abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156098572
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 00:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Interessante info ^O^
Als je inflatie meeneemt is de kinderbijslag inderdaad verlaagd. Gelukkig maar. Ik betaal graag voor goed onderwijs en zorg voor kinderen, maar ook nog inkomen van gezinnen opkrikken gaat mij te ver. Een directe verlaging is er nooit geweest, dat durven partijen niet.
Maar dat schijntje dat jouw moeder ontving was in feite gewoon dus een dikke zak met centen waar ze lekker van profiteerde!
  dinsdag 15 september 2015 @ 07:07:19 #177
92279 N.icka
Windforce 11
pi_156098585
Dat mensen zich kunnen storen aan borstvoeding anno 2015......
pi_156098589
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:07 schreef N.icka het volgende:
Dat mensen zich kunnen storen aan borstvoeding anno 2015......
Ik vind het ook raar. Wat is next kussen in het openbaar not done?
pi_156098622
Hoezo mag het eigenlijk niet. Het is toch vrij normaal om je kind te voeden wanneer die erom vraagt. Zelfs in die zogenaamde achterlijke landen gebeurt het èn publiek als het moet.
pi_156098628
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:08 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar. Wat is next kussen in het openbaar not done?
Heb je de OP gelezen?
Een winkel is niet openbaar, en inderdaad uitgebreid staan te tongen in een winkel is imo ook niet gepast. En je staat ook geen bak patat leeg te eten in een kledingwinkel?

Een ervaren bv-moeder weet dat haar kind om de zoveel uur wil drinken, waarom dan net gaan winkelen?
  dinsdag 15 september 2015 @ 07:19:58 #181
92279 N.icka
Windforce 11
pi_156098669
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Heb je de OP gelezen?
Een winkel is niet openbaar, en inderdaad uitgebreid staan te tongen in een winkel is imo ook niet gepast. En je staat ook geen bak patat leeg te eten in een kledingwinkel?

Een ervaren bv-moeder weet dat haar kind om de zoveel uur wil drinken, waarom dan net gaan winkelen?
Soms lopen de dingen anders, krijgt je kind honger en dan geef je het te eten. Het is zo simpel.
pi_156098679
Dit dus gooi er even een doekje om:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals bij deze, dit noem ik discreet:
pi_156098685
quote:

[..]

Heb je de OP gelezen?

Omdat niet elke moeder een typische FOK! zolderkamerautist zoals jij bent is.
pi_156098695
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:19 schreef N.icka het volgende:

[..]

Soms lopen de dingen anders, krijgt je kind honger en dan geef je het te eten. Het is zo simpel.
;) , zegt ze tegen een moeder met 2 kinderen.
En ja allebei BV en nee, nooit mezelf in een situatie gezet dat anderen het aanstootgevend of storend zouden kunnen vinden.

Doek meenemen, zo simpel.
pi_156098699
quote:

[..]

Heb je de OP gelezen?

Ja joh ze moeten maar 2 uur wachten tot ze de volgende aan kunnen leggen toch. Doe normaal joh. Dat is de functie van zo'n tiet. Daarom hebben vrouwen die.
pi_156098705
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En ja allebei BV en nee, nooit mezelf in een situatie gezet dat anderen het aanstootgevend of storend zouden kunnen vinden.

kan je wel 2 kids hebben maar ieder kind is anders. De een komt netjes om de 3 uur en de ander heeft dan weer drie uur dan weer twee en dan weer een tijd niets.
pi_156098706
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Omdat niet elke moeder een typische FOK! zolderkamerautist zoals jij bent is.
Top opmerking ^O^ , hele zinvolle bijdrage!
pi_156098708
quote:

[..]

Ik vind van die zwangere moeders met dikke buiken ook aanstootgevend.
  dinsdag 15 september 2015 @ 07:27:31 #189
92279 N.icka
Windforce 11
pi_156098712
quote:

[..]

Ik vind het nooit aanstootgevend. Het is een borst die is gemaakt voor het geven van melk. Wat is daar nou aanstootgevend aan ?
pi_156098723
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:26 schreef Chadi het volgende:

[..]

kan je wel 2 kids hebben maar ieder kind is anders. De een komt netjes om de 3 uur en de ander heeft dan weer drie uur dan weer twee en dan weer een tijd niets.
Ja en bij beide dus niet nodig om precies op die momenten te gaan winkelen.
Time management, en inderdaad per kind verschillend en ja dus ook goed te plannen.

En als het dan een keer gebeurt prima, discreet is ook een keuze.
pi_156098725
Zoals we tegen moslims zo mooi zeggen: je kiest er zelf voor om beledigd te zijn. Dat geldt eigenlijk ook voor kasthommo's die een tiet aanstootgevend vinden.
pi_156098729
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik vind van die zwangere moeders met dikke buiken ook aanstootgevend.
Ik ook, daarom bedekt ik die ook netjes
pi_156098731
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:27 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik vind het nooit aanstootgevend. Het is een borst die is gemaakt voor het geven van melk. Wat is daar nou aanstootgevend aan ?
Niet alle vrouwen vinden het fijn om er aan herinnerd te worden dat ze zelf flat chested zijn he.
pi_156098733
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:27 schreef N.icka het volgende:

[..]

Lees even terug, daar staat mijn antwoord.
pi_156098735
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ook, daarom bedekt ik die ook netjes
Nee, zelfs onder kleding. Gewoon binnen blijven want ik vind het vies.
pi_156098739
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:29 schreef Nielsch het volgende:
Zoals we tegen moslims zo mooi zeggen: je kiest er zelf voor om beledigd te zijn. Dat geldt eigenlijk ook voor kasthommo's die een tiet aanstootgevend vinden.
Daarom pro zwarte piet.
pi_156098758
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja en bij beide dus niet nodig om precies op die momenten te gaan winkelen.
Time management, en inderdaad per kind verschillend en ja dus ook goed te plannen.

En als het dan een keer gebeurt prima, discreet is ook een keuze.
Het is niet altijd goed in te plannen. Denk je werkelijk dat die vrouwen de deur uit gaan van "joh nou ga ik even op het centraal station mijn kleine te drinken geven uit mijn linker tiet"?
Het kind bepaalt wat er gebeurt op die leeftijd en niet jij. Als die honger heeft . En juist bij borstvoeding weet je namelijk nooit hoeveel die heeft gedronken de vorige keer of je moet het eerst kolven.

Heb jij borstvoeding gegeven of heb je ze gelijk op nutrilon gezet?
pi_156098761
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, zelfs onder kleding. Gewoon binnen blijven want ik vind het vies.
Vergeet je pilletje zo niet :W
pi_156098772
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:33 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het is niet altijd goed in te plannen. Denk je werkelijk dat die vrouwen de deur uit gaan van "joh nou ga ik even op het centraal station mijn kleine te drinken geven"?
Het kind bepaalt wat er gebeurt op die leeftijd en niet jij. Als die honger heeft . En juist bij borstvoeding weet je namelijk nooit hoeveel die heeft gedronken de vorige keer of je moet het eerst kolven.

Heb jij borstvoeding gegeven of heb je ze gelijk op nutrilon gezet?
Allebei 9 maanden, nooit gekolfd.
pi_156098782
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Allebei 9 maanden, nooit gekolfd.
Dan heb je gewoon mazzel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')