WK94quote:Op zondag 13 september 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saudi Arabie kan zich an sich wel kwalificeren natuurlijk
Hoaxquote:Op zondag 13 september 2015 22:24 schreef Caland het volgende:
Stelde Tom nou een semi-kritische vraag?
Van de auto cuequote:Op zondag 13 september 2015 22:24 schreef Caland het volgende:
Nederland had het er moeilijk genoeg mee.quote:
Veel verder dan dit zal het wel niet komen, dit is al heel wat voor meneer Egbers.quote:Op zondag 13 september 2015 22:24 schreef Caland het volgende:
Mwah die hebben echt geen redelijke kans. Ik vind Saudi ook een kutland (al was Al Jaber wel een baasquote:Op zondag 13 september 2015 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme Fiji heeft ook een kans zich te kwalificeren
Een plastic Albert Heijn tasje met biljetten mee naar huis, niks mis mee.quote:Op zondag 13 september 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
De sportieve uitdaging bij Saudi-Arabië, Bert. Vertel daar eens wat meer over.
Ik zou geen speler op kunnen noemen. Denk ook dat ze er tegen allevier af zouden gaanquote:Op zondag 13 september 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah die hebben echt geen redelijke kans. Ik vind Saudi ook een kutland (al was Al Jaber wel een baas) maar die horen wel gewoon bij de top 5 van AFC gemiddeld, alleen Japan, Zuid-Korea, Iran en Australie staan er boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |