abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6847773
Jullie kennen WinU vast en zeker wel uit bibliotheken enzo. Thuis wil ik dit ook gaan doen voor mijn tweede pc, zodat het lekker makkelijk voor bezoek is

Maar je moet toch al gauw een paar dagen wachten op de pakage daar. Is er een directe dl-link of een ander handig progje?

pi_6847893
que
pi_6847926
verklaar u nader....
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_6848049
* DJKoster is ook benieuwd waar dit over gaat..
pi_6848082
Google :
quote:
Categorie: Computers > Security > Products and Tools

Gesponsorde koppelingen
Bardon WinU - US & Int'l
Harden the Windows OS. Make it a
Secure OS. Buy or 30 day quotes.
www.itglobalsecure.com
Interesse:

Uw bericht hier?

Bardon Data Systems: WinU
WinU is a full Windows user interface replacement with security access control,
timeout, logging, web-browser monitoring, remote administration, and many ...
www.bardon.com/winu.htm - 39k - 16 nov 2002 - In cache - Gelijkwaardige pagina's

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_6848160
Ja, WinU...
Maar ik heb geen zin om een paar dagen te wachten erop. Dus is er een direct download plek? Kazaa mocht niet baten... (En nee er is geen gekraakte versie van in omloop).
pi_6848731
Jullie kennen het programma WinU wel hé? Het wordt vaak in bibliotheken gebruikt. Nu zoek ik dat programma dus voor hier thuis, Maar ik heb geen zin om een week op de downloadURL te wachten. Daarom vraag ik het híer of jullie een directe link naar de nieuwste WinU hebben!
pi_6848827
quote:
Op zondag 17 november 2002 14:28 schreef DigiJasper het volgende:
Jullie kennen het programma WinU wel hé? Het wordt vaak in bibliotheken gebruikt. Nu zoek ik dat programma dus voor hier thuis, Maar ik heb geen zin om een week op de downloadURL te wachten. Daarom vraag ik het híer of jullie een directe link naar de nieuwste WinU hebben!
nee we kennen het niet, en ik zou eens in de bibliotheek vragen waar je het kunt kopen.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_6848913
Het is shareware, geen probleem dus.
pi_6848980
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_6849135
Die is oud .
pi_6849200
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_6849460
Dat is hem volgens mij
Zo, bieb-at-home, here i come
pi_6851574
quote:
Op zondag 17 november 2002 13:45 schreef DigiJasper het volgende:
Jullie kennen WinU vast en zeker wel uit bibliotheken enzo. Thuis wil ik dit ook gaan doen voor mijn tweede pc, zodat het lekker makkelijk voor bezoek is
hoe bedoel je "makkelijker met bezoek"
dan pak je toch gewoon een screensaver met w8woord
pi_6853552
Uhm... Ik heb nu versie 5.4.2 binnen... Via bovenstaand linkje.
Mijn vraag: Is 5.2, of 5.3 of 5.0 ook ergens te downloaden?
pi_6857465
quote:
Op zondag 17 november 2002 19:05 schreef DigiJasper het volgende:
Uhm... Ik heb nu versie 5.4.2 binnen... Via bovenstaand linkje.
Mijn vraag: Is 5.2, of 5.3 of 5.0 ook ergens te downloaden?
hoezo??? ken je van 5.4.2 geen crack vinden
* Da_Koen herkent het probleem
  zondag 17 november 2002 @ 22:14:03 #17
25959 b0ssie
niet gek maar een ^^
pi_6857651
quote:
WinU is a complete Windows 95/98/ME/NT/2000 systems Management solution. It includes security access control, time limits, logging, web-browser tracking, remote administration, and many flexible configuration options. In addition, WinU features a simplified replacement user interface that makes computers accessible to even the most novice users. With WinU, businesses can let employees use authorized applications, yet monitor all activities and prevent them from accessing or installing other programs ... stores, schools, and libraries can allow public access to their computers, yet safeguard computers against tampering ... and parents can control which programs and websites their children use.
hmm klinkt leuk

maaruh ik kan al een nieuwere versie vinden als die hierboven. (heb geen link want dat mag niet maar versie 5.4.3 is er al)

edit:
http://www.bardon.com/evaluation.htm

legale url

pi_6861614
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:05 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

hoezo??? ken je van 5.4.2 geen crack vinden
* Da_Koen herkent het probleem

maandag 18 november 2002 @ 09:58:09 #19
15181 MahRain
...Let's Rock
pi_6862366
Je zou ook gewoon litestep (die is goed, je kan ook een andere shell pakken) kunnen configureren naar je eigen smaak. Kun je ook een hoop leuke dingen mee.

En de policy editor, kun je ook het startmenu enzo mee uitschakelen. Dan heb je zelfs nog de keuze van wachtwoordcontrole.

Whatever doesn't kill you, makes you stronger. - Friedrich Nietzsche
  maandag 18 november 2002 @ 10:01:21 #20
12221 Tijn