Lokquote.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt enorm zitten janken bij die film in de bioscoop, genant gewoon
Kan ik eindelijk zien wat er nou zo speciaal aan isquote:Op vrijdag 18 september 2015 10:59 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Lokquote.
Gossip Girl is terug!
Zo heel speciaal is het ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk zien wat er nou zo speciaal aan is
ik vertrouw het ook niet helemaalquote:Op donderdag 17 september 2015 20:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
Die is 2 maanden geleden ook al toegevoegd. Volgens mij is die vrouw gewoon een Russiche spionne.
TV / Netflix #52 Najaar 2015quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:42 schreef Typisch het volgende:
Hebben ze goffetedomme Fringe van de Nederlandse Netflix gehaald.
zoals al vaker gemeld, de score is voor iedereen anders. Het is hoe netflix denkt in hoeverre jij de film of serie gaat bevallen nav je eerder beoordelingen en eerder gekeken filmsquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:55 schreef KingRadler het volgende:
een film score op Netflix is nooit objectief.
festival films hebben vaker een lage score en dat is altijd voor een bepaald
publiek weg gelegd.
Zo kun je blijven finetunen. Soms is iets net meer dan 3,5 sterren maar geen 4 sterren, dan zou je ook 3,8 sterren moeten kunnen geven....quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:24 schreef OMG het volgende:
Een score op IMDb is net zo subjectief. Al die 10-en waar soms mee gestrooid wordt daar.
Ik zou een iets nauwkeuriger rating systeem wel aardig vinden in de Netflix app op m'n Xbox. Kan alleen in hele sterren waarderen, terwijl ik soms iets wel 3.5 sterren wil geven, en niet 3 of 4. Geen idee hoe dat in andere apps of op de website is, want die gebruik ik niet.
De Netflix ratings vind ik prima, op een IMDb integratie zit ik niet te wachten.
Inderdaad! Slechte nieuwe feature.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:58 schreef Rijst het volgende:
Irritant dat de videos automatisch afspelen
Ja vind het ook jammer dat het overzicht op een tab of op console niet is zo uitgebreid als op de pc.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad! Slechte nieuwe feature.
In Nederland helaas ook niet. Die moet je dus nog even ergens anders scoren als je die wil herkijken voor vanavond.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:00 schreef cva het volgende:
een klein vraagje , staat in nederland de laatste doctor who kerstmis special er op ? in belgie voor een of andere reden niet
Net de laatste gezien.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:57 schreef Cee het volgende:
Nog twee afleveringen en dan ben ik door Narcos heen.![]()
Fantastische serie, soms tegen het plafond gevlogen.
The sno-blowquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:10 schreef larry_flynt het volgende:
Narcos opnieuw aan het kijken!
Dit is wel grappig als je Narcos kijkt haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |