Koud heeft ze het niet gehad in ieder geval, denk ik.
[..]
Ze is in de lengte wel flink gegroeid ja (hoewel ik het van de afgelopen 2 weken niet weet, ik kan haar zelf moeilijk opmeten). Maar de gewichtstoename... 450 gram in 5 weken. Het lijkt mij wat aan de weinige kant. We gaan nu weer wat vaker bv in een flesje geven. Dan weten we tenminste hoeveel er in gaat.
[..]
Ach gos, ook nog spruw. Het zit je even niet mee. Sterkte!
Ik geef je groot gelijk van het kroelen. If you can't beat them, join them.![]()
Ik heb wel interesse in je puckababy trouwens. Heb je foto's? En hoeveel wil je ervoor hebben?
Eens proberenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Krijgerr, probeer eens Balneum baby.
Cardiflor Forte. Werkt hier als een tierelier bij mijn eczeembaby.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:25 schreef krijgerrtje het volgende:
Fap, dat was ik volgens mij, rode droge plekjes onder haar kin! Volgens de huisarts eczeem, ingesmeerd met vaseline en het ging voor 80% weg maar is nu weer terug dus zit te twijfelen of ik weer naar de huisarts moetwil alleen niet aan de hormoonzalf dus weet niet of een doktersbezoek dan zin heeft
Bij ons alleen als het op recept is gegeven en je een toestemmingsformulier invult.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:46 schreef faptist het volgende:
Oh en ik heb ook medicijnen gehad. Miconazolnitraat voor mijn tepels en voor ro nystatine.
Ze ligt nu uitgeteld op m'n man die zelf ook in slaap gevallen is. Lieverdjes. Zo zie ik het graag.kan ik mooi even kolven, opruimen, etc.
Heeft iemand van jullie een idee of ze op het kdv medicijnen zoals die nystatine mogen geven?
Zó herkenbaar, maar probeer je er niet aan te storen. Mijn ouders willen hier wel blijven slapen, maar dan met hun eigen matrasjes. Ze zullen hier never nooit douchen. Mijn tandenpasta lenen is al te veel.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef LuDann het volgende:
Vermoeiende dag gehad zeg. Mijn man haalt mijn schoonmoeder op dinsdagavond op, ze slaapt hier dan in de babykamer zodat ze woensdag op Wolk kan passen terwijl ik naar college ben.
Dat is ontzettend fijn natuurlijk en daar ben ik haar erg dankbaar voor. Maar het is wel vermoeiend. Vorige week vond ze dat ik nogal kortaf had gereageerd op de vraag hoe college was (ik was moe en ik weet dat ze me toch niet kan volgen als ik uit ga leggen waar het over ging, dus ik zei gewoon dat het goed gegaan was) en toen voelde ze zich niet meer op haar gemak en dat was de reden dat ze met het OV anderhalf uur naar huis gereisd is in plaats van te wachten tot mijn man thuis was om haar even te rijden.
Dus vandaag na college erg mijn best gedaan om het gezellig voor haar te maken. Op mijn tandvlees zeg maar. En proberen me niet te ergeren aan het feit dat ze onze slaapkamer opgeruimd heeft (ik vind het vervelend als ze daar is, voelt zo privé) en dat ze hier niet wil douchen en haar eigen washandjes en handdoek meeneemt om zichzelf aan de wasbak te wassen. En haar bammetjes van thuis ook mee.Ik snap niet waarom ze dat doet, maar ik vind het irritant.
Maar goed, ze doet het maar wel mooi en zonder haar hulp was het heel lastig geworden allemaal.
N. is van 3155 naar 4800 gegaan, is nu 6 weken. Dus 300 gram per week (of meer, want natuurlijk eerst afgevallen). Dikke spekbabyquote:Op woensdag 16 september 2015 22:48 schreef kazy het volgende:
@LuDann: de verpleegkundige bij het cb zei tegen mij vanmorgen dat baby's gemiddeld rond 150 gram per week aankomen. (Ik vroeg het omdat M. weer het andere uiterste is qua gewicht.)
En lastig vwb je schoonmoeder. Ook typisch dat ze niet bij jullie wil douchen en eigen brood meeneemt
Oh das een leuke term, die ga ik onthouden.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:57 schreef ingee het volgende:
O hallo, mijn stokpaardje - schoonmoeders met moeder Theresa syndroom - komt weer langs!
*Gaat op handen zitten*
Ja, iddquote:Op donderdag 17 september 2015 08:13 schreef Phaidra het volgende:
Gefeliciteerd Soesa!!Weet je nog dat ik bij je was? Ik nog zwanger en Soes nog zo mini
. Stop de tijd!!
Ja, hooguit 2-3 maandenquote:Op donderdag 17 september 2015 08:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, idd! Toen was Suus net een paar weekjes volgens mij
. De tijd vliegt, écht...
Thanks voor jullie felicitaties! We vieren het zondag. Vanochtend wel wat cadeautjes maar dat vindt de peuter leuker dan de dreumes
.
Vorig jaar was het trouwens vandaag 27 graden. Tis maar dat je het weet
Nextquote:Op donderdag 17 september 2015 08:55 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gefeliciteerd Soesa
Mijn dametjes vandaag een half jaar oud
En als 'cadeau' waren ze vannacht om 4 uur wakker en vanmorgen om 6:45, zodat ik extra lang van ze kan genieten. Dat doorslapen lukt hier nog niet.
[ afbeelding ]
Inderdaad Nextquote:Op donderdag 17 september 2015 09:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
NextLeuk! En wat zitten ze daar lief
En doorslapen lukt hier ook nog niet altijd hoor. Vannacht was ze om 01:00 even wakker en om om 05:50 was ze alweer present
quote:Op donderdag 17 september 2015 09:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Suus slaapt meestal wel door, tenzij er een scheet dwarszit, het heel hard waait, ze besluit om al haar spenen door de kamer heen te gooien, ze een tandje krijgt, ze geen zin meer heeft om te slapen, ze dorst heeft, ze een spinnetje hoort lopen, er stofjes voorbij vliegen of gewoon, omdat het 's nachts zo gezellig is om op je moeders neus te drukken en pep te zeggen
Suus slaapt meestal wel door, tenzij er een scheet dwarszit, het heel hard waait, ze besluit om al haar spenen door de kamer heen te gooien, ze een tandje krijgt, ze geen zin meer heeft om te slapen, ze dorst heeft, ze een spinnetje hoort lopen, er stofjes voorbij vliegen of gewoon, omdat het 's nachts zo gezellig is om op je moeders neus te drukken en pep te zeggen
I know, en wat was ik het zat zeg, die warmte... Had me verheugd op knus op de bank, buiten regen binnen een deken, baby in de buik...quote:Op donderdag 17 september 2015 08:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, idd! Toen was Suus net een paar weekjes volgens mij
. De tijd vliegt, écht...
Thanks voor jullie felicitaties! We vieren het zondag. Vanochtend wel wat cadeautjes maar dat vindt de peuter leuker dan de dreumes
.
Vorig jaar was het trouwens vandaag 27 graden. Tis maar dat je het weet
Kwak, één ding, je bent NIET ZWAK! Je doet wat je kunt maar wat niet lukt, dat lukt gewoon niet. Daar hoef je niet zwak voor te zijn!quote:Op donderdag 17 september 2015 15:50 schreef kwakz0r het volgende:
Ja dag van de leidsters, ik heb dus cadeautjes (zakje met hema handcreme, verfrissingsdoekjes en keycaps) en durfde t vanochtend niet te geven. Want niemand deed iets
Maar ga ze zo wel geven
Zit in de auto te fokken, ga zo Melba halen die dan ws net slaapt maar wilde niet meer op school zijn.
Vandaag huilend uit de klas gelopen bij vijf havo, mijn mentorklas. Mijn emmertje zit een beetje vol. En er is nog weinig zicht op echt meer ruimte in mijn rooster en taken. Dus net afspraak bij de besrijfsarts gemaakt... Voel me een beetje leeg en zwak nu...
Super leuk dat je daar aan hebt gedacht. Weet zeker dag ze je cadeautje waarderen!quote:Op donderdag 17 september 2015 15:50 schreef kwakz0r het volgende:
Ja dag van de leidsters, ik heb dus cadeautjes (zakje met hema handcreme, verfrissingsdoekjes en keycaps) en durfde t vanochtend niet te geven. Want niemand deed iets
Maar ga ze zo wel geven
Zit in de auto te fokken, ga zo Melba halen die dan ws net slaapt maar wilde niet meer op school zijn.
Vandaag huilend uit de klas gelopen bij vijf havo, mijn mentorklas. Mijn emmertje zit een beetje vol. En er is nog weinig zicht op echt meer ruimte in mijn rooster en taken. Dus net afspraak bij de besrijfsarts gemaakt... Voel me een beetje leeg en zwak nu...
Gefeliciteerd met het halve jaar! Hoe vonden ze de eerste hapjes?quote:Op donderdag 17 september 2015 08:55 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Gefeliciteerd Soesa
Mijn dametjes vandaag een half jaar oud
En als 'cadeau' waren ze vannacht om 4 uur wakker en vanmorgen om 6:45, zodat ik extra lang van ze kan genieten. Dat doorslapen lukt hier nog niet.
[ afbeelding ]
Zo fijn dat de Pepti helpt!quote:Op donderdag 17 september 2015 10:42 schreef Fuente het volgende:
Gefeliciteerd Soesa
Wij hebben een doorslaapbabyNu al 3 nachten op een rij van 23:30 tot 7. Deze week is druk, we passen op 2 andere meiskes tot en met maandag, dus ik heb nu 5 meiden in huis
B vindt het allemaal wel gezellig. Ze lacht naar alles en iedereen. En ze begint geluidjes te maken
![]()
Ik vind het nog steeds bizar, het verschil met 2 weken terug en nu, wat pepti al niet kan doen. Ze is echt veranderd van een constant huilende baby naar een relaxte lachende baby. Tuurlijk heeft ze haar huiluurtjes nog ('s avonds) maar zelfs dat stelt weinig voor
quote:Op donderdag 17 september 2015 12:10 schreef Cholula het volgende:
Dat klinkt fijn Fuente!
We zijn begonnen met eten.
[ afbeelding ]
![]()
Oh Kwak tochquote:Op donderdag 17 september 2015 15:50 schreef kwakz0r het volgende:
Maar ga ze zo wel geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op donderdag 17 september 2015 16:24 schreef MissBliss het volgende:
ik kom me ook eens melden met J! Hij is vandaag 5 weken oud en ik kan wel zeggen dat het een makkelijke baby is
Hij huilt weinig gelukkig. Overdag slapen gaat niet zo makkelijk, maar 's avonds en 's nachts slaapt hij als een roosje (tussen de voedingen door dan natuurlijk). Sinds 2 dagen lukt het eindelijk om vrijwel alle voedingen aan de borst te drinken
, na 3 bezoekjes van de lactatiedeskundige en een geknipt tongriempje that is
Geboren met 2305 gram en dinsdag bij het CB woog hij al 3710 gramMijn lekkere spekkie.
Ik weet niet of het me gaat lukken hier veel mee te schrijven (het heeft me tenslotte 5 weken gekost om een eerste post te maken) maar wie weet!
tl;dr:Volgens mij heb ik heel jouw bevalling gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!! Welkom hier. Wat heb je een mooi kindje gemaakt zeg![]()
ik kom me ook eens melden met J! Hij is vandaag 5 weken oud en ik kan wel zeggen dat het een makkelijke baby is
Hij huilt weinig gelukkig. Overdag slapen gaat niet zo makkelijk, maar 's avonds en 's nachts slaapt hij als een roosje (tussen de voedingen door dan natuurlijk). Sinds 2 dagen lukt het eindelijk om vrijwel alle voedingen aan de borst te drinken
Geboren met 2305 gram en dinsdag bij het CB woog hij al 3710 gramMijn lekkere spekkie.
Ik weet niet of het me gaat lukken hier veel mee te schrijven (het heeft me tenslotte 5 weken gekost om een eerste post te maken) maar wie weet!
tl;dr:Wat een prachtig mannetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werk is maar werk, de plaats waar je na het werk naartoe gaat is wat telt. Thuis, bij je lieve mannen!![]()
Wat ruk van het kolven Selvaria! Kv is een prima alternatief toch?
quote:Op donderdag 17 september 2015 19:44 schreef Cholula het volgende:
MB wat een prachtig jongetje!Gefeliciteerd!
Kwakik vind het juist ontzettend sterk als mensen aan de bel durven te trekken.
Had de klas door wat er aan de hand was? Triggerden ze iets?
Huilen is niet zwak, het is een teken dat de dingen die gebeuren wat met je doen en dat kan eigenlijk nooit verkeerd zijn.Ja, ze zaten een uur lang met de beamer te klooien met zo'n appje, steeds aanzetten enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werk is maar werk, de plaats waar je na het werk naartoe gaat is wat telt. Thuis, bij je lieve mannen!![]()
Wat ruk van het kolven Selvaria! Kv is een prima alternatief toch?En dan heel schijnheilig doen. Kan ik normaal met humor oplossen, vandaag niet.
Teamleider zei dat er in de klas heel veel leerlingen zoiets hadden van 'ja maar dit vinden we niet tof, dat mw h zich nu zo rot voelt'.
Vind t wel spannend om ze maandag weer te zien. Mijn mentorklas nota bene. En vijf havo ook echt. Kleuters.
Mijn baby is net door oma opgehaald en ik mis m nu al
[ Bericht 2% gewijzigd door kwakz0r op 17-09-2015 20:32:02 ]Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat een rotnacht worden, Sjaak is sinds 19.30u aan het 'slapen' maar hij is al 2x wakker geweest. Snot overal, hoesten, niezen, dat soort dingen. De afgelopen nacht zijn we ook 5x wakker geweest en daar ben ik nu nog moe van.
Shop, zoete aardappel is hier ook een topper. Leuk dat je meiden het meer wilden eten![]()
Wat ben je een STERK persoon door te erkennen dat het niet goed gaat en actie onderneemt door een afspraak te maken.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:50 schreef kwakz0r het volgende:
Maar ga ze zo wel geven
tl;dr:Wat een knapperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |