quote:Op zondag 13 september 2015 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn expertise is vooral de afdaling. Ik weeg dan ook twee keer zo veel als deze renners. De afdaling moet natuurlijk wel helemaal recht zijn, geen bochten.
Ze zitten te dicht bij een luchthaven ofzo...heel vaag verhaal iig.quote:Op zondag 13 september 2015 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom mogen de helikopters niet de lucht in? Het weer is toch prima?
Vliegveld is gisteren pas geopend? Hadden ze toch eerder kunnen weten?quote:Op zondag 13 september 2015 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zitten te dicht bij een luchthaven ofzo...heel vaag verhaal iig.
Bij de bookmakers stond Degenkolb op 1.73, Poppel op 5.50...Degenkolb is dus topfavoriet.quote:Op zondag 13 september 2015 19:19 schreef Evertjan het volgende:
zou wel leuk zijn als van Poppel wint puur op snelheid is dat toch de grootste kanshebber
Ik ben tevreden als hij wint, of anders Degenkolb om Giant nog een leuk cadeautje te geven na gisteren.quote:Op zondag 13 september 2015 19:19 schreef Evertjan het volgende:
zou wel leuk zijn als van Poppel wint puur op snelheid is dat toch de grootste kanshebber
Dit inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2015 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Vliegveld is gisteren pas geopend? Hadden ze toch eerder kunnen weten?
Kunnen beter Montreal uitzenden daar zijn wel beelden en wordt ook gekoerst.quote:Op zondag 13 september 2015 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Zou natuurlijk al geen heel bijzondere etappe worden, maar zonder beelden is dit wel helemaal een flopshow
Bookmakers hebben geen verstand van wielrennen is wel gebleken de laatste dagenquote:Op zondag 13 september 2015 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de bookmakers stond Degenkolb op 1.73, Poppel op 5.50...Degenkolb is dus topfavoriet.
Op zich ook geen slecht idee. Hier gaat de komende drie kwartier in principe weinig gebeurenquote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kunnen beter Montreal uitzenden daar zijn wel beelden en wordt ook gekoerst.
Kansberekening heeft niks te maken met wat er daadwerkelijk gebeurt, maar hoe groot de kans is dát het gebeurt.quote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bookmakers hebben geen verstand van wielrennen is wel gebleken de laatste dagen
Iedereen is fan van Tomquote:Op zondag 13 september 2015 19:25 schreef Evertjan het volgende:
Jose en Wuyts zijn fan van Tom dit doet mij goed
Hij krijgt nu wel steeds meer de gunfactor!quote:Op zondag 13 september 2015 19:25 schreef Evertjan het volgende:
Jose en Wuyts zijn fan van Tom dit doet mij goed
Wordt de notering niet ook bepaald door hoeveel er op iemand wordt ingezet?quote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Alsnog is Degenkolb wel topfavoriet natuurlijk..quote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zo werkt het idd; als het goed is worden de noteringen zo bepaald, dat de bookmaker altijd winst maakt.quote:Op zondag 13 september 2015 19:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wordt de notering niet ook bepaald door hoeveel er op iemand wordt ingezet?
Dus als veel mensen denken dat Dumoulin een goede kans maakt, gaan er meer mensen op inzetten, waarop de notering op een gegeven moment daalt, want het risico wordt te groot voor de bookmaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |