Heb ik dus ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 03:26 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Hmm, infowars, Alex Jones, ik heb als ik die naam zie wel iets dat zegt "op je hoede zijn". Er komt te veel te vage theorieen uit die hoek. Illuminatie e.d. Maar nu ik het kijk, zie ik dat het aangehaald wordt door hem van Prisonplanet. Die ken ik niet, maar ik zie in het filmpje nergens vage theorieen ofzo. Het komt best objectief over. En wat je ziet is ook daadwerkelijk wat je ziet gebeuren om je heen.
Enkel die gast die vanaf het tweede gedeelte begint te vertellen irriteert me een beetje. Denk dat het meer te maken heeft met zn manier van praten.
Ik heb echt een heel naar voorgevoel over wat er nu allemaal speelt. ik hoop echt dat dat gevoel er helemaal naast zit.
Ik ook niet, ik lach om een ieder die het deed, ik vind het enorm schaapgedrag. Het is net als die foto van dat verdronken jochie dat iedereen ging delen. Nu het ware verhaal boven komt zit er ineens een hele andere boodschap in.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb nergens geschreven, Je suis Charlie hoor! Ik keek toen al uit, de regering zou eens gaan denken dat ik dat ook wel wil oid
Onderbouw dat eens? Wat is er dat ik zeg waarbij jouw opmerking van toepassing zou moeten zien?quote:Op woensdag 16 september 2015 07:56 schreef pokkerdepok het volgende:
daar mag je niks van zeggen, TS. dan hoor je namelijk bij de linkse kerk en steun je terroristen, als je wat van spotprenten zegt.
pas maar op dat wilders het niet hoort.
die humor is vrijheid van meningsuiting. dat moet mogen, ook al is het niet grappig of smakeloos.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:08 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens? Wat is er dat ik zeg waarbij jouw opmerking van toepassing zou moeten zien?
Zeg ik ergens dat ik voor onbeperkte vrijheid van humor ben? Ik kan het humor vinden om iemand zomaar dood te trappen om niks, mag dat ook van jou?quote:Op woensdag 16 september 2015 08:53 schreef pokkerdepok het volgende:
die humor is vrijheid van meningsuiting. dat moet mogen, ook al is het niet grappig of smakeloos.
tenminste, als het over mohammed of islam gaat dan.
en als je dat niet vind kunnen, zoals jij nu met dit plaatje bijvoorbeeld, dan moet dat plaatje nog een beetje extra in je gezicht worden gedrukt, voor straf. net zolang totdat jij je er niet meer tegen verzet.
liefst nog in de tweede kamer, maar als de linkse kerk dat weet te voorkomen, dan in de zendtijd politieke partijen. ook leuk voor de kinds die net sesamstraat hebben gezien.
zo gaat dat.
humor is niet vrijheid van meningsuiting trouwens. je kunt humor gebruiken om een mening te uiten.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:53 schreef pokkerdepok het volgende:
die humor is vrijheid van meningsuiting.
Ik denk dat je de cartoon verkeerd interpreteert.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:56 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik lach om een ieder die het deed, ik vind het enorm schaapgedrag. Het is net als die foto van dat verdronken jochie dat iedereen ging delen. Nu het ware verhaal boven komt zit er ineens een hele andere boodschap in.
Meeste mensen denken totaal niet na bij wat ze doen, maar ze laten graag hen visie van politieke correctheid bepalen door wat hun omgeving vindt. Ik bepaal liever zelf wat ik vind.
het komische is nu met Charlie Hebdo dat ze nu heel erg ziek doen met die foto van dat verdronken jochie
[ afbeelding ]
Die vind ik zo verschrikkelijk ziek. Het was niet de keuze van dat jochie, die mag je er niet op afrekenen, het was de vader van dat jochie die enorm risico nam en speelde met het leven van zn kinderen. Laat ze iets bedenken met de foto van die vader, maar niet met dat jochie.Die vader speelde enorm met het leven van zn kinderen omdat hij een nieuw gebit wilde. hij had ook gewoon het vliegtuig naar Canada kunnen pakken. Maar nee, hij moest eerst gratis nieuwe tanden in Zweden!!
Tenminste dat is het verhaal dat naar boven komt. Als dat echt het verhaal is en hoe het is gegaan. Dan verdiend die vader van mij de hoofdrol in de eerstvolgende IS video!! Wat een enorme zak stront is het dan.
Wat Charlie Hebdo betreft? Die foto geeft een heel ziek beeld weer. Men rekent het jochie er op af. Kijk eens bijna bij de Mac, nou blij? Lekker puh.
Wat mij betreft mag je dan van mij een AK47 leegschieten dan op die mongool die hem gemaakt heeft en die die hem heeft gepubliceerd. Gatverdamme wat een ziek tekeningetje. Ook die ogen regelrecht de eerstvolgende IS video in samen met de vader van dat jochie!!
echt ik word er zo verschrikkelijk boos en verdrietig tegelijkertijd om. Ik hoop dat men massaal het abonnement op zegt. Ik vind dat je echt heel erg ver mag gaan met humor, maar dit is echt wat mij betreft per definitie waar je over de grens heen gaat. Als je hierom kan lachen, dan ben je echt een enorme mongool.
En het allerdomste van die tekening is, dat jochie was er niet dichtbij, ze zaten net in dat bootje, de hele reis moest praktisch nog beginnen.
Ik zal je 1 ding nu wel zeggen: JE SUIS ANTI CHARLIE!!
Ik denk dat ze, en ik hoop het ook, nog heel erg veel gezeik met McDonalds gaan krijgen. Want het staat er niet precies, maar het is een heel duidelijke verwijzing naar de Mac, met name door de combi van de clown en de M.
Ik hoop dat Mc Donalds ze helemaal leegtrekt, en einde voor Charlie Hebdo. Gatverdamme wat kan ik hier boos om worden, dan ben je echt het allerlaagste dat er bestaat!!
Je bent echt ziek in je hoofd als je dit meent.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:56 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je dan van mij een AK47 leegschieten dan op die mongool die hem gemaakt heeft en die die hem heeft gepubliceerd. Gatverdamme wat een ziek tekeningetje. Ook die ogen regelrecht de eerstvolgende IS video in samen met de vader van dat jochie!!
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:57 schreef GrumpyFish het volgende:
Ik denk dat je de cartoon verkeerd interpreteert.
Nee, degene die echt ziek is is diegene die de spot drijft met een klein kind dat verdronken is en er geen enkele schuld aan had. Helemaal zo snel na de gebeurtenis. Dit gaat over alle grenzen heen en het maakt me heel erg boos. Dit is de allerlaagste vorm van "humor" die ik ooit heb gezien. En ik kan veel hebben wat humor betreft.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:57 schreef GrumpyFish het volgende:
Je bent echt ziek in je hoofd als je dit meent.
trappen is een daad, geen woord of beeld.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:00 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik voor onbeperkte vrijheid van humor ben? Ik kan het humor vinden om iemand zomaar dood te trappen om niks, mag dat ook van jou?
maakt niet uit, het mag.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:11 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
humor is niet vrijheid van meningsuiting trouwens. je kunt humor gebruiken om een mening te uiten.
Een tekening maken is ook een daadquote:Op woensdag 16 september 2015 11:15 schreef pokkerdepok het volgende:
trappen is een daad, geen woord of beeld.
quote:daad v/m
(palindroom) bewust gepleegde handeling, doelgericht
dan mag doodtrappen of afschieten ook dus.quote:
je snapt mijn sarcastische toon niet helemaal, geloof ik. dat is al eerder gebeurd..quote:Op woensdag 16 september 2015 11:20 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Een tekening maken is ook een daad
[..]
[..]
dan mag doodtrappen of afschieten ook dus.
Weet je? Misschien moet ik je maar eens gaan negeren. Ik ben een beetje zat van die hokjes van je. Toedeloequote:Op woensdag 16 september 2015 12:19 schreef pokkerdepok het volgende:
je snapt mijn sarcastische toon niet helemaal, geloof ik. dat is al eerder gebeurd..
Jij plaatst me misschien ook onterecht in het hokje "rechts", zou dat het zijn?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:19 schreef pokkerdepok het volgende:
jouw antwoorden zijn letterlijk sommige antwoorden die links geeft, in vrijheid van meningsuitings discussies. en wat ik zeg, letterlijk wat rechts vaak zegt.
nee johquote:Op woensdag 16 september 2015 12:27 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Weet je? Misschien moet ik je maar eens gaan negeren. Ik ben een beetje zat van die hokjes van je. Toedeloe
is dat het? na al dat verdedigen van wilders dat je hebt gedaan?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:28 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Jij plaatst me misschien ook onterecht in het hokje "rechts", zou dat het zijn?
wat jij wilt. Ik ben een beetje zat van het gedrag van een aantal. Het is beter sommigen links te laten liggen, vandaar. Fijn dat je het begrijpt!quote:
typisch dat je links zegt.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:30 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
wat jij wilt. Ik ben een beetje zat van het gedrag van een aantal. Het is beter sommigen links te laten liggen, vandaar. Fijn dat je het begrijpt!
ja, en dat is ook het vervelende. Je praat iet met mij, maat je praat met houw versie van mij. Je legt me continu woorden in de mond en verteld mij wat ik vind.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:39 schreef pokkerdepok het volgende:
en je bent zelf begonnen. en bovendien heb ik hier in de laatste posts niks ergs gedaan. maar ik weet zo langzamerhand wel tegen wie ik praat, en daar pas ik mn toon een beetje op aan.
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 12:19 schreef pokkerdepok het volgende:
dat jij nu tegen je idool ingaat,
ik gebruik wat wilders en fortuyn en dat soort figuren altijd zeggen over moghammed cartoons, en pas dat toe op jouw kritiek op deze cartoon.
jouw antwoorden zijn letterlijk sommige antwoorden die links geeft, in vrijheid van meningsuitings discussies. en wat ik zeg, letterlijk wat rechts vaak zegt.
!!quote:Op woensdag 16 september 2015 12:28 schreef HongKongPhoey het volgende:
Jij plaatst me misschien ook onterecht in het hokje "rechts", zou dat het zijn?
Jij behandelt me alsof ik Wilders als de absolute waarheid en absolute autoriteit zie. Zo behandel je me. Het denigrerende toontje erbij nog daargelaten.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:49 schreef pokkerdepok het volgende:
is dat het? na al dat verdedigen van wilders dat je hebt gedaan?
Dat wist je al volgens jezelf voordat je met me sprak. O, hij heeft een topic geopend over Wilders, dus hij vindt alles wat Wilders vindt!!!quote:Op woensdag 16 september 2015 13:39 schreef pokkerdepok het volgende:
maar ik weet zo langzamerhand wel tegen wie ik praat, en daar pas ik mn toon een beetje op aan.
prima, maar het werkt wel twee kanten op.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:51 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
ja, en dat is ook het vervelende. Je praat iet met mij, maat je praat met houw versie van mij. Je legt me continu woorden in de mond en verteld mij wat ik vind.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
!!
[..]
Jij behandelt me alsof ik Wilders als de absolute waarheid en absolute autoriteit zie. Zo behandel je me. Het denigrerende toontje erbij nog daargelaten.
Daar heb ik even genoeg van. Die manier werkt niet bij mij. Wil je iets vragen, mijn mening of iets dergelijks? Vraag het dan op een normale manier. Ga mij niet zeggen wat ik moet vinden omdat jij me in je hokje wilt houden.
[..]
Dat wist je al volgens jezelf voordat je met me sprak. O, hij heeft een topic geopend over Wilders, dus hij vindt alles wat Wilders vindt!!!
Als je het zo doet, ga ik niet op je in. Als je normaal een vraag stelt wil ik er nog een poging aan wagen. Maar ik ben erg moe, slaap slecht de laatste tijd en heb in middels genoeg van het gejank dat men telkens meent te moeten doen in een topic van mij, waar ik voor mijn mening op kom en dat onderbouw.
Dus aan jou de keus.
Wat is prima?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:56 schreef pokkerdepok het volgende:
prima, maar het werkt wel twee kanten op.
Het drijft niet de spot met het kind, maar ook als dat het geval zou zijn, rechtvaardigt dat nog geen dodelijk geweld. Opmerkelijk hoe iemand die denkt te waarschuwen voor het gevaar van de islam voor de rechtstaat, dit soort rechtstaatondermijnende gedachten kan hebben. En ze vol trots uit.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:19 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
[..]
Nee, degene die echt ziek is is diegene die de spot drijft met een klein kind dat verdronken is en er geen enkele schuld aan had. Helemaal zo snel na de gebeurtenis. Dit gaat over alle grenzen heen en het maakt me heel erg boos. Dit is de allerlaagste vorm van "humor" die ik ooit heb gezien. En ik kan veel hebben wat humor betreft.
Ook die vader is echt enorm ziek!!! Dat je je gezin zo blootstelt aan zulke immens gevaarlijke omstandigheden voor een nieuw gebit!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |