abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 12 september 2015 @ 15:28:27 #1
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_156024780
Gelukkig kopen we ons schuldgevoel af. Gelukkig maar.

Want laten we eerlijk zijn, wij hebben een flinke vinger in de pap inzake de vluchtelingencrisis. De aanzuigende werking, ons gekloot in landen in het midden oosten enzovoorts. Gelukkig maar dus, dat we ons schuldgevoel af kopen door ''arme, zielige'' vluchtelingen op te nemen. Vluchtelingen die voedsel weigeren. Vluchtelingen met smartphones. Vluchtelingen die blijkbaar alleen maar bestaan uit jonge mannen van militaire leeftijd.

En jongens wat voelen we ons goed. We moeten het uitdragen. Komt u allen hierheen, we voelen ons zo schuldig over ''ons'' gekloot. De media struikelt over elkaar om feelgoed items op te nemen en halve informatie de wereld in de spuien. Neem je hele kansarme familie ook maar mee. Ondertussen plegen mensen in China nog steeds zelfmoord omdat ze onder erbarmelijke omstandigheden jouw en mijn smartphones, tv's en kledij maken.

In Afrika sterven de mensen nog steeds van de honger, ziektes en oorlog. Al decennia lang. Maar die mensen uit het midden oosten? Guttegut.

Donder op. We moeten ons als ''het Westen'' gewoon profileren zoals we echt zijn. Een stel nietsonziende consumerende egoisten. En dat is prima, want dat zijn we allemaal. We doen er allemaal aan mee. Al die ratten die deze crisis gebruiken om hun eigen superioriteitsgevoel te promoten mogen wat mij betreft een weekje in Hongarije aan de grens bivakkeren.

Laat de daadwerkelijke politieke vluchtelingen toe. Alle, maar dan ook alle economische vluchtelingen dienen aan de grens van de zogenaamde EU (die blijkbaar alleen maar eensgezinds is als het over geld innen gaat)weigeren en terugsturen.

Blijbaar hebben we niets geleerd van de immigratie in de vorige eeuw. We profileren ons wéér als een luilekkerland waar alles je toegeworpen wordt. Je bent welkom. Dit alles over de rug van échte vluchtelingen. Dus géén asielzoekers.. :r

[ Bericht 3% gewijzigd door Straatcommando. op 12-09-2015 15:33:50 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_156025035
Gelukkig heb jij het nu van je afgeschreven. Gelukkig maar.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_156025058
Volgende discussie-topic gevonden.
  zaterdag 12 september 2015 @ 17:00:22 #4
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_156027231
Wat een stormloop topic
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zaterdag 12 september 2015 @ 17:03:25 #5
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_156027314
naar wilders geluisterd?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_156027499
TS is een rechtsextremistische PVV'er :')
pi_156028642
Het helpen van die 'vluchtelingen' heeft inderdaad een hoog 'kijk mij hoe sociaal ik ben' gehalte :')
pi_156028880

pi_156029047
Ik word ook echt doodmoe van het "laten we onze menselijkheid tonen". Kijk eens verder dan je onderbuik.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Forum Admin zaterdag 12 september 2015 @ 18:46:20 #10
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_156029669
quote:
Ik zeg dan ook niet dat we die mensen moeten weigeren. Dat zijn vluchtelingen, geen asielzoekers. Hoop werk ook voor een niet valide punt. Beter nog stoppen we met het steunen van de ''rebellen''

Ik snap dat ze allemaal naar de rijkere landen willen, dat zouden jij en ik ook doen. Alleen blijven die rijke landen niet rijk als ze hordes mensen opnemen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_156029784
Helemaal mee eens. Hypocriet gedoe allemaal.

We willen wel helpen hoor, maar tot hier en niet verder, want te veel last willen we ook weer niet! Dus ook graag niet te veel de belastingen verhogen hoor.

Moet je eens de Nederlander horen als het te straks te duur wordt om in die ene auto te rijden, of erger, dat ze kleiner moeten wonen. Dan pas kun je oordelen hoe ze er echt over denken, eerder geloof ik er gewoon niet in.
Why stay small, if you can grow big..
pi_156030966
Topics zoals deze heb ik nog niet gezien :')
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_156031393
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:38 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Topics zoals deze heb ik nog niet gezien :')
Dat is dan waarschijnlijk ook omdat jij stekeblind bent. :')
pi_156031405
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:54 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:

[..]

Dat is dan waarschijnlijk ook omdat jij stekeblind bent. :')
Dat zal het zijn!
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')