abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156026024
Waarom heerst hier zo'n softe mentaliteit. Ik word er echt schijt ziek van hoe soft Nederland is. Men heeft altijd maar begrip voor alles en iedereen. Behalve voor de autochtoonse bevolking.

600.000 mensen zijn werkeloos in ons land. Desalniettemin is er al spraken van het snel regelen van banen voor de vluchtelingen stroom. Sinds wanneer zijn buitenstaanders belangrijker dan de eigen bevolking?

Wat mij betreft mogen al die vluchtelingen mooi blijven in het land waar ze vandaan komen. Snap best dat mensen daar weg willen. Maar om maar iedereen naar Europa te laten komen is gewoon geen oplossing.

Er is te weinig ruimte, te weinig werk, en het verschil in cultuur is te groot. De Westerse cultuur en de Arabische cultuur zijn gewoon geen match. Wanneer gaat men dat nou eens onder ogen zien. We hebben niets als problemen met de allochtonen die er al zijn, en nu moeten er ineens nog duizenden mensen bij?

De hoofddoeken op straat nemen toe als een olievlek. Moslims die westerlingen aanspreken op hun ''onzedige'' gedrag worden steeds gebruikelijker. Het moet niet gekker worden.

Maar oh wee als je er openlijk voor uitkomt niets van de islam te moeten hebben. Dan ben je meteen een racist. Met dit topic krijg ik geheid ook weer een stroom aan ''racist'' stempels over me heen. Maar guess what: I don't care!

Alleen al de vluchtelingen die dagelijks in beeld komen op de tv staan me totaal niet aan. Grote bek, ondankbaar, en alleen maar eisen stellen en klagen over hoe slecht de hulpverlening is. Die mensen mogen blij zijn dat ze überhaupt ontvangen worden. Wat verwachten ze, tickets voor het Hilton?

Ook typisch is dat de meerderheid uit mannen bestaat. Mannen die hun vrouw en kinderen gewoon achterlaten. Wat is dat voor mentaliteit. En zulke mensen moeten we met open armen ontvangen? Please!

Klacht: Nederlanders dragen zelf bij aan de islamisering van de maatschappij
pi_156026046
TS stempt PVV
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_156026165
TS is niet in staat te begrijpen dat vluchtelingen, allochtonen en moslims totaal niet hetzelfde zijn :')
Krekker is de bom!
pi_156026251
Ja, vluchtingen zijn een zeer terechte klacht, maar nu weten we het wel.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_156026255
Al die smerige ego-strelers :r.
  zaterdag 12 september 2015 @ 16:37:15 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_156026548
Heeft wel veel weg van KLB / Gelukkig. dus kan ook wel in dat topic
Voor we voor iedereens afzonderlijke mening over vluchtelingen een topic krijgen :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')