Jammer dat wielrennen niet mijn sport is, anders had ik met je mee gebaaldquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
Heb zo de pest in. Maar goed, hij heeft een topprestatie geleverd die hem geen windeieren zal leggen. Tinkov zal wel met een conract staan te zwaaien bij de finish.
Wie speelt?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat wielrennen niet mijn sport is, anders had ik met je mee gebaald.
erop.
Ik zit/lig inmiddels op de bank, pizza'tje onderweg, voetbal op, en gaan.
Ajax he?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat wielrennen niet mijn sport is, anders had ik met je mee gebaald.
erop.
Ik zit/lig inmiddels op de bank, pizza'tje onderweg, voetbal op, en gaan.
Thanksquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ajax he?
Jij zit gebakken voor je tv met je pizza . Enjoy Scrum
Zeker kan dat. Vind ik. Zo op zaterdag avond dan he.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:47 schreef Divje het volgende:
Oh ah. De wedstrijd waarbij 40-45 het best van toepassing is.
Kan dit?
Mooi ook dat het om 19:45 begint.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker kan dat. Vind ik. Zo op zaterdag avond dan he.
Oog voor detail jijquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi ook dat het om 19:45 begint.
Ja, wist ook niet dat ie terug was bij Twente, maar Schreuder vond 't niets in elk geval. Nu die weg is, hoppa basisplekkie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Voetbalt hij nog?
Even streampje aanslingeren
Leuk voor 'mquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, wist ook niet dat ie terug was bij Twente, maar Schreuder vond 't niets in elk geval. Nu die weg is, hoppa basisplekkie.
Ik zag 't wel in 'm zitten bij ons, tot ie die attitude kreeg, ook richting Koeman toen ie gewisseld werd, toen was 't voorbij. Als ik hoor wat ie in Enschede ook uitvrat, met rare acties, racen in parkeergarages enzo. Die heeft z'n eigen carrière om zeep geholpen. Zonde.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuk voor 'mAl kan ie er vrij weinig van.. Herinner me alleen die goal tegen Roda van hem. Toen nog bij ons.
Hij begon toen wel leuk ja, maar bleek al snel dat het veel van hetzelfde was wb actiesquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zag 't wel in 'm zitten bij ons, tot ie die attitude kreeg, ook richting Koeman toen ie gewisseld werd, toen was 't voorbij. Als ik hoor wat ie in Enschede ook uitvrat, met rare acties, racen in parkeergarages enzo. Die heeft z'n eigen carrière om zeep geholpen. Zonde.
Ja preciesquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij begon toen wel leuk ja, maar bleek al snel dat het veel van hetzelfde was wb actiesen die attitude idd
Haha, die hele flat die over hem & z'n vriendjes aan het klagen was
Ohh was hij daar. Zat me al af te vragen waar hij vorig seizoen speelde. Kon me geen enkele actie of wat dan ook herinnerenquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Ach. Cabralletje. Vorig jaar bij Willem II was 't ook niet veel.
Hahaha, je mag 'm niet, da's wel duidelijkquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh was hij daar. Zat me al af te vragen waar hij vorig seizoen speelde. Kon me geen enkele actie of wat dan ook herinneren
Hoop ergens wel dat Twente wint, niet alleen omdat Ajax dan verliest maar ook omdat lange neus richting Schreuder. Faalhaas met gigantisch voorhoofd vind ik dat
Heb jij dat niet? Dat iemand gewoon een hoofd heeft wat je niet aanstaat, waardoor die hele persoon direct afgeschreven is?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, je mag 'm niet, da's wel duidelijk. Ik heb enigszins wel respect voor Schreuder, ook z'n periode bij ons destijds. Was niet veel, maar gezien omstandigheden met z'n dochtertje toen.
Oh zeker heb ik dat. Hahah, Depay idd, Willems. Ik kan ook slecht tegen Arno Vemeulen of die knakker van de Telegraaf die wel eens bij VI zit. Arie idd, met z'n lip. Mario Beenquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb jij dat niet? Dat iemand gewoon een hoofd heeft wat je niet aanstaat, waardoor die hele persoon direct afgeschreven is?![]()
Zo kan ik bv ook écht niet tegen dat hoofd van Depayen staat onze Arie ook heel hoog.
En de ajax-selectie
Valentijn?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zeker heb ik dat. Hahah, Depay idd, Willems. Ik kan ook slecht tegen Arno Vemeulen of die knakker van de Telegraaf die wel eens bij VI zit. Arie idd, met z'n lip. Mario Been.
Ja die Valentijn ja, vergeet z'n naam altijd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Valentijn?wat een naar mannetje vind ik dat. Die zich totaal niet op z'n gemak voelt als hij alleen in een studio zit en met Genee moet praten
(laatst bij VI)
Mario vind ik nog wel meevallen eigenlijkWillems z'n plofkop
Tijl Beckand![]()
![]()
Driessenquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja die Valentijn ja, vergeet z'n naam altijd.
Wat Tijl betreft; 100% eens.
Goeie vraagquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Driessenis hij eigenlijk familie van die andere engnek waar ik alleen de stem van ken?
Twente btw
Twente is prima tot nu toe, vind iktwitter:
Goed antwoordquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeie vraagTwente is prima tot nu toe, vind iktwitter:
Oh oh Ajaxquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed antwoord
1-0 voor tegen ajax is prima idd
Die Leo heeft wel zo'n hoofd wat ik bij z'n stem had ingebeeld. Kut.
Even weer met beide voetjes op aardequote:
Wat een dag vandaag . Het houdt niet op. Niet vanzelfquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Even weer met beide voetjes op aardevoor zover Wien dat nog niet had gedaan.
Zei het toch, weer een manic saturday!quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een dag vandaag . Het houdt niet op. Niet vanzelf
Ja zo is het ook hoor, maar nu is het ff klote. Vind het zo sneu voor Tom Dumoulinquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Zei het toch, weer een manic saturday!
Morgen komt alles weer goed!!
Goede prestatie toch?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja zo is het ook hoor, maar nu is het ff klote. Vind het zo sneu voor Tom Dumoulin![]()
Hoop dat hij voor morgen de moed nog kan opbrengen om die laatste dag nog te presteren.
Hij is toch maar mooi 6de! in de Vuelta
Gisteren stond hij nog 1, en nu in één dag naar de 6de plaats gezakt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Goede prestatie toch?
Tenzij er veel meer in had gezeten.. Maar ik volg het dan ook totaal niet
Normaal gesproken had ie gewoon minstens podium moeten rijden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Goede prestatie toch?
Tenzij er veel meer in had gezeten.. Maar ik volg het dan ook totaal niet
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gisteren stond hij nog 1, en nu in één dag naar de 6de plaats gezakt.
Oh dat is wel erg sneu danquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Normaal gesproken had ie gewoon minstens podium moeten rijden.
niet fucken met Tijlquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Valentijn?wat een naar mannetje vind ik dat. Die zich totaal niet op z'n gemak voelt als hij alleen in een studio zit en met Genee moet praten
(laatst bij VI)
Mario vind ik nog wel meevallen eigenlijkWillems z'n plofkop
Tijl Beckand![]()
![]()
Peeps, ik ben geen peep.quote:
Dat is zeker goed nieuws! Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 september 2015 13:36 schreef MotherFoker het volgende:
Hallo!
Geweldig nieuws! Dokter heeft gebeld uitslag is binnen, lever, nieren en galblaas werken uitstekend. Ik heb een virus in mijn lichaam waar ik eerder dit jaar al 2 maanden ziek van was geweest. Woensdag de echo en dan kunnen we het 100 uitsluiten dat ik helemaal orde ben!
Thanks! Nu heb ik die geluidjes weer in m'n hoofdquote:Op maandag 14 september 2015 13:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Peeps, ik ben geen peep.
Peeps komen uit Roller Coaster Tycoon.
![]()
Middag mensen
Ik zeg het al 3 jaar en jij bent de eerste die er moeilijk over doetquote:Op maandag 14 september 2015 13:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Peeps, ik ben geen peep.
Peeps komen uit Roller Coaster Tycoon.
![]()
Middag mensen
quote:Op maandag 14 september 2015 13:36 schreef MotherFoker het volgende:
Hallo!
Geweldig nieuws! Dokter heeft gebeld uitslag is binnen, lever, nieren en galblaas werken uitstekend. Ik heb een virus in mijn lichaam waar ik eerder dit jaar al 2 maanden ziek van was geweest. Woensdag de echo en dan kunnen we het 100 uitsluiten dat ik helemaal orde ben!
quote:Op maandag 14 september 2015 13:36 schreef MotherFoker het volgende:
Hallo!
Isda?quote:Op maandag 14 september 2015 17:34 schreef Divje het volgende:
Halt and Catch Fire
Wat een geweldige serie. Gisteren seizoen 1 gekeken. Nu begonnen aan 2![]()
Halt and Catch Fire (TV Series 2014– ) - IMDbquote:
Commodore's, IBM's, Amiga's, MS-DOSquote:Set in the early 1980s, this series dramatizes the personal computing boom through the eyes of a visionary, an engineer and a prodigy whose innovations directly confront the corporate behemoths of the time. Their personal and professional partnership will be challenged by greed and ego while charting the changing culture in Texas' Silicon Prairie
Rustaaaaagg! Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 14 september 2015 17:34 schreef Scrummie het volgende:
De volgende die mij probeert te naaien in het verkeer ga ik bont en blauw schoppen. Tering aso.
Wat kijkt dat tafeltje chagrijnig..quote:Op maandag 14 september 2015 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
Wel verfrissend
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2015 18:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat kijkt dat tafeltje chagrijnig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 14 september 2015 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
How stoned are you ?
I'ma 9 y'know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik rij terug op van die kut landweggetjes van werk. Maar iedereen snijd me daar de weg af, terwijl ik verdomme half in de berm moet rijden. Ik was bijna in staat niet meer aan de kant te gaan en een ongeluk te veroorzaken door die tyfus mongolen daar. Zowel heen als terug. En daarna moest ik een autoweg oversteken, druk in de spits. Dus ik ben 1 helft over, sta te wachten op auto's die van rechts aan komen snellen, komt er een tyfus mongolen busje van de BAM naast me staan, blokkeert mijn zicht, en is vervolgens pissig op mij dat ik rechtdoor wil en hij ook terwijl hij met die tyfus ogen van 'm moet kijken waar ik heen wil. Ik was in staat uit te stappen en een dikke deuk in die mongolen bus van 'm te schoppen. God, wat was ik pissig. En nu weerquote:
je bent feyenoorder hequote:Op maandag 14 september 2015 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik rij terug op van die kut landweggetjes van werk. Maar iedereen snijd me daar de weg af, terwijl ik verdomme half in de berm moet rijden. Ik was bijna in staat niet meer aan de kant te gaan en een ongeluk te veroorzaken door die tyfus mongolen daar. Zowel heen als terug. En daarna moest ik een autoweg oversteken, druk in de spits. Dus ik ben 1 helft over, sta te wachten op auto's die van rechts aan komen snellen, komt er een tyfus mongolen busje van de BAM naast me staan, blokkeert mijn zicht, en is vervolgens pissig op mij dat ik rechtdoor wil en hij ook terwijl hij met die tyfus ogen van 'm moet kijken waar ik heen wil. Ik was in staat uit te stappen en een dikke deuk in die mongolen bus van 'm te schoppen. God, wat was ik pissig. En nu weer
Goed puntquote:Op maandag 14 september 2015 18:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent feyenoorder he
dan overkomen zulke dingen je
quote:Op maandag 14 september 2015 18:33 schreef Divje het volgende:
[..]What the...Is dat echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt bijna wel photoshop man.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Godver.quote:Op maandag 14 september 2015 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik rij terug op van die kut landweggetjes van werk. Maar iedereen snijd me daar de weg af, terwijl ik verdomme half in de berm moet rijden. Ik was bijna in staat niet meer aan de kant te gaan en een ongeluk te veroorzaken door die tyfus mongolen daar. Zowel heen als terug. En daarna moest ik een autoweg oversteken, druk in de spits. Dus ik ben 1 helft over, sta te wachten op auto's die van rechts aan komen snellen, komt er een tyfus mongolen busje van de BAM naast me staan, blokkeert mijn zicht, en is vervolgens pissig op mij dat ik rechtdoor wil en hij ook terwijl hij met die tyfus ogen van 'm moet kijken waar ik heen wil. Ik was in staat uit te stappen en een dikke deuk in die mongolen bus van 'm te schoppen. God, wat was ik pissig. En nu weer
Die hond is echt ja.quote:Op maandag 14 september 2015 18:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
What the...Is dat echt?
Lijkt bijna wel photoshop man.
Doet mij denken aan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 14 september 2015 18:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Doet mij denken aan...Daar krijg ik nou nachtmerries van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Die zelfgemaakte?quote:Op maandag 14 september 2015 18:37 schreef Scrummie het volgende:
En nu eet ik kip madras uit de vriezer
Wel eerst opwarmen scrum!quote:Op maandag 14 september 2015 18:37 schreef Scrummie het volgende:
En nu eet ik kip madras uit de vriezer
Yesquote:
Zelf makenquote:Op maandag 14 september 2015 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes. (wel van Knorr pakje
). Maar best lekker met wat extra kruiden enzo. Zooitje paprikapoeder en kurkuma eroverheen gedaan, wat zout, en smullen smullen
Weet het weet het, maar als ik nog op een fatsoenlijke tijd een maaltijd wil klaar hebben is knorr ideaalquote:
Lasagnette van knorrquote:Op maandag 14 september 2015 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet het weet het, maar als ik nog op een fatsoenlijke tijd een maaltijd wil klaar hebben is knorr ideaal
Truequote:Op maandag 14 september 2015 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet het weet het, maar als ik nog op een fatsoenlijke tijd een maaltijd wil klaar hebben is knorr ideaal
Die met kruidenboter?quote:Op maandag 14 september 2015 18:44 schreef Divje het volgende:
Maar ik gooi liever een 39 cent stokbroodje in de oven en call it diner
Is ook, maar ben nog niet zo ervaren. Wou van 't weekend Paella maken op de juiste manier maar verjaardag en drukte gooiden dus dat ging weer niet op.quote:Op maandag 14 september 2015 18:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Trueen het is ook lekker
Maar in het weekend lekker in de keuken staan met een receptje is ook wel geinig. Beetje pruttelen, prottelen, kutten, koken.
http://www.aziatische-ing(...)s-recept/#more-25509 dit is zo lekker![]()
Ik had er vorige week 2 in de koelkast (die van de jumboquote:Op maandag 14 september 2015 18:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Natuurlijk
Standaard dingetje tijdens voetbal
Preciesquote:Op maandag 14 september 2015 18:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lasagnette van knorr![]()
ik weet poeder en alles kunstmatig, maar tis zo simpel te maken.
Doe danquote:Op maandag 14 september 2015 18:48 schreef Tjacka het volgende:
ik wil heel graag op mijzelf wonen
puur omdat ik dan mag koken
Godenvoedselquote:Op maandag 14 september 2015 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had er vorige week 2 in de koelkast (die van de jumbo) en nu nog 0.
Paella. Omnonmonmonmnomquote:Op maandag 14 september 2015 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is ook, maar ben nog niet zo ervaren. Wou van 't weekend Paella maken op de juiste manier maar verjaardag en drukte gooiden dus dat ging weer niet op.
Dit weekend hopelijk wel
Die gehaktballetjes, zijn dat die Zweedse of is dat Kofta?quote:Op maandag 14 september 2015 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies. Het is zo simpel.. vind kip madras lekker, en iets met gehaktballetjes.. die ga ik van de week maar 's maken denk ik.
volgend jaarquote:Op maandag 14 september 2015 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ah ja, dan is 't niet handig. tot wanneer heb je nog school?
Daar komt denk ik ook de uitdrukking 'broodmager' vandaanquote:Op maandag 14 september 2015 18:44 schreef Divje het volgende:
Maar ik gooi liever een 39 cent stokbroodje in de oven en call it diner
garnaaltjes en kip denk ik, hou niet zo van de andere visjesquote:Op maandag 14 september 2015 18:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Godenvoedsel
[..]
Paella. Omnonmonmonmnom![]()
met garnaaltjes enzo? En inktvis? En kip?
[..]
Ik geloof japans.. maar zeker weten doe ik 't nietquote:Die gehaktballetjes, zijn dat die Zweedse of is dat Kofta?Die Zweedse
zijn zo uberfijn.
hij doet het nietquote:Op maandag 14 september 2015 18:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar komt denk ik ook de uitdrukking 'broodmager' vandaan![]()
Sorry![]()
Dit is zo lekker, en ja ik kan het goed maken.
Koks opleiding gedaan dit dat zus zo..
[url=Zalm pasta]https://www.lekkerinhetleven.nl/eten-en-drinken/pasta/recept/pasta-met-zalm-a-la-creme-fraiche[/url]
Alleen doe ik er een beetje citroen schilrasp overheen.
LOL. eikel.quote:Op maandag 14 september 2015 18:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar komt denk ik ook de uitdrukking 'broodmager' vandaan![]()
Sorry![]()
Dit is zo lekker, en ja ik kan het goed maken.
Koks opleiding gedaan dit dat zus zo..
https://www.lekkerinhetle(...)m-a-la-creme-fraiche
Alleen doe ik er een beetje citroen schilrasp overheen.
He verdomme, die ken ik nietquote:Op maandag 14 september 2015 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
garnaaltjes en kip denk ik, hou niet zo van de andere visjes
[..]
Ik geloof japans.. maar zeker weten doe ik 't niet
dit doe ik altijd met boursinquote:Op maandag 14 september 2015 18:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Deze
https://www.lekkerinhetle(...)m-a-la-creme-fraiche
Haha ja klopt!quote:Op maandag 14 september 2015 18:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit doe ik altijd met boursin
nog lekkerder
Yesquote:Op maandag 14 september 2015 18:54 schreef Divje het volgende:
[..]
LOL. eikel.
Dat maak ik ook best vaak eigenlijk, als ik zin heb in koken, wat redelijk weinig voorkomt
Wel op een compleet andere manier, en lijkt er totaal niet op. Maar wel zalm + pasta. En prei.
[..]
He verdomme, die ken ik nietVast met taugé of niet
Pff, geen zalm lustenquote:Op maandag 14 september 2015 18:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ja klopt!
Zo geef je het een nog sterktere smaak, doe dat alleen als ik hem maak voor iemand die eigenlijk geen zalm lust, tenzij ik hem maak met boursin.
Dan vreet ze het op alsof er geen zalm in zit.
Ook eens proberenquote:Op maandag 14 september 2015 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes.
Deze! http://www.jumbo.com/knor(...)anghai-242g/47087DS/
Chinees dus
Ja ik verklaarde haar ook voor gek..quote:Op maandag 14 september 2015 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff, geen zalm lusten
[..]
Ook eens proberenChinees voedsel is altijd goed.
+ Whiskysausquote:Op maandag 14 september 2015 19:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja ik verklaarde haar ook voor gek..
Gerookte zalm op een stokbroodje met rucola
Oei. Nu kan je wachten op inbrekersquote:Op maandag 14 september 2015 18:31 schreef Scrummie het volgende:
God, wat voel ik me volwassen. Zojuist meterstanden doorgegeven aan mijn nieuwe elektriciteit boer.
Hahaha, ik zit bij Greenchoicequote:Op maandag 14 september 2015 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei. Nu kan je wachten op inbrekersBNW / Bij eon.nl energieverbruik van iedereen in te zien, geen beveiliging
Carbnada is toch een stoofpotje? Met Beef?quote:Op maandag 14 september 2015 19:04 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb gewoon net goed gegeten...
Ik krijg weer trek van dit onderwerp![]()
En parmezaanse is sowieso erg lekker.
Pasta carbonada met genoeg parmezaanse kaas
Clickquote:Op maandag 14 september 2015 19:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Carbnada is toch een stoofpotje? Met Beef?
Parmezan is wel erg lekker idd
Echt he!quote:
Haha ooh, maar dat is nooit verkeer joh!quote:
Dacht ik alquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 19:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Dacht ik al#wijsneus
Erg lekker idd
Die 'saus' is ook lekker op een geroosterd broodje, of als dip voor stokbrood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 14 september 2015 19:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]Dan zou je een dagtaak aan de posts van Tingo hebben. Met het schuim in de mondhoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Het schijnt dat er meerdere mensen van zijn doorgedraaid.quote:Op maandag 14 september 2015 19:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan zou je een dagtaak aan de posts van Tingo hebben. Met het schuim in de mondhoeken.
Ja gezien, op facebook.quote:Op maandag 14 september 2015 19:44 schreef MotherFoker het volgende:
Heeft iemand dat filmpje van die Hollander gezien die die hele vluchtelingen situatie uitlegt, hij heeft wel wat weg van een BNW'er.
Hij heeft wel deels gelijk maar verder krijgt het meer een BNW gang wat ik hier vaker lees.
Ja die kijk ik nu, ik dacht ook aan Lambiekje vooral met ELITE, VOORGEPLAND, WW3, WE GAAN ERAAN, DE LEIDERS ARE SO EVIIIIIILquote:Op maandag 14 september 2015 19:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja gezien, op facebook.
Tenminste als je doelt op die kortharige gozer.
Ik moest aan Lambiekje denken
Ja die dus.quote:Op maandag 14 september 2015 19:46 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja die kijk ik nu, ik dacht ook aan Lambiekje vooral met ELITE, VOORGEPLAND, WW3, WE GAAN ERAAN, DE LEIDERS ARE SO EVIIIIIIL
Alex Jones denk ik ook gelijk aan.quote:Op maandag 14 september 2015 19:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja die dus.
Het was te voorspellen dat dit ging gebeuren, een filmpje zoals van die man.
Gaan er vast nog wel meer van komen denk ik zo.
Soms smelten mijn hersenen ook een beetje hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 19:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben een beetje BNW moe door al die mongolen geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2015 19:53 schreef MotherFoker het volgende:
Dit was waar ik het over had, MF's Rant.Was Einstein niet de gene die iets zei in de trant van: Als de wereld vergaat is het niet zozeer alleen de schuld van de gene aan de macht, maar van de gene die niets doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan hem even niet vinden dus exacte tekst weet ik zo even niet meer.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Hij zei ook de 4e wereldoorlog wordt gevochten met stokken en stenen.quote:Op maandag 14 september 2015 19:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was Einstein niet de gene die iets zei in de trant van: Als de wereld vergaat is het niet zozeer alleen de schuld van de gene aan de macht, maar van de gene die niets doen.
Kan hem even niet vinden dus exacte tekst weet ik zo even niet meer.
Precies, maar werkelijk actie ondernemen zit er niet in.quote:Op maandag 14 september 2015 19:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij zei ook de 4e wereldoorlog wordt gevochten met stokken en stenen.
De meeste BNW'ers niet iedereen dus lopen allemaal te zeiken en te janken van een vooropgezet spel maar zelf zijn ze te lui om er wat aan te doen, net zoals meneer op het filmpje daar, je kan wel want online ranten en een filmpje erop zetten maar het levert toch geen ene fuck op. Wat de mensen gewoon niet inzien is dat ze te trotst zijn om samen te werken, hetzelfde geld voor iedereen die er tegen is voor verschillende redenen wel klagen maar er wat aan doen samen ho maar.
Klopt, hetzelfde als die gozer op facebook, het leek eerst heel interresant totdat het echt een BNW filmpje werd met het typische woordenboek van een paar BNW'ers. En nee diegene weten het zelf al wie het zijn.quote:Op maandag 14 september 2015 20:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, maar werkelijk actie ondernemen zit er niet in.
Waarschijnlijk denken ze dat letters bestaande uit pixels en video's op een beeldscherp voldoende zijn.
Het zal ja.quote:Op maandag 14 september 2015 20:08 schreef BarryOSeven het volgende:
Mensen het is nog wat te vroeg voor actie.
Een groep van 40 man die het torentje bestormt is nou niet echt genoeg.
Wanneer de tijd rijp is merken we dat wel, het gaat dan rommelen in NL. We zijn al goed op weg en Rutte & Co doen goed hun best dit volk nog onrustiger te maken.
De taak van ons als front is in dit geval informatie verschaffen en verspreiden onder de schapen van de maatschappij.
En dan niet overdreven opdringerig, maar laat je ouders maar eens zien dat wat ze nu op de NPO zien, niet de waarheid is. Goed woord verspreid zich vanzelf.
En als er geen opstand komt, dan was het gewoon nog niet ellendig genoeg.
Er moet eerst wat groots gaan gebeuren, Koningin Elizabeth ofzo, geloof me als je haar te pakken krijgt dan is er pas onrust in de pan.quote:Op maandag 14 september 2015 20:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het zal ja.
Maar dat is ook een beetje een typisch kul antwoord.
Oftewel, als het schaap verdronken is...
Grijp gewoon eerder in, en niet als het zogenaamd 'tijd' er voor is.
Ga jij voorop?quote:Op maandag 14 september 2015 20:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het zal ja.
Maar dat is ook een beetje een typisch kul antwoord.
Oftewel, als het schaap verdronken is...
Grijp gewoon eerder in, en niet als het zogenaamd 'tijd' er voor is.
Ja ziekelijk, dan pas dringt het mensen door, pas als een 'groot' iemand wat overkomt.quote:Op maandag 14 september 2015 20:11 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Er moet eerst wat groots gaan gebeuren, Koningin Elizabeth ofzo, geloof me als je haar te pakken krijgt dan is er pas onrust in de pan.
Het is gewoon triest en jammer dat het collectieve er niet meer in zit.quote:Op maandag 14 september 2015 20:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ga jij voorop?
Je hebt wel enig draagvlak nodig voordat je zoiets onderneemt. Als 90% van de bevolking het wel best vind, dan duurt het 15min voordat de politie je in de cel heeft geflikkerd.
Pas wanneer de grote meerderheid zo woest is, dat een politieagent je weigert te arresteren of zo, dan kun je wat.
Of wil je nu gaan? Enig plan hoe je dat zou willen doen?
Ik houd van dat programma, echt waar, hetzelfde als met dat gezeik van Zwarte Piet, maar dat is wat anders.quote:Op maandag 14 september 2015 20:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja ziekelijk, dan pas dringt het mensen door, pas als een 'groot' wat overkomt.
Terwijl er dagelijks mensen sterven van onrecht.
Net zoals dat alle BN'ers ineens in actie komen na het tonen van die foto, het jongetje op het strand.
ik zou zeggen kijk aflevering één van Dit was het nieuws eens, en kijk/luister wat Daniel Arends er over te melden heeft.
Ik weet niet waar je op doelt, maar een protest zou nog kunnen. Alleen weet men ook wel dat dat schijn is. Je staat wat te roepen, de MP zwaait een keer en je hebt je zegje gedaan.quote:Op maandag 14 september 2015 20:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is gewoon triest en jammer dat het collectieve er niet meer in zit.
Iedereen kijkt naar links en rechts of iemand de eerste stap neemt.
Dat doe ik niet, jij niet, en anderen hier ook niet.
We durven niet meer en zijn op één of anderen manier verdoofd.
Ik doel precies op wat jij nu zegt, maar grotendeels schaamt men zich om zich daar bij aan te sluiten.quote:Op maandag 14 september 2015 20:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op doelt, maar een protest zou nog kunnen. Alleen weet men ook wel dat dat schijn is. Je staat wat te roepen, de MP zwaait een keer en je hebt je zegje gedaan.
Waar ik op doel is een revolutie. Een revolutie doe je zo niet even met 20 man. Even wat doen.
Snap ook niet waar jij: "Het collectieve zit er niet meer in" vandaan haalt in deze context. Hebben we dit ooit zomaar gedaan?
Ben het absoluut met je eens dat dit kapitalistische systeem mensen individualiseert. Iedereen zit in z'n bunker een beetje staatspropaganda te aanschouwen. Dat zou ook opzet kunnen zijn, want zo kan men zich niet meer groeperen. (He wat hebben we daar: Huxley - Brave New World)
Maar een revolutie is nog steeds wel mogelijk, we hebben tegenwoordig internet dat is nieuw. Maar niet zonder steun van de bevolking.
Denk je dat de Franse revolutie door 1 iemand bedacht en gewonnen is? Er moet steun zijn, en dat komt alleen bij voldoende frustratie.
Ik zorg voor problemen mijn god. MF FOR PRESIDENT!quote:Op maandag 14 september 2015 20:24 schreef Scrummie het volgende:
Waarom is hier in godsnaam een revolutie nodig?.
Dat ik ook wel wat dingen anders wil zien, sure. Maar we worden niet onderdrukt, we zijn vrij (hoe achterlijk men dat hier bijv. ook anders wil doen geloven), we worden niet afgevoerd en afgemaakt, etc.
Daniel Arends?quote:
Ja dat is wat ik dus ook zeg, er rommelt niet genoeg. Als er tekenen zouden zijn dat er autochtonen vergast zouden worden om plaats te gaan maken voor migranten, dan zou het al wat beginnen met rommelen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:24 schreef Scrummie het volgende:
Waarom is hier in godsnaam een revolutie nodig?.
Dat ik ook wel wat dingen anders wil zien, sure. Maar we worden niet onderdrukt, we zijn vrij (hoe achterlijk men dat hier bijv. ook anders wil doen geloven), we worden niet afgevoerd en afgemaakt, etc.
Zeker mee eens.quote:Op maandag 14 september 2015 20:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik dus ook zeg, er rommelt niet genoeg. Als er tekenen zouden zijn dat er autochtonen vergast zouden worden om plaats te gaan maken voor migranten, dan zou het al wat beginnen met rommelen.
Ik zie niet in waarom we nu Rutte zn toren uit zouden moeten trekken, hoe anti ik ook tegen die kerel ben. En als hij aftreed ga ik juichen, maar een staatsgreep is even een enorme stap te ver momenteel.
*kuch Kuch* Lambiekje *kuch* *kuch*quote:Op maandag 14 september 2015 20:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zeker mee eens.
Het ging ook om de gene die zo hard schreeuwen dat ze verandering willen alles denken te weten en zien.
Maar verder zie je ook geen echte actie van hen.
Maar wel mensen aanspreken met dat het slapers/schapen ect ect zijn.
Exact. Dat is het mooie van democratie (wat we hier echt hebben); schijnbaar zijn er genoeg mongolen geweest die VVD hebben gestemd. En over het stemrecht en de manier van stemmen en de opzet van de politiek heb ik ook genoeg te klagen, maar het is en blijft een democratie.quote:Op maandag 14 september 2015 20:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik dus ook zeg, er rommelt niet genoeg. Als er tekenen zouden zijn dat er autochtonen vergast zouden worden om plaats te gaan maken voor migranten, dan zou het al wat beginnen met rommelen.
Ik zie niet in waarom we nu Rutte zn toren uit zouden moeten trekken, hoe anti ik ook tegen die kerel ben. En als hij aftreed ga ik juichen, maar een staatsgreep is even een enorme stap te ver momenteel.
En na deze wijze woorden van Scrummie zeg ik jullie welterusten en tot morgenquote:Op maandag 14 september 2015 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Exact. Dat is het mooie van democratie (wat we hier echt hebben); schijnbaar zijn er genoeg mongolen geweest die VVD hebben gestemd. En over het stemrecht en de manier van stemmen en de opzet van de politiek heb ik ook genoeg te klagen, maar het is en blijft een democratie.
Goeiemorgen schoonheid!quote:Op maandag 14 september 2015 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En na deze wijze woorden van Scrummie zeg ik jullie welterusten en tot morgen.
Wat is de stand en waarover?quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:08 schreef theguyver het volgende:
moge peepsben even oorlogje aan voeren tegen mijn buren
Die gaat in mijn sig.quote:Op maandag 14 september 2015 19:57 schreef schommelstoel het volgende:
Als de wereld vergaat is het niet zozeer alleen de schuld van de gene aan de macht, maar van de gene die niets doen.
pak ze guyv!quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:08 schreef theguyver het volgende:
moge peepsben even oorlogje aan voeren tegen mijn buren
Ja gelukkig was kleine miep niet thuis maar ze weten nu wel wat call of duty is!quote:
Staat op de wachtlijstquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:19 schreef Scrummie het volgende:
@guyvie, hahaha
@div, goeiedag! al begonnen met fear the walking dead? Vind 't geweldig so far
Ik lees zeikende reacties van zeikers, maar ik ben echt hooked aan de Walking Dead wereldquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Staat op de wachtlijstben wel erg benieuwd want hoor steeds goede dingen. Het is goed dus?
Elke serie heeft wel haters jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik lees zeikende reacties van zeikers, maar ik ben echt hooked aan de Walking Dead wereldvind het echt een prachtwereld, dus elke serie zal ik wel gaaf vinden.
Nee, vergeet wat dát betreft TWD, het is het begin begin, dus alles is nog normaal, geen verlaten gebieden enzo nog. Men weet nog niet wat zombies zijn enzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Elke serie heeft wel haters ja
Zit er ook zo'n typische sfeer in? Zoals TWD in het eerste seizoen had? Dat was echt episch.
quote:Het is ook exact wat ik ervan verwacht of gehoopt had, qua opbouw naar de climax. Ik betrap me er steeds op te denken "dus dit is wat er gebeurde toen Rick in coma lag" of "dus op het moment dat Carl, Lori en Shane op de invoeg strook van de snelweg stonden, gebeurde dit in LA". Etc, etc.
Ahh. Ojaquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, vergeet wat dát betreft TWD, het is het begin begin, dus alles is nog normaal, geen verlaten gebieden enzo nog. Men weet nog niet wat zombies zijn enzo
Eerste afl gezien en moet nog even inkomen denk ik!quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:19 schreef Scrummie het volgende:
@guyvie, hahaha
@div, goeiedag! al begonnen met fear the walking dead? Vind 't geweldig so far
ummmmmquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:32 schreef schommelstoel het volgende:
Wat is dit no|_|, so|\/| |\/|ige letters doen het niet |\/|eer o|> |\/|yn toetsenbord![]()
Dit is bagger...
tijd voor nieuwe!quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:32 schreef schommelstoel het volgende:
Wat is dit no|_|, so|\/| |\/|ige letters doen het niet |\/|eer o|> |\/|yn toetsenbord![]()
Dit is bagger...
Paars knijn in een botsauto?quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:06 schreef MotherFoker het volgende:
Ik droomde heel raar vannacht... dit is letterlijk mijn droom geweest:
Minus de reclame over de shirts.
Heb niks kwa medicatie, mn moeder zei het verkeerd, heb een parasiet in me, dus ergens was het eten niet goed. En dit is mijn normale gedachten gang xDquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Paars knijn in een botsauto?
Wat zit er in je medicatie? moet wel goed spul zijn
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
tijd voor nieuwe!
potverdikkie div wat een leipe UI
ik vraag mijn miepje wel om dat te doen!quote:
Umnumnumquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik vraag mijn miepje wel om dat te doen!ze is nu readhead
quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:13 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb niks kwa medicatie, mn moeder zei het verkeerd, heb een parasiet in me, dus ergens was het eten niet goed. En dit is mijn normale gedachten gang xD
denk alleen niet dat ze dat met die wenkbrouw de hele avond wil blijven doen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Umnumnum
^^ dat kan schommel niet typen hehehe
quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
denk alleen niet dat ze dat met die wenkbrouw de hele avond wil blijven doen.
Die pakt straks een electronische vliegenmepper als ik blijf door zeuren
je weet de gifs wel te vinden
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:08 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nu heb ik dit in mijn hoofd.
Ik krijg er spontaan hoofdpijn van.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:39 schreef Divje het volgende:
Die layout update verneukt m'n hele experience hier op FOK!doei
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:49 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan hoofdpijn van.
1ste reactie: Fuck dit, i'm outta here.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:24 schreef schommelstoel het volgende:
Hmm, letters doen het weer, na dat de laptop een tijdje uit heeft gestaan.
Nieuwe layout zie ik, wat vinden we hier van?
Afgezien dat de gemiddelde FOK!er niet tegen veranderingen kan
Ook geen automatische update's meer?
Grappigquote:
Ik heb liever een prei.quote:
Valt er veel aan te passen dan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:36 schreef Divje het volgende:
[..]
1ste reactie: Fuck dit, i'm outta here.
Na 5 minuten en wat gekut in de settings. Best fijn![]()
Preiquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb liever een prei.
[..]
Valt er veel aan te passen dan?
Zoals?
Mijn vader heeft instagram per ongeluk aangemaakt omdat hij een foto van Sylvie Meis wilde bekijken. Nu geef ik hem een tourtje. Enige fokkers die ook instagram hebben?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Prei
Oh heb alleen de achtergrondkleur aangepastmaar als je abo hebt kun je custom CSS doen enzo
Kon hij niet gewoon naar google gaan en dan Sylvie Meis intypen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:42 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mijn vader heeft instagram per ongeluk aangemaakt omdat hij een foto van Sylvie Meis wilde bekijken. Nu geef ik hem een tourtje. Enige fokkers die ook instagram hebben?
Wel Instagram maar geen Spotify?quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Kon hij niet gewoon naar google gaan en dan Sylvie Meis intypen?
Heb wel insta maar doe er niks mee
quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wel Instagram maar geen Spotify?![]()
Maar zelf gebruik ik geen Instagram.
Duurt ook niet lang voor mijn facebook uit de lucht is.
Ik maak weer een hyves pagina aan!quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:46 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Weet niet eens meer waarom ik die instagram aangemaakt heb. Iets met een prijsvraag waarschijnlijk.
FB gebruik ik over het algemeen ook alleen winkels/artiesten te volgen. Wat ook op instagram kan
Het is allemaal kut!
Allemaal terug naar myspace!quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik maak weer een hyves pagina aan!
omg. xseno, about-me, look2me, sugababes/superdudesquote:
Rechtsboven naar Settings -> Achtergrondkleur veranderen. Of resetten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:55 schreef schommelstoel het volgende:
Ik zie trouwens bijna geen topic titel..
[ afbeelding ]
Gelukt!quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Rechtsboven naar Settings -> Achtergrondkleur veranderen. Of resetten.
Kapsalon.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:05 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Twijfel tussen pizza en patat. Help
quote:
Die kapsalon van de griekse corner in emmen is echt het lekkerst.quote:
Dit is van voor jou tijdquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:10 schreef MotherFoker het volgende:
Ik kwam hier bij tegen mijn god wat is dit voor een shit.
Hmmmm, nog nooit geweest. Haalde ze altijd bij Mevlana.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Die kapsalon van de griekse corner in emmen is echt het lekkerst.
En het is een zeer schone nette zaak daar.
Nou nou nou nou nou.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Zo zo, ik ben enthousiast over de nieuwe layout! Eindelijk is de lijn FP -> Forum wat dunner! Misschien dat ik de FP nu echt wat vaker ga bezoeken op deze manier.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou.
Vind 't ook best geslaagd, maar om dan direct de FP te bezoeken. rustaaaggg
Prima layout ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Zo zo, ik ben enthousiast over de nieuwe layout! Eindelijk is de lijn FP -> Forum wat dunner! Misschien dat ik de FP nu echt wat vaker ga bezoeken op deze manier.
Ech wel! Dat mis ik wel hoor, authentieke voetballers. De Polaks, de Vrevens, de Gijps, gasten die wat te vertellen hebben maar eigenlijk geen reet zeggen, maar toch grappig zijn.quote:
Ja toch, lekker strak, meer in lijn met alles enzo.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima layout ja.
Maar de FP ga ik niet bezoeken
Polak is en blijft een held wat dat aangaatquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ech wel! Dat mis ik wel hoor, authentieke voetballers. De Polaks, de Vrevens, de Gijps, gasten die wat te vertellen hebben maar eigenlijk geen reet zeggen, maar toch grappig zijn.
Ja, wat dat betreft is Kramer een prima gozer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Polak is en blijft een held wat dat aangaat![]()
Ons Kramertje is ook wel zo iemand denk ik.
Die gozer zit op twitter ook gewoon alle beledigingen richting hem te retweettenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft is Kramer een prima gozer.
Ik zou proberen te wennen aan Chrome en IE nooit meer aanrakenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is geen doen zo op mijn laptop.Op chrome doet hij het wel maar vind IE fijner, omdat ik daar aan gewend ben. Krijg ik steeds dat dat het topic niet herkend wordt en een error![]()
Tablet dan maar.
Ik vind Chrome zo k*t hequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Volgens onze koning ga ik er komend jaar tussen de 2% en 5% op vooruit. Ik ga een auto bestellen.
Maar niets is zo kut als IE. Echtquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Chrome zo k*t he![]()
En bestel een Gouden Koets. Voordelig tweedehands nu. Moet wel wat aan gebeuren.
En nu nog steeds blijktquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar niets is zo kut als IE. Echt. Al komt dat voornamelijk door alle frustratie die ik in alle jaren heb opgebouwd omdat, als je websites ontwikkelt, werkelijk alles waar weer net niet werkt in IE. Vroegah dan.
Ben op een andere laptop bezig om Windows10 erop te zetten. Ook zo'n gek*t.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar niets is zo kut als IE. Echt. Al komt dat voornamelijk door alle frustratie die ik in alle jaren heb opgebouwd omdat, als je websites ontwikkelt, werkelijk alles waar weer net niet werkt in IE. Vroegah dan.
Jaren geleden van af gestaptquote:
Ik vind Chrome echt foeilelijk, maar ja, IE lukt niet goed. Krijg steeds foutmeldingen en daar word ik ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaren geleden van af gestaptMaar Chrome vind ik ook helemaal niks
behalve mobiel.
Is dat zo'n gekut ja? Ik heb al in geen tijden iets met windows gedaan gelukkigquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben op een andere laptop bezig om Windows10 erop te zetten. Ook zo'n gek*t.
Ik gebruik zelf ook Safari, maar Chrome heeft goeie dev tools, dus voor ontwikkeling gebruik ik Chrome. Daarvoor Firefox, maar die is me te log geworden met al die onzin erbij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaren geleden van af gestaptMaar Chrome vind ik ook helemaal niks
behalve mobiel.
Ja echt. Wilde dat ik er niet mee begonnen was . Dit is best veel vandaag, FOK! in verandering en windows10 installeren. Stom rund dat ik benquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat zo'n gekut ja? Ik heb al in geen tijden iets met windows gedaan gelukkig
Hahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt. Wilde dat ik er niet mee begonnen was . Dit is best veel vandaag, FOK! in verandering en windows10 installeren. Stom rund dat ik ben
Hoezo is FireFox log? Of echt specifiek voor devven? Want vind het qua normaal internetgebruik niet echt log ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook Safari, maar Chrome heeft goeie dev tools, dus voor ontwikkeling gebruik ik Chrome. Daarvoor Firefox, maar die is me te log geworden met al die onzin erbij.
Rustaaag Lavjequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt. Wilde dat ik er niet mee begonnen was . Dit is best veel vandaag, FOK! in verandering en windows10 installeren. Stom rund dat ik ben
Toen ik het nog vol gebruikte was de browser in eerste instantie geïnstalleerd 10mb ofzo. Nu gebruikt ie alleen al aan (werk)geheugen 100 mb ofzo. Met 2 tabbladen. Als je verder veel pgraooamas' erbij open hebt (om te coden) vreet dat aan performance. Chrome is (of eigenlijk was..) wat dat betreft veel lichter, en had net betere ondersteuning voor bepaalde standaarden.. dan ga je snel overquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoezo is FireFox log? Of echt specifiek voor devven? Want vind het qua normaal internetgebruik niet echt log ofzo
Jaa okéquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen ik het nog vol gebruikte was de browser in eerste instantie geïnstalleerd 10mb ofzo. Nu gebruikt ie alleen al aan (werk)geheugen 100 mb ofzo. Met 2 tabbladen. Als je verder veel pgraooamas' erbij open hebt (om te coden) vreet dat aan performance. Chrome is (of eigenlijk was..) wat dat betreft veel lichter, en had net betere ondersteuning voor bepaalde standaarden.. dan ga je snel over
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa oké
Had tot een paar maanden terug nog wel eens memoryleaks. Bijvoorbeeld 3 tabs open, 2x FOK! en 1x YT en een dikke 1,5 GB geheugen in gebruik_!
Nu geen last meer van
Deze layout werkt een stuk vlotter trouwens, of ligt dat aan mij?
Blij meequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Ze gebruiken veel minder plaatjes voor dingen, en dus minder requests per pagina bezoek, etc. Doen ze goed
Eens hoor. Werken een aantal mensen keihard aan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Blij mee
Mag ook wel eens gezegd worden dat er iets goeds gebeurd op FOK!
Altijd leuk om al die klaagtopics te zien als er zo'n verandering doorgevoerd wordtquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens hoor. Werken een aantal mensen keihard aan.
Het hele kippenhok in rep en roer. Veertjes vliegen in de rondtequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Altijd leuk om al die klaagtopics te zien als er zo'n verandering doorgevoerd wordt
Over 15 jaar vragen we ons af. Waar was jij op 15 september 2015?
Prachtigquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het hele kippenhok in rep en roer. Veertjes vliegen in de rondte
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat heel FOK! in een stuip schootquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Prachtig
Schoot ook ff in een stuip hoor![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat heel FOK! in een stuip schoot
Mijn achtergrond is witquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef Divje het volgende:
[..]Behalve mensen als Scrum.
De vorige layout-update was moeilijker te accepteren.
De achtergrond in dezelfde blauwe kleur als die balk is wel prettig
Zie je dan de titel van een topic & de pagina's wel? Of is dat al opgelostquote:
Oh ja, de achtergrond van de TT is grijs.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie je dan de titel van een topic & de pagina's wel? Of is dat al opgelost
Ohhh ja dat heb ik ook witquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, de achtergrond van de TT is grijs.
Ik bedoel waar de posts staan dat dat wit is.
Ja! Dat is best chic he?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohhh ja dat heb ik ook witBedoelde de balken aan de zijkant
Waar de titel staat was eerst héél lichtgrijs hier, nu donkergrijs.
Nou dat!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:17 schreef Divje het volgende:
[..]
't Is allemaal erg strak
*stil*
*mooi*
Waarom?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:13 schreef Divje het volgende:
Word altijd droevig van Wham - Last Christmas
Geen idee. Vast omdat het me doet denken aan die donkere avonden, sneeuw buiten (ja toen sneeuwde het nog!), warme chocomelk, dekentje op de bank en Robert ten Brink. O en die o zo bekende 100 BEST Christmas SONGS!! CD's.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:14 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Waarom?
Dat nummer is mijn vader gek van, laatst: Als ik ooit sterf wil ik op kerst sterven lekker gezellig.
Echt
Ik heb precies hetzelfde gewoon hahaha. En dan de kerstboom in de kamer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:18 schreef Divje het volgende:
Niet dat ik daar naar terug verlang. Wordt er gewoon verdrietig van dat die herinnering aan dat liedje gekoppeld zit
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:18 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gewoon hahaha. En dan de kerstboom in de kamer.
Haha yaaas vreten, voor mij staat kerst dit jaar aan iets leukers, nouja, weer kerst met mn zus gehad die ik 5 jaar niet had gezien alleen ze kan dit jaar weer de tering krijgen. Maar man wat was het mooi om mijn vader blij te zien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Het enige leuke aan kerst vind ik overigens al dat lekkere eten
Je vader was blij waarom?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha yaaas vreten, voor mij staat kerst dit jaar aan iets leukers, nouja, weer kerst met mn zus gehad die ik 5 jaar niet had gezien alleen ze kan dit jaar weer de tering krijgen. Maar man wat was het mooi om mijn vader blij te zien.
Lang verhaal kut, zus is van andere moeder, die ging vaak vreemd, mijn vader kreeg de schuld, zij was als jong meisje al helemaal pa beschulidgen, 2009 heeft ze gewoon iets vreselijks gedaan, gelogen over dingen, een jongen in de gevangenis gekregen, mijn vader bijna opgepakt en sindsdien geen contact, mijn vader de schuld geven bla bla bla, Nou vorig jaar contact ging goed, tot dat ze weer kut deed van de zomer, wel mee op vakantie gaan maar de rest als stront behandelen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Je vader was blij waarom?Omdat je zus de tering kan krijgen? Wat
?
Oja, dat was wel bekend ja..quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:24 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Lang verhaal kut, zus is van andere moeder, die ging vaak vreemd, mijn vader kreeg de schuld, zij was als jong meisje al helemaal pa beschulidgen, 2009 heeft ze gewoon iets vreselijks gedaan, gelogen over dingen, een jongen in de gevangenis gekregen, mijn vader bijna opgepakt en sindsdien geen contact, mijn vader de schuld geven bla bla bla, Nou vorig jaar contact ging goed, tot dat ze weer kut deed van de zomer, wel mee op vakantie gaan maar de rest als stront behandelen.
En toen kerst was hij weer blij om zn dochter te zien.
Ligt er compleet aan of ze weer gaat slijmen en lief doen. etc. Heb er vandaag nog een huilbui over gehad, godverkut man.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja, dat was wel bekend ja..dit jaar is ze er dus niet bij?
Wel mooi om oprechte blijdschap bij iemand te zien ja
Kerst duurt nog evenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ligt er compleet aan of ze weer gaat slijmen en lief doen. etc. Heb er vandaag nog een huilbui over gehad, godverkut man.
Mijn moeder ook al van: Als ze slijmt gewoon lekker negeren of op FB voorschut zetten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Kerst duurt nog even
Tjah, dat slijmen en lief doenafkappen zou ik zeggen als dat gebeurd
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mijn moeder ook al van: Als ze slijmt gewoon lekker negeren of op FB voorschut zetten.
Mn vriend heeft ook vandaag niet tegen me gesproken, geeft een lekker gevoel. Nah ben niet hangerig ofzo, ik wil alleen even lekker janken alleen het lukt niet.quote:
Awwquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mn vriend heeft ook vandaag niet tegen me gesproken, geeft een lekker gevoel. Nah ben niet hangerig ofzo, ik wil alleen even lekker janken alleen het lukt niet.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mn vriend heeft ook vandaag niet tegen me gesproken, geeft een lekker gevoel. Nah ben niet hangerig ofzo, ik wil alleen even lekker janken alleen het lukt niet.
WOEWHquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:19 schreef theguyver het volgende:
Daar gaat mijn buurman weer!
[ afbeelding ]
Ik verwacht een koude oorlog straks!
Heerlijk!quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien zie je straks mij wel in de rijdende rechter
topshow!quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien zie je straks mij wel in de rijdende rechter
moge MF duurt even idd!quote:Op woensdag 16 september 2015 08:33 schreef MotherFoker het volgende:
Morgen! Wachtkamer verveeldheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |