Maar je moet toch al gauw een paar dagen wachten op de pakage daar. Is er een directe dl-link of een ander handig progje?
quote:
Categorie: Computers > Security > Products and ToolsGesponsorde koppelingen
Bardon WinU - US & Int'l
Harden the Windows OS. Make it a
Secure OS. Buy or 30 day quotes.
www.itglobalsecure.com
Interesse:
Uw bericht hier?Bardon Data Systems: WinU
WinU is a full Windows user interface replacement with security access control,
timeout, logging, web-browser monitoring, remote administration, and many ...
www.bardon.com/winu.htm - 39k - 16 nov 2002 - In cache - Gelijkwaardige pagina's
quote:nee we kennen het niet, en ik zou eens in de bibliotheek vragen waar je het kunt kopen.
Op zondag 17 november 2002 14:28 schreef DigiJasper het volgende:
Jullie kennen het programma WinU wel hé? Het wordt vaak in bibliotheken gebruikt. Nu zoek ik dat programma dus voor hier thuis, Maar ik heb geen zin om een week op de downloadURL te wachten. Daarom vraag ik het híer of jullie een directe link naar de nieuwste WinU hebben!
quote:hoe bedoel je "makkelijker met bezoek"
Op zondag 17 november 2002 13:45 schreef DigiJasper het volgende:
Jullie kennen WinU vast en zeker wel uit bibliotheken enzo. Thuis wil ik dit ook gaan doen voor mijn tweede pc, zodat het lekker makkelijk voor bezoek is
quote:hoezo??? ken je van 5.4.2 geen crack vinden
Op zondag 17 november 2002 19:05 schreef DigiJasper het volgende:
Uhm... Ik heb nu versie 5.4.2 binnen... Via bovenstaand linkje.
Mijn vraag: Is 5.2, of 5.3 of 5.0 ook ergens te downloaden?
quote:hmm klinkt leuk
WinU is a complete Windows 95/98/ME/NT/2000 systems Management solution. It includes security access control, time limits, logging, web-browser tracking, remote administration, and many flexible configuration options. In addition, WinU features a simplified replacement user interface that makes computers accessible to even the most novice users. With WinU, businesses can let employees use authorized applications, yet monitor all activities and prevent them from accessing or installing other programs ... stores, schools, and libraries can allow public access to their computers, yet safeguard computers against tampering ... and parents can control which programs and websites their children use.
maaruh ik kan al een nieuwere versie vinden als die hierboven. (heb geen link want dat mag niet maar versie 5.4.3 is er al)
edit:
http://www.bardon.com/evaluation.htm
legale url
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:05 schreef Da_Koen het volgende:[..]
hoezo??? ken je van 5.4.2 geen crack vinden
* Da_Koen herkent het probleem
En de policy editor, kun je ook het startmenu enzo mee uitschakelen. Dan heb je zelfs nog de keuze van wachtwoordcontrole.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |